Pagina 17 van 25 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 618 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ja en dan de mensen met stadionverboden lekker op zoek naar dat autootje...
    Wat een onzin, kan toch gewoon in een geluidsdichte ruimte in het stadion.
    De persoon in kwestie zal heus niet in zijn auto op de parkeerplaats staan, gewoon in een verrijdbare tv ruimte met bijbehorende toeters, bellen en beveiliging.

  2. #402

    Standaard

    Dat zal indruk maken één of twee beveiligers(wegens kosten), is toch veel makkelijker en goedkoper te beveiligen binnen het stadion.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat zal indruk maken één of twee beveiligers(wegens kosten), is toch veel makkelijker en goedkoper te beveiligen binnen het stadion.
    Hoe dan ook, een goede ontwikkeling dat het er gaat komen.

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hoe dan ook, een goede ontwikkeling dat het er gaat komen.
    Goed dat het getest gaat worden, vraag blijft echter wel welke situaties je op basis van tv-beelden objectief kunt beoordelen (ik denk alleen buitenspel en bal wel of niet over de lijn). Of er een gele of een rode kaart gegeven moet worden en penalty-gevallen zullen echter altijd een interpretatie blijven, dan krijg je dus een extra mening erbij, je hebt nu al minimaal 4 mensen die het moeten beoordelen!

  5. #405

    Standaard

    Als ze het goed doen, dan doen ze het op de manier zoals bij het Amerikaanse honkbal. Daar is één centrale ruimte (ik geloof New York), waar alle beelden van alle wedstrijden binnenkomen.
    De scheidsrechter staat bij een review in contact met deze ruimte via een headset en daar beslissen ze over de situatie. Die beslissing is dan bindend. De scheidsrechter kan daar niets meer aan veranderen en de tegenpartij kan niet in beroep.
    Een team kan om een videoscheidsrechter vragen, maar als hun 'appeal' wordt afgewezen mogen ze de rest van de wedstrijd geen nieuw verzoek meer aanvragen.
    Dat loopt behoorlijk goed en geeft nauwelijks of nooit aanleiding tot onenigheid.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #406

    Standaard

    In de hockeywereld doen ze dit nu ook al een paar jaar. Of het alleen op grote toernooien en bij Europese wedstrijden is weet ik niet, maar het is inderdaad een goede ontwikkeling dat het nu ook bij een veel grotere sport als voetbal gaat gebeuren. Hier lopen ze eigenlijk al vele jaren achter.

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Als ze het goed doen, dan doen ze het op de manier zoals bij het Amerikaanse honkbal. Daar is één centrale ruimte (ik geloof New York), waar alle beelden van alle wedstrijden binnenkomen.
    De scheidsrechter staat bij een review in contact met deze ruimte via een headset en daar beslissen ze over de situatie. Die beslissing is dan bindend. De scheidsrechter kan daar niets meer aan veranderen en de tegenpartij kan niet in beroep.
    Een team kan om een videoscheidsrechter vragen, maar als hun 'appeal' wordt afgewezen mogen ze de rest van de wedstrijd geen nieuw verzoek meer aanvragen.
    Dat loopt behoorlijk goed en geeft nauwelijks of nooit aanleiding tot onenigheid.
    Bij American Football worden belangrijke gebeurtenissen (touchdown bijvoorbeeld) tegenwoordig automatisch door de NFL gereviewed in New York. Hebben ze blijkbaar een regiekamer, waarbij ze met een team alles na zitten te kijken. Daarnaast hebben de coaches een beperkt aantal mogelijkheden om de ref te challengen. Als blijkt dat de challenge terecht is, wordt dit gewijzigd. Is het niet terecht, dan gaat het ten koste van een time out.

    Zat net trouwens even naar de stand te kijken van de Duitse competitie en was verbaasd dat de vier laatste teams in de rangschikking toch wel erg gerenommeerde clubs zijn (Hamburg, Dortmund, Bremen en Stuttgart). Blijkbaar is de erosie in kwaliteit niet alleen beperkt tot Nederland.

  8. #408

    Standaard

    Toch weer knullig hoe Ajax in Parijs onderuit gaat. Men speelde best goed maar de manier waarop de tegengoals ontstaan is gewoon om te huilen. Hopelijk kan men Europa League thuis tegen APOEL veilig stellen.

  9. #409

    Standaard

    Apoel mag toch echt geen probleem zijn. Ajax is geen Barça, uiteraard, maar als je ziet hoe machteloos Apoel vanavond in eigen huis was, ze kwamen niet eens in de buurt van de middenlijn, laat staan er overheen.

    Ajax speelde inderdaad niet slecht, maar wil je ooit verder geraken dan zul je dit soort verdedigende nonchalance moeten afleren en aanvallend iets meer moeten brengen. Balbezit is leuk, maar je koopt er niet veel voor. Prachtig doelpunt van Klaassen trouwens, naast Schöne toch de man die een hoger niveau echt lijkt aan te kunnen. Bij veel andere spelers heb ik (nog) mijn twijfels.

  10. #410

  11. #411

    Standaard

    Ben tien jaar ouder geworden de afgelopen twee uur, maar wat een heerlijk resultaat! Tweede helft ook gewoon echt een stuk beter. De strijdlust meenemen naar zondag en dan kan het wel eens de mooiste week sinds jaren worden. Extra inkomsten door het behalen van de volgende ronde is overigens ook erg fijn, alvast maar een goede spits gaan scouten en in die over een maand halen!

    Heb alleen trouwens zelden zo'n slechte scheids gezien en dan tel ik mijn eigen wedstrijden in de reserveklasse op zondagmorgen mee Niet echt zware blunders, maar overall echt dramatisch.

  12. #412

    Standaard

    Geweldig resultaat van Feyenoord!!

  13. #413

    Standaard

    PSV - Feyenoord verplaatst naar dinsdagavond.
    Wel een juiste beslissing, lijkt me zo. Een dergelijke topper speel je onder de voor beide teams beste omstandigheden.

  14. #414
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Denk dat Feyenoord - die een positieve flow heeft - daar anders over denkt. En dinsdagavond is natuurlijk toch anders! Maar gelukkig wel snel, dus prima opgelost, maar als Ajacied had ik ze liever zondag al zien spelen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #415

    Standaard

    Mooi dat PSV ook geplaatst is. Dan blijven we in evenwicht qua fysieke belasting tijdens het seizoen . Als zullen we tegen Luik nog voor de koppositie in de groep gaan.

  16. #416

    Standaard

    Persoonlijk ook een beetje een dubbel gevoel, niet enkel en alleen als Feyenoord aanhanger De reden die de KNVB aandraagt vind ik sowieso niet geheel legitiem, wedstrijd wordt verzet omdat het een "top-wedstrijd" is. Dat zou niet uit moeten maken. Voor PSV-NAC zou hetzelfde moeten gelden. Natuurlijk zou zondag spelen in het voordeel van Feyenoord zijn geweest, maar is deze beslissing juist niet in het voordeel van PSV? Lijkt me beter dat je gewoon duidelijk beleid hebt voor dit soort situaties. Of gewoon aan het speelschema houden, of de wedstrijden (maal dan ook voor alle ploegen/ wedstrijden) enkele dagen later laten spelen.

  17. #417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Persoonlijk ook een beetje een dubbel gevoel, niet enkel en alleen als Feyenoord aanhanger De reden die de KNVB aandraagt vind ik sowieso niet geheel legitiem, wedstrijd wordt verzet omdat het een "top-wedstrijd" is. Dat zou niet uit moeten maken. Voor PSV-NAC zou hetzelfde moeten gelden. Natuurlijk zou zondag spelen in het voordeel van Feyenoord zijn geweest, maar is deze beslissing juist niet in het voordeel van PSV? Lijkt me beter dat je gewoon duidelijk beleid hebt voor dit soort situaties. Of gewoon aan het speelschema houden, of de wedstrijden (maal dan ook voor alle ploegen/ wedstrijden) enkele dagen later laten spelen.
    Waarom zou het voor Feyenoord voordeliger zijn dan voor PSV? Die krijgen toch ook een dag extra rust? Bovendien is het altijd zo dat je soms geeft en soms neemt. De ene keer heeft de een wat voordeel, de andere de ander. Ik vind het juist goed dat de KNVB rekening houdt met de Europese wedstrijden.

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Waarom zou het voor Feyenoord voordeliger zijn dan voor PSV? Die krijgen toch ook een dag extra rust? Bovendien is het altijd zo dat je soms geeft en soms neemt. De ene keer heeft de een wat voordeel, de andere de ander. Ik vind het juist goed dat de KNVB rekening houdt met de Europese wedstrijden.
    Feyenoord donderdag een heerlijke overwinning en PSV vrijdagavond een zwaar gelijkspel + pas zaterdag thuis. Als de wedstrijd gewoon op zondag was geweest, dan was dat voor Feyenoord fijner geweest dan voor PSV. PSV komt die twee dagen extra rust heel wat beter uit dan Feyenoord. En wat betreft de KNVB; op zich prima dat ze de wedstrijd verzetten, ik gaf aan dat ik de reden (topwedstrijd) niet geheel goed vond.

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    PSV - Feyenoord verplaatst naar dinsdagavond.
    Wel een juiste beslissing, lijkt me zo. Een dergelijke topper speel je onder de voor beide teams beste omstandigheden.
    Ze stellen maar uit wat ze willen, voor PSV is het alleen maar uitstellen van.......

  20. #420

    Standaard

    Ik vind dat de KNVB er voor moet zorgen dat de omstandigheden zo optimaal mogelijk zijn en voor beide partijen gelijk. Een doorgaan van de wedstrijd op zondagnamidag, zou duidelijk in het voordeel van Feyenoord zijn geweest, vandaar dat ik het verstandig vind dat de wedstrijd naar dinsdag is verplaatst. Dinsdagavond moeten beide ploegen hersteld zijn van de Europese inspanningen en is het uitgangspunt voor beide ploegen gelijk. De positieve flow waarin Feyenoord verkeert, zal door die twee dagen uitstel heus niet verstoord worden. Verder wens ik beide ploegen succes.

  21. #421

    Standaard

    Ook dinsdag geen PSV - Feyenoord



    De competitiekraker tussen PSV en Feyenoord die van zondagmiddag naar dinsdagavond 20.45 uur was verplaatst, gaat ook dan niet door. De NS heeft niet genoeg treinen om de 1200 Feyenoord-supporters die een toegangsbewijs hebben naar Eindhoven te vervoeren.

    De gemeente Eindhoven staat bovendien niet toe dat de supporters van de Rotterdamse club met bussen naar Brabant worden vervoerd, meldt de KNVB. De voetbalbond komt zo snel mogelijk met een nieuwe datum voor het duel tussen de nummers 1 en 4 van de eredivisie.

    "Dat ook de supporters van Feyenoord bij dit duel aanwezig kunnen zijn, is voor ons een hele belangrijke voorwaarde", laat operationeel directeur Gijs de Jong van de KNVB weten.

    PSV - Feyenoord moest eerder worden verplaatst omdat vanwege overvloedige regenval PSV pas vrijdagmiddag de tweede helft van het Europa League-duel met Estoril kon afmaken. Dit zou aanvankelijk op donderdagavond gebeuren.

    Bron : Telegraaf.nl

    KNVB: PSV-Feyenoord wordt verplaatst

    29 november 2014 15:00
    De wedstrijd PSV-Feyenoord van dinsdag 2 december 20.45 uur wordt verplaatst vanwege logistieke redenen. Na intensief overleg tussen de gemeente Eindhoven, clubs, KNVB en de vervoersbedrijven blijkt dat het vervoer voor de fans van Feyenoord op deze korte termijn niet te realiseren is. De KNVB maakt zo snel mogelijk een nieuwe datum bekend.

    Reactie KNVB

    “Dat ook de fans van Feyenoord bij dit duel aanwezig kunnen zijn, is voor ons een hele belangrijke voorwaarde”, zegt operationeel directeur Gijs de Jong van de KNVB. “We hebben ons er met alle betrokkenen maximaal voor ingespannen om het op deze korte termijn te realiseren. Toen we het duel gisteren naar dinsdag verplaatsten, leken alle seinen op groen te staan. Met de kennis van nu blijkt dat tot onze grote teleurstelling anders te liggen. Nu gaan we op zoek naar een datum waarop iedereen van de wedstrijd kan genieten.” Vrijdag verplaatste de KNVB de wedstrijd PSV-Feyenoord naar dinsdag 2 december 20.45 uur. Dat besloot de KNVB in goed overleg met PSV, Feyenoord en de gemeente Eindhoven, nadat de Europa League-wedstrijd tussen Estoril en PSV werd gestaakt en het restant vrijdagmiddag 17.00 uur aanving.

    Reactie Toon Gerbrands

    In een eerste reactie laat algemeen directeur Toon Gerbrands weten dat PSV de wedstrijd aanstaande dinsdag heel graag had willen spelen. “Wij vinden dit zeer spijtig en betreuren dat deze topper niet kan doorgaan op de geplande datum. Ons programma zal hierdoor behoorlijk in elkaar worden geschoven en dat is jammer. Maar we begrijpen dat er logistieke redenen aan ten grondslag liggen en we respecteren deze beslissing van de KNVB”, aldus Gerbrands zaterdagmiddag.

    KNVB: wedstrijd zo snel mogelijk inhalen

    De KNVB streeft er naar wedstrijden zo snel mogelijk in te halen. Enerzijds zodat de competitie zo snel mogelijk weer gelijk loopt en anderzijds om ervoor te zorgen dat de clubs de wedstrijd onder zoveel als mogelijk dezelfde omstandigheden spelen als op de oorspronkelijke datum. Bijvoorbeeld onder dezelfde weersomstandigheden, met dezelfde selectie en dezelfde uitgangspositie op de ranglijst. KNVB-directeur De Jong: “Vanuit sportief oogpunt was het beter geweest als de wedstrijd dinsdag had plaatsgevonden, maar het supportersbelang weegt in dit geval zwaarder. Het uitgangspunt blijft dat we de wedstrijd zo snel mogelijk op het programma zetten.”

    Bron : PSV.nl
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 29-11-2014 om 14:23

  22. #422

    Standaard

    Dat vind ik persoonlijk dan weer echt een stap te ver gaan. Is het nou echt zo belangrijk dat die uitsupporters er bij aanwezig zijn? Verder ook van de zotte dat de NS dit logistiek niet geregeld kan krijgen natuurlijk, wat een bedrijf zeg!

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat vind ik persoonlijk dan weer echt een stap te ver gaan. Is het nou echt zo belangrijk dat die uitsupporters er bij aanwezig zijn? Verder ook van de zotte dat de NS dit logistiek niet geregeld kan krijgen natuurlijk, wat een bedrijf zeg!
    Zou toch wel raar zijn als Feyenoord supporters niet naar deze wedstrijd komen. Ben zelf ook geen groot fan van de NS, maar 1200 supporters rond de drukke avondspits vervoeren is denk ik ook wat minder eenvoudig dan dat je in eerste instantie denkt.

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Zou toch wel raar zijn als Feyenoord supporters niet naar deze wedstrijd komen. Ben zelf ook geen groot fan van de NS, maar 1200 supporters rond de drukke avondspits vervoeren is denk ik ook wat minder eenvoudig dan dat je in eerste instantie denkt.
    Zo, je reageert nog netjes. Sorry Jordy, maar zit je aan bepaalde medicatie of heb je al te veel bier op, of wil je wimv of een andere Feyenoord supporter op de kast jagen of zo??
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Zou toch wel raar zijn als Feyenoord supporters niet naar deze wedstrijd komen. Ben zelf ook geen groot fan van de NS, maar 1200 supporters rond de drukke avondspits vervoeren is denk ik ook wat minder eenvoudig dan dat je in eerste instantie denkt.
    Wisten ze van tevoren ook al, dat is dus geen legitieme reden om het uit te stellen. Verder ging Feyenoord ook akkoord omdat ze van de gemeente Eindhoven de garantie kregen dat uitsupporters aanwezig konden zijn. Die afspraak word geschonden door de gemeente, lijkt mij een 0-3 overwinning voor Feyenoord!

    Verder zie ik ook niet wanneer die wedstrijd nog gespeeld kan worden, volgende week spelen Feyenoord en PSV europees, week daarna heb je volgens mij de beker en de week daarna is het kerst. Na de winterstop is ook geen optie, dan begint Feyenoord tegen Ajax en Twente. Al met al is de enige partij die hier voordeel bij heeft PSV!

Pagina 17 van 25 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •