Pagina 19 van 25 EersteEerste ... 9151617181920212223 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 618 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Datumprikker schijnt ook geen uitkomst te bieden



    Speld.nl

  2. #452

    Standaard

    Prima overwinning op Excelsior! Eerste drie goals waren voor een groot deel te danken aan fouten bij Excelsior, wel erg goed afgemaakt door Feyenoord. De 1-3 was buitenspel, bij de 2-5 werd gewoon slecht verdedigd. Al met al een gemakkelijke avond, nu op naar Luik en AZ!

  3. #453

    Standaard

    Drie ploegen door in Europa, hopelijk nog eens een ronde verder met een of meerdere ploegen. Goede tweede helft van Ajax, vervelend ploegje dat Apoel dat als een muur zich ingroef.

  4. #454

    Standaard

    Ondanks dat het misschien niet een heel hoogstaande pot was toch wel genoten van Feyenoord gisteren. Aan de inzet viel niks op te merken en ze domineerden het spel, als je beter met de kansen om was gegaan had de uitslag nog een stuk hoger uit kunnen pakken. Goed ook om te zien hoe de jonge debutanten Dammers en Woudenberg een prima pot speelden, met name Woudenberg. Enig smetje waren de blessures. Maar goed, buikklachten bij Kongolo las ik, dus dat zal waarschijnlijk niet heel ernstig zijn.

    Door de geleverde strijd van gisteravond toch lekker vier ton extra, geëindigd boven de winnaar van vorig jaar en lekker dat Feyenoord als enige Nederlandse ploeg een beschermde status heeft. Wil nog niet alles zeggen, maar je ontloopt in elk geval een aantal moeilijke tegenstanders in de volgende ronde.

  5. #455

    Standaard

    Vlotte zeges van PSV en Ajax (tegen angstgegner Utrecht), Feyenoord schijnt het wat lastiger te hebben, 1-2 voor AZ met nog een half uur te gaan. Bij verlies wordt de wedstrijd tegen PSV een soort alles-of-niets voor Rotterdam-Zuid.

  6. #456

    Standaard

    Feyenoord zo ongeveer zwaarst mogelijke loting tegen Roma... Ajax- Legia Warschau.

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Feyenoord zo ongeveer zwaarst mogelijke loting tegen Roma... Ajax- Legia Warschau.
    Weet je, tuurlijk is het zwaar: maar Feyenoord doet voor het eerst sinds jaren weer mee in Europa. Dan wil je toch ook zo'n affiche? Bovendien wil ik het weleens zien in de Kuip als iedereen erachter gaat staan. Dat maken ze in Italié nl volgens mij niet zovaak mee. Maar dan moeten ze wel die ouderwetse havenarbeidersmentaliteit naar boven roepen. Knokken voor iedere meter.. En wanneer nodig: die bal de tribune in. En: huur in vredesnaam een SPITS. Geen overhaaste aankopen, maar wel een alternatief voor Kazim. Als (ik hoop het als PSVér niet..) Feyenoord deze week wint van PSV zou ik zeker een spits halen omdat je nog kans hebt op de titel en de rest goed staat.

  8. #458

    Standaard

    Pittige lotingen voor de Nederlandse ploegen:

    PSV - Zenith
    Ajax - Legia Warschau
    Feyenoord - AS Roma

    Ajax maakt nog de meeste kans, denk ik, waarbij Feyenoord - AS Roma natuurlijk het mooiste affiche heeft.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Weet je, tuurlijk is het zwaar: maar Feyenoord doet voor het eerst sinds jaren weer mee in Europa. Dan wil je toch ook zo'n affiche? Bovendien wil ik het weleens zien in de Kuip als iedereen erachter gaat staan. Dat maken ze in Italié nl volgens mij niet zovaak mee. Maar dan moeten ze wel die ouderwetse havenarbeidersmentaliteit naar boven roepen. Knokken voor iedere meter.. En wanneer nodig: die bal de tribune in. En: huur in vredesnaam een SPITS. Geen overhaaste aankopen, maar wel een alternatief voor Kazim. Als (ik hoop het als PSVér niet..) Feyenoord deze week wint van PSV zou ik zeker een spits halen omdat je nog kans hebt op de titel en de rest goed staat.
    Geheel mee eens hoor! Mooi affiche en na het eerste worden in de poule denk ik ook wel het besef dat je Roma zou moeten kunnen pakken al is het geen makkelijke opgave.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Pittige lotingen voor de Nederlandse ploegen:

    PSV - Zenith
    Ajax - Legia Warschau
    Feyenoord - AS Roma

    Ajax maakt nog de meeste kans, denk ik, waarbij Feyenoord - AS Roma natuurlijk het mooiste affiche heeft.
    Je zou zeggen dat Ajax inderdaad door moet, zeker omdat de tegenpartij ook nog eens beide wedstrijden geen publiek aanwezig mag hebben. Ajax supporters mogen ook niet naar Warschau, maar dat leek mij sowieso al niet een heel plezierig tripje.

  10. #460

    Standaard

    Na Toornstra ook geen Boëtius vanavond tegen PSV, de topper die eigenlijk al geen topper meer is

    Het gaat nu wel erg lastig worden......

  11. #461

    Standaard

    Hopelijk weer 3 puntjes erbij voor ons.

  12. #462

    Standaard

    Van wat ik op TV gezien heb was PSV-Feyenoord een boeiende wedstrijd op een verschrikkelijk slecht veld! Daar mag PSV zich wel voor schamen.
    Feyenoord haakt nu (even) af. Na een goede reeks nu slechts 1 punt uit 2 wedstrijden.
    PSV nu vier punten los op Ajax. Maar het is niet voor het eerst dat PSV winterkampioen is en dat Ajax toch met de titel gaat strijken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #463

    Standaard

    Erg vervelende nasmaak aan gisteravond overgehouden, hadden toch echt een punt moeten pakken.... Veld was dramatisch en ik vond ook de "beste scheidsrechter van Nederland" een zeer matige wedstrijd fluiten, dan heb ik het niet alleen over de eerste goal van PSV. Maar goed, je moet natuurlijk ook naar jezelf kijken en achterin zag het er af en toe niet best uit. Zondag gewoon drie punten pakken tegen NAC en dan kijken wat de tweede seizoenshelft gaat brengen, wie weet met een scorende spits als toevoeging.

  14. #464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Van wat ik op TV gezien heb was PSV-Feyenoord een boeiende wedstrijd op een verschrikkelijk slecht veld! Daar mag PSV zich wel voor schamen.
    Feyenoord haakt nu (even) af. Na een goede reeks nu slechts 1 punt uit 2 wedstrijden.
    PSV nu vier punten los op Ajax. Maar het is niet voor het eerst dat PSV winterkampioen is en dat Ajax toch met de titel gaat strijken.
    Geen commentaar, want je hebt helemaal gelijk. Toch is het toch wat anders nu: spits die meer scoort, dan de spitsen van de afgelopen jaren, meer strijd. Blijft het dramatische centrum (oud Feyenoord ) haha. Die mogen nog wat bijleren, ondanks het lage aantal tegendoelpunten (nog te veel)
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Geen commentaar, want je hebt helemaal gelijk. Toch is het toch wat anders nu: spits die meer scoort, dan de spitsen van de afgelopen jaren, meer strijd. Blijft het dramatische centrum (oud Feyenoord ) haha. Die mogen nog wat bijleren, ondanks het lage aantal tegendoelpunten (nog te veel)
    Vond de verdediging van PSV ook geen solide indruk maken.
    Afgaande op wat ik ervan gezien heb, was het een evenwichtige pot. Een gelijkspel was wellicht billijk geweest.

    We zijn pas halfweg, maar het lijkt me voor Feyenoord toch erg moeilijk om mee te doen voor de titel, 12 punten achter op PSV en ook ook nog 8 punten achter op Ajax lijkt me te veel.

  16. #466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Vond de verdediging van PSV ook geen solide indruk maken.
    Was een grapje. Rekik en Bruma komen beide uit de jeugd van Feyenoord.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  17. #467

    Standaard

    Wat ik trouwens ook misselijk vond, en nergens voor nodig, was dat duwen van Lex Immers richting Luuk de Jong omdat ie juichte.

    Het was een mooie wedstrijd om te zien.

    Sinds Luuk de Jong bij PSV is, is ie goed gaan scoren.

    En dat is toch uniek gezien zijn historie van de laatste aantal jaren.

  18. #468

    Standaard

    Wat is er met Ajax aan de hand???
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #469
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb je een uurtje..?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #470

    Standaard

    Zo fox eredivisie abo is zijn geld meer dan waard dit jaar
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Heb je een uurtje..?
    Kortweg: Niets ging goed.

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wat is er met Ajax aan de hand???

    Simpel: keer op keer 'beroofd' worden van je beste spelers gaat niet ongestraft. Elftal heeft geen routiniers die de boel kunnen trekken als het even niet gaat.

  23. #473

    Standaard

    Ik denk dat voor Ajax de beker niet de prioriteit heeft (voor PSV en Feyenoord ook niet) en dat wordt vertaald naar de resultaten. Niettemin is 0-4 natuurlijk een afgang waar in Amsterdam niemand op zit te wachten. Ik herinner me trouwens dat het in de competitie tegen Vitesse ook gemakkelijk had kunnen misgaan.

  24. #474

    Standaard

    PSV - Go Ahead Eagles 5-0
    Eindelijk weer een goed optreden (na moeilijke start) van Memphis Depay. Mooie voorsprong. AZ en PEC laten punten liggen. Benieuwd wat Ajax en Feyenoord vandaag doen.....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  25. #475

    Standaard

    Ik ben benieuwd of Vitesse vandaag de lijn van donderdag kan doortrekken. 3 punten zijn hard nodig.

Pagina 19 van 25 EersteEerste ... 9151617181920212223 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •