Pagina 11 van 25 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 618 worden weergegeven.
  1. #251
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Een klein wonder is het wel! Pfff... De vraag is wel of Feyenoord het tegen een andere club ook kan brengen. Zo zie je wat vertrouwen en de juiste mentaliteit kan doen. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar dat Ajax zwijnt en een engeltje op de lat heeft gehad vandaag is wel duidelijk.

    Misschien kan van Gaal wel assistent worden van de Boer..?
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 21-09-2014 om 16:07
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #252
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heel klein beetje leed vermaak, Sorry daarvoor...

    De infiltratie van Kenneth is gelukkig vrij geruisloos en onopvallend gegaan. Maar één moment hoefde hij (niet) in actie gekomen. Erg sportief ook dat Ajax hem niet nog meer op de proef nam.. Dat zou teveel opvallen.

    Na afloop antwoord Kenneth op de vraag van de interviewer of dit zo afgesproken was. "Of dit zo afgesproken was..?"

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Maar dat Ajax zwijnt en een engeltje op de lat heeft gehad vandaag is wel duidelijk.
    Eén engeltje maar? Volgens mij een handvol

    Als voetballiefhebber zou je je rot moeten schamen als je op deze manier zou winnen, maar daar doen ze in de hoofdstad niet echt aan, voetbal liefhebben. Al had het mij ook een rotzorg geweest als Feyenoord vandaag op deze manier had gewonnen. Op naar Deventer voor een dubbele ontmoeting.

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Misschien kan van Gaal wel assistent worden van de Boer..?
    Als het zo doorgaat bij Manchester Arme Louis..............

  5. #255
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk dat heel Ajax inclusief de fans zich diep schaamt, blij is met de 3 punten en snel weer verder wil.
    Bij Feyenoord gaan ze nu echt de lat wat hoger leggen.

    Maar ik kan me voorstellen dat iedereen die voor Feyenoord is hier echt helemaal niks van begrijpt. Theoretisch is dit niet mogelijk geweest. Zo goed spelen, zoveel balbezit, zo'n overwicht en dan niet scoren... Schiet mij maar lek...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Heel klein beetje leed vermaak, Sorry daarvoor...

    De infiltratie van Kenneth is gelukkig vrij geruisloos en onopvallend gegaan. Maar één moment hoefde hij (niet) in actie gekomen. Erg sportief ook dat Ajax hem niet nog meer op de proef nam.. Dat zou teveel opvallen.

    Na afloop antwoord Kenneth op de vraag van de interviewer of dit zo afgesproken was. "Of dit zo afgesproken was..?"

    ...nadat Frutten en van Geel (kwaliteit verkopen, bras inkopen) al geinfiltreerd waren zeker. .....


    3 weken geleden:
    Officiële doelstelling Feyenoord: 'meestrijden om kampioenschap'

    2 september 2014

    Meestrijden om het kampioenschap. Dat is Feyenoords officiële doelstelling voor het seizoen 2014-2015, die technisch directeur Martin van Geel dinsdag namens de club naar buiten heeft gebracht en nader heeft toegelicht. ‘Dankzij de prestaties van de afgelopen jaren is Feyenoord terug in de top van Nederland. Onze intentie is om daar te blijven, vandaar deze in onze ogen zeer ambitieuze doelstelling.’
    Realiteit:
    14. Go Ahead 6 1 2 3 5 7- 9
    15. Feyenoord 6 1 2 3 5 4- 6
    16. FC Dordrecht 6 1 2 3 5 5- 8
    17. Vitesse 6 1 2 3 5 8-12
    18. Heracles 6 0 0 6 0 4-16

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    ...nadat Frutten en van Geel (kwaliteit verkopen, bras inkopen) al geinfiltreerd waren zeker. .....


    3 weken geleden:


    Realiteit:
    Seizoen 2011-2012: 2. Feyenoord 70 punten, 3. PSV 69 punten
    Seizoen 2012-2013: 2. PSV 70 punten, Feyenoord 70 punten
    Seizoen 2013-2014: 2. Feyenoord 67 punten, 4. PSV 59 punten

    Gewoon al 3 seizoenen lang afgetroefd worden terwijl je een dubbele begroting hebt en tientallen miljoenen meer hebt kunnen investeren. Dan zou je je toch wat bescheidener op moeten stellen maar hou jij maar lekker je lijstje bij! Zullen we de jaarlijkse vrije val van PSV nog maar even afwachten?! Eindstand wordt pas na 34 wedstrijden opgemaakt, daar hebben ze in Eindhoven echter moeite mee, daar rekenen ze zich nu al rijk.

    Goede spel van vandaag meenemen naar woensdag. Hopelijk een betere loting dit jaar voor de beker. Gezien de play-offs tussen nummers 4 t/m 7 gaan zou de beker een mooie ontsnappingsroute naar Europees voetbal kunnen zijn. Go Ahead uit is iig al lastig zat!

  8. #258
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat laatste is ook het probleem van onze competitie. Als je zo goed tegen Ajax kan spelen dan mag G.A.Eagles nooit geen probleem zijn, zeker als je dezelfde inzet toont. Het is tegenwoordig al de manier van denken. Hetzelfde geld voor Ajax tegen PSG. Tegen Ajax en PSG kan je niet verliezen, maar bij de meest anderen wedstrijden moet je.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Seizoen 2011-2012: 2. Feyenoord 70 punten, 3. PSV 69 punten
    Seizoen 2012-2013: 2. PSV 70 punten, Feyenoord 70 punten
    Seizoen 2013-2014: 2. Feyenoord 67 punten, 4. PSV 59 punten

    Gewoon al 3 seizoenen lang afgetroefd worden terwijl je een dubbele begroting hebt en tientallen miljoenen meer hebt kunnen investeren. Dan zou je je toch wat bescheidener op moeten stellen maar hou jij maar lekker je lijstje bij! Zullen we de jaarlijkse vrije val van PSV nog maar even afwachten?! Eindstand wordt pas na 34 wedstrijden opgemaakt, daar hebben ze in Eindhoven echter moeite mee, daar rekenen ze zich nu al rijk.

    Goede spel van vandaag meenemen naar woensdag. Hopelijk een betere loting dit jaar voor de beker. Gezien de play-offs tussen nummers 4 t/m 7 gaan zou de beker een mooie ontsnappingsroute naar Europees voetbal kunnen zijn. Go Ahead uit is iig al lastig zat!
    Leuk, lijstjes! Deze eeuw: PSV 7 titels; feyenoord 0.
    Afgelopen 40 jaar: PSV 17....feyenoord 3. Gewoon dus al 40 jaar lang worden afgetroefd door Ajax en een provincieclub

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Leuk, lijstjes! Deze eeuw: PSV 7 titels; feyenoord 0.
    Afgelopen 40 jaar: PSV 17....feyenoord 3. Gewoon dus al 40 jaar lang worden afgetroefd door Ajax en een provincieclub
    Trieste reactie, ga eens in op de afgelopen drie jaar waarin je ondanks investeringen van tientallen miljoenen onderdoet voor een club die het met huurlingen en transfervrije spelers moest doen! Adam Maher kost alleen al evenveel als alle aankopen van Feyenoord samen, is niet af te zien aan de resultaten!

  11. #261

    Standaard

    Goed, de afgelopen drie jaar deed Feyenoord het nationaal beter, de 37 jaar daarvoor PSV. Beiden tevreden zo?

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Als voetballiefhebber zou je je rot moeten schamen als je op deze manier zou winnen, maar daar doen ze in de hoofdstad niet echt aan, voetbal liefhebben..
    Wat een belachelijke opmerking, als er een publiek in Nederland wel kritisch is en altijd beter voetbal wil zien is het wel het publiek in Amsterdam.
    Maargoed, als "liefhebber van voetbal" ben je met Feyenoord natuurlijk in je nopjes met 4 doelpunten uit 6 wedstrijden...

  13. #263

    Standaard

    Pfoe wat was Ajax slecht zeg gisteren en wat speelde Feyenoord 'vanouds' pressie voetbal. Dit zijn 3 zeer gelukkige punten voor Ajax, die uiteraard wel 'lekker' zijn.

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Goed, de afgelopen drie jaar deed Feyenoord het nationaal beter, de 37 jaar daarvoor PSV. Beiden tevreden zo?
    En je koopt er allebei nu niets voor.

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Pfoe wat was Ajax slecht zeg gisteren en wat speelde Feyenoord 'vanouds' pressie voetbal. Dit zijn 3 zeer gelukkige punten voor Ajax, die uiteraard wel 'lekker' zijn.
    Eerste helft kreeg Ajax de ruimte niet om te voetballen, binnen 3 minuten twee keer op de lat heb ik nog nooit meegemaakt. De vrije trap was goed ingeschoten al lag de bal ook wel op de juiste plek (recht voor het doel). Hoorde van andere supporters dat het geen overtreding was, 1 van de vele blunders van Blom gisteren. Heb je 1 van de beste scheidsrechters ter wereld in huis (Kuipers), zet je de amateur Kevin Blom op de belangrijkste wedstrijd van het seizoen, complimenten aan de KNVB!

    Tweede helft kreeg Ajax meer ruimte omdat Feyenoord naar voren bleef gaan. Ajax deed er echter niks mee waardoor het een wedstrijd bleef. Feyenoord had meer verdiend al krijg je helaas niet altijd wat je verdiend.

    Dit spel en deze druk naar voren vasthouden (elftal in tact houden) en het gaat goed komen, dan komen de punten vanzelf! Ranglijst geeft ook een vertekend beeld, een aantal ploegen staan te laag (Feyenoord, Heracles, Vitesse) en een aantal te hoog (Dordrecht, Excelsior, Willem II). Bij de winterstop zal iedereen wel staan waar hij hoort te staan.

  16. #266

    Standaard

    Blom veel blunders, die heb ik dan over het hoofd gezien en ik denk vele met mij want jij bent echt de eerste die ik dat hoor zeggen Wim.

    Het leek trouwens wel of ik Vitesse zag spelen gisteren, helaas gaat dat al 5 wedstrijden lang zo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #267
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    V.I. beoordeelde hem met een ruime voldoende (6.5)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #268

    Standaard

    Ik heb de Klassieker grotendeels via een livefeed op de laptop zitten kijken, maar heb Blom niet echt fouten zien maken. Ja, de schoen die Kazim tegen zijn hoofd kreeg (gevaarlijk spel) had misschien wel met een gele kaart bestraft mogen worden (niet in de samenvatting te zien, duh!), maar verder was de wedstrijd ook erg fair, dus kan je niet veel fout doen.

    @Tom L.: mijn zwager heeft jarenlang een seizoenskaart van Ajax gehad, maar sinds vorig seizoen is hij er mee gestopt omdat het voetbal in de Arena al jaren niet om aan te zien was. En afgaand op wat we vaak ook op de tv zien is het toch ook armoe troef en behalen ze de punten op individuele klasse en het goede positiespel. Maar ach, hier in Rotterdam e.o. houden we nu eenmaal van harde werkers (zijn we zelf ook) en hebben we niks met gloryseekers.

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    @Tom L.: mijn zwager heeft jarenlang een seizoenskaart van Ajax gehad, maar sinds vorig seizoen is hij er mee gestopt omdat het voetbal in de Arena al jaren niet om aan te zien was. En afgaand op wat we vaak ook op de tv zien is het toch ook armoe troef en behalen ze de punten op individuele klasse en het goede positiespel. Maar ach, hier in Rotterdam e.o. houden we nu eenmaal van harde werkers (zijn we zelf ook) en hebben we niks met gloryseekers.
    Dat hij zijn seizoenskaart heeft opgezegd pleit er toch juist eerder voor dat hij wel een voetballiefhebber is? Ik hoor de mensen om mij heen in het stadion zelden roepen dat ze zo genoten hebben van de wedstrijd. Sinds De Boer trainer is het voetbal helaas behoorlijk achteruit gegaan.

    Ik blijf er dan ook bij dat het laatste volledige seizoen dat Jol trainer was bij Ajax het meest vermakelijke seizoen was dat ik een seizoenskaart heb gehad. Toen won Ajax bijna elke wedstrijden met een aantal doelpunten verschil. Vorig seizoen was echt een dieptepunt, maar het gaat mij dan wat ver om te roepen dat men in Amsterdam sowieso geen fan is van voetbal. Je gaat mij trouwens toch niet vertellen dat de echte voetballiefhebber in Rotterdam Zuid wel aan zijn trekken komt....

    Met betrekking tot gloryhunters heb je helaas wel gelijk, die zijn er zat. Punten behalen op individuele klasse ben ik absoluut niet met je eens, want afgelopen jaren zijn er zelden spelers geweest van individuele klasse die de wedstrijd hebben binnen gesleept. Naar mijn inziens is dat omdat Ajax als team het beste speelde.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom L. Bekijk bericht
    Ik blijf er dan ook bij dat het laatste volledige seizoen dat Jol trainer was bij Ajax het meest vermakelijke seizoen was dat ik een seizoenskaart heb gehad. Toen won Ajax bijna elke wedstrijden met een aantal doelpunten verschil.
    Kun je beter stellen dat Suarez toen etaleerde een potentiele topspeler te zijn.

  21. #271

    Standaard

    Blom floot inderdaad een prima pot, niet kinderachtig maar wel beide kanten op zoals het hoort. Ook goed dat hij er geen gele kaarten show van maakte.

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Blom floot inderdaad een prima pot, niet kinderachtig maar wel beide kanten op zoals het hoort. Ook goed dat hij er geen gele kaarten show van maakte.
    Hij floot wel voor een overtreding op Sigtorsson, die hij vervolgens introk. In de kluts die erbij hoorde, stond El Ghazi oog in oog met Vermeer. Was niet te zien in de samenvatting, maar was misschien een doelpunt geweest.

  23. #273

    Standaard

    Ze zijn gek geworden daar in Eindhoven!: http://www.soccernews.nl/news/276577...ampions_League

    Waar is dat op gebaseerd? Je mag als club best ambities hebben maar die moeten wel realistisch zijn. Ajax is het al vier jaar op rij niet gelukt en heeft een veel meer volwassen selectie dan PSV. Verder is PSV vier jaar geleden gered door de gemeente van de ondergang en heeft het de afgelopen jaren het meeste geld geïnvesteerd van de top 3, veel meer dan Ajax en Feyenoord en zijn ze niet eens in de buurt gekomen van de CL. Dan zou je je toch wat bescheidener op moeten stellen!

    Verder kloppen die 23 keer winst van de laatste 26 wedstrijden volgens mij ook niet, of je moet alle nietszeggende potjes in de oefencampagne en voorrondes van de EL meerekenen, dan reken je jezelf wel erg vroeg rijk. Vorig seizoen zijn ze ook goed begonnen, heeft ze weinig opgeleverd!

    Voordat TheThinWhiteDuke weer over de doelstelling van Feyenoord begint, die vind ik onzin en sta ik niet achter. Derde worden na deze competitiestart of de beker winnen zou een wereldprestatie zijn van Rutten. Morgen moet uit bij Go Ahead daar de eerste stap in gezet worden!
    Laatst aangepast door wimv : 23-09-2014 om 23:49

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ze zijn gek geworden daar in Eindhoven!: http://www.soccernews.nl/news/276577...ampions_League

    Waar is dat op gebaseerd? Je mag als club best ambities hebben maar die moeten wel realistisch zijn.
    Feyenoord had dit jaar toch ook de ambitie om mee te strijden voor het kampioenschap? Ambities en doelen stellen in de voetballerij is nodig, het daadwerkelijk verwezenlijken is een tweede en afhankelijk van heel veel facetten.

  25. #275

    Standaard

    Ik vind het een goeie zaak dat PSV deze ambitie uitspreekt.

    Wat hebben we aan topploegen (dit mag tussen aanhalingstekens) die genoegen nemen met een rol op het derde of vierde plan? De Champions League winnen, of zelfs maar de laatste vier bereiken lijkt voorlopig absoluut uitgesloten, maar overwinteren moet zeker mogelijk zijn. Of dat met Cocu kan, is iets heel anders. Ik heb nog steeds mijn twijfels over hem. Een aantal jaren geleden werden Frank De Boer en hij gezien als de twee grote aanstormende talenten van het trainersvak. Cocu heeft die verwachtingen nog altijd niet ingelost. Frank De Boer heeft wél bewezen dat hij een topcoach is, maar in zijn geval heb ik weer twijfels over de ambities van zijn club.

    Als PSV dit jaar de titel wéér misloopt, zal dat zijn omdat de club geen goede verdedigende middenvelder heeft aangetrokken. Defour, die naar Anderlecht is gegaan, had de ploeg stukken sterker kunnen maken. Hij kostte, als ik me niet vergis, zo'n 6 miljoen (en zal ook een fiks salaris hebben gevraagd), een aardige som geld, maar wie niet waagt ... Misschien is er een andere dan financiële reden dat Defour niet is aangetrokken en weet The Duke meer. Defour had overigens ook Ajax sterker kunnen maken.

Pagina 11 van 25 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •