Pagina 12 van 25 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 618 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Gisteren nog even de samenvatting van Leicester - ManUnited teruggekeken. We klagen weleens hier over het scheidsrechterskorps, maar kom op, daar kunnen ze er ook wat van.... ManUnited had het ook deels aan zichzelf te wijten, maar de scheidsrechter was hier ook redelijk beslissend. Knap van van Gaal dat hier niet over klaagt na afloop.

  2. #277

    Standaard

    Normaal ben ik nooit van dit soort geintjes, maar deze vind ik toch wel erg grappig:

    10253907_747007935346306_5460407888476288635_n.jpg

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Of dat met Cocu kan, is iets heel anders. Ik heb nog steeds mijn twijfels over hem. Een aantal jaren geleden werden Frank De Boer en hij gezien als de twee grote aanstormende talenten van het trainersvak. Cocu heeft die verwachtingen nog altijd niet ingelost. Frank De Boer heeft wél bewezen dat hij een topcoach is, maar in zijn geval heb ik weer twijfels over de ambities van zijn club.
    Geen speld tussen te krijgen!

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ze zijn gek geworden daar in Eindhoven!:!
    Je weet het he! Eindhoven de gekste!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Als PSV dit jaar de titel wéér misloopt, zal dat zijn omdat de club geen goede verdedigende middenvelder heeft aangetrokken. Defour, die naar Anderlecht is gegaan, had de ploeg stukken sterker kunnen maken. Hij kostte, als ik me niet vergis, zo'n 6 miljoen (en zal ook een fiks salaris hebben gevraagd), een aardige som geld, maar wie niet waagt ... Misschien is er een andere dan financiële reden dat Defour niet is aangetrokken en weet The Duke meer. Defour had overigens ook Ajax sterker kunnen maken.
    ipv Defour is nu Guardado gehuurd.

    PSV wilde voor Defour meer dan Anderlecht betalen....maar toch ging Defour naar Paars-wit.
    Reden: Investeringsmaatschappij Doyen en het feit dat Defour goed bevriend is met Luciano D'Onofrio (kent hij oa nog van Standard). D'onofrio heeft weer banden met Anderlecht...etc etc. Hele verhaal heeft een maand geleden online gestaan, maar er is verder weinig aandacht aan besteed.

  5. #280

    Standaard

    Gifbeker moet helemaal leeg voor Feyenoord zo lijkt het. Ongelooflijk hoe slecht men vanavond speelde ten opzichte van afgelopen zondag. Inspiratieloos, machteloos, zonder een echte leider. Het lijkt of ze bij Feyenoord echt geen enkel idee hebben hoe ze dit moeten veranderen. Rutten zal stiekem toch wel moeten gaan vrezen voor zijn positie en ik heb met name te doen met Clasie, de beste man binnen Feyenoord, die FC Porto heeft laten schieten.

  6. #281
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het doomscenario, noem het Murphy's Law. En wat een schril contrast met de wedstrijd die Ajax moest spelen. Nummer 6 van JOS is het broertje van mijn zoon's vriend, dus een beetje lullig was het wel dat ze Sigthörsson niet lieten spelen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 24-09-2014 om 21:56
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #282

    Standaard

    Schande schande schande!!

    Ten Napel mag ook een spuitje krijgen, over een bekerfinale uit fucking 1965 beginnen in je typhuscommentaar, ik zit niet te wachten op zo'n demente bejaarde die tien jaar geleden al dood neer had moeten vallen. En dan zo'n pastoor die alleen maar open deuren in kan trappen vragen horen stellen aan Clasie, verbreek gewoon dat contract met Fox Feyenoord en ga zelf de wedstrijden uitzenden, kleine ***clubjes als Eagles en Zwolle profiteren alleen maar en Feyenoord heeft er geen flikker aan. Ik heb schoon genoeg van dat ***fox maar je zit er als supporter wel aan vast met hun wurgcontracten, 175 euro voor 17 uitwedstrijden van Feyenoord, het is te zot voor woorden!

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Schande schande schande!!

    Ten Napel mag ook een spuitje krijgen, over een bekerfinale uit fucking 1965 beginnen in je typhuscommentaar, ik zit niet te wachten op zo'n demente bejaarde die tien jaar geleden al dood neer had moeten vallen. En dan zo'n pastoor die alleen maar open deuren in kan trappen vragen horen stellen aan Clasie, verbreek gewoon dat contract met Fox Feyenoord en ga zelf de wedstrijden uitzenden, kleine ***clubjes als Eagles en Zwolle profiteren alleen maar en Feyenoord heeft er geen flikker aan. Ik heb schoon genoeg van dat ***fox maar je zit er als supporter wel aan vast met hun wurgcontracten, 175 euro voor 17 uitwedstrijden van Feyenoord, het is te zot voor woorden!
    En wat vond je van Feyenoord zelf Wim? Komop zeg...

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Schande schande schande!!

    Ten Napel mag ook een spuitje krijgen, over een bekerfinale uit fucking 1965 beginnen in je typhuscommentaar, ik zit niet te wachten op zo'n demente bejaarde die tien jaar geleden al dood neer had moeten vallen. En dan zo'n pastoor die alleen maar open deuren in kan trappen vragen horen stellen aan Clasie, verbreek gewoon dat contract met Fox Feyenoord en ga zelf de wedstrijden uitzenden, kleine ***clubjes als Eagles en Zwolle profiteren alleen maar en Feyenoord heeft er geen flikker aan. Ik heb schoon genoeg van dat ***fox maar je zit er als supporter wel aan vast met hun wurgcontracten, 175 euro voor 17 uitwedstrijden van Feyenoord, het is te zot voor woorden!
    Hey...relax! Gewoon even een goede cd opzetten...van The EAGLES ofzo...

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Schande schande schande!!

    Ten Napel mag ook een spuitje krijgen, over een bekerfinale uit fucking 1965 beginnen in je typhuscommentaar, ik zit niet te wachten op zo'n demente bejaarde die tien jaar geleden al dood neer had moeten vallen. En dan zo'n pastoor die alleen maar open deuren in kan trappen vragen horen stellen aan Clasie, verbreek gewoon dat contract met Fox Feyenoord en ga zelf de wedstrijden uitzenden, kleine ***clubjes als Eagles en Zwolle profiteren alleen maar en Feyenoord heeft er geen flikker aan. Ik heb schoon genoeg van dat ***fox maar je zit er als supporter wel aan vast met hun wurgcontracten, 175 euro voor 17 uitwedstrijden van Feyenoord, het is te zot voor woorden!
    Ik vind het niet normaal wat je hier typt over Ten Napel en je vergeet dat Feyenoord die kleine clubs gewoon nodig heeft, anders wordt het wel heel erg saai zoals in Schotland 4 keer tegen elkaar buiten de bekerwedstrijden om.
    En om nog toe te voegen: 18 uitwedstrijden dit seizoen en normaal gesproken bijna altijd meer of ze moeten steeds thuis loten voor de beker.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik vind het niet normaal wat je hier typt over Ten Napel en je vergeet dat Feyenoord die kleine clubs gewoon nodig heeft, anders wordt het wel heel erg saai zoals in Schotland 4 keer tegen elkaar buiten de bekerwedstrijden om.
    En om nog toe te voegen: 18 uitwedstrijden dit seizoen en normaal gesproken bijna altijd meer of ze moeten steeds thuis loten voor de beker.
    Meneer Ten Napel was vanaf minuut twee bezig met zijn provocerende, zuigende commentaar. Of het goed of slecht is zie ik zelf wel daar heb ik zijn commentaar niet voor nodig. Ook die teksten over het Europese avontuur van Eagles (echt heel bijzonder dat ene seizoentje) en bij het tweede doelpunt over dekselse van der linden beginnen, alleen maar bedoeld om zichzelf op de voorgrond te plaatsen!

    Toppunt was bij beelden van Gudde en Van Geel heel schijnheilig afvragen hoelang de positie van Rutten houdbaar is en zodra hij dan eventueel in de toekomst ontslagen gaat worden (hoeft van mij absoluut niet) lekker verwijten richting datzelfde bestuur maken, dan mag je wat mij betref dood neervallen, ben je als persoon helemaal niks waard!

    Verder ben ik er gewoon voorstander van dat elke club zijn eigen wedstrijden kan uitzenden zonder dat andere clubjes hiervan profiteren. Wees eens eerlijk, hoeveel mensen kijken naar Dordrecht-NAC of Cambuur-RKC, de meeste abbonnees van Fox zijn voor Ajax, Feyenoord en PSV. Die betalen eigenlijk bijna alleen maar voor de toppers, zwaar onterecht dat een groot deel van de inkomsten hiervan ook bij andere clubs terecht komt!

  12. #287

    Standaard

    Tsja.. Je zult t er toch mee moeten doen op 't moment. Kun je je druk over maken, maar dat helpt ook niet.

    Vraag me wel af, hoe je het ervaart als er een pro-Feyenoord commentaar wordt geleverd. Vorig seizoen, als ik me goed herinner, stond Ajax, als koploper, gelijk in een wedstrijd (niet tegen Feyenoord) en de commentator bij Fox zat te vertellen dat dit goed was, want dan liep Feyenoord tenminste 2 punten in. Ben je daar dan voor of vind je dat de commentator onpartijdig moet blijven?

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Tsja.. Je zult t er toch mee moeten doen op 't moment. Kun je je druk over maken, maar dat helpt ook niet.

    Vraag me wel af, hoe je het ervaart als er een pro-Feyenoord commentaar wordt geleverd. Vorig seizoen, als ik me goed herinner, stond Ajax, als koploper, gelijk in een wedstrijd (niet tegen Feyenoord) en de commentator bij Fox zat te vertellen dat dit goed was, want dan liep Feyenoord tenminste 2 punten in. Ben je daar dan voor of vind je dat de commentator onpartijdig moet blijven?
    Alleen RTV-Rijnmond kiest in het commentaar de kant van Feyenoord maar zijn ook kritischer en harder in hun oordeel dan bijvoorbeeld FOX of de NOS dus dat je pro-Feyenoord bent hoeft nog niet te bekeken dat je de club ontziet of een ander beeld voorschoteld dan wat er in een wedstrijd gebeurt is.

    Verder vind ik dat je op het einde van de competitie best mag laten blijken wat de consequenties van bepaalde uitslagen zijn, zeker als wedstrijden op hetzelfde tijdstip gespeeld worden. Het hoeft er echter niet dik op te liggen wat een commentator hiervan vind, de kijker kan zelf ook wel bedenken wat dat voor de stand betekend.

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Meneer Ten Napel was vanaf minuut twee bezig met zijn provocerende, zuigende commentaar. Of het goed of slecht is zie ik zelf wel daar heb ik zijn commentaar niet voor nodig. Ook die teksten over het Europese avontuur van Eagles (echt heel bijzonder dat ene seizoentje) en bij het tweede doelpunt over dekselse van der linden beginnen, alleen maar bedoeld om zichzelf op de voorgrond te plaatsen!

    Toppunt was bij beelden van Gudde en Van Geel heel schijnheilig afvragen hoelang de positie van Rutten houdbaar is en zodra hij dan eventueel in de toekomst ontslagen gaat worden (hoeft van mij absoluut niet) lekker verwijten richting datzelfde bestuur maken, dan mag je wat mij betref dood neervallen, ben je als persoon helemaal niks waard!

    Verder ben ik er gewoon voorstander van dat elke club zijn eigen wedstrijden kan uitzenden zonder dat andere clubjes hiervan profiteren. Wees eens eerlijk, hoeveel mensen kijken naar Dordrecht-NAC of Cambuur-RKC, de meeste abbonnees van Fox zijn voor Ajax, Feyenoord en PSV. Die betalen eigenlijk bijna alleen maar voor de toppers, zwaar onterecht dat een groot deel van de inkomsten hiervan ook bij andere clubs terecht komt!
    Maar je wenst iemand de dood toe, tot 2 keer toe zelfs... Dat is toch niet normaal joh. hij heeft je dochter niet verkracht of zo. Dat je zijn commentaar niet te pruimen vindt is dat toch niet waard en je kunt het zelfs uit zetten, al is dat ook niets zonder geluid kijken. Ik zou zeggen ga lobbyen voor de mogelijkheid wedstrijden ook zonder commentaar te bekijken.

    Toch ben je tot elkaar veroordeeld en ze krijgen al het grootste deel van alles, want ze hebben niet voor niets de drie hoogste begrotingen van Nederland.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Schande schande schande!!

    Ten Napel mag ook een spuitje krijgen, over een bekerfinale uit fucking 1965 beginnen in je typhuscommentaar, ik zit niet te wachten op zo'n demente bejaarde die tien jaar geleden al dood neer had moeten vallen. En dan zo'n pastoor die alleen maar open deuren in kan trappen vragen horen stellen aan Clasie, verbreek gewoon dat contract met Fox Feyenoord en ga zelf de wedstrijden uitzenden, kleine ***clubjes als Eagles en Zwolle profiteren alleen maar en Feyenoord heeft er geen flikker aan. Ik heb schoon genoeg van dat ***fox maar je zit er als supporter wel aan vast met hun wurgcontracten, 175 euro voor 17 uitwedstrijden van Feyenoord, het is te zot voor woorden!
    Kolere man, wat laat jij jezelf kennen zeg....te triest voor woorden. Hou je gewoon even in en richt je eventuele frustratie op degenen aan wie het liggen en niet op de mensen die niks te maken hebben met het slechte spel van Feyenoord. En hou je doodsbedreigingen en scheldkannonades voor je, daar zitten we hier op dit forum niet op te wachten.

    Ofwel: doe even normaal!
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 25-09-2014 om 07:14

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Meneer Ten Napel was vanaf minuut twee bezig met zijn provocerende, zuigende commentaar. Of het goed of slecht is zie ik zelf wel daar heb ik zijn commentaar niet voor nodig. Ook die teksten over het Europese avontuur van Eagles (echt heel bijzonder dat ene seizoentje) en bij het tweede doelpunt over dekselse van der linden beginnen, alleen maar bedoeld om zichzelf op de voorgrond te plaatsen!

    Toppunt was bij beelden van Gudde en Van Geel heel schijnheilig afvragen hoelang de positie van Rutten houdbaar is en zodra hij dan eventueel in de toekomst ontslagen gaat worden (hoeft van mij absoluut niet) lekker verwijten richting datzelfde bestuur maken, dan mag je wat mij betref dood neervallen, ben je als persoon helemaal niks waard!
    Bij ELKE trainer die bij een grote club zit en niet presteert zal aan de poten worden gezaagd. Door de pers, door de fans, door commentatoren.....diverse paginas terug was er hier ook iemand die schreef dat Fred kon oprutten.
    Hoort er gewoon bij, zeker met dit soort cijfers: 12 duels, 2 overwinningen (1x nipt tegen Luhansk in de laatste minuut en 1x vlak voor tijd tegen ADO), 3 gelijkspelen, 7 nederlagen

    Om dan een verslaggever (die ik persoonlijk samen met Jeroen Grueter de beste van NL vind) dood te wensen......

    Verder:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht

    Verder kloppen die 23 keer winst van de laatste 26 wedstrijden volgens mij ook niet, of je moet alle nietszeggende potjes in de oefencampagne en voorrondes van de EL meerekenen, dan reken je jezelf wel erg vroeg rijk.
    Dit klopt dus wel degelijk, al heb je denk ik verkeerd gelezen: van de laatste 26 duels onder Cocu heeft men er 23 gewonnen. DIt is wat anders dan de laatste 26 duels daar Cocu er eind vorig jaar enige tijd uit is geweest ivm een tumor in zijn rug. Deze tellen niet mee daar Ernest Faber toen aan het roer stond (en tijdens deze periode waren er enkele nederlagen).

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke;
    Verder:

    Dit klopt dus wel degelijk, al heb je denk ik verkeerd gelezen: van de laatste 26 duels onder Cocu heeft men er 23 gewonnen. DIt is wat anders dan de laatste 26 duels daar Cocu er eind vorig jaar enige tijd uit is geweest ivm een tumor in zijn rug. Deze tellen niet mee daar Ernest Faber toen aan het roer stond (en tijdens deze periode waren er enkele nederlagen).
    Leuk dat Faber het een aantal wedstrijdjes heeft overgenomen, die wedstrijden tellen gewoon. Cocu was nog steeds de eindverantwoordelijke, spreekt niet echt in zijn voordeel dat de doelstelling om kampioen te worden totaal is mislukt!

    Aan alle moraalridders hierboven: je hoeft het niet te lezen en als je er niet tegen kan moet je maar niet op een forum zitten, ga dan lekker naar de kerk!

    Ik ben er nu wel klaar mee, hopelijk zaterdag wel inzet en strijd en een neutrale commentator die wat meer bij de tijd is. Hoewel ik dat bij FOX zeer betwijfel!

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Leuk dat Faber het een aantal wedstrijdjes heeft overgenomen, die wedstrijden tellen gewoon. Cocu was nog steeds de eindverantwoordelijke, spreekt niet echt in zijn voordeel dat de doelstelling om kampioen te worden totaal is mislukt!
    Eh.....nee. Cocu heeft wekenlang thuis en in het ziekenhuis gezeten omdat hij een tumor had. Hij had even belangrijkere zaken dan PSV.

    Maar goed......even wat anders: http://www.powned.tv/nieuws/binnenla...efilmd_af.html
    Leuk man, als je daar met je kids zit

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht

    Aan alle moraalridders hierboven: je hoeft het niet te lezen en als je er niet tegen kan moet je maar niet op een forum zitten, ga dan lekker naar de kerk!
    Je moet de boel nu niet om gaan draaien. We vragen hier om respectvol te posten naar en over elkaar. Als je je niet aan die regels wilt houden heb je simpelweg niets te zoeken op dit forum!

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Maar goed......even wat anders: http://www.powned.tv/nieuws/binnenla...efilmd_af.html
    Leuk man, als je daar met je kids zit
    Neem het hele verhaal dan mee! Deze opnames vanuit de politiekamer in De Kuip zijn door een medewerker van FOX doorgegeven aan wat Ajax-supportertjes. Die hebben het op internet gezet. Die medewerker is ook gestraft, FOX probeert het alleen op Endemol af te schuiven.

    Verder interesseert het mij helemaal niks of iemand rookt, drinkt of drugs gebuikt, moet diegene lekker zelf weten! Ook wat die man voor beroep heeft is toch niet relevant, die school had er waarschijnlijk niet eens vanaf geweten als dit niet op internet had gestaan.

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht

    Aan alle moraalridders hierboven: je hoeft het niet te lezen en als je er niet tegen kan moet je maar niet op een forum zitten, ga dan lekker naar de kerk!
    Als jij hier niet normaal kan doen, ga dan lekker op een voetbalforum je gal spuwen, want je bent hier iedereen alleen maar tot last. Het is hier een film/dvd/bd-forum en het enige wat jij "bijdraagt" is je gal spuwen over voetbal, wat niks te maken heeft met het hart en ziel van dit forum. Dus als je hier niet aan kan bijdragen dan heb je hier niets te zoeken.

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Als jij hier niet normaal kan doen, ga dan lekker op een voetbalforum je gal spuwen, want je bent hier iedereen alleen maar tot last. Het is hier een film/dvd/bd-forum en het enige wat jij "bijdraagt" is je gal spuwen over voetbal, wat niks te maken heeft met het hart en ziel van dit forum. Dus als je hier niet aan kan bijdragen dan heb je hier niets te zoeken.
    Moraalridder 1 is aanwezig! Verder mag ik zelf weten wat, waar en wanneer ik iets post, daar heb ik jou niet voor nodig!

    Ik was er al klaar mee, helaas heb je altijd mensen die er niet over op kunnen houden.

    Over voetbal: Gisteravond nog erg genoten van de League Cup met Manchester City en de strafschoppenreeks van Liverpool.

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Moraalridder 1 is aanwezig! Verder mag ik zelf weten wat, waar en wanneer ik iets post, daar heb ik jou niet voor nodig!

    Ik was er al klaar mee, helaas heb je altijd mensen die er niet over op kunnen houden.
    Waar ben je klaar mee dan? En wie denk je wie je bent om jezelf boven de rest te verheven?! Je hebt je net zoals ieder ander hier te houden aan de (fatsoens)regels op dit forum! Daaronder valt niet dat je zomaar kan gaan schelden en doodsbedreigingen kan gaan uiten! Knoop dat even heel goed in je oren!!

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Moraalridder 1 is aanwezig! Verder mag ik zelf weten wat, waar en wanneer ik iets post, daar heb ik jou niet voor nodig!

    Ik was er al klaar mee, helaas heb je altijd mensen die er niet over op kunnen houden.

    Over voetbal: Gisteravond nog erg genoten van de League Cup met Manchester City en de strafschoppenreeks van Liverpool.
    Ehh, dat denk ik toch niet. Wanneer, zeker. Maar wat en waar, daar heb je je hier aan bepaalde regels te houden. En die regels ken jij inmiddels maar al te goed.
    Dus ga zo door, zou ik zeggen en ondervindt zelf tot 'wat en waar' je kunt posten...
    Maar kijk dan ook niet raar op als dat zomaar in een keer niet meer lukt!

    Hou het bij voetbal a.u.b. en op een fatsoenlijke, respectvolle manier naar iedereen (dus: clubs, voetballers, commentatoren en leden van DVD.nl), dan is er niets aan de hand.
    En daar hoef je geen moraalridder voor te zijn, maar gewoon iemand met goed fatsoen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Schande schande schande!!

    Ten Napel mag ook een spuitje krijgen, over een bekerfinale uit fucking 1965 beginnen in je typhuscommentaar, ik zit niet te wachten op zo'n demente bejaarde die tien jaar geleden al dood neer had moeten vallen. En dan zo'n pastoor die alleen maar open deuren in kan trappen vragen horen stellen aan Clasie, verbreek gewoon dat contract met Fox Feyenoord en ga zelf de wedstrijden uitzenden, kleine ***clubjes als Eagles en Zwolle profiteren alleen maar en Feyenoord heeft er geen flikker aan. Ik heb schoon genoeg van dat ***fox maar je zit er als supporter wel aan vast met hun wurgcontracten, 175 euro voor 17 uitwedstrijden van Feyenoord, het is te zot voor woorden!
    Nou een beetje minder kan ook wel. Sommige dingen kun je gewoon niet zeggen. Mensen die een spuitje moeten krijgen valt in dezelfde categorie als "Hamas, joden aan het gas". En over Fox: ja dat is duur. Maar niemand die je verplicht om een abonnement te nemen.
    Bovendien: het blijft een spelletje.. Er zijn dingen in het leven die echt belangrijk zijn en daar hoort voetbal absoluut niet bij (en dat zeg ik als liefhebber)

Pagina 12 van 25 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •