Pagina 22 van 25 EersteEerste ... 121819202122232425 LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 618 worden weergegeven.
  1. #526
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat komt omdat hij net te horen heeft gekregen dat hij naar Oekraïne moet en hij spontaan zijn telefoon stuk liet vallen of het is zijn chronische blik...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Volgens mij had ie een clausule voor een topclub.
    Dan gaat ie dus niet naar Feijenoord (is niet provocerend bedoeld). Feijenoord is m.i. nog steeds 'op de weg terug' maar nog geen kandidaat voor een rol van betekenis in de top van Nederland. Ja 1 of 2 keer 2e de laatste jaren, maar geen enkele kans op de titel. Maar goed, zo zie ik het. Feijenoord WAS een topclub en kan het, mits goed geleid qua bestuur, binnen een paar jaar weer worden.

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik weet niet of Frank hier blij mee is. Hij liep vandaag bij ons het pand binnen (smartphone repareren) en hij had me toch een chagrijnige kop!
    Die zal misschien gedacht hebben dat ie na zondag 17 puntjes achter staat op ons

  4. #529
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Die zal misschien gedacht hebben dat ie na zondag 17 puntjes achter staat op ons
    Wat PSV dit jaar presteert is echt uitzonderlijk. Het is wel een beetje jammer dat de spanning nu al weg is in de eredivisie. Ik ben vrij sceptisch over Ajax recentelijk, maar ik zou niet verbaasd zijn als ze zomaar winnen... (Of verliezen wat dat betreft). Voor de neutrale toeschouwers mag Ajax van mij best de spanning een beetje terugbrengen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #530

    Standaard

    Wordt een beetje afwachten hoe PSV reageert op de dreun van afgelopen donderdag. Die nederlaag is wel degelijk hard aangekomen, ook al was de uitschakeling min of meer ingecalculeerd. Als Ajax PSV in het begin goed weet aan te pakken, zie ik ze winnen in Eindhoven en dan zou PSV weleens héél nerveus kunnen gaan worden. Maar ja, de kloof blijft in dat geval elf punten, wel erg veel.

  6. #531
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vooruitziende blik gehad zeker. Wellicht geflatteerd, maar ook die punten tellen mee en de druk neemt - heel lichtelijk - toe. De volgende wedstrijd is toch weer iets crucialer. Niet dat PSV een terugval krijgt, maar toch. Ajax doet uitstekende zaken voor plek twee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #532

    Standaard

    Volgende wedstrijd voor PSV is thuis tegen Groningen. Die zie ik ze niet verliezen...

    Vitesse - AZ en Heerenveen - Ajax worden interessante wedstrijden...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #533

    Standaard

    Geflatteerd ja, maar de zege van PSV in Amsterdam was ook enigszins gelukkig, dit soort wedstrijden kunnen gewoon beide kanten uitvallen.

  9. #534

    Standaard

    Jammer dat er rellen waren, en dat er een persoon slecht aan toe is, waardoor er een trauma helicopter is opgeroepen.

    Jammer dat er zulk tuig rondloopt, zoiets kan je geen supporters noemen.

  10. #535

    Standaard

    Lekker, na al dat gedoe rondom Feyenoord en Roma. Dan sta je ruim op kop en sla je nog gefrustreerd om je heen. Stelletje losers...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #536

    Standaard

    http://www.ed.nl/regio/eindhoven/rel...ideo-1.4788915

    Als men de reacties leest onder het artikel, schijnt de ME ook de gebeten hond te zijn.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 02-03-2015 om 05:36

  12. #537

  13. #538

    Standaard

    Iedereen was benieuwd of PSV zich zou herstellen na de onverwachte nederlaag tegen Ajax, maar Go Ahead bleek niet in staat om de koploper te bedreigen.

    Go Ahead begon goed aan de competitie maar het seizoen lijkt te lang te duren voor de ploeg uit Deventer. Als ze in de promotie-degradatie play-offs terecht komen, zie ik het donker voor ze in. NEC dacht vorig jaar het ook wel te zullen redden, maar die play offs zijn gevechten op leven en dood en daar heeft Go Ahead geen ploeg voor. Het elftal lijkt ook ieder zelfvertrouwen te missen, als PSV had doorgedrukt, had de score aardig kunnen oplopen.

    Botsing van de week vond plaats tijdens Heracles - Vitesse, tussen twee Heracles-spelers die werkelijk keihard op elkaar knalden.

  14. #539

    Standaard

    Namen mij (PSV Supporter) mijn welgemeende felicitaties aan de Feyenoord supporters hier voor de overwinning tegen PSV.

    Goed gespeeld & een goede instelling.

    Kortom top

  15. #540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Namen mij (PSV Supporter) mijn welgemeende felicitaties aan de Feyenoord supporters hier voor de overwinning tegen PSV.

    Goed gespeeld & een goede instelling.

    Kortom top
    Ik dacht dat ik de Laatste de Mohikanen was op deze pagina.

    "Goede instelling" - dat lijkt me juist verwoord, en bij PSV ontbrak het daar aan. Ik weet het: het kan haast niet, en toch zou het me niet verwonderen mocht PSV alsnog in de problemen geraken. Als zaterdag niet gewonnen wordt in Enschede, zal de paniek definitief toeslaan. Ik heb het idee dat men zich in Eindhoven zelf een aantal complexen zit aan te praten. De nederlaag tegen Ajax was onverdiend, en zou men derhalve hebben moeten zien als een incident (zulke dingen gebeuren nu eenmaal in het voetbal), maar men heeft er een drama van gemaakt en sindsdien geen goede minuut meer gespeeld, alleen hadden Go Ahead en Groningen te weinig kwaliteit om ervan te profiteren. Tegen Feyenoord oogde de ploeg slap en lusteloos, er was duidelijk geen vertrouwen, men riep de problemen gewoon over zichzelf af. Als je de selecties van beide ploegen naast elkaar legt, heeft PSV duidelijk meer talent, maar dat kwam gisteren geen moment tot uitdrukking. Men ging nooit van eigen kracht uit.

  16. #541

    Standaard

    Ik zou niet direct willen beweren dat PSV meer talent heeft dan Feyenoord, momenteel zeker wel een sterkere selectie.

  17. #542

    Standaard

    Als ik bij PSV werkte, zou ik alleen Clasie willen hebben, en misschien Vermeer (al blijf ik dat ook een wisselvallige keeper vinden, maar hij lijkt me toch beter dan Zoet), de andere Feyenoorders vind ik niet beter, eerder minder dan de PSV'ers op dezelfde posities.

    Wat ik eigenlijk bedoel is dat PSV gisteren nooit de indruk wekte dat men vertrouwen had in de goede afloop, men achtte zich blijkbaar de mindere (door de omstandigheden en de historie van de laatste jaren die zegt dat er in de Kuip niet veel te halen valt). Dat is toch vreemd indien je een betere selectie hebt.

  18. #543

    Standaard

    Laten we hopen dat Guus snel afscheid gaat nemen, helaas is het resultaat steeds net niet slecht genoeg dat hij dit besluit zelf durft te nemen. Laf spel, geen Clasie en in de eindfase bij achterstand zelfs nog een verdediger inbrengen. Leek gister meer op PSV-Turkije dan NL-Turkije. Erg lang geleden dat het Nederlands elftal zo slecht was al gisteren. Al had Sneijder blijkbaar een andere wedstrijd gezien... aangezien hij van mening was dat ze het best goed hadden gedaan. En dan ook lekker de focus op je zwangere vriendin leggen terwijl je jezelf zou moeten schamen dat je op de valreep gelijk maakt tegen een zeer matige tegenstander. Overigens vond ik het persoonlijk ook meer een goal van Huntelaar dan van Sneijder.

    Zo dat lucht even lekker op.

  19. #544
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hier niets te klagen in België
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Hier niets te klagen in België
    Ook voor het eerst sinds jáááren...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #546

    Standaard

    De twee onoverkomelijke problemen voor Oranje gisteravond: a) De zwakke opbouw van achteruit en b) Het dramatisch zwakke centrum van de verdediging.

    Voor a) zou het inbrengen van Clasie en Strootman een oplossing kunnen zijn, voor b) zie ik op korte termijn weinig oplossingen. De Vrij en Martins Indi zijn voorstoppers die gestuurd moeten worden door een centrumverdediger die positioneel en organisatorisch sterker is. Het was gisteren verdedigend chaos troef, tegen een betere tegenstander hadden we vier, vijf goals om de oren gekregen. Wie moet daar spelen in de plaats van die twee? We hebben niet veel beters.

    Misschien kunnen we Robben en Sneijder voorlopig laten staan (met name robben is gewoon onmisbaar, zo bleek weer eens) en verder radicaal voor de jeugd kiezen: Clasie, Klaassen, Depay (gisteren overigens zwak) en De Jong of Dost voor Huntelaar (maakte enkel overtredingen maar al die lange ballen hielpen niet). voor Afellay lijkt topvoetbal verleden tijd.

  22. #547

    Standaard

    Hiddink vond dat Depay een aardige partij speelde. Ik zal wel een andere wedstrijd hebben gezien, want ik vond hem bedroevend slecht. Enige op het veld die slechter was, was Affelay. Wat een drama was dat! Kon nieteens een bal over drie meter passen. Jongens als Klaassen en Clasie moeten nu echt een kans gaan krijgen.

  23. #548

    Standaard

    Aardige goal van Charlie Adam net tegen Chelsea, wedstrijd is nog bezig.


  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Aardige goal van Charlie Adam net tegen Chelsea, wedstrijd is nog bezig.
    Ah, dat deed vorige week ook iemand van het jeugdelftal van België in een interland. Lijkt een trend te worden
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #550

    Standaard

    FC Twente 2 - PSV: 0-5.

    Dat riekt heel erg sterk naar competitievervalsing. Het valt te hopen dat Twente er komende week in de beker tegen PEC Zwolle ongenadig van langs krijgt voor dit onsportieve gedrag. Sowieso verbaas ik me er nog steeds over dat dikbetaalde profvoetballers kennelijk niet in staat zijn om twee wedstrijden in drie dagen tijd te spelen en kennelijk gespaard moeten worden. Je zal eens moe worden... Ik stel voor: de komende dagen lekker in bed blijven, ook niet gaan trainen (want daar ontstaan immers de meeste blessures).

    Twente had gisteren een uitgelezen kans om deze bloedsaaie competitie nog van een spannend slot te voorzien, maar dat kunnen we nu wel vergeten. Dank jullie wel, Tukkers! ('tukken' is bij ons: slapen).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 22 van 25 EersteEerste ... 121819202122232425 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •