Pagina 7 van 25 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 618 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Fred mag van mij zeer spoedig Oprutten!
    Verschrikkelijke vent, had bij zijn aantrekken al mijn twijfels, maar als je ziet hoe Feyenoord afgelopen maand speelt en dat vergelijkt met bijv. Ajax, is dat gewoon een verschil van 3 niveau's, ondanks de aderlating bij Feyenoord.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Triest dat jij al van een nederlaag uitgaat van je eigen ploeg, lekkere supporter ben jij dan, of sta jij er alleen achter als ze prijzen pakken?!
    Realisme heet dat.
    -Ajax al 4 jaar op rij kampioen
    -PSV heeft er al 6 jaar niet meer gewonnen
    -PSV kwakkelt al tijden met de defensie en is dit seizoen nog niet echt overtuigend geweest.
    -Ajax heeft Frank de Boer
    -Het staat al 1-0
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 24-08-2014 om 17:08

  3. #153

    Standaard

    En inmiddels staat mijn club weer voor door de heren Depay & Narsingh : 1 - 2

    Ik vind dat erg knap eerlijk gezegd.

  4. #154

    Standaard

    En inmiddels 1 - 3 voor PSV (Florian Jozefzoon), wat tevens de eindstand is.

    Toch een mooie tik uitgedeeld, al is het seizoen nog heel lang.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 24-08-2014 om 18:38

  5. #155

    Standaard

    De tweede grote verrassing van de dag dus.

    Ik heb alleen het laatste halfuur gezien. PSV laat zich inzakken en benut de snelheid van de spitsen. Klassiek allemaal, goed uitgespeeld, maar wel amateuristisch verdedigen van Ajaxzijde.

  6. #156
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat een foute wissel van de Boer. Waarom in godsnaam Andersen brengen i.p.v. Kisnha. En dat Sigthorson niet mijn vriend was is al een tijdje duidelijk, maar dat hij steeds maar opzichtelijk mag falen in de spits is mij een raadsel. PSV razend effectief, want naar een winstpartij zag het lang niet uit. Maar ja, de oude voetbalwet deed zijn intrede. Als je zelf niet scoort... Na de wissel was het dominante middenveld van Ajax kompleet verdwenen.

    Gefeliciteerd PSV(-supporters) Als je meer scoort heb je verdient gewonnen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Wat een foute wissel van de Boer. Waarom in godsnaam Andersen brengen i.p.v. Kisnha. En dat Sigthorson niet mijn vriend was is al een tijdje duidelijk, maar dat hij steeds maar opzichtelijk mag falen in de spits is mij een raadsel.
    Andersen wil ik nooit meer in Ajax 1 zien, wat een dramatische speler is dat. Tegen PEC was dat al pijnlijk duidelijk en vandaag leek het ook weer helemaal nergens op. Veel te statisch, zit geen snelheid en geen idee in. Had ook veel liever Kishna gezien (als El Ghazi perse gewisseld moest worden).

    Sigthorson mag falen omdat er geen beter alternatief is...

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom L. Bekijk bericht

    Sigthorson mag falen omdat er geen beter alternatief is...
    Zivkovic? Milik?
    Of is dat meer voor Jong Ajax?

  9. #159
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sigthorson moet denk ik ook nog wat opbrengen. In de etalage dus.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Zivkovic? Milik?
    Of is dat meer voor Jong Ajax?
    Ik denk dat met Zivkovic wat meer klaar wilt stomen en dat hij daarom bij Jong Ajax moet starten.
    Het lijkt erop alsof Milik al te licht wordt bevonden.

    Denk niet dat er een club is die geïnteresseerd is in Sigthorson na zijn laatste wedstrijden.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom L. Bekijk bericht
    Ik denk dat met Zivkovic wat meer klaar wilt stomen en dat hij daarom bij Jong Ajax moet starten.
    Het lijkt erop alsof Milik al te licht wordt bevonden.

    Denk niet dat er een club is die geïnteresseerd is in Sigthorson na zijn laatste wedstrijden.
    Wat ik dan niet snap is waarom Ajax (terwijl ze volgens mij bakken geld hebben met de vele grote transfers van de laatste jaren én de CL inkomsten) niet gewoon een keer de beurs trekt en een aantal échte (voor eredivisiebegrippen) toppers haalt.

    Het enige dat men nu haalt zijn goedkope/transfervrije spelers (Schöne, Viergever, Sana) of zeer jonge spelers (Milik, Zivkovic, al die denen).
    Nu gaat de strijd om de titel nog tussen een paar clubs, maar men zou door te investeren een enorme voorsprong kunnen nemen waardoor de titelstrijd de komende jaren 'bij wijze van' al beslist is.

    Enige wat ik kan bedenken is dat men spaart om van de aandelenbeurs af te komen.

  12. #162

    Standaard

    Noem dan eens een eredivisie-waardige topper die ook nog betaalbaar is? Volgens mij zijn de prijzen van interessante spelers zo abominabel sterk gestegen dat er voor een eredivsieclub geen beginnen aan is.
    Voor Ajax zou het inderdaad niet slecht zijn. Nu is het waarschijnlijk moeilijk of niet overleven in de Champions League, terwijl er met een paar extra spelers meer mogelijkheden zijn en er dus ook veel meer verdiend kan worden.
    Het verschil in bedragen tussen winnaars en verliezers in de CL is overigens ook buiten alle proporties. Om van de EL dan nog maar te zwijgen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #163
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ze roepen wel eens dat ook een paar 'krachtige' aankopen Ajax niet veel verder zal brengen in Europa en in de nationale competitie is het eigenlijk niet echt nodig... Zou bijna competitie vervalsing kunnen zijn. Nu Ajax gisteren verloren heeft is de competitie alweer wat spannender.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Noem dan eens een eredivisie-waardige topper die ook nog betaalbaar is?
    Steven Defour (bijna naar PSV, jammergenoeg dwarsboomde Luciano D'Onofrio (die een deel van de rechten in zijn bezit had, net als Doyen) de boel)
    Die Guardado die PSV nu gehuurd heeft lijkt me ook geen verkeerde.
    Tadic (toen hij nog bij FCG/Twente zat)

    Ik weet niet exact wat elke speler moet opleveren, maar het lijkt me voor Ajax geen probleem om rond de 10 miljoen voor 1 speler te betalen.
    De toppers van Frankrijk, Italië, Duitsland, Engeland etc kun je niet halen. Mogelijk wel de spelers die daar net buiten de boot vallen.
    Uit landen als België, Zwitserland, Oostenrijk, de Scandinavische landen kun je m.i. de meeste topspelers zo halen.
    Vorig jaar werd Ajax weggespeeld door RB Salzburg. O.a. die Alan en Soriano zouden in de Eredivisie gewoon bij de top horen.
    Voor clubs als PSV, Feyenoord, Twente en AZ is het zeer lastig deze spelers te halen (salaris+transfersom) maar voor Ajax lijkt me dit een stuk gemakkelijker (indien mijn veronderstelling dat men bulkt van het geld klopt).
    Bij FC Basel lopen/liepen ook enkele goede spelers (oa Fabian Schär, die ooit in de belangstelling van PSV stond) en zo zijn er wel meer clubs in de 'mindere' competities.

    En ja, soms zul je een mispeer hebben en de boot in gaan.......maar het lijkt me sterk dat de jonge spelers (die van 17-18-19 jaar) die Ajax nu haalt (en waar ze soms ook veel geld voor betalen) wél allemaal slagen.

    Begrijp me goed; een zeer mooi beleid heeft men daar op zich.....maar de zuinigheid kan ze straks duur komen te staan als de balans in de selectie weg is (te veel jonge/te weinig (of geen) ervaren spelers) en de jonkies niet hun potentie waarmaken.
    (Hoewel als dit zou gebeuren het PSV prima uit komt )
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 25-08-2014 om 18:26

  15. #165
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het heeft meer met het salaris plafond te maken dan de transfersom, maar het is nog geen 1 september.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het heeft meer met het salaris plafond te maken dan de transfersom, maar het is nog geen 1 september.
    Eens, en bij PSV en Ajax ligt die ongeveer op 1 miljoen meen ik.
    M.i. kun je die grens verleggen voor bepaalde spelers (en dan kom ik weer terug bij mijn eerdere verhaal over het klein kapitaal van Ajax).

  17. #167
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben ook altijd een beetje bang als Ajax spelers gaat halen, want het lijkt wel of de scouting steeds jammerlijk faalt of er is teveel inspraak door iedereen waardoor steevast de verkeerde keuze wordt gemaakt! Dat ze op de knip zitten vind ik dus niet eens erg. Zeker als je ziet hoeveel talenten van Ajax en PSV elders presteren. Uitzondering op de regel zou ik voor de juiste speler ook een goed idee vinden, maar wie? In ieder geval dan geen speler waar je een scoutingsapparaat voor nodig heb, want ik vraag me serieus af wat die de laatste jaren gedaan hebben, behalve lachwekkend zijn. Het geen dat werd verbloemd door 4x kampioen te worden. Daarom loopt er al tijden geen topscoorder meer rond bij Ajax, daarom wordt er zo weinig uitgegeven. Voor de vijfde keer kampioen worden is een leuk trucje en veel verder in de C.L. komen zie ik Ajax - of een ander team - niet doen zonder een opeenstapeling van mazzel - zoals we dat in Amsterdam zeggen. Dus de noodzaak tot, is eigenlijk een non-issue.

    Daarnaast geniet ik kostelijk van de nivellering. Oké, als PSV-fan is er weinig reden tot enthousiasme geweest en hopelijk zijn ze dit jaar stabieler. Ik denk ook dat het voor Ajax teveel is om zich nog voor een vijfde titel op te laden en PSV dit jaar zomaar weer eens een mooi jaar tegemoet gaat. Ware het niet dat iedereen wel weet dat voorspellingen doen niet het slimste idee is in onze doldwaze eredivisie en doldwaas is hij nu al gezien de laatste wedstrijden. Nog geen drie weken terug was alles alweer anders... Leuk dus!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #168

    Standaard

    PSV wint met 0-2 en heeft de poulefase bereikt van de Europa League.
    Feyenoord gaat ook die kant op (3-0 vlak na rust) met wederom weer een goal van Te Vrede (6 op 7!).

    Twente staat op 1-1 en dreigt eruit te vliegen en PEC staat ook achter.

  19. #169

    Standaard

    Als het dan 3-2 wordt raakt de Kuip in paniek met nog 20 minuten tegen n zwakke, maar opportunistische ploeg...

  20. #170

    Standaard

    Elvis Manu!!!!!!!

    Met de hakken over de sloot na een dramatische tweede helft. Ploeg ging meer en meer naar achteren waardoor je het onheil over jezelf afroept. Mulder gaat ook drie keer in de fout, tijd om Hahn een kans te geven.

    Al met al een krankzinnige avond met gelukkig een goed einde!

  21. #171

    Standaard

    Toch erg jammer dat FC Twente en PEC Zwolle het niet gered hebben. PEC hoeft zich niet te schamen, maar Twente had dit thuis moeten afmaken.
    Ze hebben wel een patent op gelijke spelen zeg! En dat komt ze nu duur te staan.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Elvis Manu!!!!!!!

    Met de hakken over de sloot na een dramatische tweede helft. Ploeg ging meer en meer naar achteren waardoor je het onheil over jezelf afroept. Mulder gaat ook drie keer in de fout, tijd om Hahn een kans te geven.

    Al met al een krankzinnige avond met gelukkig een goed einde!
    Wat een ontknoping inderdaad, ongelofelijk. Aan de derde tegentreffer kon Mulder weinig doen, wat een schot! Maar die andere twee maken duidelijk dat hij persoonlijkheid en uitstraling mist om écht een goede keeper te worden (al was hij tegen Utrecht geloof ik of vorig week wél op dreef). Maar die goal van Elvis, geweldig! Juist hij en wat een ontlading. En dat publiek, geweldig!
    Maar verder moet je je als Nederlandse 'topploeg' rot schamen, net als 5 dagen eerder.

    Nu hopen of een betere loting voor de poulefase dan de voorrondes van afgelopen jaren. Oftewel: geen Oost-europese ploegen voor Feyenoord en PSV.

  23. #173

    Standaard

    Loting EL:

    Feyenoord: Sevilla, Standard Luik en HNK Rijeka
    PSV: Panathinaikos, Estoril en Dinamo Moskou

    Mooie loting met de titelhouder! Op dit moment verwacht ik een strijd om de tweede plaats achter Sevilla tussen Feyenoord en Luik.

    PSV heeft wel pech met Dinamo Moskou, was volgens mij de sterkste ploeg uit pot 4. Even afwachten hoe sterk Panathinaikos is, dit kan een spannende poule worden met drie clubs die om de eerste twee plaatsen strijden.

  24. #174

    Standaard

    Ik zie het beide ploegen eigenlijk niet overleven als ik eerlijk ben. Zelfde geldt voor Ajax natuurlijk. Nederlandse ploegen hebben niets te zoeken op Europees niveau.

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Loting EL:

    Feyenoord: Sevilla, Standard Luik en HNK Rijeka
    Sevilla is normaliter te sterk.
    Standard zal waarschijnlijk (net als vorig jaar) met een B team gaan spelen (ze vinden de competitie belangrijker). Komt ook bij dat ze hun beste spelers zijn kwijtgeraakt (Batshuayi, Kanu, Vainqueur, Ezekiel).
    Kortom: te doen*
    Rijeka: heb ik geen idee van, maar lijkt me ook te doen*

    *Mits het spel beter is dan die blamage van gisteren. Niet meer normaal.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Loting EL:


    PSV: Panathinaikos, Estoril en Dinamo Moskou
    Panathinaikos: zitten enkele goede spelers bij. Maar een club waar Markus Berg in de spits staat kan ik na zijn PSV debacle niet meer serieus nemen.
    Estoril: komop.....gewoon 6 punten
    Dinamo: idd; de meest lastige uit pot 4. Balasz (weet zeker dat die dan weer bij Bagels&Juice op de Kleine Berg te spotten is) en Manolev keren even terug.

    Ik geef beide teams 75% kans om verder te komen.

    Dan wat transfernieuws:
    Volgens een lid van PSVnetwerk heeft "iemand die werkzaam is binnen PSV" het volgende gezegd:
    PSV heeft deze transferperiode geinformeerd bij Feyenoord ivm een overgang van Vilhena, op voorspraak van Memphis. Transfer nooit een optie geweest, vraagprijs tussen 8-12 miljoen. Later is er ook bij Clasie geïnformeerd, maar die wil naar het buitenland. Het lijkt erop of PSV ook Memphis hiermee bij de club wil(de) houden. Nu schijnbare interesse in Denswil.
    Er komt een dezer dagen iig nog een verdediger bij (zo is aangegeven)....andere namen die rondgaan zijn die van Glen Johnson (Liverpool), Diego Reyes en El Kazouri (Porto) en een rus met een lastige naam van Shachtar Donjetsk (Sergeij S. nogwat).
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 29-08-2014 om 23:16

Pagina 7 van 25 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •