Pagina 20 van 25 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 618 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Willems dolt winkelend publiek



    Jetro Willems gaat undercover en deelt in Eindhoven panna's uit aan het winkelend publiek.

    Willems ging in de 'stad van PSV' op pad met balkunstenaar Soufiane Touzani. Om niet te worden herkend, draagt de 20-jarige international een heus 'alien-masker'.

    In de video is te zien hoe Willems de ene na de andere bal door de benen van zowel mannen als vrouwen speelt. Bekijk de beelden hieronder :



    Bron : Telegraaf.nl

  2. #477

    Standaard

    Transfer nieuws/ roddels beginnen een beetje los te komen:

    QPR en Lille richten hun pijlen op Sigthórsson Ik zou er een strikje omheen doen en direct laten gaan en ik ben geeneens Ajaxied

    Napoli interesse in Vilhena Alleen voor vies veel geld hoop ik...Hij schijnt zelf ook wel weg te willen. Misschien met Napoli een deal maken met overname van Zapata. Werd onlangs duidelijk dat Feyenoord al rond was met hem, totdat de trainer dit op het laatste moment niet door liet gaan.

    PSG wil Depay en Fenerbahçe wil de Jong Kan mij toch niet voorstellen dat PSV dit laat gebeuren, ook niet voor veel geld. Dan laat je het kampioenschap zo goed als zeker varen.



  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Transfer nieuws/ roddels beginnen een beetje los te komen:

    QPR en Lille richten hun pijlen op Sigthórsson Ik zou er een strikje omheen doen en direct laten gaan en ik ben geeneens Ajaxied

    Napoli interesse in Vilhena Alleen voor vies veel geld hoop ik...Hij schijnt zelf ook wel weg te willen. Misschien met Napoli een deal maken met overname van Zapata. Werd onlangs duidelijk dat Feyenoord al rond was met hem, totdat de trainer dit op het laatste moment niet door liet gaan.

    PSG wil Depay en Fenerbahçe wil de Jong Kan mij toch niet voorstellen dat PSV dit laat gebeuren, ook niet voor veel geld. Dan laat je het kampioenschap zo goed als zeker varen.

    Depay heeft in de zomer juist de keuze gemaakt om te blijven en voor een kampioenschap te gaan. Hij lijkt me wel iemand die dat danook doorzet. En hij weet ook dat als hij kampioen wordt hij meer als een 'meneer' binnenkomt bij een nieuwe club en niet als 'weer zo'n broekie, dat denkt dat ie wat is'. En De Jong: ik denk dat ie wel 2 x denkt voor hij zich weer aan dezelfde steen stoot. Eerst maar eens kampioen worden en dan in de CL ervaring opdoen op hoger niveau. Pas dan evt. weggaan.

  4. #479

    Standaard

    Opmerkelijk nieuws :

    Voetbalblad VI breekt met tv-show Derksen en Genee


    Redactie voetbalblad is kritiek helemaal beu

    De redactie van het blad VI verbreekt elke vorm van samenwerking met het RTL7-programma Voetbal International. Dat schrijft hoofdredacteur Tom van Hulsen in zijn column voor het nieuwe nummer dat vanaf morgen in de winkels ligt. VI is alle kritiek op het weekblad door het illustere trio Wilfred Genee, René van der Gijp en vooral Johan Derksen helemaal beu.


    Het tv-programma Voetbal International won
    in 2011 de Televizierring


    Wat op de korte termijn de precieze gevolgen zijn voor het populaire tv-programma dat in 2011 de felbegeerde Gouden Televizier Ring won, is nog niet bekend. In de eerste uitzending na de winterstop, gisteravond, viel al op dat geen van de vaste VI-verslaggevers (Thijs Slegers, Martijn Krabbendam en Simon Zwartkruis) opdook.


    ,,Ik vind dit een tikkeltje hypocriet en flauw,'' reageert Johan Derksen op de column van Van Hulsen. ,,Het was RTL dat allang had besloten die samenwerking te verbreken. Tom van Hulsen weet dat, maar hij hoopt zo nog even snel de eer aan zichzelf te houden. Hij is blijkbaar ineens de ethicus van de Nederlandse sportjournalistiek.''

    ''De verslaggevers keren alleen niet terug. Het klinkt onsympathiek, maar die kunnen we best missen.
    Johan Derksen''

    RTL zou volgens Derksen bezig zijn met het opzetten van een eigen voetbalplatform met een website en diverse apps. ,,En dan gaat het programma weer Voetbal Insite heten, net als voorheen.'' En of de kijker wat gaat merken van de breuk in de huidige vorm van het programma? ,,Niets. De verslaggevers keren alleen niet terug. Het klinkt onsympathiek, maar die kunnen we best missen.''

    Ook Marco Louwerens van RTL7 zegt dat het initiatief voor de breuk bij RTL lag. ,,Vorige week heb ik de leiding van het blad VI laten weten dat wij na de zomer een eigen koers zullen gaan varen, los van het blad. Dit omdat wij andere plannen hebben met onze voetbalmerken. Ik kan dan ook alleen zeggen dat ik de column in VI ter kennisgeving aanneem,'' stelt de zenderbaas. De uitspraak van Derksen dat met de lancering van een nieuw voetbalplatform de titel Voetbal Insite terugkeert, wil hij niet bevestigen.

    'Titel Voetbal Insite terug'
    ,,Johan Derksen heeft altijd en over iedereen een uitgesproken mening. Ook over RTL heeft hij wel eens pittige opmerkingen gemaakt; dit is voor ons nooit een probleem geweest. Johans karakter, zowel in het tv-programma als in zijn columns, is juist zijn grote kracht en maken hem zo uniek.''

    ,,We hebben altijd uitstekend samengewerkt met de bladenmakers, maar de inhoudelijke kruisbestuiving was de laatste jaren wel minder geworden en ook het vertrek van Johan bij het blad, maakte de banden minder intensief. Dat, gekoppeld aan onze plannen, maakte dat het voor ons logisch is om na de zomer zelfstandig verder te gaan. Kennelijk heeft ook het blad de behoefte om op eigen kracht door te gaan.''

    Presentator Wilfred Genee wilde eerder vandaag alleen kwijt dat hij het besluit van het blad VI 'opmerkelijk' vindt, omdat de kogel nog niet door de kerk zou zijn.

    VI is niet langer de bron van al het aan tafel besproken voetbalnieuws. Het blad valt onder Weekbladpers, dat het contract met RTL heeft. De directie van de uitgeverij kan in potentie de titel van het tv-programma handhaven.


    Tijdens VI Oranje lag Johan Derksen
    overhoop met René van der Gijp (r). Middenin
    presentator Wilfred Genee.


    Column
    In zijn column schrijft Van Hulsen, die eind 2013 samen met Thijs van Veghel de positie van de vertrokken Derksen overnam, dat de redactie in de begindagen nog trots was op de televisie spin-off. ,,De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er inmiddels het nodige is veranderd. Vooral als het gaat om de toon van het programma. RTL7 trekt nog steeds honderdduizenden kijkers en de tv-bazen zien logischerwijs dan ook geen reden iets aan de formule te veranderen. Als VI-redactie hebben wij echter steeds vaker de behoefte ons te distantiëren van uitlatingen die in het programma worden gedaan."

    ''Wij willen ons hier niet langer mee associëren.
    Tom van Hulsen''

    Van Hulsen vervolgt: ,,Niet alleen als er ongepaste kritiek wordt geleverd op ons eigen weekblad, maar ook als het gaat om opmerkingen aan het adres van onder anderen voetballers, trainers, scheidsrechters en bestuurders. Jarenlang konden die als satirisch worden bestempeld, maar dat is lang niet in alle gevallen nog vol te houden."

    ,,De conclusie is dat de koers die wij als weekblad en website willen varen inmiddels ver afligt van die van het tv-programma, waarop wij als redactie bovendien geen enkele invloed hebben. Het tv-programma blijft zonder twijfel een kijkcijferhit en het staat RTL vrij om de formule te handhaven, maar omdat wij ons hier niet langer mee willen associëren hebben we afgesproken als VI-redactie voortaan geen redactionele bijdragen meer te leveren."

    De definitieve breuk komt niet uit de lucht vallen. Er wordt al maandenlang met modder gegooid. Tijdens een interview afgelopen november in De Balie in Amsterdam waar Derksen werd ondervraagd door Arnon Grunberg, reageerde 'de snor' op de vraag of hij weer zijn wekelijkse column in VI zou willen oppakken. ,,Ik wil er niet bij betrokken zijn als de titel naar de klote gaat," klonk het toen. En enkele weken later in een uitzending van het voetbalprogramma bij RTL: ,,Ik wil niets meer met die mensen te maken hebben. Ze bakken er helemaal niets van. Ze hebben last van misplaatste arrogantie en hebben totaal geen visie. Het blad glijdt af."

    Afgelopen zomer al trok de redactie van het weekblad aan de bel. De verslaggevers vonden de tv-uitzendingen te plat worden en vroegen zich af of het nog wel een ideale combinatie is met het tijdschrift dat autoriteit wil uitstralen. Een gesprek met RTL haalde toen voorlopig de kou uit de lucht. Het programma zou weer meer over voetbal gaan. Diezelfde zomer (toen het vanwege het WK even VI Oranje heette) was het ook weer eens raak tussen de drie heren onderling. Derksen en Van der Gijp konden elkaar even niet luchten of zien.

    Bron : AD.nl

    Of dit nou goed voor het blad is? Ik denk eerder het tegenovergestelde.

    Bekijk hieronder het fragment waarin Johan Derksen felle kritiek uit op het blad Voetbal International :

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 20-01-2015 om 21:56

  5. #480

    Standaard

    Cambuur - PSV 1-2. Meer een gevolg van zwak presteren van Cambuur (slechte afwerking, knullig verdedigen, knullig keeperswerk) dan een verdienste van de koploper. PSV lijkt de goede vorm van voor de winterstop voorlopig niet te kunnen oppikken. Roda zou men kunnen afdoen als een incident, maar Vitesse en Cambuur uit waren verre van overtuigend, ondanks de zes punten.

    Morgen de klassieker. Enige ideeën daarover?

  6. #481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Morgen de klassieker. Enige ideeën daarover?
    Het zou zomaar eens een hele spannende wedstrijd kunnen worden en het zou me ook niet verbazen als Feyenoord weer eens, na 10 jaar, gaat winnen in de Arena.
    Maar het verschil zal klein zijn, welke kant dan op ook.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #482
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je kunt er echt niks zinnigs over zeggen, ondanks ik er geen goed gevoel bij heb. Beide moeten winnen om bij te blijven. Het zou zomaar kunnen zijn dat het supportershome-verhaal een prikkel gaat geven, waardoor Ajax een keer wat geïnspireerder gaat spelen, want dat ontbreekt dit seizoen. Klaasen speelt niet en dat is een gemis. Maar het is een wedstrijd apart, dus tja, alle voorspellingen zijn - zoals altijd - vrij nutteloos.

    Het kan vriezen, dooien of zelfs stormen. Kijk maar naar Heereveen-Vitesse. Wie kon dat voorspellen. Enige vastigheid dit seizoen is dat PSV wint.., vooralsnog.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Of dit nou goed voor het blad is? Ik denk eerder het tegenovergestelde.
    Sterker nog: Ik denk dat dit weleens de doodssteek kan zijn voor dit blad. Met verlies van het open forum op tv, het ontbreken van echte opinies (Derksen), het afsplitsen van de boeken-uitgeverij van VI en dat alle directe nieuwtjes op internet verschijnen, heeft het blad m.i. een HEEEEEL groot probleem. Ze moeten nu heel snel gaan innoveren, of hier gaat een eind aan komen. Als ik hoofdredacteur was geweest, dan had ik deze situatie veel meer gemasseerd en niet op de spits gedreven.

  9. #484
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Los van dit alles had ik mijn abo opgezegd, omdat ze steeds vaker ongeopend in de verpakking bleven. Van de week werd ik zelfs gebeld of ik niet tegen zwaar gereduceerd tarief toch mijn abo wou handhaven. De tijd van weekbladen is steeds meer iets van vroeger, zeker omdat Internet veel sneller is dan een blad wat op woensdag op de mat ligt. Dat Johan daar weg is, zal het begin van het einde zijn, zeker als ze de strijd met hem aangaan. Allerminst slim.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #485

    Standaard

    Ik heb mijn abonnement ook opgezegd. Vroeger ging ik er echt voor zitten als de VI binnen was, op het laatst rekende ik uit dat nog zo'n 10-15 minuten in het magazine bladerde, daar kun je een abonnement niet voor aanhouden. Derksen lijkt me onklopbaar op zijn eigen terrein: hij is goed ingevoerd bij clubs en belangrijke personen (we hoeven geen namen te noemen), hij heeft een vlotte pen èn hij heeft een bekende kop. Hij is een beetje een rare kwast, maar dat werkt ook niet in zijn nadeel. Daar boks je dus met een paar nobody's in de voetbalwereld niet tegenop.

    Afgezien daarvan denk ik dat de tijd van voetbalbladen achter ons ligt.Naast internet is er TV en daarop wordt het voetbal al kapot geanalyseerd. Wat moet een blad daar nog aan toevoegen? Interviews, maar die maken vaak pijnlijk duidelijk dat voetballers niet veel te zeggen hebben.

  11. #486
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat zal inderdaad de doorslag geven, maar ik denk dat de kwaliteit van ons voetbal ook meespeelt. Als, met alle respect, teams als PEC-Zwolle, Cambuur enz. het leukste voetbal laten zien is de amusementswaarde ook ver te zoeken. Armoe troef. In de geest van: Wint er een Nederlandse darter dan volgt heel Nederland darten, we zijn goed in schaatsten en werkelijk heel Nederland volgt het. Als we morgen wereldkampioen sjoelen zijn... Tja, en op voetbalgebied moeten we ons zelfs een beetje schamen. Leuk en soms best spannend, maar in het land van de blinden is eenoog koning. Tja, dan is Nederland inmiddels ook wel een beetje voetbalmoe. En we zijn ook al geen wereldkampioen geworden...Want zo chauvinistisch is Nederland wel, dan waren we - als was het maar voor even - allemaal weer voetbalgek en willen we alles weten en lezen. Ze hebben dus ook nog eens pech als weekblad over voetbal.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #487

    Standaard

    Wederom een grote teleurstelling... met een beetje normale spits had je met drie of vier nul kunnen winnen vandaag in de Arena. Middenveld was zeker in de eerste heft zeer sterk, kansen genoeg, maar in plaats er eentje in te schieten presteert vriend Kazim het zelfs om een bal van de lijn te halen. Normaal zou een punt in de Arena nog niet zo erg zijn, maar dit voelt als een nederlaag... Nu maar hopen dat ze het vertrouwen wel een beetje vast weten te houden. Als je beide ploegen vandaag zag spelen dan zou een tweede plaats nog steeds wel haalbaar moeten zijn. En maar hopen dat we nog kunnen stunten in Europa.

  13. #488
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De wonderen zijn blijkbaar de wereld nog niet uit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #489

    Standaard

    Heb zo en dan naar een stream zitten kijken. Feyenoord leek duidelijk de betere ploeg. Wel beschouwd heeft Feyenoord zichzelf uit de titelrace gestoten, ze hadden in Eindhoven bij 3-3 moeten kiezen voor een punt, niet alles naar voren moeten gooien, en vandaag in de Arena moeten winnen. Met 14 punten achterstand zie ik ze niet meer meedoen.

  15. #490

    Standaard

    Zo, wat gaat die scheidsrechter bij GA Eagles en ADO de mist in zeg, met die rode kaart! Het was amper geel.
    Wel hands, maar totaal niet opzettelijk.
    En na afloop stug blijven volhouden dat het wel opzettelijk is.
    Wat een onzin.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #491

    Standaard

    Ook ik heb vanmiddag mijn abonnement op VI opgezegd. Dat moment in het TV programma waarin Johan uitlegt dat VI zijn VI niet meer is, slaat voor mij de spijker snoeihard op de kop. Die vier nieuwe columnisten voegen in mijn ogen niks toe en dat ze hebben besloten een strip in het blad te verwerken is al helemaal van de zotte. Artikelen zijn al een tijdje in no time te vinden op vi.nl of andere sites en dan vraag ik me af waarom ik nog circa € 120,- per jaar betaal. Ook bij mij lagen de weekbladen steeds langer in het plastic, het plezier om het blad te lezen was gewoon weg.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  17. #492

    Standaard

    Leuk kwartet voor de Halve Finales KNVB Beker: Twente, Groningen, Excelsior, PEC Zwolle

  18. #493

    Standaard

    Tja, als lucky PSV op deze manier doorgaat (slecht spelen, maar toch wederom fortuinlijk winnen zoals vanavond tegen Willem II en eerder tegen Vitesse en Cambuur), dan lijkt het kampioenschap de Eindhovenaren niet meer te kunnen ontgaan. Maar het is dan wel een titel zonder enige glans.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #494

    Standaard

    Wat een onzin zeg Marcel, pfuuuh. Het gaat er juist om dat je dat soort wedstrijden wint, want dat doen kampioenen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #495

    Standaard

    Ik denk ook dat het wel een terechte overwinning was voor PSV, hoe moeizaam ie ook tot stand kwam. Op een gegeven moment kwam Willem II niet meer op de helft van PSV, met uitzondering op het eind de bal op de paal. Het is alleen de kwaal van PSV dit jaar dat wederom opspeelde: het verzilveren van kansen lukt gewoon niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #496

    Standaard

    Ruim verdiend, overwinning zonder glans, beide zijn waar denk ik. Zoals bijna alle 'topploegen' heeft PSV het moeilijk tegen een tegenstander die zich terugtrekt. PSV is vooral sterk in de omschakeling, daar heeft het de ideale spelers voor, zowel op het middenveld als voorin, maar als de ruimtes klein worden, ontstaan er problemen. Om die reden laat PSV zich het liefst zelf zakken, maar in eigen huis, tegen ploegen als Willem II, gaat dat uiteraard niet. Ik vind het wel knap dat de ploeg gisteren de overwinning alsnog binnenhaalt: bijna een uur lang op achterstand staan, een kwartier voor tijd een penalty missen en dan alsnog toeslaan, geeft aan dat de groep mentaal sterk is.

    De titelstrijd lijkt me nog niet gedaan: PSV en Ajax kunnen beide zomaar tegen een zeperd aanlopen (Ajax had kunnen verliezen van Groningen, om maar wat te noemen) en het is de vraag wie dat het eerst gaat overkomen. Als het Ajax is, wordt de kloof wel erg groot, maar als PSV plots verliest is de kloof slechts drie punten, bijna gedicht. Dan gaan de zenuwen natuurlijk opspelen daar in Eindhoven en is de boel helemaal open.

  22. #497
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ajax begint langzamerhand een dramatische en hulpeloze vorm aan te nemen. Ze beginnen meestal wel redelijk, maar zakken telkens weer ver terug. Schöne lijkt wel een paar tempo's trager te zijn geworden en zonder bijtertje Serero is het een middenveld van niks. Tja, dan is het voor de voorhoede ook geen doen meer. Leuke aankoop die Daley en ben daar ook blij me, maar ook hij zal het lastig krijgen met dit middenveld. Daar hadden ze toch wel een investering in mogen doen.

    Maar ja, hoe erg is het om niet voor de vijfde keer kampioen te worden? Desondanks is het voor de Ajacied geen vetpot om naar te kijken. Als Ajax toch nog kampioen wordt met dit spel en niet PSV is dat een verdere declassering van onze nationale competitie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #498

    Standaard

    Zo ziet ik het ook, de druk ligt bij PSV: als ze dit jaar geen kampioen worden, worden ze het wellicht in dit decennium niet meer.
    Vandaar ook dat ik denk dat een plotse nederlaag in Eindhoven voor veel onrust zal zorgen.

  24. #499
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat denk ik normaal gesproken ook, maar als Ajax verliest of gelijk speelt hebben wel een flinke voorsprong en een extra punt door het doelsaldo. Het wordt ze bijna in de schoot geworpen en zelf winnen ze elke wedstrijd, zelfs als ze slecht spelen. Ajax werkt in ieder geval vooralsnog volledig mee en er is geen reden om te denken dat dit beter gaat worden. PSV is dit seizoen de uitzondering op de regel van de competitie de laatste jaren. Feyenoord speelt wederom met passie, maar is ook dit seizoen niet in staat om kampioen te worden. Twente krabbelt in de anonimiteit weer langzaam op en Vitesse is een verhaal apart. Ook de Boer is dit seizoen wat onrealistisch en onnavolgbaar, dus Ajax is gewoon een beetje slachtoffer van hun eigen beleid geworden, wat een paar jaar verbloemd werd, maar nu toch wel pijnlijk aan het licht is gekomen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #500

    Standaard

    Feyenoord doet er goed aan om zich op het volgend jaar te richten. Proberen de groep zoveel mogelijk te behouden en één of twee gerichte versterkingen en ze zijn volgend jaar mijn favoriet.
    Ik denk dat PSV mensen zal zien vertrekken en het lijkt me moeilijk om gelijkwaardige vervangers aan te trekken voor Depay en/of Wijnaldum. PSV zal dus minder worden, en gezien de zuinigheid van Ajax, zal die ploeg niet met sprongen vooruit gaan. Feyenoord had wellicht dit jaar al mee kunnen doen, maar ze hebben in de winterstop niet geïnvesteerd en hebben het in Eindhoven en Amsterdam laten liggen.

Pagina 20 van 25 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •