Pagina 1 van 25 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 618 worden weergegeven.
  1. #1
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard Voetbal Seizoen 2014-2015

    Het seizoen 2013/2014 is nu echt afgelopen!

    Maar gelukkig staat het WK alweer voor de deur. Meer dan genoeg voetbal voor de liefhebbers, want ook na het WK moeten enkele clubs alweer snel aan de bak in het nieuwe seizoen. Hoog tijd voor een vers topic!

    Voor wie het nog even na wil lezen: hier vind je het topic van het vorig seizoen.

    Voetbal is emotie! Dat klopt. Maar wij eisen wel dat beetje respect voor elkaar. Berichten met daarin bewoordingen als "Joden", "Kakkerlakken", "020", "010" etc. worden zonder pardon verwijderd. Uiteindelijk is dit een voetbaltopic op een filmforum. Laten we het gewoon over het voetbal zelf hebben en ons niet verlagen tot die zogenaamde fans.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 31-07-2014 om 14:17
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    En er zit trouwens een foutje in de topic titel, WK 2013 gaat denk ik niet veel over gesproken worden in dit topic.

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha, inderdaad! Thanks...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Lazio en Feyenoord naderen akkoord over De Vrij

    Zeven miljoen is een mooi bedrag!
    Veels te weinig wat mij betreft, die buitenlandse clubs denken dat ze voor een appel en ei hier de spelers op kunnen halen heb ik het gevoel, ondanks dat de Vrij
    nog maar een contract voor 1 jaar heeft.....
    Feyenoord wil dacht ik minimaal 10 miljoen hebben en gelijk hebben ze.

    Ook Clasie en Janmaat staan nadrukkelijk in de belangstelling, je gaat dan wel miljoenen vangen maar wat koop je ervoor terug is dan wel de vraag.

  6. #6

    Standaard

    7 miljoen te weinig voor de Vrij? Haha, tuurlijk niet...die jongen heeft amper charisma of uitstraling. Oke hij kan een beetje ballen, maar voor een contract van nog maar 1 jaar vind ik 7 miljoen meer dan genoeg!

  7. #7

    Standaard

    Inderdaad zeg, voor een speler als de Vrij moeten ze echt in hun handen knijpen met een bedrag van 7 miljoen.

  8. #8

    Standaard

    Als er toch al dicht in de buurt van die 7 miljoen is geboden, dan zijn ze toch gek als ze niet meer vragen. Lekker hoog inzetten en anders gewoon in Rotterdam blijven voetballen, goed bezig Feyenoord
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Charisma is wel heel belangrijk in Italië. Het kan - naast je prestaties - je maken of breken. Er zijn er maar weinig geslaagd in Italië. Dan moet je wel heel uitzonderlijk goed zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Veels te weinig wat mij betreft, die buitenlandse clubs denken dat ze voor een appel en ei hier de spelers op kunnen halen heb ik het gevoel, ondanks dat de Vrij
    nog maar een contract voor 1 jaar heeft.....
    Feyenoord wil dacht ik minimaal 10 miljoen hebben en gelijk hebben ze.

    Ook Clasie en Janmaat staan nadrukkelijk in de belangstelling, je gaat dan wel miljoenen vangen maar wat koop je ervoor terug is dan wel de vraag.
    Ik ben zelf Feyenoord fan en hoop van harte dat ze meer krijgen dan 7 miljoen, maar toch lijkt mij dat al een meer dan realistisch bedrag. Volgens mij vraagt Feyenoord trouwens 7 miljoen en gaat Lazio voorlopig tot 6 miljoen. De Vrij is een leuke voetballer voor Feyenoord, maar hij heeft zich nog niet echt bewezen buiten de Nederlandse competitie, nauwelijks internationale ervaring. En stel hij heeft een slecht WK... dan loopt hij misschien wel gratis de deur uit na volgend seizoen. Ik zou er bij 7 miljoen een strikje omdoen en hem naar Italië sturen.

  11. #11

    Standaard

    Clasie in tranen na WK-boodschap Van Hanegem



    Jordy Clasie is in tranen uitgebarsten na een videoboodschap van Willem van Hanegem in het tv-programma Johnny in Oranje. De kleine middenvelder van Feyenoord en Oranje was zichtbaar ontroerd toen de oud-voetballer hem succes wenste op het WK voetbal.



    'Je bent pas vader geworden. Wat zou het dan mooi zijn als je daar in Brazilië kan spelen en ook nog eens heel goed kan spelen naar je vermogen. En dat je later met je kleine zoon op de bank zit en dat hij dan vraagt: 'Hé, dat was wel geweldig', aldus Van Hanegem, die het eveneens niet droog hield.

    Clasie en Van Hanegem kennen elkaar goed. De 22-jarige Feyenoorder groeide op in Haarlem en woonde bij Van Hanegem om de hoek. Door Van Hanegem ging Clasie voetballen. 'Daarom doet het hem ook wel wat, denk ik. Omdat zijn zoontje op voetbal ging, ben ik ook maar gaan voetballen. Ik ken hem van kleins af aan al, hij kent mijn situatie ook los van het voetbal', aldus de geëmotioneerde Clasie.




    Bron : AD.nl

  12. #12

    Standaard

    Ajax haalt Viergever van AZ, erg verrassend, ik vind hem nou niet bepaald een speler voor de top 3. Dan hebben Feyenoord (Kongolo en Martins Indi) en PSV (Rekik en Willems) toch betere verdedigers voor die posities.

    Verkoop van De Vrij aan Lazio heb ik vrede mee, Stefan heeft nog maar een jaar contract en is Feyenoord itt anderen altijd trouw gebleven. Nu snel die bankgarantie krijgen en laat ze die miljoenen dan ook maar gelijk overmaken, Van Beek de kans geven in het centrum van de verdediging en je op andere posities versterken. Nieuwe rechtsback, rechterspits en spits zullen nodig zijn als Janmaat, Schaken en Pelle vertrekken, met Vormer heb je al een vervanger van Clasie in huis.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ajax haalt Viergever van AZ, erg verrassend, ik vind hem nou niet bepaald een speler voor de top 3. Dan hebben Feyenoord (Kongolo en Martins Indi) en PSV (Rekik en Willems) toch betere verdedigers voor die posities.
    Eens. Wellicht vdHoorn-deel 2?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    met Vormer heb je al een vervanger van Clasie in huis.
    Maar wel een paar klassen minder. Vormer is hooguit subtop nivo.

    Heb het gemist (zat bij X-Men in de bios); maar real dus CL winnaar. Het kost een paar honderd miljoen (die je eigenlijk niet hebt) maar dan win je wel wat. Narcist pur sang CR met de cup.
    Nee, het voetbal gaat er echt op achteruit.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 25-05-2014 om 14:05 Reden: typo

  14. #14
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    93ste minuut pas 1-1 door Real...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Heb het gemist (zat bij X-Men in de bios); maar real dus CL winnaar. Het kost een paar honderd miljoen (die je eigenlijk niet hebt) maar dan win je wel wat. Narcist pur sang CR met de cup.
    Nee, het voetbal is gaat er echt op achteruit.
    Real Madrid is de verdiende winnaar, na de dubbele wissel toen Marcelo (mijn man of the match) en Isco erin kwamen werd de druk op Atletico Madrid steeds groter. Goal van Ramos was dan ook dik verdiend. In de verlenging was Real heer en meester en liep verder uit door goals van Bale (schitterende actie van Di Maria), Marcelo en Ronaldo uit een penalty.

    Fantastische prestatie van Atletico Madrid om met mindere middelen en selectie van clubs als Barcelona en Chelsea te winnen. Ze hebben gevochten als leeuwen, in de verlenging was het echter over.

  16. #16

    Standaard

    Nog niet veel animo hier voor het WK? Hoe schatten we onze kansen in? Ik heb er eerlijk gezegd wel vertrouwen in. Denk niet dat er veel landen zijn waar we echt voor onderdoen. Brazilië en Duitsland, misschien Spanje, maar daar geef ik ons ook wel goede kansen tegen. De spelers waar het daar om draait hebben hun beste jaren naar mijn idee wel achter de rug, bovendien hebben vrijwel alle spelers een ellelang seizoen in de benen.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  17. #17

    Standaard

    Als je het positief inziet moet je een tv gaan kopen bij de Media Markt, indien Nederland wereldkampioen wordt krijg je het aankoopbedrag terug. Ik durf er zelf geen geld op in te zetten dit keer, relatief nieuw elftal en een zeer zware poule. Als we gewoon lekker aanvallend gaan spelen en ons eigen spel maken dan heb je een kans, maar dat gaat tegen Spanje direct al erg moeilijk worden. Dan vraag ik mij af of onze verdediging het gaat houden.

  18. #18

    Standaard

    Ik ben ook iets minder positief dan Daniel.
    We hebben nu niet echt een sterke ploeg en we moeten gelijk al tegen landen als Spanje en Chili. Hopelijk gaat het goed maar ik betwijfel het.

  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ze zijn natuurlijk niet gek bij de Mediamarkt...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Oef, zojuist Brazilië - Kroatië bekeken, maar dat viel niet mee. Zeer matige wedstrijd, vooral van de kant van Brazilië. Met 3-1 gewonnen door de Zuidamerikanen, mede met de hulp van de Japanse scheidsrechter (geen rode kaart voor slaande beweging van Neymar, onterecht gegeven strafschop die door Neymar als een b-pupil wordt ingeschoten, onterecht afgekeurde treffer van Kroatië wegens vermeend aanvallen van de keeper terwijl deze volledig mistastte). Kortom, een geflatteerde overwinning met zeer matig en tempoloos voetbal. De goddelijke kanaries zullen in de rest van het toernooi toch echt uit een ander vaatje moeten tappen willen ze een kans op de titel maken. Laten we hopen dat Nederland - Spanje vrijdag een stuk leuker om te zien wordt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #23

    Standaard

    Vond Brazilië ook erg tegenvallen. De eerste helft was nog wel vermakelijk (wat zeker niet hetzelfde is als goed), maar dat kwam eigenlijk voornamelijk door Kroatië. Tweede helft was ronduit slecht en daar kwamen met hulp van de scheidsrechter nog goed weg. Hopen dat dit geen voorteken is voor het hele WK en Brazilië moet het inderdaad nog behoorlijk verbeteren willen ze kans gaan maken op de titel.

    Net trouwens op journaal: Nederlanders bestolen in Salvador.

  24. #24

    Standaard

    Brazilië wordt zo geen wereldkampioen inderdaad, inspiratieloos voetbal tegen een verrassend leuk spelend Kroatië met Modric als motor op het middenveld.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    onterecht afgekeurde treffer van Kroatië wegens vermeend aanvallen van de keeper terwijl deze volledig mistastte
    Echt onzin, Julio Cesar werd in zijn vijf-meter gebied aangevallen door Olic die er met zijn elleboog in kwam! Dat Julio Cesar de bal dan niet klemvast kon houden was logisch. Dat de bal er daarna inging deed niet meer terzake, er was al gefloten en de braziliaanse verdedigers deden dus niks meer om de bal weg te werken.

    Brazilië viel wel tegen, dit was echter nog maar de eerste wedstrijd. Ondanks het slechte spel van gisteren verwacht ik ze gewoon in de finale tegen Argentinie/Duitsland. Neymar is echt een topper, stond er toen het echt moest en nam de ploeg op sleeptouw!

Pagina 1 van 25 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •