Pagina 14 van 25 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 618 worden weergegeven.
  1. #326
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De schade inhalen, vermoed ik!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #327

    Standaard

    Nu gaan ze er wel in en zit het zwaar mee. Had Bosz toch gelijk, ben ook blij dat hij Leerdam laat staan, die loopt zo goed de vrije ruimtes in en scoort nu ook twee keer prachtig. Er was voor deze wedstrijden wel heel veel kritiek door de meerderheid op het Vitesse forum en ik dacht ook dat het niet te lang meer moest duren. Achterin nog wel steeds kwetsbaar, al moet ik zeggen dat die Braziliaanse rechtsachter ook verdedigend beter aan het worden is en dat Kruiswijk wat meer no nonsens is en de bal ook wel eens gewoon buiten knalt.
    Middenveld is echt goed, ook erg goede subs dus lekker veel concurrentie. Spits wordt gelukkig ook steeds beter, ook voegbsllend. Positief gevoel overheerst dus momenteel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #328

    Standaard

    Geniet er maar van, het zal vroeg of laat ook wel weer eens tegen zitten.

    Gekke uitslagen vandaag overigens, 2x 6-1 en GA Eagles dat bij Utrecht van 2-0 achter naar een 2-3 zege gaat.
    Man van de laatste weken is wel die Ten Rouwelaar, eerst met rare verhalen over een blote kont en daarna wedstrijden waarbij de ballen aan alle kanten om zin oren vliegen en hij er bij staat te kijken of hij water ziet branden. Merkwaardige kerel.

  4. #329

    Standaard

    Overwinning van Vitesse was terecht, echter de uitslag wat minder. Goal uit onterechte (maar wel mooie) vrije trap, buitenspelgoal en makkelijke strafschop.

  5. #330
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sowieso weer gekke uitslagen gisterenavond. Misschien door een foutenfestival, maar desniettemin leuk om te zien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #331

    Standaard

    PSV op 3-0 tegen Excelsior, maar ze moeten nog wel een half uur met tien man spelen na rood voor Bruma.
    Denk niet dat Excelsior zal kunnen profiteren.

    Leuke affiche deze namiddag: Ajax - PEC Zwolle, zeker gezien de recente geschiedenis van wedstrijden tussen deze twee ploegen.
    Wie had trouwens gedacht dat dit nog ooit als een echte 'topper' zou worden aangemerkt. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Alle hulde voor PEC trouwens.

    Je zou het bij al die gekke uitslagen haast vergeten, maar Willem II is toch wel echt een verrassing tot dusverre. De afkoelingsperiode in de Jupiter League heeft de club blijkbaar goed gedaan.

  7. #332

    Standaard

    Verdiende overwinning van Feyenoord op een zwak Groningen. Met een beetje meer geluk had het ook 6-0 of 7-0 kunnen zijn.

    Botteghin moet alsnog geschorst worden, wat een idioot zeg!

  8. #333
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Leuke wedstrijd van Ajax, voornamelijk wel pas in de tweede helft. Maar ik begrijp helemaal niks van waarom die Sightõrsson maar mag blijven staan en week na week opzichtig mag falen. Daarnaast voegt hij voetballend helemaal niks toe en loopt altijd in de weg of maakt verkeerde keuzes, kop altijd steevast door, maar altijd de verkeerde kant op. Ik bedoel wat moet die Milik nog meer doen dan 6x scoren om een kans te krijgen. Zet desnoods Bergkamp erin. Die doet waarschijnlijk nog meer op zijn leefdtijd. Ik heb me echt dood geërgerd in het stadion. Ik begrijp het niet... Jammer, want de rest deed het best leuk. Serero was echt een held vandaag. Schõne was wat minder en Zimling liet zien perfect thuis te horen in het rijtje van nutteloze miskopen. Die speelde echt matig, maar heeft als excuus dat hij de bal nergens kwijt kon. Verdienste van PEC, want die dekte perfect elke diagonaal en loopactie af. Ajax heeft dus wel een kans laten liggen en voor hetzelfde geld scoort PEC. En bij PEC had ik dat niet eens erg gevonden, want het is een leuk elftal.

    Die Kazim wordt wekelijks voor slechte voetballer uitgemaakt, maar zie hem alleen maar goede dingen doen en inzet tonen. Dat is onze vriend Sightõrsson wereldvreemd!

    Net nu het wekelijkse leuker wordt krijgen we weer zo'n flutweekend met een dito wedstrijd van het Nederlands elftal
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 05-10-2014 om 19:39
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Verdiende overwinning van Feyenoord op een zwak Groningen. Met een beetje meer geluk had het ook 6-0 of 7-0 kunnen zijn.

    Botteghin moet alsnog geschorst worden, wat een idioot zeg!
    Hij schijnt er zelf ook van te zijn geschrokken en heeft zijn zijn excuses aangeboden. Maar eigenlijk had hij op dat moment rood verdiend. En Feyenoord vlak voor rust een penalty.
    Maar het blijft erg jammer dat het dominante spel alleen tegen Ajax geen goals en een verdiende zeer ruime overwinning opleverde. Al heeft die wedstrijdinstelling met terugwerkende kracht wél zijn punten opgeleverd, dus hebben we daar eigenlijk meer dan 3 punten behaald.

    Zonde dat de competitie nu weer een week stil ligt nu de Feyenoord-diesel op toeren begint te komen.

  10. #335

    Standaard

    Wat is er toch gebeurd bij het Nederlands Elftal? Echt dramatisch!

  11. #336

    Standaard

    Wat een blamage van het nederlands elftal, 2-0 verlies bij IJsland!

    Onderstreept nog maar eens het wanbeleid van de KNVB door niet voor Koeman te kiezen die het nu fantastisch doet in Engeland. Hiddink zal de schade nog wel kunnen beperken, helaas zitten we over 2 jaar met scholletje Danny Blind opgescheept! Het worden zware jaren voor het nederlands voetbal.

  12. #337
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mij is de sfeer gewoon bagger binnen het Nederlands elftal en is er van alles mis. Ik vind Hiddink ook niet meer die rust en soevereiniteit uitstralen van weleer. Wellicht was het gevalletje van de week een eerste openbaring daarvan. Echt alles wat fout kon gaan ging fout. Niks lukte...Totaal geen druk zonder de bal, veel te veel zoeken en lopen met de bal. Robben die doorsloeg. Eén compleet misverstand! Het was alsof er 12 Sigthorson's rond liepen. Ik ben het dan ook helemaal eens. Koeman was een veel betere optie geweest, zeker na van Gaal! En op Danny Blind zit ik eigenlijk ook niet te wachten, maar iets zegt me dat dit waarschijnlijk toch niet gaat gebeuren...

    Het is misschien wel een logisch gevolg, Pas enkele maanden geleden toch wel teleurstellend - maar - kwartfinalist geworden. Een nieuwe coach, die de ingezette lijn geheel doorbreekt. Voor sommige een nieuwe club, dus weer net onderaan de ladder begonnen. Allemaal midden in de competitie... Allemaal nog niet bijgekomen en je MOET alweer. Tegen een Italië wat zich moet bewijzen na het WK, Kazachstan, een gemotiveerd Tsjechië en IJsland enz.... Tja, dan kan het wel eens lastig worden!

    IJsland deed overigens echt, maar dan ook echt, alles precies goed. Dus, winst plus.., plus. Misschien een min, omdat ze nalaten meer - mooie - kansen te benutten. Over Sigthorson, in deze, heb ik geen mening, daar waren er immers ook teveel van in deze wedstrijd!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #338

    Standaard

    Tja, als Oranje een club was, vloog Hiddink er nu uit. En terecht. Het lijkt echt nergens naar.

    Er was gisteren niemand die zijn normale niveau haalde, echt niemand. Robben, Sneijder, Van Persie, De Jong - toch spelers van naam: waardeloos.

    Cilessen, De Vrij, Martins Indie, Blind - ze zijn nog jong, en kunnen zich nog ontwikkelen, niettemin: waar-de-loos.

    En het wisselbeleid van de coach? Wat zeggen we daarvan? Inderdaad: Waardeloos.

    Het roer moet om, radicaal. maar snappen ze dat in Zeist?
    Hoe dan ook: op deze manier maken we ons tot het lachertje van Europa.

  14. #339

    Standaard

    Louis zal wel enigszins lachen om deze wanprestaties denk ik

  15. #340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Volgens mij is de sfeer gewoon bagger binnen het Nederlands elftal en is er van alles mis. Ik vind Hiddink ook niet meer die rust en soevereiniteit uitstralen van weleer. Wellicht was het gevalletje van de week een eerste openbaring daarvan. Echt alles wat fout kon gaan ging fout. Niks lukte...Totaal geen druk zonder de bal, veel te veel zoeken en lopen met de bal. Robben die doorsloeg. Eén compleet misverstand! Het was alsof er 12 Sigthorson's rond liepen. Ik ben het dan ook helemaal eens. Koeman was een veel betere optie geweest, zeker na van Gaal! En op Danny Blind zit ik eigenlijk ook niet te wachten, maar iets zegt me dat dit waarschijnlijk toch niet gaat gebeuren...

    Het is misschien wel een logisch gevolg, Pas enkele maanden geleden toch wel teleurstellend - maar - kwartfinalist geworden. Een nieuwe coach, die de ingezette lijn geheel doorbreekt. Voor sommige een nieuwe club, dus weer net onderaan de ladder begonnen. Allemaal midden in de competitie... Allemaal nog niet bijgekomen en je MOET alweer. Tegen een Italië wat zich moet bewijzen na het WK, Kazachstan, een gemotiveerd Tsjechië en IJsland enz.... Tja, dan kan het wel eens lastig worden!

    IJsland deed overigens echt, maar dan ook echt, alles precies goed. Dus, winst plus.., plus. Misschien een min, omdat ze nalaten meer - mooie - kansen te benutten. Over Sigthorson, in deze, heb ik geen mening, daar waren er immers ook teveel van in deze wedstrijd!
    Zware avond gehad, Claudio?

  16. #341
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, eigenlijk kijk ik nooit de wedstrijden van het Nederlands elftal, omdat het meestal - los van op het toernooi - altijd tenenkrommend is, terwijl ik in de competitie alles volg. Maar gisteren had ik het rijk alleen en ging er dus even voor zitten (liggen) en dacht van nu moeten ze, wellicht wordt het een leuke wedstrijd. Niet dus! Wat ik zag was echt niet te geloven...


    Tja, en toen dacht ik, laat ik eens lekker gaan mopperen om daarna weer snel te relativeren..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #342

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Tja, eigenlijk kijk ik nooit de wedstrijden van het Nederlands elftal, omdat het meestal - los van op het toernooi - altijd tenenkrommend is, terwijl ik in de competitie alles volg. Maar gisteren had ik het rijk alleen en ging er dus even voor zitten (liggen) en dacht van nu moeten ze, wellicht wordt het een leuke wedstrijd. Niet dus! Wat ik zag was echt niet te geloven...


    Tja, en toen dacht ik, laat ik eens lekker gaan mopperen om daarna weer snel te relativeren..
    Dan moet je wel goed mopperen he! Volgens mij zijn we toch echt (tegen de verwachtingen in) derde geworden ipv (teleurstellend) kwartfinalist. :P

  19. #344
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Helemaal waar!
    Kan je zien dat mopperen niet mijn ding is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Tja, eigenlijk kijk ik nooit de wedstrijden van het Nederlands elftal, omdat het meestal - los van op het toernooi - altijd tenenkrommend is, terwijl ik in de competitie alles volg. Maar gisteren had ik het rijk alleen en ging er dus even voor zitten (liggen) en dacht van nu moeten ze, wellicht wordt het een leuke wedstrijd. Niet dus! Wat ik zag was echt niet te geloven...
    Ik had precies hetzelfde, kwalificatie kan eigenlijk alleen maar teleurstellen, maar dacht nu moeten ze dus....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Wat een blamage van het nederlands elftal, 2-0 verlies bij IJsland!

    Onderstreept nog maar eens het wanbeleid van de KNVB door niet voor Koeman te kiezen die het nu fantastisch doet in Engeland. Hiddink zal de schade nog wel kunnen beperken, helaas zitten we over 2 jaar met scholletje Danny Blind opgescheept! Het worden zware jaren voor het nederlands voetbal.
    Wim, jij bekijkt werkelijk alles met jouw Feyenoord-bril (met oogkleppen) op en dat begint zo langzamerhand een beetje te irriteren. Alles wat niet Feyenoord of Rotterdams is, is in jouw ogen fout en kan niet. Je lijkt Wim van Hanegem wel. Die loopt de laatste tijd in het AD ook zo te zeuren. De voetbalwereld is toch echt groter dan Rijnmond en omstreken, vriend.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wat is er toch gebeurd bij het Nederlands Elftal? Echt dramatisch!
    Geen Van Gaal he. Nu blijkt dat Van Gaal een meesterwerk heeft afgeleverd met een zeer zeer middelmatige selectie. Robben is wereldtop, Depay een megatalent, maar verder? VPrutsie een aanvoerder van niks en een choker 1e klas, Cillessen een keeper die pas duikt nadat de bal al het net heeft geraakt (niet dat Zoet zoveel beter is overigens....ik zou met Krul starten), Sneijder over the hill, buitenspelers Narsingh en Lens die 20 jaar geleden hooguit bij FC Groningen zouden spelen en een defensie die het tegen GAE al lastig heeft.
    Klasse dat Van Gaal op het WK het zo goed gedaan heeft met zijn tactisch inzicht (de wissel Krul bv die de wedstrijd tegen Costa Rica won) al speelde ook het nodige geluk mee.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Wat een blamage van het nederlands elftal, 2-0 verlies bij IJsland!

    Onderstreept nog maar eens het wanbeleid van de KNVB door niet voor Koeman te kiezen die het nu fantastisch doet in Engeland. Hiddink zal de schade nog wel kunnen beperken, helaas zitten we over 2 jaar met scholletje Danny Blind opgescheept! Het worden zware jaren voor het nederlands voetbal.
    Tja Wim......ik ga je gewoon gelijk geven. WTF!!?

    Hiddinks tijd is voorbij. tot een kleine 10 jaar geleden boekte hij overal geweldige resultaten, maar zijn laatste paar projecten zijn niet bepaald goed afgelopen.....vraag me ook af waarom hij nog bondscoach wilde worden. Enige antwoord is denk ik dat hij gokte op een desastreus WK zodat hij een op eerherstel gebrande groep zou krijgen.
    Dat men nu al Blind als opvolger heeft benoemd (terwijl het nog 2 jaar duurt!) is m.i. ook niet slim.....en bovendien is Blind geen trainer die al veel gepresteerd heeft......Koeman heb ik nooit echt hoog gehad als trainer (buiten feyenoord heeft hij imo niet bijzonder veel laten zien) maar was wél op en top gemotiveerd zo én nog niet 'verzadigd'. Bij de leeggeroofde Saints in Engeland presteert hij nu idd boven verwachting goed.
    Ik had zijn reactie wel willen zien na de afgelopen interlands.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wim, jij bekijkt werkelijk alles met jouw Feyenoord-bril (met oogkleppen) op en dat begint zo langzamerhand een beetje te irriteren. Alles wat niet Feyenoord of Rotterdams is, is in jouw ogen fout en kan niet. Je lijkt Wim van Hanegem wel. Die loopt de laatste tijd in het AD ook zo te zeuren. De voetbalwereld is toch echt groter dan Rijnmond en omstreken, vriend.
    Mwoah, ik kijk zonder Feyenoord bril en geef zoals ik hierboven al postte wim gelijk in deze. Ik ben PSVer, en ook al is Hiddink iemand die PSV grote successen heeft bezorgd ben ik van mening dat Koeman inderdaad een betere keuze was geweest.
    Het WK was (imo) dan weer dé grote verdienste van Ajax-man Van Gaal.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 14-10-2014 om 18:15

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Klasse dat Van Gaal op het WK het zo goed gedaan heeft met zijn tactisch inzicht (de wissel Krul bv die de wedstrijd tegen Costa Rica won) al speelde ook het nodige geluk mee.
    Van Gaal was succesvol dankzij het vele geluk en Robben. Als b.v. Robben niet in bloedvorm was geweest, was Nederland nooit zover gekomen.

    Ik ben benieuwd wat ze met Hiddink gaan doen. Ik vrees Blind maar die acht ik niet geschikt. Een Ronald Koeman als een Frank de Boer stappen nu nooit op en de eerste is niet echt netjes behandeld. Ik zou het domweg niet weten welke vrije Nederlandse trainer het moet doen.

  24. #349

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Co Adriaanse
    Gert Jan Verbeek, die kan wel met verwende kindjes overweg

Pagina 14 van 25 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •