Pagina 25 van 25 EersteEerste ... 152122232425
De resultaten 601 tot 618 van 618 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Qua voetbal was het bij Ajax én bij Feyenoord het seizoen al na 28-29 ten einde, alleen bij Feyenoord letterlijk. Slechtste eind van een seizoen ooit, terwijl als je bedenkt dat je tweede was geworden als je wél je laatste 5 wedstrijden had gewonnen wanneer je in dezelfde flow zat als in oktober/november.
    Het ligt niet alleen aan de trainer dat de hele verhoudingen scheef zijn gegroeid tussen de trainer en zijn staf en spelers. Ook van Geel en kornuiten zijn daar denk ik debet aan (gebrek aan topsportmentaliteit, niet meer durven investeren in de winterstop en door willen gaan met Kazim bijvoorbeeld).
    Ik zie ook niet in hoe de sfeer en mentaliteit ineens omgekeerd kunnen worden in de play-offs. Als je eenmaal in de hoek zit waarin de klappen vallen...

    Geen woorden maar daden? Ik geef geen cent om de kansen van mijn club moet ik helaas bekennen.

  2. #602

    Standaard

    Feyenoord ontslaat Rutten, hoor ik

    Klinkt een beetje belachelijk, maar je vraagt je wel af wat daar in Rotterdam de laatste weken is uitgespookt. 2 punten uit vijf wedstrijden, dat is toch te gek voor woorden. Bovendien zijn de nederlagen tegen Vitesse en PEC belachelijk groot.
    Tja, wat deed Ajax eigenlijk ... Goeie vraag. Oké, er stond niks meer op het spel, en oké, het ligt voor de hand dat Dordrecht in zo'n wedstrijd om des keizers baard meer gemotiveerd is om tegen het grote Ajax een prestatie neer te zetten, maar het is voor Ajax toch gewoon schande, een gebrek aan professionalisme.

    Nacompetitie/play offs worden nog leuk. Denk dat we afscheid zullen moeten nemen van NAC. Ploeg hangt als los zand aan elkaar en is op veel posities gewoon ondermaats. Maaskant is niet te benijden. Daarmee nemen we dan ook afscheid van de geinigste keeper uit de eredivisie. Ik heb me dit jaar een paar keer rotgelachen. Go Ahead geef ik meer kans op behoud.
    Laatst aangepast door scherpschutter : 17-05-2015 om 22:42

  3. #603

    Standaard

    Denk je na het Jupiler-kampioenschap van NEC volgend seizoen weer de klassieke NEC-NAC wedstrijden te krijgen, degradeert NAC...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #604

    Standaard

    Groot feest in Gelderland, alle drie weer in de Eredivisie en Europees voor Vitesse. Het is wachten op derby day
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Denk je na het Jupiler-kampioenschap van NEC volgend seizoen weer de klassieke NEC-NAC wedstrijden te krijgen, degradeert NAC...
    Ach, NEC - Vitesse is ook leuk.

    NAC zal het stadion moeten verbouwen, naar ik aanneem (stond op instorten), dus veel geld zal er niet overblijven om zich te versterken, tenzij men die Tighadouini voor héél veel geld kan verkopen, maar dat valt te betwijfelen. Aardige voetballer, maar ik vraag me af of hij goed genoeg is voor de top.

  6. #606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ach, NEC - Vitesse is ook leuk.
    Héél leuk

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht

    NAC zal het stadion moeten verbouwen, naar ik aanneem (stond op instorten), dus veel geld zal er niet overblijven om zich te versterken, tenzij men die Tighadouini voor héél veel geld kan verkopen, maar dat valt te betwijfelen. Aardige voetballer, maar ik vraag me af of hij goed genoeg is voor de top.
    Als ik het goed heb begrepen krijgt Vitesse de helft van de transfersom.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #607
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Krijg nou tie...
    Sepp Blatter treedt af...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Krijg nou tie...
    Sepp Blatter treedt af...
    Stond net ook met mijn oren te klapperen toen ik het hoorde op de radio....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #609

    Standaard

    WTF! Dat ik dat nog mag meemaken. Ik dacht dat 'ie zelfs na zijn dood nog in het pluche zou blijven zitten...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #610

    Standaard

    Als de FIFA toch vernieuwd wordt misschien kunnen ze dan meteen even een spelregelwijziging doorvoeren, namelijk dat er in de extra speeltijd geen spelerswissels meer mogen worden uitgevoerd. Ik vind dat zo onsportief en het is volstrekt zinloos, men wil er alleen maar tijd mee rekken en het spelritme verstoren. En het is altijd het team dat op voorsprong staat, waar gewisseld wordt. In de afgelopen Champions League finale tussen Barcelona en Juventus gebeurde dat weer, maar gelukkig telde deze scheidsrechter er nog twee extra minuten bij op, al was dat nog veel te weinig. Maar er zijn tal van scheidsrechters die dat nooit doen. Nog liever zou ik zien dat er zuivere speeltijd wordt ingevoerd zoals bij het ijshockey, maar ik kan me voorstellen dat dat om praktische redenen nauwelijks uitvoerbaar is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Als de FIFA toch vernieuwd wordt misschien kunnen ze dan meteen even een spelregelwijziging doorvoeren, namelijk dat er in de extra speeltijd geen spelerswissels meer mogen worden uitgevoerd. Ik vind dat zo onsportief en het is volstrekt zinloos, men wil er alleen maar tijd mee rekken en het spelritme verstoren. En het is altijd het team dat op voorsprong staat, waar gewisseld wordt. In de afgelopen Champions League finale tussen Barcelona en Juventus gebeurde dat weer, maar gelukkig telde deze scheidsrechter er nog twee extra minuten bij op, al was dat nog veel te weinig. Maar er zijn tal van scheidsrechters die dat nooit doen. Nog liever zou ik zien dat er zuivere speeltijd wordt ingevoerd zoals bij het ijshockey, maar ik kan me voorstellen dat dat om praktische redenen nauwelijks uitvoerbaar is.
    Volledig mee eens. Maar men gaat dan natuurlijk wel krijgen dat coaches de wisselkoorts krijgen in de laatste minuten van de normale speeltijd. Niet wisselen in (bijvoorbeeld) het laatste kwartier lijkt me nog beter, of alleen wisselen op enkele vastgestelde momenten, na 15, 30, 60 en 75 minuten, plus in de rust en (bij verlenging) na 90 minuten. Een kwartier voor tijd ligt het wat minder voor de hand om opzichtig tijd te gaan rekken dan in blessuretijd. Voorts zou men het spelbederf moeten bestraffen van het bij de cornervlag onbespeelbaar maken van de bal. Dat leidt enkel tot geschop en getrek en dient geen enkel sportief doel.

  12. #612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Volledig mee eens. Maar men gaat dan natuurlijk wel krijgen dat coaches de wisselkoorts krijgen in de laatste minuten van de normale speeltijd. Niet wisselen in (bijvoorbeeld) het laatste kwartier lijkt me nog beter, of alleen wisselen op enkele vastgestelde momenten, na 15, 30, 60 en 75 minuten, plus in de rust en (bij verlenging) na 90 minuten. Een kwartier voor tijd ligt het wat minder voor de hand om opzichtig tijd te gaan rekken dan in blessuretijd. Voorts zou men het spelbederf moeten bestraffen van het bij de cornervlag onbespeelbaar maken van de bal. Dat leidt enkel tot geschop en getrek en dient geen enkel sportief doel.
    Aardig idee van dat wisselen, maar dat gaat natuurlijk niet werken als iemand gewisseld moet worden vanwege een blessure oid. Zoals nu is eigenlijk prima: alleen moet een scheids die tijd ook bijtrekken. En het gesjok naar de kant gewoon bestraffen met een gele kaart. Want het is spelbederf.

  13. #613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Aardig idee van dat wisselen, maar dat gaat natuurlijk niet werken als iemand gewisseld moet worden vanwege een blessure oid. Zoals nu is eigenlijk prima: alleen moet een scheids die tijd ook bijtrekken. En het gesjok naar de kant gewoon bestraffen met een gele kaart. Want het is spelbederf.
    Het gaat bij wisselen niet enkel om tijdwinst (of beter: tijdverlies voor de tegenstander), maar ook om het breken van ritme. Men zou bijvoorbeeld ook kunnen kiezen voor vliegend wisselen tijdens het laatste kwart van de wedstrijd, waardoor er geen tijd verloren gaat en de 'flow' van de wedstrijd niet wordt verbroken. Wisselspeler mag het veld pas in nadat de gewisselde speler het veld heeft verlaten (ben je gelijk ook af van dat gesjok naar de kant).

    Ik heb de tijd nog meegemaakt dat wissels niet waren toegestaan, daarna ging men naar één, toen naar twee en ten slotte drie wissels. Mijn punt is eigenlijk dat het toestaan van één of meer wissels oorspronkelijk een goed idee was, kwam het spel en de eerlijkheid ten goede (ploegen moesten soms een groot deel van de wedstrijd buiten hun eigen schuld om met tien afwerken), maar dat ditzelfde idee uiteindelijk tegen de sport en tegen de sportiviteit is gaan werken.

  14. #614

  15. #615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Trijntje & Karim Rekik
    Die mevrouw ken ik wel, maar wie is toch in godsnaam Karim Rekik?. Is er echt iemand die zo heet, of is het een anagram van een andere naam?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Die mevrouw ken ik wel, maar wie is toch in godsnaam Karim Rekik?. Is er echt iemand die zo heet, of is het een anagram van een andere naam?
    Speler PSV :


  17. #617

    Standaard

    Net zoals voor de Eredivisie zit ook het seizoen voor de mannen van Voetbal International er weer op. Daarom komt VoetbalOliver weer met een Seizoens-Compilatie van Voetbal International. Hierin zijn alle hoogtepunten van Januari tot en met Juni 2015 te zien.

    De Winterstop-compilatie duurt ruim twee en een half uur. Net zoals voorgaande compilaties zijn alle delen ingedeeld per persoon.


    De compilatie's zijn hier te bekijken: http://sigaarsnor.blogspot.nl/2015/06/voetbal-international-compilatie.html
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 11-06-2015 om 18:49

  18. #618

Pagina 25 van 25 EersteEerste ... 152122232425

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •