Pagina 18 van 25 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 618 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Dan maar met de Kerst, leuk verzetje met de feestdagen. De spelers zijn profs, dus die moeten maar een keer minder opscheppen bij de kerstdis.

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zo, je reageert nog netjes. Sorry Jordy, maar zit je aan bepaalde medicatie of heb je al te veel bier op, of wil je wimv of een andere Feyenoord supporter op de kast jagen of zo??
    Nee, waar slaat deze kinderachtige reactie op? Ik vind het serieus een stap te ver gaan. Heeft niets met Feyenoord of PSV te maken.

  3. #428
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Dan maar met de Kerst, leuk verzetje met de feestdagen. De spelers zijn profs, dus die moeten maar een keer minder opscheppen bij de kerstdis.
    Dan hoor ik die spelers en clubs nu al denken. Sjonge, jonge, weet je wat, doe dan maar zondag, want dan weten we tenminste waar we aan toe zijn.

    Stel (ik zeg stel! ) Ajax wint morgen, komen ze op 32 punten, staan ze bovenaan en slaan een fictief gat. Natuurlijk is dat niet de juiste weergave van de stand van zaken, maar hij staat er wel, met alle psychologische gevolgen van dien. Hoe langer het duurt, hoe krommer. Feyenoord en PSV krijgen dan toch het gevoel dat elke volgende wedstrijd een finale is en de onderlinge wedstrijd zelf wordt nog belangrijker en zwaarder.

    Ik zei, goed opgelost, maar blijkbaar was dat te mooi om waar te zijn. Ik had wel zin in die wedstrijd en een toetje op dinsdag was verder ook prima, maar nu gaat die wedstrijd dus een eigen leven leiden. Jammer, maar verder ook niet meer dan dat, want ben natuurlijk wel Ajacied. Ik had Feyenoord wel zien winnen zondag, zegt mijn gevoel...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #429

    Standaard

    Ik zeg, gewoon morgen spelen, als het echte mannen zijn bij PSV. Ha!
    Ik kan mij nog herinneren dat AZ geloof ik niet zo lang geleden een wedstrijd van zondag wilde verplaatsen, omdat hun Europese wedstrijd er ook vlak ervoor gespeeld moest worden en toen ging de KNVB niet accoord.

    Maar serieus, ik snap ook dat dit overmacht is en het logistiek niet 1,2,3 te regelen is op korte termijn en ik zie Feyenoord ook het liefst winnen van een fit PSV dan van een half gaar PSV.
    Maar nu heeft Feyenoord wel mooi in heel November geen enkele goal geïncasseerd en hebben ze de afgelopen 2 maanden alles gewonnen en alleen slordig bij Rijeka verloren. Normaliter heeft Feyenoord al jaar en dag een herfstdip in oktober/november waarin ze veel punten verspelen...

  5. #430

    Standaard

    Men zou de bekerwedstrijd van PSV kunnen verplaatsen, het spelen van de topper lijkt me - ook i.v.m. de vertekening van de stand zoals hierboven door Claudio aangegeven - een grotere prioriteit. Roda - PSV voor de beker kan best in januari worden gespeeld.

  6. #431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Een doorgaan van de wedstrijd op zondagnamidag, zou duidelijk in het voordeel van Feyenoord zijn geweest
    Had sowieso niet gekund. Er moet 48 uur rust zitten tussen wedstrijden. Als er al morgen was gespeeld, dan was het zondagavond (als vroegst 18.00 uur) geweest.

  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Verder ging Feyenoord ook akkoord omdat ze van de gemeente Eindhoven de garantie kregen dat uitsupporters aanwezig konden zijn. Die afspraak word geschonden door de gemeente, lijkt mij een 0-3 overwinning voor Feyenoord!
    ?
    Weet niet hoe je tot die conclusie komt, maar de KNVB neemt een beslissing nav niet kunnen voldoen door de NS. Daar heeft de gemeente Eindhoven helemaal geen invloed op. Vervolgens zou diezelfde KNVB moeten concluderen dat de beslissing onjuist is en drie punten aan Feyenoord toe moeten kennen? We gaan jou toch ook niet ontslaan als een collega op een grote fout maakt? Hele logische gedachte.
    Laatst aangepast door gompier : 29-11-2014 om 23:08

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nee, waar slaat deze kinderachtige reactie op? Ik vind het serieus een stap te ver gaan. Heeft niets met Feyenoord of PSV te maken.
    Dat vond ik dus ook van jouw reactie...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #434

    Standaard

    Deze supporter vond het blijkbaar erg warm tijdens SC Cambuur - AZ : http://foxsports.nl/video/246514-waa...ngen-beet.html

  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    ?
    Weet niet hoe je tot die conclusie komt, maar de KNVB neemt een beslissing nav niet kunnen voldoen door de NS. Daar heeft de gemeente Eindhoven helemaal geen invloed op. Vervolgens zou diezelfde KNVB moeten concluderen dat de beslissing onjuist is en drie punten aan Feyenoord toe moeten kennen? We gaan jou toch ook niet ontslaan als een collega op een grote fout maakt? Hele logische gedachte.
    Waarom geeft de burgemeester van Eindhoven dan donderdagavond een garantie af aan Feyenoord dat supporters welkom zijn als hij dit niet eerst met de NS heeft overlegd, erg voorbarig! Verder vind ik het belachelijk dat er niet met bussen vervoerd mag worden, waar is dat dan op gebaseerd?

    Gelijke monniken, gelijke kappen: Volgend jaar bij Feyenoord-PSV geen bussen maar treinvervoer voor PSV aanhangers, eens kijken of ze dan wel een vol uitvak kunnen regelen! PSV: Famous for not travelling!

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Waarom geeft de burgemeester van Eindhoven dan donderdagavond een garantie af aan Feyenoord dat supporters welkom zijn als hij dit niet eerst met de NS heeft overlegd, erg voorbarig! Verder vind ik het belachelijk dat er niet met bussen vervoerd mag worden, waar is dat dan op gebaseerd?

    Gelijke monniken, gelijke kappen: Volgend jaar bij Feyenoord-PSV geen bussen maar treinvervoer voor PSV aanhangers, eens kijken of ze dan wel een vol uitvak kunnen regelen! PSV: Famous for not travelling!
    Wat bekijk je het weer ontzettend van één kant, wimv. PSV wilde graag dinsdag spelen, dat hebben ze ook aangegeven. En daar was het publiek van Feyenoord van harte welkom. Dat is wat de burgemeester heeft aangegeven. PSV-Feyenoord staat nog steeds als risico-wedstrijd te boek en die mogen niet zomaar door de week gespeeld worden. Maar de burgemeester begrijpt de situatie en heeft op voorhand aangegeven niet moeilijk te gaan doen over de uit-supporters. Dat zou je juist als een heel vriendelijke geste van de burgemeester moeten zien! Hij geeft een 'garantie' af op het bijwonen van de supporters, niet op het doorgaan van de wedstrijd zelf. Dat lag deze keer niet in zijn handen, maar in die van de KNVB/NS.
    Snappie?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #437
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou, ik moet in ieder geval zeggen: heel sportief van Ajax, moet wel zeggen dat ze het er iets te dik bovenop leggen. Het valt bijna op, maar wel echt heel sportief!!!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #438

    Standaard

    ADO uit, altijd lastig, zeggen ze dan

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    ADO uit, altijd lastig, zeggen ze dan
    Nou, als je de statistieken van de laatste vijf duels bekijkt, dan klopt dat ook wel: Ajax heeft slechts 2x kunnen winnen van ADO in Den Haag.

    2014-2015 1-1 (0-1)
    2013-2014 0-4 (0-2)
    2012-2013 1-1 (1-0)
    2011-2012 0-2 (0-0)
    2010-2011 3-2 (1-0)

    Bron: Ajax.netwerk.to
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #440

    Standaard

    17 december optie voor PSV-Feyenoord

    Een scenario waarin het bekerduel Roda JC-PSV wordt verplaatst naar het nieuwe jaar en woensdag 17 december wordt aangewezen als nieuwe speeldatum voor PSV-Feyenoord lijkt op dit moment het meest realistisch.

    Nadat zaterdag duidelijk werd, dat door een vervoersprobleem met de Feyenoord-supporters de topper ook niet op dinsdagavond gespeeld kon worden, is een lastige situatie ontstaan. Met de uitwedstrijd tegen FC Dordrecht van komende zaterdag als vertrekpunt werkt PSV tot de winterstop elke drie, vier dagen een wedstrijd af.

    De KNVB hecht er veel waarde aan de topper zo snel mogelijk – en dus voor de winterstop – in te halen om vanuit sportief oogpunt zo gelijk mogelijke omstandigheden te hebben. De KNVB stelt vandaag voor het middaguur een nieuwe datum voor aan alle betrokken partijen. Dat zijn behalve PSV en Feyenoord, de burgemeester van Eindhoven en de NS, die verantwoordelijk is voor het supportersvervoer en bij de oorspronkelijke inhaaldatum spelbreker bleek.

    "Er is tot op het hoogste niveau geprobeerd om toch een oplossing te vinden met de NS, maar het bleek voor hen echt niet haalbaar. PSV betreurt dit zeer, want het was voor alle betrokkenen het beste geweest om dinsdag te spelen. Je ziet wat zo’n regenbui voor gevolgen kan hebben. Dat komt ook doordat er weinig flexibiliteit in het schema zit”, aldus Toon Gerbrands, algemeen directeur van PSV. Een speeldatum later in de komende week is volstrekt uitgesloten, aldus Gerbrands.

    Winterstop opschuiven

    Eventueel zou de KNVB kunnen besluiten de winterstop voor PSV en Feyenoord een paar dagen later te laten beginnen, maar dat wordt door betrokkenen als een weinig realistisch scenario gezien. Derhalve lijkt de optie om op 17 december te spelen en het bekerduel naar het nieuwe jaar te halen de enige optie om alle ploegen met evenveel gespeelde wedstrijden de winterstop in te laten gaan.

    Bron : Telegraaf.nl

  16. #441

    Standaard

    In de hele PSV vs. Feyenoord-discussie verbaas ik mij iedere keer weer over het feit waarom dikbetaalde PROFESSIONELE voetballers niet in staat zouden zijn om meerdere wedstrijden in een korte periode te kunnen spelen en waarom ze zoveel RUST moeten hebben. Kom op zeg, we hebben het hier niet over een stel oude mannen! Het gaat bovendien maar om 90 minuten voetbal. Hoe moe kun je daar van worden? De gemiddelde voetballer legt maar 8 to 9 km per wedstrijd af in die tijdspanne. Dat doe ik wandelend in 1,5 uur. En dan mogen ze ook nog een kwartier halverwege uitrusten.
    Nee, de KNVB had deze wedstrijd met gemak op zondagavond kunnen programmeren.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #442
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha, 17 december, waarschijnlijk de dag dat de sneeuw met bakken naar beneden valt of het meerdere graden onder nul is, wat de wedstrijd wederom een andere lading geeft.

    Let wel, het lichaam heeft wel minimaal 3 dagen rust nodig om te kunnen herstellen en het is algemeen bekend dat er roofbouw op de lichamen wordt gepleegd. Er wordt namelijk ook dagelijks hard getraind en iemand moet de spelers in bescherming nemen. Professionals of niet. Maar goed, elke andere oplossing dan afgelopen zondag zal wellicht geen betere zijn. Over het algemeen is elke inhaalwedstrijd negatief uitgevallen voor beide teams.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    In de hele PSV vs. Feyenoord-discussie verbaas ik mij iedere keer weer over het feit waarom dikbetaalde PROFESSIONELE voetballers niet in staat zouden zijn om meerdere wedstrijden in een korte periode te kunnen spelen en waarom ze zoveel RUST moeten hebben. Kom op zeg, we hebben het hier niet over een stel oude mannen! Het gaat bovendien maar om 90 minuten voetbal. Hoe moe kun je daar van worden? De gemiddelde voetballer legt maar 8 to 9 km per wedstrijd af in die tijdspanne. Dat doe ik wandelend in 1,5 uur. En dan mogen ze ook nog een kwartier halverwege uitrusten.
    Nee, de KNVB had deze wedstrijd met gemak op zondagavond kunnen programmeren.
    Klopt helemaal, verder hoefde PSV maar 45 minuten te spelen op vrijdag en niet 90! Ze hadden na de wedstrijd rustig uit kunnen lopen en dan wat later in de avond terug kunnen vliegen. Zaterdag hadden ze dan kunnen trainen. Feyenoord heeft vrijdag uitgelopen en zaterdag getraind, wat is dan het grote verschil?!

    Van de vier betrokken partijen valt alleen Feyenoord niks te verwijten, de andere hebben een starre houding aangenomen (PSV) of geblunderd (KNVB en NS). Dat nu de NS zijn handen wast in onschuld zegt genoeg, dan weet je dat er ernstige fouten gemaakt zijn!

  19. #444

    Standaard

    Als je dan leest "Manchester United speelt tijdens de feestdagen vier wedstrijden in negen dagen.", dan moet je toch wel lachen om het uitstel . Zo worden ze hier nooit echte mannen.

  20. #445

    Standaard

    Maar het is toch ook belachelijk dat ze niet eens een paar treintjes kunnen laten rijden?.

    In ieder geval zet de KNVB zich geweldig te kakken.

  21. #446

    Standaard

    Het begint inmiddels een soap te worden. Roda gaat namelijk in beroep tegen de datum van 17 december. De wedstrijd tussen PSV en Roda JC voor de beker zou dan namelijk verzet moeten worden. Roda vind dat onterecht en heeft al veel kosten gemaakt die ze wil verhalen op PSV (en Feyenoord?). Nogmaals en ik blijf bij mijn standpunt: De KNVB had - ondanks de wens/harde eis van Feyenoord om uit supporters mee te laten komen naar Eindhoven - dit moeten zien aankomen en de wedstrijd morgenavond koste wat kost door moeten laten gaan. Of dit nu met of zonder uitsupporters was geweest was dan minder belangrijk dan de enorme heisa die er nu ontstaat rond het speelschema.

  22. #447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nogmaals en ik blijf bij mijn standpunt: De KNVB had - ondanks de wens/harde eis van Feyenoord om uit supporters mee te laten komen naar Eindhoven - dit moeten zien aankomen en de wedstrijd morgenavond koste wat kost door moeten laten gaan. Of dit nu met of zonder uitsupporters was geweest was dan minder belangrijk dan de enorme heisa die er nu ontstaat rond het speelschema.
    Ik begrijp echt niet dat je dit met je volle verstand kunt zeggen, dan zou Feyenoord toch ernstig in het nadeel zijn terwijl zij er al helemaal niks aan kunnen doen. Je kunt PSV ook gewoon op papier met 3-0 laten winnen....

  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ik begrijp echt niet dat je dit met je volle verstand kunt zeggen, dan zou Feyenoord toch ernstig in het nadeel zijn terwijl zij er al helemaal niks aan kunnen doen. Je kunt PSV ook gewoon op papier met 3-0 laten winnen....
    Waarom is Feyenoord dan ernstig in het nadeel? Omdat ze de steun van de supporters dan niet hebben? Ik vind dat onvoldoende reden om daarvoor de wedstrijd morgen te cancellen. Vorig jaar konden er ook geen Ajax supporters mee naar Eindhoven vanwege werk aan het spoor en de weigering van de burgemeester om aan een bus-combi mee te werken. Toen ging de wedstrijd toch ook gewoon door? Hartstikke vervelend natuurlijk, maar kom op, die wedstrijd is toch het belangrijkste?

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ha, 17 december, waarschijnlijk de dag dat de sneeuw met bakken naar beneden valt of het meerdere graden onder nul is, wat de wedstrijd wederom een andere lading geeft.

    Let wel, het lichaam heeft wel minimaal 3 dagen rust nodig om te kunnen herstellen en het is algemeen bekend dat er roofbouw op de lichamen wordt gepleegd. Er wordt namelijk ook dagelijks hard getraind en iemand moet de spelers in bescherming nemen. Professionals of niet. Maar goed, elke andere oplossing dan afgelopen zondag zal wellicht geen betere zijn. Over het algemeen is elke inhaalwedstrijd negatief uitgevallen voor beide teams.
    Claudio, dan moeten wielrenners die aan de Tour De France, Giro etc. deelnemen en iedere dag 5 tot 6 uur op de fiets zitten, wel supermannen zijn (geen dopinggrapjes graag ). En of er echt hard getraind wordt, vraag ik me ook af. Ik heb zo'n midweekse training wel eens gezien, maar ik was er niet echt van onder de indruk. Niemand verliet uitgeput, strompelend of hoe dan ook het veld. Ik zag alleen maar lachende gezichten. Is ook goed, je hoeft niet iedere dag doodop het trainingsveld te verlaten, maar van dikbetaalde profs verwacht ik toch wat meer.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #450
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Er wordt bij voetbal met andere krachten gesmeten, veelal ongecontroleerd, kort maar extreem hevig. Ik denk dat een wielrenner juist traint om krachten zo optimaal mogelijk te verdelen. Ik denk eerlijk gezegd dat ook dat het voor de spelers niet echt een probleem was, meer advies/regel. Maar dat het kan, wil niet zeggen dat het goed is. Ik zit zelf min of meer in die tak van de gezondheidszorg. Ik zie mensen van allerlei leeftijdscategorieën. Afhankelijk van de zwarte van het beroep zie je klachten geleidelijk in specifieke leeftijdscategorieën ontstaan. Professionele voetballers en andere topsporters zijn daarvan steevast de jongste leeftijdsgroep. Persoonlijk vind ik het dus wel zinnig dat zulke regels er zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 18 van 25 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •