Pagina 6 van 25 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 618 worden weergegeven.
  1. #126

  2. #127

  3. #128

    Standaard

    Clasie voor 9 miljoen naar FC Porto. Mooie deal voor Feyenoord, wel opnieuw een aderlating voor het elftal.

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Clasie voor 9 miljoen naar FC Porto. Mooie deal voor Feyenoord, wel opnieuw een aderlating voor het elftal.
    Ik weet niet of het zo'n geweldige deal is. Je hebt 9 miljoen, maar wat koop je er voor terug? Clasie was voor Feyenoord gewoon een erg belangrijke speler (net als de anderen die verkocht zijn). Je zit nu met een zak vol geld maar hebt geen elftal.

    Je vraagt je ook af of PSV en Ajax verschoond zullen blijven van dit soort verkopen in een laat stadium.
    Gisteren PSV gezien, als ze daar Memphis Depay wegkopen, is het elftal stevig gekortwiekt. Ze wilden met hel geld eventueel Defour kopen (zo heb ik in de wandelgangen vernomen), maar die zit inmiddels bij Anderlecht.

    PSV speelde overigens een matige wedstrijd en had geluk dat NAC kwaliteit te kort komt om van het geklungel van PSV te profiteren. Een tempoversnelling en een paar klasseflitsen waren vervolgens genoeg om de zaak te beslissen.

  5. #130
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tweede helft vond ik PSV wel een stuk beter. Een paar schitterende aanvallen. Ook daar had Depay natuurlijk wel een groot aandeel in. Het is gewoon bijna jammer dat je totaal niet weet waar je aan toe bent tot na 1 september. Zeker als je bedenkt dat het meeste toch pas op de allerlaatste dag gebeurt. En dan kan het ook nog zo zijn dat spelers - die nu met een transfer bezig zijn - straks weer teleurgesteld zijn als het mislukt en weer minder gemotiveerd zijn. Is het straks 1 september, dan zou de rust kunnen terugkeren, ware het niet dat er dan alweer oefenwedstrijden voor het Nederlands elftal op de agenda staan. En dan inderdaad afvragen waarom we Europees nooit verder komen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #131

    Standaard

    Nederland is een opleidingsland, dat is al decennia zo en dat zal altijd zo blijven.

  7. #132

    Standaard

    Goede overwinning van Ajax, al had de wedstrijd ook zeker in het voordeel van AZ uit kunnen vallen. Ajax verzuimde het echt af te maken in het laatste kwartier.

  8. #133
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Alleen Kisna zal niet blij zijn. Terecht, dat dan weer wel. Volgende week is nu al een kraker om de eerste plek. Mocht Ajax daar goed uitkomen, dan heeft men wel een uitstekend begin. Beginnen tegen drie ploegen die normaliter Ajax opbreken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #134

    Standaard

    Jammer van Ziyech, had wel verwacht van die jongen dat hij in zichzelf wou investeren en gewoon voor zijn kans zou gaan bij Feyenoord! Blijkbaar heeft hij toch niet genoeg zelfvertrouwen en gaat hij liever naar een clubje als twente, in alles minder dan Feyenoord. Ook lachwekkend dat zo'n zaakwaarnemer dan zegt dat het om een sportieve uitdaging gaat, wat is dat dan als je al verzekerd van een basisplaats ben?!

    Onbegrijpelijk dat de KNVB dit toelaat, een club die in categorie 1 zit gewoon een speler voor 4/5 miljoen laten kopen. Blijkbaar nemen ze daar in Zeist hun eigen categorie-indeling totaal niet serieus!

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Jammer van Ziyech, had wel verwacht van die jongen dat hij in zichzelf wou investeren en gewoon voor zijn kans zou gaan bij Feyenoord! Blijkbaar heeft hij toch niet genoeg zelfvertrouwen en gaat hij liever naar een clubje als twente, in alles minder dan Feyenoord. Ook lachwekkend dat zo'n zaakwaarnemer dan zegt dat het om een sportieve uitdaging gaat, wat is dat dan als je al verzekerd van een basisplaats ben?!

    Onbegrijpelijk dat de KNVB dit toelaat, een club die in categorie 1 zit gewoon een speler voor 4/5 miljoen laten kopen. Blijkbaar nemen ze daar in Zeist hun eigen categorie-indeling totaal niet serieus!
    Ik hoop dus écht dat je bovenstaande niet meent en je voor de 'perfect troll' gaat. (omdat ie niet voor je club kiest heeft ie geen zelfvertrouwen.......right)

    Blijkbaar ligt het met name aan die geweldige trainer van jullie (ik ben nog steeds elke dag god dankbaar dat PSV van hem af is ) die in een gesprek met hem zou hebben aangegeven hem ook als buitenspeler of linkshalf te willen gebruiken omdat Immers zijn nummer 10 is (wat genoeg zegt over de capaciteiten van frutten). Bij Twente kan hij op '10' (zijn geliefde positie) spelen.
    Volgens de berichten zou het salaris bij Twente ook lager zijn.....als dit ook echt zo is kun je hem niet verwijten een geldwolf te zijn maar gewoon echt gekozen te hebben voor het voetbal (zijn favo positie dus).
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 17-08-2014 om 19:30

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik hoop dus écht dat je bovenstaande niet meent en je voor de 'perfect troll' gaat.
    Ziyech kiest voor Twente omdat hij daar een garantie heeft op een basisplaats, bij Feyenoord moet hij de concurrentie aangaan. Dat hij dit niet wilt en voor de makkelijke weg kiest zegt veel over hem! Dat een zaakwaarnemer het dan een sportieve uitdaging noemt is triest, bij Feyenoord als topclub is de uitdaging/concurrentie gewoon groter dan bij een middenmoter als Twente.
    Laatst aangepast door wimv : 17-08-2014 om 19:30

  12. #137

    Standaard

    Feyenoord heeft natuurlijk ook wel veel kwaliteit verkocht/ingeleverd, dat kan ook ten grondslag liggen aan Ziyech's keuze?

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    bij Feyenoord als topclub is de uitdaging/concurrentie gewoon groter dan bij een middenmoter als Twente.
    De afgelopen 4 jaar heeft Twente anders meer prijzen gewonnen (3: titel, beker, JC schaal) dan Feyenoord in de afgelopen 15 jaar (beker)........

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De afgelopen 4 jaar heeft Twente anders meer prijzen gewonnen (3: titel, beker, JC schaal) dan Feyenoord in de afgelopen 15 jaar (beker)........
    UEFA-Cup van 2002 zeker al vergeten, komt jou blijkbaar niet zo goed uit in je haat tov Feyenoord! Eerste en laatste nederlandse europacupwinnaar (EC 1 en 2 keer EC 3), wereldbeker, 14 landstitels, 11 bekers en een supercup, wat kan Twente daar tegenover zetten!!

    Verder heeft Ajax de afgelopen 4 jaar de titel gepakt dus wat jij schrijft klopt sowieso niet. Twente moest afgelopen 2 seizoenen (6e zonder Europees voetbal en 4e) al pas op de plaats maken, nu proberen ze het mbv de doyan-groep nog enigszins te kunnen redden, ik hoop dat ze flink door het ijs zakken dit seizoen!

  15. #140

    Standaard

    Laten we het gezellig houden heren Ziyech is een enorm goede speler, het zal blijken of deze tussenstap naar Twente uiteindelijk een buitenlandse topclub voor hem oplevert.

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    UEFA-Cup van 2002 zeker al vergeten, komt jou blijkbaar niet zo goed uit in je haat tov Feyenoord! Eerste en laatste nederlandse europacupwinnaar (EC 1 en 2 keer EC 3), wereldbeker, 14 landstitels, 11 bekers en een supercup, wat kan Twente daar tegenover zetten!!

    Verder heeft Ajax de afgelopen 4 jaar de titel gepakt dus wat jij schrijft klopt sowieso niet. Twente moest afgelopen 2 seizoenen (6e zonder Europees voetbal en 4e) al pas op de plaats maken, nu proberen ze het mbv de doyan-groep nog enigszins te kunnen redden, ik hoop dat ze flink door het ijs zakken dit seizoen!
    My bad. Twente: 3 prijzen in 5 jaar...feyenoord 2 in 15.
    Neemt niet weg dat kijkend naar het recente verleden FCT gewoon prima aan de weg timmert. Laat feyenoord als 'topclub' zijnde ook eerst europees maar eens een duel winnen...das ook al van 2008. Wat ik wil zeggen: leuk al die cups van tig jaar geleden, maar je verontwaardiging mbt Ziyech is nogal ongepast.

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    My bad. Twente: 3 prijzen in 5 jaar...feyenoord 2 in 15.
    Neemt niet weg dat kijkend naar het recente verleden FCT gewoon prima aan de weg timmert. Laat feyenoord als 'topclub' zijnde ook eerst europees maar eens een duel winnen...das ook al van 2008. Wat ik wil zeggen: leuk al die cups van tig jaar geleden, maar je verontwaardiging mbt Ziyech is nogal ongepast.
    Twente zit in categorie 1, de categorie die onder curatele zit bij de KNVB. Toen Feyenoord dit nog zat moest er voor elke uitgave boven 50.000 euro toestemming gevraagd worden. Als Twente dan wel nu toestemming krijgt om Mokotjo voor 1,5 miljoen te kopen en Ziyech voor 4/5 miljoen mag ik daar best vraagtekens bij plaatsen!

    Twente heeft van de verkopen van Promes en Tadic nog nauwelijks geld binnengekregen dus dat kan ook geen reden zijn voor de KNVB om deze transfers naar Twente goed te keuren. Ik vind dat hier best een verklaring vanuit Zeist over uitgegeven mag worden!

  18. #143
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk inderdaad wel dat dit een onderwerp is dat vast wel aan bod komt in een van de praatprogramma's. Eerder werd gesteld dat Twente het ontvangen termijn direct moest inleveren en er geen geld meer was tot er weer een nieuwe termijn werd betaald. Wellicht een creatieve oplossing. Maar als Clasie wegvalt, zal Feyenoord eerder een oplossing voor hem moeten zoeken, want dat was hij niet.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 17-08-2014 om 21:09
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Jammer van Ziyech, had wel verwacht van die jongen dat hij in zichzelf wou investeren en gewoon voor zijn kans zou gaan bij Feyenoord! Blijkbaar heeft hij toch niet genoeg zelfvertrouwen en gaat hij liever naar een clubje als twente, in alles minder dan Feyenoord. Ook lachwekkend dat zo'n zaakwaarnemer dan zegt dat het om een sportieve uitdaging gaat, wat is dat dan als je al verzekerd van een basisplaats ben?
    Ik vind het ook jammer dat Ziyech niet komt, want een beetje creativiteit op het middenveld had geen kwaad gekund iets wat er nu totaal niet is laat staan van het scorend vermogen, maar Ziyech wou een garantie op een basisplaats en op de nummer 10 positie en dat wou Feyenoord hem niet beloven en terecht, het is Messi of Ronaldo niet, maar dat Feyenoord hem wou gebruiken als linkshalf of als buitenspeler getuigt van weinig voetbalverstand en waarom ze bij Feyenoord zo geil op die Immers op 10 zijn, echt ongelofelijk...... die Immers blokkeert het voetbal alleen maar op het middenveld.

    De afgelopen jaren is Feyenoord steeds boven Twente geëindigd, al zou het dit seizoen een wereldprestatie zijn als ze dat nu ook zou lukken met dit elftal zoals het er nu voorstaat, maar we hebben nog tot 1 september, dus wie weet komt er nog wat bij? (Toornstra en een spits misschien?)
    Laatst aangepast door edwin01 : 18-08-2014 om 14:32

  20. #145

    Standaard

    Qua historie is Feyenoord natuurlijk groter dan FC Twente, maar ik vind het lastig in te schatten wie dit jaar hoger gaat eindigen. Ik kan mij voorstellen dat je als speler dan kiest voor de club waar je op je favoriete positie kan spelen. Vind niet dat je dat hem kwalijk kan nemen.

    Ik ben het er trouwens wel volledig mee eens dat het volstrekt belachelijk is dat FC Twente zo met geld loopt te strooien terwijl ze in categorie 1 zitten. Ben sowieso geen fan van die club met die 'louche' afspraken met die Doyen group. Hoop dan ook dat ze weer behoorlijk door de mand valen.

  21. #146

    Standaard

    Twente zit volgens mij alleen in categorie 1 omdat de KNVB en zij het oneens zijn over de manier waarop er gefinancierd wordt. Ik vermoed dat het geld er wel gewoon is en ze er aan werken om aan de wensen van de KNVB te voldoen en de beoogde doelstellingen gewoon halen , dus daarom zullen de aankopen wel goedgekeurd worden.
    Of je sympathiek tegenover dit soort constructies staat is een tweede. Ik ben Vitesse fan en moet zeggen dat ik de situatie bij ons ook liever anders had gezien, maar zonder die gekke Russen had Vitesse waarschijnlijk niet meer bestaan, dus tsja...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #147

    Standaard

    1-1

    Goede uitgangspositie voor volgende week in De Kuip. Feyenoord was zeker de eerste helft beter, in de tweede helft was het rommelig. Goal van Te Vrede was goed uitgespeeld, hij staat toch steeds op de goede plaats! Op het einde hadden we nog een strafschop moeten hebben, Immers werd bij die kans onderuitgehaald, bal werd totaal niet gespeeld door de verdediger! Karsdorp was een lichtpuntje, heeft het overzicht voor de goal om de vrije man aan te spelen.

  23. #148

    Standaard

    Hierboven riep ik al dat ik blij ben dat PSV van frutten af is.....in Rotterdam-Zuid begint men hem ook te kennen.

    MOD EDIT: van dat stoken hebben we nu wel genoeg. Hou het neutraal en bij jezelf, a.u.b.


    Bij Ajax-PSV voorspel ik overigens een zege voor de gastheren. Noteer maar een 2-0.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 24-08-2014 om 15:49

  24. #149

    Standaard

    De eerste grote verrassing van de dag is een feit: Utrecht klopt Feyenoord in de Kuip.
    Dat had ik niet verwacht, ook al is Feyenoord danig verzwakt t.o.v. vorig jaar.
    Ik ben geen Rutten-fan, maar ik vraag me af of hij er op dit moment veel aan kan doen. Zijn ploeg komt gewoon kwaliteit te kort.

    @ Ajax - PSV
    Heb nog geen volledige wedstrijd van Ajax gezien, maar afgaande op PSV - NAC denk ik dat PSV een erg moeilijke middag tegemoet gaat. De problemen liggen duidelijk in het verdedigende compartiment (verdedigend middenveld, flanken): NAC leverde dat al een aantal kansen op, maar de ploeg kon er niet van profiteren. Ajax heeft meer klasse en zou dat wel moeten kunnen. Ik denk wel dat PSV scoort, aanvallend heeft de ploeg toch wel het nodige in huis.

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Hierboven riep ik al dat ik blij ben dat PSV van frutten af is.....in Rotterdam-Zuid begint men hem ook te kennen.

    Nu afwachten wat Ajax-PSV gaat brengen én naar de wekelijkse wimv post waarin gaat staan dat:
    -Feyenoord de veel betere partij was
    -de scheidsrechter enorm tegen zat
    -er lichtpuntjes te zien waren, want (vul naamspeler is) was goed bezig



    Bij Ajax-PSV voorspel ik overigens een zege voor de gastheren. Noteer maar een 2-0.
    Triest dat jij al van een nederlaag uitgaat van je eigen ploeg, lekkere supporter ben jij dan, of sta jij er alleen achter als ze prijzen pakken?!

    Feyenoord was de eerste helft veel beter, de tweede helft was dramatisch en Feyenoord-onwaardig. Op basis van de tweede helft verdiende overwinning van Utrecht. Blom was voor beide partijen slecht, dieptepunt was een bal die een halve meter over de achterlijn was maar doodleuk nog ingegeven werd waar een kans voor Utrecht uit kwam!

    Alle spelers haalden een onvoldoende vandaag, geen enkele had het karakter om voor de punten te knokken. Ook Clasie viel te ver terug in de tweede helft, hij mag nu ook wel eens aangeven of hij blijft. Anders ga je maar naar Porto, we hebben niks aan ontevreden spelers die niet willen werken!

Pagina 6 van 25 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •