Pagina 5 van 25 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 618 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Loting Europa League

    FC Twente - FK Qarabag (Azerbeidzjan)
    PSV - Shakhtyor Soligorsk (Wit Rusland)
    PEC Zwolle - Sparta Praag
    Feyenoord - Zorya Lugansk (Oekraïne)


    Zou over het algemeen te doen moeten zijn, alleen voor Zwolle een zware (maar mooie) wedstrijd. Feyenoord zal de uitwedstrijd ergens anders moeten spelen omdat in het deel van de Oekraïne waar de ploeg vandaan komt nog hevig wordt gevochten.

  2. #102

    Standaard

    Lekker, al die Oost-Europese ploegen...
    Luganks zou z'n wedstrijden in Kiev spelen, heb ik ergens gelezen.
    Moet inderdaad voor iedereen te doen zijn. Zelfs PEC geef ik kansen.
    Als ze ook de JC-schaal kunnen winnen, kan alles!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #103

    Standaard

    Ik denk dat ze er alle vier meteen uitliggen. Niet omdat is zo pessimistisch ben, maar 3 van de vier ploegen kan je al nieteens uitspreken zonder te oefenen, én we halen al jaren geen goede resultaten meer tegen ploegen uit dat soort (voormalig Sovjet/USSR) landen. Al hoop ik dat ik ongelijk heb natuurlijk.

  4. #104
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk ook dat alle Nederlandse ploegen aan het begin van elk seizoen het sowieso altijd erg moeilijk hebben. Dat de transfermarkt ook nog lang open blijft maakt het ook al niet makkelijker. Pas na die tijd komen de ploegen een beetje tot rust en op stoom, maar dan is het Europees meestal te laat. En dan al die verre reizen... Buitenlandse clubs zullen dat ook wel hebben, maar dat zijn altijd al veel meer 'killers' dan de Nederlandse clubs/mentaliteit. Maar zoals langzamerhand gebruikelijk is valt er eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen. Maar ik vrees ook het ergste voor het Nederlandse voetbal.

    En wat PEC betreft: tegen Ajax kunnen veel clubs tijdelijk boven zich uit stijgen, maar misschien doe ik PEC daarmee te kort. Gun het ze wel heel erg. Heb wel een zwak voor Ron Jans en zijn kunsten.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 08-08-2014 om 16:33
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #105

    Standaard

    Ze zullen het ook lastig hebben omdat de Nederlandse competitie nog moet beginnen. Die oost-europeanen zitten nu midden in het seizoen en zijn dan ook veel beter op elkaar ingespeeld. Zo heeft de ploeg waar PSV tegen speelt al 19 wedstrijden gespeeld.
    Het zal daarom ook voor geen enkele NL ploeg makkelijk worden. Maar kansloos vind ik ze zeker niet. Ik zie het wel positief in.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    En wat PEC betreft: tegen Ajax kunnen veel clubs tijdelijk boven zich uit stijgen, maar misschien doe ik PEC daarmee te kort. Gun het ze wel heel erg. Heb wel een zwak voor Ron Jans en zijn kunsten.
    Vond PEC gister in de openingswedstrijd bij vlagen erg leuk voetballen, toch best knap aangezien er aardig wat dragende spelers zijn vertrokken. Maar goed, moet er ook zeker bij zeggen dat ik Utrecht erg matig vond, die lijken net als vorig jaar een lastig seizoen tegemoet te gaan.. Sympathieke club Zwolle en heb zelf eveneens een zwak voor Ron Jans, jammer dat hij hier vanuit Groningen vertrokken is.

    Morgen direct een leuke speeldag met Ado - Feyenoord en Ajax - Vitesse!

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ze zullen het ook lastig hebben omdat de Nederlandse competitie nog moet beginnen..
    En dan te bedenken dat de Nederlandse competitie dit jaar zo idioot vroeg begint, in een seizoen waarin geen EK of WK gespeeld wordt. Ik had graag na dat langdurige WK even een aantal voetballoze weken gehad. De Bundesliga start pas over twee weken.
    Of heeft dat allemaal te maken met dat financiële UEFA-gedrocht dat Champions League of Europa League heet?.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #108
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zo meteen weer even het seizoen openen in de Arena en een hartig woordje met Samuel voeren...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #109

    Standaard

    Het schijnt dat Eto'O aan diverse ploegen is aangeboden, inclusief PSV.
    Hij schijnt ook nogal veel salaris te vragen, meer dan 2 miljoen.
    Maar het zou wel een aanwinst zijn voor de Nederlandse velden, ook al is ie niet meer de snelste.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #110

    Standaard

    ADO Den Haag - Feyenoord 0-1 (0-0)

    Terechte overwinning na een matige wedstrijd. ADO verdiende niks en we hadden zeker na de terechte rode kaart het beter uit moeten spelen in de tweede helft. Fijn voor Te Vrede dat hij de winnende goal maakte, goed voor zijn zelfvertrouwen. Nu twee thuiswedstrijden tegen Heerenveen en Utrecht, als we daar punten tegen pakken in ieder geval een veel betere seizoensstart als vorig seizoen!

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    ADO Den Haag - Feyenoord 0-1 (0-0)

    Terechte overwinning na een matige wedstrijd. ADO verdiende niks en we hadden zeker na de terechte rode kaart het beter uit moeten spelen in de tweede helft. Fijn voor Te Vrede dat hij de winnende goal maakte, goed voor zijn zelfvertrouwen. Nu twee thuiswedstrijden tegen Heerenveen en Utrecht, als we daar punten tegen pakken in ieder geval een veel betere seizoensstart als vorig seizoen!
    Vond zelf de tweede gele kaart wel zwaar, weet niet of het een terechte rode kaart was. Dan had Manu hem in elk geval ook kunnen krijgen. Wel lekker dat we nu met drie punten starten, al was het in een matige pot en op het nippertje. Slechtste man van het veld was in elk geval de scheidsrechter. Dertien kaarten waarvan de de helft nog niet terecht was.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Het schijnt dat Eto'O aan diverse ploegen is aangeboden, inclusief PSV.
    Hij schijnt ook nogal veel salaris te vragen, meer dan 2 miljoen.
    Maar het zou wel een aanwinst zijn voor de Nederlandse velden, ook al is ie niet meer de snelste.
    Naast het salaris volgens mij ook nogal wat aanvullende eisen, ongeveer een zelfde lijst die een beetje pop artiest heeft bij een concert, nog net geen op kleur geselecteerde M&M's in de rust volgens mij.

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    ADO Den Haag - Feyenoord 0-1 (0-0)

    Terechte overwinning na een matige wedstrijd. ADO verdiende niks en we hadden zeker na de terechte rode kaart het beter uit moeten spelen in de tweede helft. Fijn voor Te Vrede dat hij de winnende goal maakte, goed voor zijn zelfvertrouwen. Nu twee thuiswedstrijden tegen Heerenveen en Utrecht, als we daar punten tegen pakken in ieder geval een veel betere seizoensstart als vorig seizoen!
    Het was niet om aan te gluren wat Feyenoord liet zien, ze speelden ruim 50 minuten tegen 10 man (ADO) en wisten nauwelijks een kans te creëren, zo armoedig dit Feyenoord om naar te kijken en een nieuwe spits gaat echt het probleem niet oplossen voor Feyenoord, een creatieve middenvelder (Ziyech) zou een oplossing kunnen zijn, want het middenveld zoals het er nu staat (Clasie - Immers - Vilhena) dwingt heel weinig af + dat een Boëtius in een vormcrisis lijkt te zitten, zo matig allemaal en Te Vrede is een leuke spits voor Emmen en echt niet voor Feyenoord.

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Het was niet om aan te gluren wat Feyenoord liet zien, ze speelden ruim 50 minuten tegen 10 man (ADO) en wisten nauwelijks een kans te creëren, zo armoedig dit Feyenoord om naar te kijken en een nieuwe spits gaat echt het probleem niet oplossen voor Feyenoord, een creatieve middenvelder (Ziyech) zou een oplossing kunnen zijn, want het middenveld zoals het er nu staat (Clasie - Immers - Vilhena) dwingt heel weinig af + dat een Boëtius in een vormcrisis lijkt te zitten, zo matig allemaal en Te Vrede is een leuke spits voor Emmen en echt niet voor Feyenoord.
    Alsof de rest zoveel beter is in Nederland, gisteren Twente en Heerenveen gezien en PSV is ook nog niet klaar. Met een goede spits erbij doe je gewoon weer mee voor Europees voetbal. Zei ik vorig seizoen ook en toen zijn we tweede geëindigd na 3 nederlagen op rij in het begin!

    Te Vrede is gewoon een talentvolle spits die zijn taken goed uitvoert. Dat het geen Pelle is is duidelijk maar hij is echt wel beter dan het niveau Dordrecht of zelfs het niveau Emmen. Dat je je als supporter zo uitlaat over een eigen speler is echt beschamend, laat dat lekker aan figuren als Johan Derksen over!

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Alsof de rest zoveel beter is in Nederland, gisteren Twente en Heerenveen gezien en PSV is ook nog niet klaar. Met een goede spits erbij doe je gewoon weer mee voor Europees voetbal. Zei ik vorig seizoen ook en toen zijn we tweede geëindigd na 3 nederlagen op rij in het begin!

    Te Vrede is gewoon een talentvolle spits die zijn taken goed uitvoert. Dat het geen Pelle is is duidelijk maar hij is echt wel beter dan het niveau Dordrecht of zelfs het niveau Emmen. Dat je je als supporter zo uitlaat over een eigen speler is echt beschamend, laat dat lekker aan figuren als Johan Derksen over!
    Hier is niks beschamends aan, als iets goed is mag dat gezegd worden, als er niet iets goeds is mag dat ook gezegd worden en de tijd is nu wel voorbij dat we Feyenoord met de mantel der liefde moeten bedekken, er is gelukkig weer geld in kas dus kom maar op met die spits, middenvelder (Ziyech) en een nieuwe linksback, want dan geloof ik wel in Top 5 notering, nu zeker niet met dit zwalkende Feyenoord en als een speler al 23 is (Te Vrede) kan je nauwelijks nog spreken van een talent, het is en blijft een spits met beperkingen, balaanname en handelingssnelheid is bedroevend, kan alleen aardig koppen dus.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    het is en blijft een spits met beperkingen, balaanname en handelingssnelheid is bedroevend, kan alleen aardig koppen dus.
    Dat zijn dingen waar hij aan moet werken maar om hem niveau Emmen te noemen gaat mij wel erg ver! Hij heeft dit seizoen in 4 serieuze wedstrijden toch al 3 keer gescoord dus hij heeft wel scorend vermogen. Het is geen vaste basisspeler maar als invaller kan hij zeker wel van waarde zijn!

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dat zijn dingen waar hij aan moet werken maar om hem niveau Emmen te noemen gaat mij wel erg ver! Hij heeft dit seizoen in 4 serieuze wedstrijden toch al 3 keer gescoord dus hij heeft wel scorend vermogen. Het is geen vaste basisspeler maar als invaller kan hij zeker wel van waarde zijn!
    Als je op dit moment invaller bent in de Eredivisie, dan ben je toch al gauw "niveau Emmen", of zie ik dat fout?
    Ik bedoel, volgens mij is het niveau van de Eredivisie dit jaar nog minder dan vorig jaar, na het vertrek van Siem de Jong, Finbogasson, Pellé en half Feyenoord.
    Wat men er voor terug heeft gekregen heb ik nog niets overtuigends van gezien. Maar het seizoen is nog jong, daar kan nog vanalles gebeuren natuurlijk.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #118
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wij kijken graag naar het buitenland als maatstaf, maar als je zag hoe bepaalde landen op het wk presteerde moeten we toch wat terughoudend zijn om onze competitie als Mickey Mouse league af te doen. De Nederlandse competitie is toch vrij positief uit het wk gekomen, immers een groot gedeelte speelde in diezelfde Mickey Mouse league. Nog steeds is het niveau vele maten groter in de buitenlandse competities, maar wellicht dat er nog de nodige spelers zullen komen voor 1 september en ja, ook weggaan. Ik denk dat het dit seizoen allemaal nog wel eens kan meevallen. Als de amusementswaarde maar wederom toeneemt en het niveaus iets hoger wordt dan afgelopen seizoen ben ik dik tevreden. Het Nederlandse voetbal heeft in ieder geval een positieve boost gekregen en dat is wereldwijd niet ongemerkt gebleven. Wie weet zijn spelers weer sneller geneigd om ook voor de Nederlandse competitie te kiezen.

    Ik heb dit weekend al weer leuke, slechte en verbazingwekkende wedstrijden gezien en dat is best opvallend voor zo'n eerste speelronde. En zoals gebruikelijk; van te voren iets hardop stellen is niet meer verstandig. De bal is rond gaat nu meer dan ooit letterlijk op.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #119

    Standaard

    Als je naar het WK kijkt, ja, dan misschien wel, maar kijk je naar de Europa League of Champions League, dan stellen de NL-ploegen al jaren weinig voor.
    En die landen zijn toch de maatstaf in Europa, niet een Costa Rica, Australië of Brazilië.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #120

    Standaard

    Ik vind dat Feyenoord zich diep moet schamen, ondanks de uitoverwinning en de nul. Maar zoveel gele kaarten oplopen tegen 10 man... Manu had rood verdiend en de tweede geel van Schet sloeg nergens op (hoezo roodwitte bril wimv?), maar de meeste kaarten waren (meer dan) terecht. Een tweede rood had ook niet misstaan

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik vind dat Feyenoord zich diep moet schamen, ondanks de uitoverwinning en de nul. Maar zoveel gele kaarten oplopen tegen 10 man... Manu had rood verdiend en de tweede geel van Schet sloeg nergens op (hoezo roodwitte bril wimv?), maar de meeste kaarten waren (meer dan) terecht. Een tweede rood had ook niet misstaan
    Heb je de wedstrijd wel gezien?! In de eerste helft kreeg ADO een aantal kaarten waarvan er een aantal zwaar waren, bal wegtrappen nadat er gefloten is en met twee benen gestrekt inkomen zijn echter gewoon duidelijke overtredingen en dus terechte gele kaarten. Eerste kaart van Schet was ook duidelijk, tweede was zwaar maar heel erg stom van de speler om een overtreding te maken als je al geel hebt, denk dan na voordat je de overtreding maakt. Over het algemeen speelde ADO erg agressief en maakte het een aantal zeer domme overtredingen.

    Tweede helft pakte Feyenoord een aantal domme gele kaarten al waren het meer goedmakertjes richting ADO. Kaarten van Te Vrede, Clais en Wilkshere waren niet nodig en hoefden niet gegeven te worden, kaart voor Manu was wel terecht. Had ook rood kunnen zijn al moet je wel naar de intentie kijken.

    Ik vind het kinderachtig om het steeds over een rood-witte bril te hebben, doe eens volwassen! Waarom Feyenoord zich zou moeten schamen is mij ook een raadsel, gewoon 3 punten, daar gaat het om! Als ze nog 33 potjes zo spelen en allemaal winnen maakt mij dat echt geen zak uit en hoor je mij niet klagen.

    Ik vind het ook behoorlijk triest dat er nu zoveel ophef is over die kaart van Schet terwijl er voor de tweede week op rij geen rood wordt gegeven voor een Ajax-verdediger: vorige week moisander en deze week van der hoorn. Laat de media zich daar maar eens mee bezighouden! Of past dat niet in de goed-nieuws-show van hun favoriete club?!
    Laatst aangepast door wimv : 10-08-2014 om 19:03

  22. #122
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Als je naar het WK kijkt, ja, dan misschien wel, maar kijk je naar de Europa League of Champions League, dan stellen de NL-ploegen al jaren weinig voor.
    En die landen zijn toch de maatstaf in Europa, niet een Costa Rica, Australië of Brazilië.
    In de C.L. spelen uit al die toplanden ook maar enkele ploegen maar een echte rol. Ik snap natuurlijk wel wat je bedoelt, maar het is bijna cliché. Europees verder komen is alleen maar voor topteams en 'happy little accidents' weggelegd. Het is puur voor de status jammer dat we niet iets verder komen. Zoals eerder gezegd zijn er wel steeds billijke omstandigheden waarom we het vaak niet redden, los van het feit dat we maar een klein kikkerlandje zijn.

    En Brazilië, Spanje (en in mindere mate Italië en Engeland ) rekening ik - met uitzondering van dit wk - toch zeker wel als DE maatstaf. Van alles en iedereen het meest gewonnen. Wellicht dat zelfs tijdens jouw bestemming je daar nog op aangesproken wordt als blijkt dat je uit Nederland komt. We zijn wellicht geen maatstaf (meer), maar dat is wel die scorebord journalistiek wat bij iedere voetballiefhebber wereldwijd blijft hangen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #123

    Standaard

    Mee eens, Claudio, maar nationale teams zijn niet te vergelijken met de Europese elftallen. Daarmee bedoel ik: hoeveel van het Braziliaanse elftal spelen zelf in Brazilië? Dat zijn bijna allemaal 'buitenlanders'.
    Voor Spanje, Italië en Engeland is dat anders, maar kijk eens naar Engeland: een van de beste competities ter wereld, maar qua land al jarenlang niets meer gewonnen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #124
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat klopt ook wel en daar naast is toernooi voetbal - wat een wk natuurlijk is - ook weer heel anders dan competitie voetbal. Ik probeer wel altijd zo realistisch mogelijk te blijven. We stellen Europees wellicht niet zo heel veel voor, maar hoe erg is dat? Nederland is echter wel een van de kritische landen als het om onze eigen prestaties gaat. Op basis van successen uit het verre verleden verwachten we nog steeds dat we Europees mee moeten kunnen, terwijl dat financieel en potentieel al tijden niet meer mogelijk is. Alles wat we met onze leeggeplunderde teams halen is meegenomen. Toch wordt spelen in Nederland door velen nog steeds als de ideale tussenstap en leerschool gezien. Veel huidige voetbalgoden hebben hier gespeeld of zijn hier enigszins zelfs gevormd. Dit wk zal ons zeker geen slecht hebben gedaan. Vorig jaar werden spelers uit Nederland toch voor half gezien en nu is er toch weer een flinke run op onze spelers uit de Mickey Mouse league. En ik hoop ook maar dat er buitenlandse spelers zijn die nu toch wat sneller voor Nederland kiezen. Zou Eto'o überhaupt aan Nederland hebben gedacht als er geen wk was. Of het nu wel of niet wat wordt terzijde. Daarom hoop ik - denk ik - maar dat we daar dit seizoen voordeel uithalen. En Europees dan maar hopen op die happy little accident...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #125

    Standaard

    Colin Kazim-Richards komt op huurbasis over naar de Kuip van Bursaspor. Is een spits/ vleugelspeler, vorig jaar 0 goals in 16 wedstrijden.... Feyenoord blijft nog wel op zoek naar een spits.

Pagina 5 van 25 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •