Pagina 15 van 25 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 618 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Feyenoord - Heracles Almelo 7-1
    althans, dat zou een reële uitslag zijn geweest gezien de vele grote kansen. De penalty die ze tegen kregen is een twijfelgeval, want het lijkt erop de Wilkshire zijn tegenstander niet raakt maar dat hij glibbert en met zijn noppen in het gras blijft haken. Aan de andere kant hoort Makkelie de bal op de stip te leggen en de Heracles speler rood te geven voor het neertrekken van Manu die oog in oog met de keeper een reuzenscoringskans heeft.
    De drie punten zijn weer op zak met weer bij vlagen zeer dominant spel en de machine moet weer op toeren komen na de interlandweek. Donderdag Rijeka, misschien wel de lastigste tegenstander in de EL.

  2. #352

    Standaard

    Ik heb zojuist de samenvatting gezien, het leek me een zuivere strafschop Franklin. Volgens mij had Feyenoord er nog eentje tegen kunnen krijgen na een wilde actie van Vermeer aan het slot (en het had er natuurlijk eentje moeten hebben).

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik heb zojuist de samenvatting gezien, het leek me een zuivere strafschop Franklin. Volgens mij had Feyenoord er nog eentje tegen kunnen krijgen na een wilde actie van Vermeer aan het slot (en het had er natuurlijk eentje moeten hebben).
    Actie van Vermeer was gewoon goed, ging alleen voor de bal en die had hij ook! Had weinig te doen maar wat hij deed was goed. Penalty was terecht, Wilkshire moet die tackle niet maken al was die speler van Heracles er wel echt naar op zoek!

    Heracles was dramatisch, gingen ook lekker verbaal tekeer tegen elkaar. Fledderus is een aanvoerder onwaardig, bleef maar zeiken tegen de grensrechter, na twee keer moet je daar geel voor geven! Makkelie was ook weer triest, wel pietjeprecies als een bal niet stil ligt bij een vrije trap maar als er voor een overtreding geel gegeven moet worden aan een speler van Heracles geeft meneer weer niet thuis!

  4. #354

    Standaard

    Heracles lijkt me op dit moment gewoon niet in de eredivisie thuis te horen; ik weet niet of ze niet beter kunnen, maar wat ik tot nu toe van ze gezien heb is ver beneden niveau. Feyenoord had die ploeg, zoals Franklin aangeeft, van de mat moeten vegen met een nulletje of vijf, zes.

    Er zijn trouwens op dit ogenblik wel meer ploegen die het niveau absoluut niet halen, NAC is ook huilen met de pet op. Bij vlagen haalt men amper het niveau van de hoofdklasse.

  5. #355

    Standaard

    Ajax kwam er nog genadig af, gisteravond. In het begin helemaal weggespeeld door Barcelona. Nog een 'geluk' dat die slordig met de kansen omging. Een stunt zat er helaas al vanaf de 1e minuut niet in.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ajax kwam er nog genadig af, gisteravond. In het begin helemaal weggespeeld door Barcelona. Nog een 'geluk' dat die slordig met de kansen omging. Een stunt zat er helaas al vanaf de 1e minuut niet in.
    Wat vond je van het interview met Frank de Boer na afloop? Kwam warrig over, vooral zijn antwoord dat er veel andere spelers in het veld stonden ten opzichte van vorig seizoen en deze nog ervaring op moeten doen op het niveau van de CL. Je kiest er als club toch zelf voor om steeds je beste spelers te verkopen en verder geen investeringen te doen!

    Vanuit de positie van de speler zelf kan ik mij ook niet voorstellen dat een club als Tottenham of Newcastle een grote vooruitgang is, de kans dat die clubs ooit de CL halen is echt minimaal. Zet dan een prestatie neer met Ajax (Achtste finale/kwartfinale) en vertrek naar een echte topclub!

  7. #357

    Standaard

    Sorry, nabeschouwingen kijk ik nooit. ""Kein geloel, fussball spielen!" zei Ernst Happel ooit... Dat 'geloel' boeit me nooit en sla ik dus over.
    Geen idee dus wat Frank de Boer zei.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #358
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat kwam door die Tom Dagobert met zijn vage vragen. Hij verweet dat ze nu minder speelde dan afgelopen seizoen tegen Barcelona. Waarop De Boer, licht geïrriteerd door de vragen, zei dat er nu een totaal ander middenveld staat in tegenstelling tot vorig jaar. Maar Tom, kom op Barcelona is dit seizoen alweer veel beter dan het mindere seizoen van verleden jaar en Ajax kan zich momenteel amper staande houden in de nationale competitie. Waar hebben we het over..? Barcelona Tom, Barcelona!

    Neemt niet weg dat De Boer wel wat minder nuchter is de laatste tijd, maar hij irriteert zich natuurlijk aan dezelfde verhalen rond deze tijd wanneer Ajax altijd een dip heeft. Hij rekent op de tweede seizoenshelft. En dan kunnen ze, ondanks het vertoonde spel, nog gewoon voor de vijfde keer kampioen worden. Tja, dan raak je nooit opgewassen tegen een goeddraaiend topteam als Barcelona.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Wat vond je van het interview met Frank de Boer na afloop? Kwam warrig over, vooral zijn antwoord dat er veel andere spelers in het veld stonden ten opzichte van vorig seizoen en deze nog ervaring op moeten doen op het niveau van de CL. Je kiest er als club toch zelf voor om steeds je beste spelers te verkopen en verder geen investeringen te doen!

    Vanuit de positie van de speler zelf kan ik mij ook niet voorstellen dat een club als Tottenham of Newcastle een grote vooruitgang is, de kans dat die clubs ooit de CL halen is echt minimaal. Zet dan een prestatie neer met Ajax (Achtste finale/kwartfinale) en vertrek naar een echte topclub!
    Spelers hebben vaak een transfersom in hun contract staan. Komt een club en die legt die zak met geld neer, heb je als club weinig meer in te brengen. Een speler gaat ook graag naar een Tottenham of een Newcastle omdat ze daar een veelvoud gaan verdienen van wat ze in Nederland krijgen. Vurnon Anita heeft een salaris van 1,4 mln euro bij Newcastle, excl premies, excl tekenbonus. Is ook nog eens een gunstiger belastingklimaat, dus Vurnon zal met gemak 2,5 keer meer overhouden daar dan bij Ajax, schat ik zo. Makkelijke optelsom dan.

    Zoals eerder gezegd is het doen van investeringen ook niet het probleem. Het probleem is dat een goede buitenlandse speler het niet ziet zitten om in de Mickey Mouse-competitie op een vrijdagavond voor 3.000 bezoekers bij Dordrecht wilt spelen. Als hij dan de kans krijgt om bij Stoke oid te gaan spelen voor hetzelfde salaris en tegen Chelsea, Man. U, Manchester City, Arsenal, Liverpool, Tottenham te spelen, dan gaat hij meteen daarvoor.

    Interview gisteren van Frank lag niet aan Frank, maar aan Egbers, zoals Claudio ook al zegt. Zat met een vriend te kijken en vonden de vraagstelling allebei nogal raar. Later Frank op Sport 1 nog gezien bij Sierd en daar was niets op aan te merken.

  10. #360

    Standaard

    Opnieuw een zeer slechte week voor het Nederlandse voetbal op Europees niveau, we zakken steeds verder weg op de coëfficiëntenlijst volgens mij..

  11. #361

    Standaard

    Ach ja, kunnen we daarna weer stijgen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #362

    Standaard

    Inderdaad, de behaalde punten worden verdeeld onder minder clubs, dus meer punten per overwinning. En clubs als Groningen, Zwolle, Utrecht etc. behaalden toch al nooit veel punten voor ons.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Opnieuw een zeer slechte week voor het Nederlandse voetbal op Europees niveau, we zakken steeds verder weg op de coëfficiëntenlijst volgens mij..
    De coëfficiëntenlijst is voor volgend sezoen aangepast; de clubs op plaats 7 t/m 15 mogen nu evenveel clubs afvaardigen (2 CL + 3 EL), dus we zijn veilig hoor.

  14. #364

    Standaard

    Wat een misser van Piet gister zeg, voor de uitslag was het wel terecht na die zwaar onterecht gekregen strafschop, maar dit soort blunders zie je niet zo vaak voorbij komen. Straks eens kijken of Feyenoord weer eens een beetje kan scoren, zal niet makkelijk gaan worden vrees ik.

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Wat een misser van Piet gister zeg, voor de uitslag was het wel terecht na die zwaar onterecht gekregen strafschop, maar dit soort blunders zie je niet zo vaak voorbij komen. Straks eens kijken of Feyenoord weer eens een beetje kan scoren, zal niet makkelijk gaan worden vrees ik.
    Met alle respect, maar NAC deed erg weinig om te willen winnen. 3 punten waren gezien de kansen wel terecht geweest. Maar als Vitesse de 2e helft slecht speelt en gewoon NAC laat komen dan krijg je het lid op je neus. Het is weliswaar een punt maar het voelt gewoon als een nederlaag. Misschien dat de heren voetballers gaan beseffen dat ze niet even op 80% van hun kunnen gaan winnen.

  16. #366

    Standaard

    Prima zege op Cambuur! Toornstra is een uitstekende aankoop, heeft veel meer karakter dan Ziyech, ik ben zeer blij dat hij uiteindelijk gekomen is. Vermeer ook weer een beslissende redding, alweer de derde clean sheet dit seizoen voor hem!

    Na 10 wedstrijden valt de schade uiteindelijk mee. Deze serie doorzetten tot PSV-uit en dan maar kijken wat er in Eindhoven te halen valt!

    Ook grappig dat Braamhaar zo uitgefloten werd, ze mochten juist blij zijn dat ze met elf man geeindigd zijn. Twee man van Cambuur hadden rood moeten hebben, hij floot dus absoluut niet in hun nadeel.

  17. #367

    Standaard

    Utrecht - PSV 0-3 na 25 minuten: Parodie op verdedigen!

    Ook leuk, een aanvaller wisselen voor een verdediger om de schade te beperken en dan twee minuten later een doelpunt tegen krijgen!

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ook grappig dat Braamhaar zo uitgefloten werd, ze mochten juist blij zijn dat ze met elf man geeindigd zijn. Twee man van Cambuur hadden rood moeten hebben, hij floot dus absoluut niet in hun nadeel.
    Ik heb het niet gezien, maar op de radio werd gezegd dat Feijenoord blij mocht zijn om met 11 man te eindigen omdat er een speler (ben naam kwijt) een elleboogstoot zou hebben gegeven.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ook grappig dat Braamhaar zo uitgefloten werd, ze mochten juist blij zijn dat ze met elf man geeindigd zijn. Twee man van Cambuur hadden rood moeten hebben, hij floot dus absoluut niet in hun nadeel.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik heb het niet gezien, maar op de radio werd gezegd dat Feijenoord blij mocht zijn om met 11 man te eindigen omdat er een speler (ben naam kwijt) een elleboogstoot zou hebben gegeven.
    Nou, het zal in beide gevallen wel meegevallen zijn, want in de samenvatting wordt geen enkele aktie getoond die een rode kaart waardig zou zijn geweest.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik heb het niet gezien, maar op de radio werd gezegd dat Feijenoord blij mocht zijn om met 11 man te eindigen omdat er een speler (ben naam kwijt) een elleboogstoot zou hebben gegeven.
    In de samenvatting net liet men het niet zien, maar aan beide kanten werd er geschopt. De "nipte" overwinning was IMO een beetje geflatteerd, een gelijkspel was meer verdiend voor beide partijen.

    edit: je hebt met bovenstaande post gelijk

  21. #371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik heb het niet gezien, maar op de radio werd gezegd dat Feijenoord blij mocht zijn om met 11 man te eindigen omdat er een speler (ben naam kwijt) een elleboogstoot zou hebben gegeven.
    Echt bullshit dit, Ochebe loopt door op Vermeer met al geel op zak, moet dus zijn tweede gele kaart en dus rood krijgen! Kazim werd ook een scoringskans ontnomen, is ook rood. Er is dus maar 1 club die blij met de arbitrage mag zijn en dat is Cambuur!

    Mooie stunt van Excesior, Feyenoord maakt een mooie sprong van plaats 9 naar 3. De komende drie wedstrijden goed doorkomen (Zwolle en Dordrecht thuis, Vitesse uit), dan staan we steviger in de top 3.

    Edit: Ik zie dat je het al zelf gewijzigd hebt. Was tijdens het typen van mijn reactie dus de term bullshit trek ik bij deze in. Die twee gevallen die ik benoem hoor je als scheidsrechter tegen op te treden, als dit niet in de samenvatting zit geeft dit een verkeerd beeld van de wedstrijd, erg zwak van de NOS!
    Laatst aangepast door wimv : 26-10-2014 om 19:33

  22. #372

    Standaard

    Zat de elleboogstoot van Kazim dan wel in de samenvatting?

  23. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Zat de elleboogstoot van Kazim dan wel in de samenvatting?
    Was toch geen elleboogstoot man, meer een elleboogaai als hij de verdediger uberhaupt al raakte!

    Verder gewoon een wedstrijd waar mannelijk werd gespeeld en spelers hun benen niet terugtrokken. Helaas voor Cambuur konden hun spelers daar minder goed mee omgaan dan Feyenoord.
    Laatst aangepast door wimv : 26-10-2014 om 20:42

  24. #374

    Standaard

    Dat beantwoord mijn vraag niet, zat deze elleboogstoot in de samenvatting? We hebben het immers over de berichtgeving van de NOS en in hoeverre deze objectief is.

  25. #375

    Standaard

    Op de radio werd er wel over gesproken, tijdens de samenvatting op TV werd ie niet getoond.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 15 van 25 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •