Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 63 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Metallica - Live Shit

    Als het goed is komt hier een DVD versie van. Tot nu toe was Live Shit alleen verkrijgbaar op VHS. De melding van de DVD versie staat op www.metallica.com met als verwachte release-datum 12 november. Dat is dus over 3 weken, maar ik kan hem nog nergens anders vinden. Bij geen enkele site istie te pre-orderen. Heeft iemand misschien nog wat meer info over deze release? Want ik MOET hem hebben!

    Nog ff wat info:

    Het is een set bestaande uit:

    - 2 DVD's (2 concerten, San Diego en Seattle)
    - 3 CD's (concerten in Mexico City)
    - printbare versie van het boek dat bij de VHS versie zat
    - stencil en sticky pass

    Dit alles verpakt in een hele mooie box.
    Ik heb de VHS versie gezien en ik vind het het beste wat Metallica ooit heeft uitgebracht op video/cd .

  2. #2

    Standaard

    niet verkeerd

    heb de andere 2 concerten ook op dvd, en misschien ga ik deze ook wel kopen.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb dus zelf deze box,met vhs video cassetes.
    dus mocht er nog iemand geintreseerd zyn in een box met vhs tapes laat het ff weten.Weet iemand ook of de dvd box van live shit Binge en Purge of de cds ook in 5.1 zyn opgenomen
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Weet iemand ook of de dvd box van live shit Binge en Purge of de cds ook in 5.1 zyn opgenomen
    Daar ben ik ook benieuwd naar. Het lijkt me wel, want S&M en Cunning Stunts hebben beiden ook een 5.1 DD track. Maar voor zover ik weet is er verder dus nog niks bekend over de DVD.

  5. #5

    Standaard

    ja ik denk wel dat de dvds in dd 5.1 zyn.
    maar ik heb ook wel eens gehoord dat er gewoone cds in 5.1 zyn.
    dus vroeg me af of de cds dus niet de dvds ook dd 5.1 zyn
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    ja ik denk wel dat de dvds in dd 5.1 zyn.
    maar ik heb ook wel eens gehoord dat er gewoone cds in 5.1 zyn.
    dus vroeg me af of de cds dus niet de dvds ook dd 5.1 zyn
    CD's met 5.1? Die ken ik niet. Ik weet wel zeker dat die van Live Shit dat niet zullen zijn.

  7. #7

    Standaard

    Als groot metallica-fan moet ik deze UITERAARD ook hebben....
    HUP NAC

  8. #8

    Standaard

    Wanneer zijn deze concerten opgenomen?

  9. #9

    Standaard

    2 jaar na de release van de het black album. 1993. Dus met lang haar

    Ik vind net dit:

    http://www.cdnow.com/cgi-bin/mserver...itemid=1611147


  10. #10

    Standaard

    Nou dan laat ik hem maar gaan want heb liever iets recenters.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    Nou dan laat ik hem maar gaan want heb liever iets recenters.
    Je weet niet wat je mist!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietje
    Ik hoop dat het setje in regio 2 uitkomt, anders ben ik dus heftig genaaid.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  13. #13

    Standaard Nou dan laat ik hem maar gaan want heb liever iets recenters

    Ik vind Metallica een wereldband vooral de periode voor de Black Album.
    De Black Album was trouwens ook nog prima, maar daarna is het voor mij wat minder geworden.
    Maar ja dat is een persoonlijke smaak.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Ik hoop dat het setje in regio 2 uitkomt, anders ben ik dus heftig genaaid.
    Dat zal waarschijnlijk toch niet zo'n probleem zijn; cd's hebben geen regiocode en muziekdvd's zijn meestal regiovrij (of ze maken 1 versie voor regio1 en 1 voor de regio's 2/3/4/5/6).
    Arrivederci

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Dat zal waarschijnlijk toch niet zo'n probleem zijn; cd's hebben geen regiocode en muziekdvd's zijn meestal regiovrij (of ze maken 1 versie voor regio1 en 1 voor de regio's 2/3/4/5/6).
    Dat bedoel ik dus. Dat regio 1 vaak deze speciale edities heeft. Maar ze zullen wel een 2-6 editie uitbrengen, toch?
    We zullen het wel zien...
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  16. #16

    Standaard

    Eindelijk brengen ze dan toch uit wat ik al die tijd had willen hebben. Voor mij was Mettalica na 'The black album' niet echt interessant meer, misschien interessant voor het Top40 publiek, maar het was niet meer wat ik destijds zo ontiegelijk goed vond. Nu dus eindelijk de twee concertregistratie's op DVD, erg cool. Ik heb die box al een tijd liggen, die gaat nu vervangen worden.

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

  17. #17

    Standaard

    Lykt me toch wel dat deze box ookvoor regio 2 komt.
    Die vhs box is toch ook pal uitgekomen
    Er is zelf s eenbox met cassete bandjes i.p.v.cds geweest,dit ter zyde.Verwacht eigelyk zelf nog wel dat ze die 2 of 1 video ook op dvd gaan uitbrengen,brengt ook weer geld in het laatje.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Voor mij was Mettalica na 'The black album' niet echt interessant meer, misschien interessant voor het Top40 publiek
    Ho ho! Het kan natuurlijk zijn dat jij ze na de Black Album niet meer zo goed vond, maar het is toch echt niet vergelijkbaar met top40 muziek.
    Ik persoonlijk luister ook meer naar de ouwe cd's, maar de nieuwe (load, reload) vind ik ook erg goed. Zeker anders, maar zeker niet slechter. Vind ik

    En ehh... het is Metallica

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietje
    Ho ho! Het kan natuurlijk zijn dat jij ze na de Black Album niet meer zo goed vond, maar het is toch echt niet vergelijkbaar met top40 muziek.
    Ach ja...een band is blijkbaar verplicht om hun hele leven dezelfde shit te spelen en ze mogen absoluut niet veranderen...
    Ik vind dat ook zo'n bullshit. Mensen veranderen toch ook? Metallica bestaat uit mensen en ze hebben allemaal een ontwikkeling doorgemaakt. Ze zeggen zelf altijd dat ze voor zichzelf spelen en daarom doen ze gewoon wat ze zelf willen. Er zijn een aantal fans die vinden dat ze moeten blijven stilstaan en 30 jaar lang hetzelfde moeten blijven doen. Veranderen zij nooit van baan? Ze zouden er toch een beetje depri van worden als ze steeds dezelfde muziek moeten blijven maken?
    Nee...laat die jongens maar lekker schuiven. Ik vindt het prima. Hun oude werk ook, en ik ben hoogst benieuwd naar hun nieuwe werk.

    BTW: het is natuurlijk gewoon een kwestie van smaak. Top40 vergelijking is bull, want voor de niet-rock liefhebber blijft het tiefusherrie. Die enkele hit is doorgaans een rustig nummer. Wast my hate zal nooit nr.1 worden.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  20. #20

    Standaard

    SWEET!!!
    eindelijk coolle concerten van Metallica op dvd, niet dat de vorige 2 dvd's slecht zijn... maar dit is toch wel how metallica was meant 2 be

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    .Wast my hate zal nooit nr.1 worden.
    WastING my hate
    HUP NAC

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BLACKENED
    WastING my hate
    Sorry... Moeten ze maar de titel gelijk maken aan hetgeen ze zingen...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  23. #23

    Standaard

    Amazon.ca heeft 'm ook: klik hier. Hij komt dan incl.verzending uit op €48.
    Volgens mij denkt Metallica wel aan haar Europese fans. Andere DVD's zijn ook in R2 uitgekomen. Volgens mij is zelfs de docu van Black Album eerder in R2 uitgekomen dan in R1.
    Ik ga 'm zeker bestellen en laat het wel weten als ie toch Ralles blijkt te zijn.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Ik ga 'm zeker bestellen en laat het wel weten als ie toch Ralles blijkt te zijn.
    Ralles..........???

    Arrivederci

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Ralles..........???
    Regio-alles ofwel R0...sorry...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •