Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.

Discussie: Gotham

  1. #1

    Standaard Gotham

    De televisiereeks speelt zich af voor de gebeurtenissen uit de Batman-films en wordt verteld vanuit het perspectief van politiecommissaris Gordon. Om in de sfeer te komen en ons warm te maken voor Gotham geeft Fox alvast een extended trailer vrij.

    In Gotham zien we niet alleen hoe Bruce Wayne Batman wordt, maar ook hoe een aantal van zijn vijanden hun alter ego's worden. De makers hebben een volledige licentie weten te bemachtigen van DC (de eigenaar van het Batman universum) en mogen dus alle slechteriken gebruiken uit de franchise.

    Official Extended Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=0d1zpt6k5OI

    Na het zien van de trailer is mijn aandacht voor deze serie toch getrokken!

  2. #2

    Standaard

    Ik heb gisteren de trailer ook is even bekeken en ik mag wel zeggen dat ik er enthousiast van wordt.

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dit ga ik zeker volgen...

    Before...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4

    Standaard

    Dit ziet er wel heel gaaf uit..ik kijk hier enorm naar uit..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #5

    Standaard

    TV Spot voor de nieuwe serie kan je hier vinden

  6. #6

    Standaard

    En er is ook weer een nieuwe trailer uit. Die kan je hier vinden.

    Ik moet zeggen dat hoe meer ik van deze serie zie hoe meer ik hier naar uitkijk!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    En er is ook weer een nieuwe trailer uit. Die kan je hier vinden.

    Ik moet zeggen dat hoe meer ik van deze serie zie hoe meer ik hier naar uitkijk!
    Heb juist het tegenovergestelde. Ik ben gewoon bang dat het een batman versie van wordt die dwaze serie Arrow.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Heb juist het tegenovergestelde. Ik ben gewoon bang dat het een batman versie van wordt die dwaze serie Arrow.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel kon genieten van Arrow. Maar ik vind het er toch niet helemaal hetzelfde uitzien. Dit lijkt mij op het eerste zicht toch allemaal wat duisterder te zijn.

  9. #9

    Standaard

    En nog twee nieuwe promo's van deze serie:




  10. #10

    Standaard

    Het gaat hard nu met het promo materiaal voor deze serie. Er zijn weer 3 nieuwe tv-spots gereleased:




  11. #11

    Standaard

    En de derde (blijkbaar maximum 2 video's per bericht):


  12. #12

    Standaard

    Ik kan echt enorm smullen van superhelden films. Helaas zijn de tv series gerelateerd aan bekende superhelden op dit moment nog vrij mager. Series zoals Arrow en Agents of SHIELD kunnen mij helaas niet echt vermaken en heb daar gevoel van dat elke aflevering steeds weer bam boem klaar volgende. De promo's van deze Gotham serie ziet zeer veelbelovend uit en hoop echt op waardige serie! Zeker kijken waard!

  13. #13

    Standaard

    Maar waarom zouden die series weer moeten gaan over BEKENDE superhelden? Ik ben wel blij dat ze eens andere dingen proberen. Al is Gotham ook niet echt vernieuwend als het om karakters gaat. Ik hoef niet voor de zoveelste keer een origin story te zien en dan weer met dezelfde overbekende figuren als Joker, penguin etc. etc. Ik hoop echt dat ze een compleet andere kant op gaan. Het lijkt erop alsof de maatschappijen niet echt met nieuwe dingen DURVEN te komen. Het is allemaal erg voorzichtig. ZO van: Arrow slaat aan, dus dan kunnen we hetzelfde wel voor Batman doen en the Flash. En natuurlijk komt Arrow eigenlijk ook weer van Smallville. Kortom: ze blijven steeds maar om hetzelfde groepje bekende helden heen zwermen. Doen ze bij Marvel ook trouwens: daarom ben ik ook blij dat ze een risico nemen met Guardians of the Galaxy. En Agents of Shield borduurt natuurlijk ook wel voort op bekende dingen, maar toch lijkt het me wel leuk (heb bewust nog niets gezien voor het 1e seizoen op netflix komt).

  14. #14

    Standaard

    Nieuwe trailer:



    Ik blijf het er goed vinden uitzien.

  15. #15

    Standaard

    Mr. Freeze zou ook naar Gotham komen. Volledig artikel hierover kan je HIER vinden.

  16. #16

    Standaard

    Twee nieuwe character promo's:




  17. #17

    Standaard

    En twee reeds eerder verschenen character promo's:




  18. #18

    Standaard

    Maandag (22/9) gaat deze serie in première in de VS en ze hebben nog 3 nieuwe TV-spots gereleased:




  19. #19

    Standaard

    En de derde:


  20. #20

    Standaard

    Lijkt me geen reet aan. Van elk character weet je al hoe ze eindigen en kan je dus goed inschatten hoe ze zich ontwikkelen. Dat haalt gelijk een hoop spanning weg.

  21. #21

    Standaard

    De eerste reviews zijn echter zeer lovend, dus ben wel benieuwd.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    De eerste reviews zijn echter zeer lovend, dus ben wel benieuwd.
    Net eerste aflevering gekeken en vond deze erg goed, penguin steelt voor mij de show.

  23. #23

    Standaard

    Het eerste deel was nog niet echt goed, maar ook niet slecht.

    Ik vond het redelijk irritant dat ze blijkbaar hele domme kijkers verwachten, dat ze het nodig vonden om enorme hints te geven. Bij de introductie van karakters zoals de toekomstige Riddler en Penguin (die zelfs penguin als bijnaam heeft) moet je wel een enorme bord voor je kop hebben of totaal niet bekend zijn met Batman om die te kunnen missen...jammer, dat leidt best af. Daarnaast introduceren ze wel erg veel toekomstige karakters....dat hadden ze toch ook een beetje meer kunnen uitsmeren?

    Qua sfeer deed het mij op een of andere manier aan Caprica denken, wat weer een pluspunt is.
    Andere pluspunten zijn Ben MacKenzie als Gordon en Robin Taylor als Oswald Cobblepot.
    Ik ga zeker nog wel verder kijken.

  24. #24

    Standaard

    Titel voor het tweede seizoen:



    Promo's voor het tweede seizoen:




  25. #25

    Standaard

    Deze serie komt deze maand op Netflix. Ze starten met seizoen 1: http://www.netflix-nederland.nl/goth...onse&utm_term=

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •