Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 50 van 50 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    hmmmm, zal hier ook maar eens over nadenken.
    BD (1243) What i Watch

  2. #27

    Standaard

    De Nederlandse editie zal ook verschijnen op 3 september, met EAN 5051888197776 en een adviesprijs van 132,99 euro. Het is nog even wachten op een listing bij webwinkels als bol.com

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    De Nederlandse editie zal ook verschijnen op 3 september, met EAN 5051888197776 en een adviesprijs van 132,99 euro. Het is nog even wachten op een listing bij webwinkels als bol.com
    http://www.bol.com/nl/p/sopranos-com...0000030691066/ Daar is ie 125.99 EUR

  4. #29

    Standaard



    Awel, een grote, slappe (?) kartonnen doos met allemaal kleine doosjes er in... Had toch wel een iets fantasievollere en fraaiere verpakking verwacht, à la "Breaking Bad". En met een 'boekske' erbij bijv.
    Maar de prijs is wel redelijk reëel, als je ziet hoeveel discs en speelminuten je ervoor krijgt. Dan is een losse film van 20 euro verhoudingsgewijs een factor x duurder.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 17-07-2014 om 07:27
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #30

    Standaard

    Intussen is de box ook te bestellen via de webwinkel: http://www.tvserieshop.be/the-sopranos-compleet-blu-ray

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Intussen is de box ook te bestellen via de webwinkel: http://www.tvserieshop.be/the-sopranos-compleet-blu-ray
    74,95 is wel heel goedkoop voor zo'n grote box!.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    74,95 is wel heel goedkoop voor zo'n grote box!.
    Maar verzendkosten Nederland 6,99 da's 81,94
    Toch een stuk goedkoper dan op amazon.co.uk of bol !
    Hopelijk een betrouwbare leverancier?
    Laatst aangepast door barend : 28-08-2014 om 12:22

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Maar verzendkosten Nederland 6,99 da's 81,94
    Toch een stuk goedkoper dan op amazon.co.uk of bol !
    Hopelijk een betrouwbare leverancier?
    Leverancier is wel betrouwbaar, maar let op het is de Scandinavische versie, vandaar waarschijnlijk dat deze zo goedkoop is.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  10. #35

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    Leverancier is wel betrouwbaar, maar let op het is de Scandinavische versie, vandaar waarschijnlijk dat deze zo goedkoop is.
    Wat is er anders aan een scandinavische versie dan (buiten de tekst op verpakking om)? Of zijn scandinavische versies altijd goedkoper? Volgens mij mist er in dit geval alleen een fotoboekje die je in andere landen wel krijgt. De rest is identiek volgens de berichten. Ik heb hem aangeschaft via de Power-buy van Kristofke. Inderdaad een prachtige prijs voor zo'n box.

  12. #37

    Standaard

    Australische set:



    Beetje cheap zo'n kartonnen hoes met losse doosjes. Ik denk dat ik het bij mijn DVD box houd.

  13. #38

    Standaard

    Voor deze prijs hoef je ook niet heel veel te verwachten. Ergens vind ik het jammer, anderzijds had ik toch alle seizoenen los gekocht als die er waren. Dus als je dat op deze manier kunt doen, dan vind ik het ook prima.

    Als het meezit komt er over een tijd nog een toffe SE, wellicht komt die dan ook nog in huis. Aangezien ik nu de volledige serie op dvd nog steeds voor €65 kon verkopen, moet t.z.t. hopelijk ook een leuk prijsje voor deze box geregeld kunnen worden. Maar eerst op blu-ray kijken, kan niet wachten.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht

    Beetje cheap zo'n kartonnen hoes met losse doosjes. Ik denk dat ik het bij mijn DVD box houd.
    Om de verpakking de betere beeldkwaliteit niet nemen, bijzonder...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Om de verpakking de betere beeldkwaliteit niet nemen, bijzonder...
    Inderdaad. Als de uitgave er net zo goed uit zag als mijn DVD complete series zou ik er geen moeite mee hebben om de BR aan te schaffen, heeft verder niets met de verbetering in beeldkwaliteit te maken.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Inderdaad. Als de uitgave er net zo goed uit zag als mijn DVD complete series zou ik er geen moeite mee hebben om de BR aan te schaffen, heeft verder niets met de verbetering in beeldkwaliteit te maken.
    Tsja, dan heb je hem vast uitgestald staan in de woonkamer, maar je kunt ook èn èn!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #42

    Standaard

    Ziet er wel een stevige kartonnen box uit. Mocht het zo'n slappe case zijn had ik het ook niet moeten hebben. Deze ga ik wel aan me laten voorbij gaan. Heb vorige jaar nog maar de dvd boxset gekocht voor 50 euro. De serie moet ik nog zien.

  18. #43

    Standaard

    Nou, ik vind zo'n budgetverpakking wel handig: spaart weer ruimte in de overvolle bd-kast!

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Blijft jammer dat men er niet een wat mooiere verpakking van heeft gemaakt (digipak o.i.d.). Had deze serie toch wel verdiend, lijkt me. Maar ja, voor dat bedrag mag je niet echt klagen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #46

    Standaard

    Gisteren episode 4 van seizoen 2 bekeken en 80% van de NL ondertiteling was echt een ramp. Zinnen die begonnen met @^@ en eindigen met dezelfde tekens. Op een gegeven moment kwam bij een dialoog zelfs de timecode op het scherm.

    Vandaag verder kijken en hopelijk valt dit niet teveel voor.

  22. #47

    Standaard

    Heeft de UK versie Nederlandse ondertiteling?
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  23. #48

    Standaard

    Is er nog iemand die de UK versie heeft? Ik heb het probleem dat de blu-ray wel start en ik kan de afleveringen selecteren in het menu maar ze spelen niet af.

  24. #49

    Standaard

    Je zou dit draadje kunnen bekijken of iemand daar last heeft.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanke Bekijk bericht
    Is er nog iemand die de UK versie heeft? Ik heb het probleem dat de blu-ray wel start en ik kan de afleveringen selecteren in het menu maar ze spelen niet af.
    Dat is een software of firmware probleem van jouw Bluray speler, mogelijk kan je die updaten. Heeft waarschijnlijk met DRM te maken, had zelf ook last van dit probleem.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •