Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 50 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Sopranos Complete Collection (UK - 08/09/2014)

    Amazon UK heeft een listing voor "The Sopranos Complete Collection" op blu-ray online geplaatst met als release date 8 september 2014.

    Hopelijk alle seasons met NL subtitles of ook een boxset hier...

    http://www.amazon.co.uk/Sopranos-Complete-Collection-Blu-ray-Region/dp/B00K0OZ3Y4

  2. #2

    Standaard

    Eindelijk, ben me al jaren aan het bedwingen om de DVD set te kopen omdat ik verwachte dat deze zeker wel een keertje op BD zou uitkomen .
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  3. #3

    Standaard

    Mijn favoriete serie- ever!
    Alleen deel 1 op blu ray tot nu toe, en een welkome want de DVD beeldkwaliteit van 1 was niet best.
    Met name 5-1 en 5-2 waren inmiddels op dvd wel heel goed.

    Ik hoop dat het doorgaat met alle delen in blu ray!
    Laatst aangepast door tiswat : 09-05-2014 om 10:36

  4. #4

    Standaard

    Pre-order in Noorwegen/Zweden is ook up (17-09-2014), dus deze komt er blijkbaar dan toch echt aan!

    http://cdon.no/film/the_sopranos%3a_...sc%29-27020481
    http://www.discshop.se/filmer/bluray...7_disc/P124931

    Ik vrees wel voor NL subtitles jammer genoeg, het is WB & deze vergeten ons de laatste tijd wel veel.

  5. #5

    Standaard

    Danska Engelska Finska Italienska Norska Svenska... belooft niet veel goeds. Alhoewel: er staat geen Frans tussen, en dan zou het wel eens kunnen dat die wél een release met NL ondertitels krijgen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Volgens Amazon.co.uk heeft de blu-ray box wel Nederlandse ondertiteling.

    http://www.amazon.co.uk/dp/B00K0OZ3Y...I36VFM08Q14JZU
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  7. #7

    Standaard

    Direct in de pre-order op amazon.co.uk. Dikke 90 pond, dus kleine €120.

  8. #8

    Standaard

    Yay, hier zit ik ook op te wachten. Eindelijk! Woke up this morning, got yourself a gun...

  9. #9

    Standaard

    Als de Scandinavische box inderdaad Nederlandse ondertiteling heeft, hoeveel mensen hier zouden er dan interesse hebben om deze te kopen? (de UK box heeft ook Zweeds, Deens, etc dus 99% dat dit dezelfde box zal zijn). Ik heb redelijk goede contacten met een groothandelaar in Zweden. Ik zou de box voor maximaal 79 euro kunnen verkopen (+4,99 verzending), maar met zoveelste meer we zijn zoveelste lager de prijs.

    Geen idee of dit trouwens in dit topic mag, anders verwijs me door naar waar ik moet zijn om dit op poten te zetten.

  10. #10

    Standaard

    Das geen gekke prijs, ik zou wel mee willen doen.

  11. #11

    Standaard

    Ik zeg ook niet nee.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Ik zeg dan wel ja

    EDIT: je zou hiervoor trouwens in het Powerbuys gedeelte van het forum moeten zijn.
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 03-07-2014 om 20:06

  13. #13

    Standaard

    Bij cdon.se staat hij voor 699 Kronen(rond de 76 euro) te koop, die groothandel moet toch wel goedkoper kunnen leveren me dunkt?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

    Standaard

    Voor zo'n mooie prijs, wil ik ook wel meedoen. Leuk idee van je!!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Als de Scandinavische box inderdaad Nederlandse ondertiteling heeft, hoeveel mensen hier zouden er dan interesse hebben om deze te kopen? (de UK box heeft ook Zweeds, Deens, etc dus 99% dat dit dezelfde box zal zijn). Ik heb redelijk goede contacten met een groothandelaar in Zweden. Ik zou de box voor maximaal 79 euro kunnen verkopen (+4,99 verzending), maar met zoveelste meer we zijn zoveelste lager de prijs.

    Geen idee of dit trouwens in dit topic mag, anders verwijs me door naar waar ik moet zijn om dit op poten te zetten.
    Bij discshop.se staat hij ook voor 699 kr, maar NL ondertiteling staat er niet bij vermeld. Het blijft voor mij onzeker of e.e.a. NL ondertiteld is, voorlopig maar niet bestellen.
    Volgens mij is 600 kr overigens ongeveer € 87,50.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  16. #16

    Standaard

    Volgens xe.com is 699 Kronen 75,26 Euro
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Volgens xe.com is 699 Kronen 75,26 Euro
    Excuus, je hebt gelijk. Had nog een oude koers in mijn hoofd.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bij cdon.se staat hij voor 699 Kronen(rond de 76 euro) te koop, die groothandel moet toch wel goedkoper kunnen leveren me dunkt?
    Wel er even op wijzen dat discshop zowat de grootste dvd winkel van Scandinavië is en dat zij natuurlijk aantallen halen waar moest elk lid hier een box kopen ik nog niet aan die inkoopprijs kan geraken.

    De verzending bij discshop naar de Benelux voor deze box is trouwens 100 kronen ofwel 10 euro, in totaal dus 86 euro of iets meer met de wisselkoersmarges van kredietkaarten.

    Dus op dit ogenblik kan ik inderdaad nog niet het verschil maken met discshop, daar ik natuurlijk ook nog met de marge de vervoerkosten vanuit Zweden moet betalen en de verkoop via mijn webwinkel zou gebeuren waar dan weer 2 à 3 % betaalkosten voor mijn rekening komen indien men gebruik maakt van Paypal, Bancontact of iDeal.

    ik zal in de loop van het weekend een topic openen in het desbetreffende forumdeel en we zullen zien welke aantallen we halen en wat de leverancier kan aanbieden.

  19. #19

    Standaard

    Duidelijk kristofke, maar ik moest toch even prikkelen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #20

    Standaard

    Ik heb hem al op amazon.co.uk besteld voor 93 pond, vond dat wel een zeer behoorlijke prijs en ik dacht dat de prijs toch niet veel lager ging uitvallen.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Ik heb hem al op amazon.co.uk besteld voor 93 pond, vond dat wel een zeer behoorlijke prijs en ik dacht dat de prijs toch niet veel lager ging uitvallen.
    Je kunt toch altijd die bestelling nog cancellen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #22

    Standaard

    Oh, dat wist ik niet joh. Dan houd ik het wel in de gaten hier.

  23. #23

    Standaard

    Ik heb een Powerbuy topic geopend:

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...25#post1978625

    De prijs van de box is 69,95 euro.

  24. #24

    Standaard

    Mooie prijs geworden, mijn complimenten. Ik ga er eens over nadenken iig.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #25

    Standaard

    Ik zal er ook eens over nadenken, voor die prijs wil ik mijn DVD box wel verkopen en er eventueel wat geld bijleggen om deze box te kunnen kopen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •