Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 248 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Kwaliteit van de content op Netflix en MyPrime slecht? Larie, want een groot aandeel is in HD én 5.1 geluid. Ze hebben niet de allernieuwste films en series, maar meer dan genoeg om films te kijken die je niet zo 1,2,3 zou kopen (als ze al verkrijgbaar zijn), en ook de series zijn niet te minste. En vooral series kijk je vaak maar 1 keer, en dan is een vod-dienst als Netflix een geweldig iets!
    Ik heb het over de VOD-diensten van Belgacom en Telenet. In Vlaanderen hebben we geen Netflix.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb het over de VOD-diensten van Belgacom en Telenet. In Vlaanderen hebben we geen Netflix.
    Myprime van UPC is dan vergelijkbaar, alleen is deze enkel gratis bij de dure pakketten (alles in één pakketten van minstens€55) en is er nauwelijks HD beschikbaar.

    Als je met een goedkoper pakket afkan betaal je €6,50 per maand voor Myprime.

    Dit is dus nu wat ik bedoel, allemaal aan een duur pakket met zogenaamde gratis diensten.
    Maar niets is gratis, het zit gewoon bij de hoge prijs van het pakket in, en je zit weer met een hoge vaste lasten opgescheept.

    Netflix zal binnenkort ook tussen de €9 en €10 kosten, pak daar dan een losse abbo van Myprime bij en je betaald al snel €175 per jaar,..en wie weet wat er allemaal nog gaat volgen.

    Ik zit nu nog aan een contract van ziggo vast van €46 p/m (tv+internet) maar aangezien ik vrijwel nooit TV kijk denk ik er over om aan het eind van het contract Ziggo buiten te gooien en over te stappen op enkel internet van €20 p/m.
    Weliswaar ADSL en dus niet zo snel als het duurdere kabelinternet of nog duurdere glasvezel maar ik heb jaren ADSL gehad en voor mij voldeed dat prima.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Myprime van UPC is dan vergelijkbaar, alleen is deze enkel gratis bij de dure pakketten (alles in één pakketten van minstens€55) en is er nauwelijks HD beschikbaar.

    Als je met een goedkoper pakket afkan betaal je €6,50 per maand voor Myprime.

    Dit is dus nu wat ik bedoel, allemaal aan een duur pakket met zogenaamde gratis diensten.
    Maar niets is gratis, het zit gewoon bij de hoge prijs van het pakket in, en je zit weer met een hoge vaste lasten opgescheept.

    Netflix zal binnenkort ook tussen de €9 en €10 kosten, pak daar dan een losse abbo van Myprime bij en je betaald al snel €175 per jaar,..en wie weet wat er allemaal nog gaat volgen.

    Ik zit nu nog aan een contract van ziggo vast van €46 p/m (tv+internet) maar aangezien ik vrijwel nooit TV kijk denk ik er over om aan het eind van het contract Ziggo buiten te gooien en over te stappen op enkel internet van €20 p/m.
    Weliswaar ADSL en dus niet zo snel als het duurdere kabelinternet of nog duurdere glasvezel maar ik heb jaren ADSL gehad en voor mij voldeed dat prima.
    Niets is gratis maar dat is een open deur intrappen; een film bij de videotheek halen kost ook geld . Zelfs als je downloadt ben je geld kwijt voor een beetje snelle verbinding.
    Maar zolang de kosten inzichtelijk zijn heb je alles zelf in de hand.....je bent natuurlijk vrij om een abonnement te nemen wat bij je past. Ik ben ook naar een goedkoper UPC abonnement overgestapt ter compensatie van netflix. Ik had dat abonnement alleen omdat ik dan extra kinderzenders erbij kreeg; en dan kun je beter netflix hebben, want daar hebben ze veel meer voor de kids.

    Waar heb je trouwens de informatie vandaan dat de prijzen van netflix zullen stijgen? Of is dit een aanname?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Waar heb je trouwens de informatie vandaan dat de prijzen van netflix zullen stijgen? Of is dit een aanname?
    Prijsverhoging Netflix (in eerste instantie alleen voor nieuwe klanten) is onlangs aangekondigd: http://www.nrc.nl/nieuws/2014/04/21/...n-de-planning/

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Netflix zal binnenkort ook tussen de €9 en €10 kosten, pak daar dan een losse abbo van Myprime bij en je betaald al snel €175 per jaar,..en wie weet wat er allemaal nog gaat volgen.
    Dat klopt ja, maar je gebruikt het als argument dat dit duurder is dan blurays kopen? Voor dat bedrag kun je 10 blurays kopen of iets van 30 films huren, tel uit je winst. Lijkt me toch dat het aanbod via VOD het dan meer dan ruim wint....

    En dat het geld kost, tja daar waren we het op dit forum toch al over eens dacht ik; voor films moet je betalen, of dat kijken nu via de videotheek, tv, vod of blurays gebeurt.

    Overigens vind ik Myprime niks en upc ook niet, heb UPC Hd abonnement, ik zou dat zelf het liefst opzeggen maar mijn partner kijkt nog wel eens gewoon tv, ik alleen de sporadisch een journaal maar die kan ik ook via de journaal-app kijken.
    Laatst aangepast door Oakey : 04-05-2014 om 19:23

  7. #32

    Standaard

    Je vergeet dat niet iedereen een verzamelaar is. Het grootste gedeelte van de Nederlandse consument neemt een abo op Netflix of VOD omdat ze dan toch de nieuwste series en films kunnen kijken, maar geen ruimte vrij hoeven te maken om al die films ergens neer te zetten. Die zijn al tevreden als ze de film hebben gezien en hoeven niet per se iets fysieks te hebben. Ik vraag me trouwens af waar je nog films kunt huren. Hier in Utrecht helemaal nergens in ieder geval. Films huren is zo 2005.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik vraag me trouwens af waar je nog films kunt huren. Hier in Utrecht helemaal nergens in ieder geval. Films huren is zo 2005.
    http://www.detelefoongids.nl/videotheek/utrecht/3-1/

    Er zijn er nog wel een paar in Utrecht, maar van deze lijst kunnen er wel een wat gestopt zijn inmiddels.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dat klopt ja, maar je gebruikt dit als argument dat dit duurder is dan blurays kopen?
    Niet dat Blu-ray's goedkoper zijn maar wel dat streaming service niet zo goedkoop is als wordt gedacht en vooral goedkoop zal blijven.
    Ik richt me meer op films en daarin is Netflix toch erg beperkt (zoals ik al aangaf is van mijn hele collectie films die ik nu op DVD en BD heb nog geen 20% op Netflix), en met myPrime is het helemaal triest gesteld.
    Gemiddeld betaal ik voor een BD €8 en die prijzen dalen alleen maar, gewoon de aanbiedingen afwachten. Voor de prijs van een jaar Netflix koop ik gewoon liever 12 Blu-ray's.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #35

    Standaard

    [QUOTE=Frenkel;1973632]Myprime van UPC is dan vergelijkbaar, alleen is deze enkel gratis bij de dure pakketten (alles in één pakketten van minstens€55) en is er nauwelijks HD beschikbaar.

    Als je met een goedkoper pakket afkan betaal je €6,50 per maand voor Myprime.

    Dit is dus nu wat ik bedoel, allemaal aan een duur pakket met zogenaamde gratis diensten.
    Maar niets is gratis, het zit gewoon bij de hoge prijs van het pakket in, en je zit weer met een hoge vaste lasten opgescheept.

    Netflix zal binnenkort ook tussen de €9 en €10 kosten, pak daar dan een losse abbo van Myprime bij en je betaald al snel €175 per jaar,..en wie weet wat er allemaal nog gaat volgen.

    QUOTE]

    In welk land leef jij?
    Hier kost een Prime abbo bij Telenet 24.95 euro/maand, dat komt dus neer op 299.40 euro per jaar, alleen al voor Prime.
    Hoe kom jij aan het spotgoedkope bedragje van 175 euro per jaar voor zowel Netflix+MyPrime?

  11. #36

    Standaard

    Hij bedoelt denk ik het bedrag dat bovenop je kale kabelabonnement komt

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Hij bedoelt denk ik het bedrag dat bovenop je kale kabelabonnement komt
    Ik ook, en dat is 24.95 euro per maand. Laat staan dat wij nog steeds geen Netflix hebben in België.
    Ik vind dat enorm duur. Wij hebben een standaard pakket Internet+TV voor 64 euro per maand.
    Dit zou dus betekenen als we prime er willen bij nemen, dat ons pakket in totaal een kleine 1950 euro per jaar zou kosten. Wat ik veel vind, dit is even duur als een deftige omnium voor een auto of een kleine reis. Ik vind echt dat we nu al 40% teveel betalen voor ons abbo.

  13. #38

    Standaard

    Ik heb nu Netflix sinds een tijdje, en deel dit met iemand. Nu betaal ik maar 4 euro per maand. Ik heb ook de DNS codes veranderd zodat ik op mijn Playstation gewoon naar de Amerikaanse Netflix kan kijken op een groot scherm. Een veel beter film aanbod. Double Indemnity, Battleship Potemkin, Nosferatu, Lady Vanishes, Don Jon, Once Upon a Time in the West, Serpico en ga zo maar door.

    Films die ik echt de moeite vind koop ik nog wel, zoals The Wolf of Wall Street straks. Ik zit ook al over de 800 films met een kijkachterstand van 250. Dus ik koop echt veel minder de laatste tijd.

  14. #39

    Standaard

    Ze zouden de cijfers van zo'n onderzoek moeten combineren met de verkoopcijfers van Nederlandse klanten van de buitenlandse webshops. Dan pas krijg je een duidelijk beeld. Als ik via b.v. Amazon kan besparen en de uitvoering zelfs beter is dan ga ik voor Amazon.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ze zouden de cijfers van zo'n onderzoek moeten combineren met de verkoopcijfers van Nederlandse klanten van de buitenlandse webshops. Dan pas krijg je een duidelijk beeld. Als ik via b.v. Amazon kan besparen en de uitvoering zelfs beter is dan ga ik voor Amazon.
    Dat is naar ik verwacht een te verwaarlozen aantal, maar het zou inderdaad interessant zijn de echte getallen in marktaandeel te zien. En zo makkelijk zijn die niet te krijgen, want dat soort cijfers gaat amazon echt niet aan de buitenlandse concurrent (Gfk) doorgeven.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik heb nu Netflix sinds een tijdje, en deel dit met iemand. Nu betaal ik maar 4 euro per maand. Ik heb ook de DNS codes veranderd zodat ik op mijn Playstation gewoon naar de Amerikaanse Netflix kan kijken op een groot scherm. Een veel beter film aanbod. Double Indemnity, Battleship Potemkin, Nosferatu, Lady Vanishes, Don Jon, Once Upon a Time in the West, Serpico en ga zo maar door.
    Hoe doe je dit precies, de DNS codes veranderen? heb eens een methode opgezocht maar dit bleek niet te werken op mijn PS3. De app staat op m'n console maar kan er niets mee bekijken, want ik ben van België en dus nog niet bij de netflix-landen. Op m'n PC werkt het wel prima, dankzij plugins in Chrome of Firefox. Zou handig zijn om films op TV te kunnen bekijken. Kan dit trouwens ook met de Xbox 360 want die heb ik ook.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DarkElf Bekijk bericht
    Hoe doe je dit precies, de DNS codes veranderen? heb eens een methode opgezocht maar dit bleek niet te werken op mijn PS3. De app staat op m'n console maar kan er niets mee bekijken, want ik ben van België en dus nog niet bij de netflix-landen. Op m'n PC werkt het wel prima, dankzij plugins in Chrome of Firefox. Zou handig zijn om films op TV te kunnen bekijken. Kan dit trouwens ook met de Xbox 360 want die heb ik ook.
    Zie www.unblock-us.com
    Kost $4,99 per maand en werkt met allerlei apparaten en je kunt gemakkelijk switchen tussen landen. Je kunt het een week gratis proberen.

  18. #43

    Standaard

    Misschien ligt het aan Sony zelf die nog altijd premiumprijzen vragen voor hun films? Er is zo goed als nooit een goede deal te doen in de groothandel voor Sony Pictures films en en series. Zelfs de oude backcatalogus titels willen ze nog steeds tegen premiumprijzen verkopen. Ze teren op enkele successen. Als dan je verkoop tegen valt omdat je voor een blu-ray of DVD seizoen van Breaking Bad een adviesprijs van 39 euro wil vragen... tsja dan zoeken hun mensen wel online naar die series.

    Het moeten natuurlijk niet allemaal EntertainmentOne's worden qua prijs en lage kwaliteit, maar de prijzen werken de markt gewoonweg tegen.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Misschien ligt het aan Sony zelf die nog altijd premiumprijzen vragen voor hun films? Er is zo goed als nooit een goede deal te doen in de groothandel voor Sony Pictures films en en series. Zelfs de oude backcatalogus titels willen ze nog steeds tegen premiumprijzen verkopen. Ze teren op enkele successen. Als dan je verkoop tegen valt omdat je voor een blu-ray of DVD seizoen van Breaking Bad een adviesprijs van 39 euro wil vragen... tsja dan zoeken hun mensen wel online naar die series.

    Het moeten natuurlijk niet allemaal EntertainmentOne's worden qua prijs en lage kwaliteit, maar de prijzen werken de markt gewoonweg tegen.
    Ik vind 39 euro voor een compleet (recent) seizoen van Breaking Bad niet echt duur en een redelijk normale prijs, zeker als je dat afzet tegen de hoeveelheid minuten kijkplezier die je daarvoor krijgt. 4 losse Blu-ray's à 10 euro per stuk hebben vaak minder kijkminuten en zijn dus eigenlijk onvoordeliger.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik vind 39 euro voor een compleet (recent) seizoen van Breaking Bad niet echt duur en een redelijk normale prijs, zeker als je dat afzet tegen de hoeveelheid minuten kijkplezier die je daarvoor krijgt. 4 losse Blu-ray's à 10 euro per stuk hebben vaak minder kijkminuten en zijn dus eigenlijk onvoordeliger.
    Ik vind 39 euro voor een seizoenbox veels te hoog. 25-27 euro vind ik echt het maximum.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik vind 39 euro voor een seizoenbox veels te hoog. 25-27 euro vind ik echt het maximum.
    Dat vind ik dus ook. Ik wil straks graag True Detective op bluray hebben maar als ik die prijzen zie............

  22. #47

    Standaard

    Tja, misschien komt het dat ik 39 euro niet duur vind omdat ik nog de periode heb meegemaakt dat een DVD-box van 1 seizoen "Friends" zo'n 70 euro kostte en de gemiddelde Blu-ray voor niet minder dan 29,99 over de toonbank ging... Blijft voor mij echter staan dat een box van een TV-serie veel meer waar voor zijn geld biedt dan de gemiddelde losse Blu-ray.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #48

    Standaard

    MM Henglo heeft ook een flink aanbod nog. Al is het nu wel zo dat, sinds we het erover gehad hebben ik er elke keer op aan het letten ben hoeveel mensen er, naast mij ook zitten te neuzen. En elke keer weer, welke tijd ik ook kom, is dat op één hand te tellen, sterker nog, vaak ben ik de enige.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DarkElf Bekijk bericht
    Hoe doe je dit precies, de DNS codes veranderen? heb eens een methode opgezocht maar dit bleek niet te werken op mijn PS3. De app staat op m'n console maar kan er niets mee bekijken, want ik ben van België en dus nog niet bij de netflix-landen. Op m'n PC werkt het wel prima, dankzij plugins in Chrome of Firefox. Zou handig zijn om films op TV te kunnen bekijken. Kan dit trouwens ook met de Xbox 360 want die heb ik ook.
    Ik weet dat het een beetje off-topic is. Maar deze werkt op het moment. https://www.youtube.com/watch?v=ahV_...yvyD0icUCNKCbQ
    Ik moet wel soms de DNS codes veranderen. Op de browser heb ik hola geïnstalleerd en dan kan ik gewoon switchen tussen Amerika en Nederland. Maar alleen voor de browser is dit.

  25. #50

    Standaard

    @ batmaster: gewoon nog één vraagje, hoe vaak moet je die codes veranderen, is dat wekelijks, maandelijks?

    Unblock-us werkt wel heel goed (dank Oakey), iets meer betalen maar minder gedoe denk ik. Zal het alletwee eens uitproberen.

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •