De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard All Is Lost met Robert Redford verschijnt op 7 mei op DVD en Blu-ray Disc.

    All Is Lost met Robert Redford verschijnt op 7 mei op DVD en Blu-ray Disc.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Tijdje terug de film gezien. Redford dacht zeker ik doe met een zeilboot wat Tom Hanks met een eiland deed.
    Vond het de saaiste film die ik in 5 jaar gezien heb. En Redford heeft nu wel een erg oud koppie gekregen..
    Kijk de film op eigen risico. Ik vond het zonde van mijn tijd.

  3. #3

    Standaard

    Een existentieel overlevingsdrama. Meesterwerkje!

  4. #4

    Standaard

    Had iets korter gekund, maar ik heb me prima mee vermaakt. Heerlijk niet commercieel!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Vind dat die Robert Redford z'n beste tijd heeft gehad. Zeker nadat ik die dwaze film The Company You Keep had gezien…

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En wat vond je van deze dan ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #7

    Standaard

    Vond deze ook verassend goed. Geen opsmuk en oprecht drama. En een geweldige rol van Redford.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En wat vond je van deze dan ?
    Nog niet gezien… maar sta niet te springen. Lijkt me een bejaarde versie van Life of Pi. Maar goed misschien als ie 5 euro kost eens bekijken.

  9. #9

    Standaard

    Zo, zo. Dat is wel heel erg laat. Maanden geleden al gezien in m'n thuisbioscoop.
    Bij de aftiteling had ik echt zoiets van, nu al afgelopen. En dat is positief, want voor mijn gevoel zat ik nog maar net 1 uur te kijken.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Zo, zo. Dat is wel heel erg laat. Maanden geleden al gezien in m'n thuisbioscoop.
    US versie geïmporteerd?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •