De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Heeft OLED TV echt de toekomst

    Redelijk realistisch artikel imo.....o wat ben ik blij met mijn pana .

    Zie hier.

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Goed stuk. Goeie info om zelf eens een artikel te maken rond de gang van zaken rondom beeldschermen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Kijkend naar het feit dat voor komend jaar eigenlijk alleen LG echt met schermen uit komt vrees ik dat het nog een hele lange weg te gaan heeft. Zonde natuurlijk maar zo een techniek heeft natuurlijk tijd nodig om te worden ontwikkeld. Naar mate LG de productie op stoom krijgt en daadwerkelijk de prijs omlaag weet te krijgen zal het vast interessanter worden voor andere fabrikanten om er weer mee aan de slag te gaan.
    Verder is het jammer dat veel fabrikanten zich op dit moment op 4k richten qua schermen terwijl zelfs het merendeel van de content in bioscopen slechts een resolutie heeft van 2k. (Sony brengt alle films uit in 4k zeggen ze maar in Nederland worden die films uitgebracht door Universal waardoor bijvoorbeeld The Amazing Spider-Man 2 in de bioscopen in 2k draait, ondanks dat de naam van de DCP 4k zegt)
    Ikran is not horse!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •