De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Alexander: The Final Cut (Blu-ray)

    Alexander: The Final Cut (Blu-ray)

    Alexander: The Final Cut is een historisch epos van het leven van Alexander de Grote.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Waarom toch een nieuwe volledige bespreking, aangezien deze uitgave exact dezelfde Blu-ray Disc is als reeds besproken? Enkel de cover is iets anders (zonder "Revisited" erop.



  3. #3

    Standaard

    Ben het wel eens met deze recensie eigenlijk. Ik moet zeggen: het is een betere versie dan het origineel. Maar de casting is gewoon te slecht geweest. Angelina Jolie geeft in een bepaalde scene gewoonweg een masterclass in overacting. Verder loopt de film gewoonweg niet. Kan ook weer niet zeggen dat het een straf is om te kijken, maar het wordt nergens echt overtuigend. Wel vind ik de muziek van Vangelis erbij super.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Ben het wel eens met deze recensie eigenlijk. Ik moet zeggen: het is een betere versie dan het origineel. Maar de casting is gewoon te slecht geweest. Angelina Jolie geeft in een bepaalde scene gewoonweg een masterclass in overacting. Verder loopt de film gewoonweg niet. Kan ook weer niet zeggen dat het een straf is om te kijken, maar het wordt nergens echt overtuigend. Wel vind ik de muziek van Vangelis erbij super.

    Hoort "overacting" niet beetje bij dit soort films?......

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Hoort "overacting" niet beetje bij dit soort films?......
    Nee, wat mij betreft niet. Maar je moet die scenes met Jolie maar eens bekijken. Dan weet je precies wat ik bedoel.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Nee, wat mij betreft niet. Maar je moet die scenes met Jolie maar eens bekijken. Dan weet je precies wat ik bedoel.
    Ik weet precies wat je bedoelt!

    Ze gaat inderdaad ver over de grens zeker ook wat accent betreft maar wat ziet ze er in deze film heerlijk uit en dan maakt het allemaal helemaal niets meer uit.....whahahaha

    Maar even serieus, ik ben dol op dit soort films zowel uit het verleden als het heden en in al die films gaan diverse acteurs over het randje
    of ze balanceren er net op.....
    Ben Hur, Ten Commandments, Cleopatra, Gladiator, Troy etc.....

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Ik weet precies wat je bedoelt!

    Ze gaat inderdaad ver over de grens zeker ook wat accent betreft maar wat ziet ze er in deze film heerlijk uit en dan maakt het allemaal helemaal niets meer uit.....whahahaha

    Maar even serieus, ik ben dol op dit soort films zowel uit het verleden als het heden en in al die films gaan diverse acteurs over het randje
    of ze balanceren er net op.....
    Ben Hur, Ten Commandments, Cleopatra, Gladiator, Troy etc.....
    Jolie klinkt gewoon als een zwaar verkouden Russische

    Gladiator: daar kan ik me weinig bij voorstellen. Ik vind niet dat daar nu veel wordt in 'overact'. Ik vind het daar juist wel passen als er iets wat dikker wordt aangezet. Gewoon omdat het bij de emotie past ('Are you not entertained" en "Am I not merciful" : dat soort scenes)
    Gladiator is trouwens mijn nr. 1 favoriete film, met vlak daarachter Kingdom of Heaven Director's Cut.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •