De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Kindergarten Cop

  1. #1

    Standaard Kindergarten Cop

    Op 1 juli brengt Universal in Amerika Kindergarten Cop uit op Blu-ray. De enige extra op deze Blu-ray is de bioscooptrailer.

    http://www.blu-ray.com/news/?id=13804

  2. #2

    Standaard

    Gemiste kans, maar wel EINDELIJK! dat hij verschijnt op blauw. Hoe lang stond deze nu eigenlijk al op de wachtlijst?
    Hopelijk krijgen we hier ook een release van, want deze wil ik echt wel. Dit en nog True Lies!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Gemiste kans, maar wel EINDELIJK! dat hij verschijnt op blauw. Hoe lang stond deze nu eigenlijk al op de wachtlijst?
    Hopelijk krijgen we hier ook een release van, want deze wil ik echt wel. Dit en nog True Lies!
    Fijn dat ie inderdaad uit gaat komen, volgens mij stond ie vorig jaar ook enige tijd op Bol.com vermeld, maar is er al weer een tijd weg.

    Ik ga hem in ieder geval kopen, en hopelijk is de kwaliteit en beeld verhouding beter dan de dvd.

    Ook ik kijk uit naar True Lies, en niet te vergeten naar Twins, die van mij ook wel mag en moet verschijnen.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Jammer dat het beeld en geluid niet op en top zijn.
    Ik vraag me af of ik een gokje zou wagen en zou wachten of er volgend jaar niet gewoon een 15th anniversary BD gaat komen...

    correctie: 25th anniversary
    Laatst aangepast door jurgen42u : 09-07-2014 om 18:07

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Jammer dat het beeld en geluid niet op en top zijn.
    Ik vraag me af of ik een gokje zou wagen en zou wachten of er volgend jaar niet gewoon een 15th anniversary BD gaat komen...
    Ik heb nog maar een paar stukjes bekeken, maar ik vind de beeldkwaliteit stukken beter dan die erg slechte DVD die uitgebracht is.

    Dus voor mij althans een goede verbetering.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Jammer dat het beeld en geluid niet op en top zijn.
    Ik vraag me af of ik een gokje zou wagen en zou wachten of er volgend jaar niet gewoon een 15th anniversary BD gaat komen...

    correctie: 25th anniversary
    Ga er maar van uit dat dat niet gebeurt. De "25th Anniversary Edition" is deze zojuist uitgebrachte uitgave. Anders hadden ze nog wel een jaar gewacht. Bovendien: zo'n grote of belangrijke film is het nu ook weer niet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •