De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The World's End (Blu-ray)

    The World's End (Blu-ray)

    To the Bitter end!

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Niet helemaal eens met deze zin: "Doordat Edgar Wright heeft durven af te wijken van de formule van de vorige twee films, is deze laatste telg in de serie uitermate verrassend."

    Alle drie de films gaan over normale personages die in een ongewone situatie terechtkomen (een stad vol zombies en een gehucht waar een seriemoordenaar rondwaart). Ook The World's End wijkt niet af van dit gegeven.

    En "In elk van de films eten de personages een ijsje met een andere verpakking." dit klopt ook niet. In deze film wordt er geen ijs gegeten. We zien wel de wikkel tegen het einde opduiken.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 22-04-2014 om 09:37

  3. #3

    Standaard

    Voor mij is Hot Fuzz nog altijd de beste uit de trilogie. Hoeveel keer ik deze al opnieuw gezien heb valt niet meer bij te houden.

    World's End was een goed filmpje om de trilogie in schoonheid te eindigen. Voorts denk ik ook dat mensen die graag veel extra's hebben beter de UK versie kopen (wel geen NL subs). Deze NL versie lijkt me wat aan de magere kant qua extras.

  4. #4

    Standaard

    Beetje vreemd dat Universal niet gewoon alle extra's overneemt van de UK release. De NL releases van Shaun, Hot Fuzz en Scott Pilgrim zijn ook al zo karig bedeeld.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •