Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 69 van 69 worden weergegeven.

Discussie: Fargo(2014)

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    het 2e seizoen is fantastisch begonnen ! maar kan iemand mij uitleggen of het verhaal nou echt waargebeurd is ? seizoen 2 begint ook met het bericht dat het waargebeurd is.
    http://www.telegraph.co.uk/film/farg...nd-true-story/

    Ik ga seizoen 2 vrijdag of zaterdag beginnen, ontzettend veel zin in.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    http://www.telegraph.co.uk/film/farg...nd-true-story/

    Ik ga seizoen 2 vrijdag of zaterdag beginnen, ontzettend veel zin in.
    zou je mij in het kort kunnen uitleggen wat hier staat ? ik ben nogal slecht in begrijpend lezen met engels.

  3. #53

    Standaard

    Heel kort: het is niet waargebeurd.

  4. #54

    Standaard

    en wat is de reden waarom ze dit doen ?

  5. #55

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Zo snel al! Ik had in het najaar verwacht. Erg benieuwd naar.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zo snel al! Ik had in het najaar verwacht. Erg benieuwd naar.
    Ja vond het zelf ook wel een fijne verrassing! Wel jammer dat er per week één aflevering op Netflix komt, je gaat toch snel wennen aan het in zijn geheel plaatsen van een heel seizoen. Misschien probeer ik mij wel in te houden totdat het seizoen erop zit.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ja vond het zelf ook wel een fijne verrassing! Wel jammer dat er per week één aflevering op Netflix komt, je gaat toch snel wennen aan het in zijn geheel plaatsen van een heel seizoen. Misschien probeer ik mij wel in te houden totdat het seizoen erop zit.
    Ligt niet aan Netflix, maar aan de deal met (ik meen) FX. Mag eerst daar worden uitgezonden en dan pas op Netflix.

  9. #59

    Standaard

    We mogen blij zijn dat netflix deze primeur heeft in Nederland. Ook al is het maar een aflevering per week.

  10. #60

    Standaard

    Het heeft om een of andere reden lang geduurd, maar ik heb net seizoen 2 uitgekeken, en wow. Waarom heb ik dit zo lang uitgesteld?

    Er is trouwens bevestigd dat er een seizoen 4 in 2019 komt.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het heeft om een of andere reden lang geduurd, maar ik heb net seizoen 2 uitgekeken, en wow. Waarom heb ik dit zo lang uitgesteld?

    Er is trouwens bevestigd dat er een seizoen 4 in 2019 komt.
    Seizoen 2 was inderdaad erg goed. Seizoen 3 prima, maar iets minder (moest die bovendien op Netflix kijken, omdat er alleen een DVD release was).

    Seizoen 4 zou ik niet voor 2020 verwachten. De maker is nu nog met het derde en laatste seizoen van Legion bezig.

  12. #62

    Standaard

    Ik kijk ze ook op netflix, ziet er prima uit. Mis je wel extra's, maar ik snor wel wat artikelen op internet op, daar heb ik ruim voldoende aan voor deze serie .
    Eerst maar beginnen met seizoen 3.

  13. #63

    Standaard

    Seizoen 4 staat verrassend genoeg op videoland. Gisteren mee begonnen en een heel aardig begin!

  14. #64

    Standaard

    Fargo seizoen 4 de afgelopen weken bij de zuiderburen gekeken op Canvas en ik vond het met afstand het slechtste seizoen tot nu toe, echt gewoon slecht. Oninteressante karakters, oninteressante setting en een oninteressant plot. Veel stijl, maar weinig inhoud.

    Bijzonder was trouwens dat gedurende de 6 weken dat het werd uitgezonden Canvas er niet 1x in slaagde om de uitzending volgens schema te laten beginnen. Minimaal 10 minuten tot wel een half uur later. Apart.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bijzonder was trouwens dat gedurende de 6 weken dat het werd uitgezonden Canvas er niet 1x in slaagde om de uitzending volgens schema te laten beginnen.
    Dat is bij de VRT business as usual.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #66

    Standaard

    VRT = Vertraagde Radio en TV?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat is bij de VRT business as usual.
    Daar ben ik nu ook achter gekomen

  18. #68

    Standaard

    We hebben seizoen 5 gekeken en wat een ongelooflijk goed seizoen.

    Degene die het wat afwijkende seizoen 4 niet konden waarderen, kunnen dit seizoen gerust kijken. Sneeuw, eenzame agente, bijzondere figuren, het ziet er allemaal in.
    Het is een geweldig seizoen met een hele goede cast, waarbij Jon Hamm en Juno Temple fenomenaal zijn. Beste rol van Hamm sinds Mad Men. Maar ook bijvoorbeeld Jennifer Jason Leigh, Joe Keery, Richa Moorjani, Sam Spruell; stuk voor stuk erg geloofwaardig.

    En het eindescene van dit seizoen: onvergetelijk.


  19. #69

    Standaard

    We zijn nu seizoen 1 aan het herkijken en die is toch ook nog wel erg goed zeg.
    Wel vreemd, ik was ook zoek naar de blu-rays maar zie dat alleen seizoen 1 en 2 uitgekomen zijn?

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •