Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 69 worden weergegeven.

Discussie: Fargo(2014)

  1. #1

    Standaard Fargo(2014)

    Vond hier geen thread over:
    Fargo
    Met Martin Freeman, Billy Bob Thortnton, Bob Odenkirk.

    Er is nog maar 1 aflevering van uitgezonden, maar ben nu al verslaafd, eerst alleen gezien, de dag erna met nog iemand erbij. Hopelijk blijft het van dit niveau!
    Heeft trouwens weinig tot niets met de film (Fargo, 1996) te maken vind ik, maar wel in dezelfde stijl. Een echte aanrader deze serie!

  2. #2

    Standaard

    Binnenkort ook maar aan beginnen. From Dusk Till Dawn valt mij behoorlijk tegen trouwens... gewoon een tragere low budget versie van de film. Hoop dat het bij Fargo beter is.

  3. #3

    Standaard

    Ben erg benieuwd naar de serie, zou er bijna Netflix voor nemen .
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  4. #4

    Standaard

    Episode 2 gisteren gezien, vond aflevering 1 toch iets beter maar blijft goed, Billy Bob Thornton is fantastisch!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Binnenkort ook maar aan beginnen. From Dusk Till Dawn valt mij behoorlijk tegen trouwens... gewoon een tragere low budget versie van de film. Hoop dat het bij Fargo beter is.
    From Dusk Till Dawn heb ik 2 afleveringen van gezien en ben daarna gestopt. Wat was dat slecht zeg

  6. #6

    Standaard

    Staan de afleveringen er per seizoen direct op of moet je een week wachten?

    From Dusk Till Dawn is echt vreselijk slecht ja.

  7. #7

    Standaard

    De afleveringen komen er per week op. De eerste twee afleveringen inmiddels gezien, dit lijkt een erg sterke serie te kunnen worden. Billy Bob Thortnton is goed in vorm. Eigenlijk alles wat niet klopt aan From Dusk Till Dawn (en dan moeten we in dit topic denk ik ook maar stoppen met praten over dat gedrocht) klopt hier wel.

  8. #8

    Standaard

    Fargo epp.3 Muddy road

    Ging weer snel voorbij maar ik hoop dat die actrice Allison Tolman (Molly: deputy) eruit geschreven wordt.
    Irritant saaie en slechte actrice.Van mij mag ze in de serie uit de weg worden geruimd.
    Jammer dat die rol niet beter is gecast.
    Laatst aangepast door vista-vision : 30-04-2014 om 11:31

  9. #9

    Standaard

    Sterke eerste twee delen, al snel en goed de sfeer van de serie neergezet.
    Kijken of het lukt of vanavond het derde deel te kijken!

  10. #10

    Standaard

    Episode 4 Eating the blame heeft goed acteerwerk van iedereen zelfs Molly was beter.
    Afleveringen gaan snel voorbij helaas nu weer een week wachten op de volgende.
    Deze ep. is donderdag of vrijdag op Netflix.

  11. #11

    Standaard

    Episode 4 was weer heel goed, vliegt inderdaad voorbij.
    Ik heb sinds episode 3 iets wat mij opviel. Zou Bob Odenkirk's personage eigenlijk slecht zijn?
    Waarschijnlijk niet, maar in de eerste aflevering, bij die moorden, moest hij overgeven en voelde hij zich niet goed, maar hij overdreef wel vond ik, misschien denkt iedereen zo dat hij niet tegen bloed kan, terwijl hij misschien ook slecht is.
    Dat alleen is niet veel waard, maar in aflevering 2 en 3 geloof ik, als die vrouw Lester wil ondervragen zegt hij steeds dat ze het niet moet doen. Wat me echt overtuigde was deze aflevering, op de foto zie je toch wel duidelijk dat het Billy Bob is en toch laat Odenkirk hem gaan.
    Zou me dus niet verbazen als hij niet zo goed is als hij lijkt, maar ik kan en zal er wel naast zitten

  12. #12

    Standaard

    Serie is naar het schijnt alweer gecancelled, er komt geen seizoen 2

  13. #13

    Standaard

    Zal ook wel afhangen van het kijkersaantal komende maanden.

    Air date Episode 18-49 demo % demo change Viewers (mil) % mil change
    . Tues 4/15/2014 01-01 0.80 2.654
    . Tues 4/22/2014 01-02 0.65 -18.75% 2.037 -23.25%
    . Tues 4/29/2014 01-03 0.59 -9.23% 1.874 -8.00%
    . Tues 5/6/2014 01-04 0.50 -15.25% 1.704 -9.07%
    . Tues 5/13/2014 01-05 0.51 2.00 1.597 -6.28
    . Tues 5/20/2014 01-06 0.60 17.65 1.799 12.65
    . Tues 5/27/2014 01-07 0.46 23.33 1.515 -15.79
    . Tues 6/3/2014 01-08 0.57 23.91 1.863 22.79
    . Tues 6/10/2014 01-09 0.64 12.28 1.902 2.09
    . Tues 6/17/2014 01-10 0.61 4.69 1.980 4.10
    .
    .
    .
    .
    . Season averages 0.59 1.89
    Status: Fargo is designed as a ‘limited series’ in the anthology mold. Season 2 would focus on a new story and characters, ala network chum American Horror Story. As it stands, FX has yet to cancel or renew Fargo for Season 2. (21-6-2014)
    http://seriable.com/fargo-cancelled-renewed-season-2/
    Laatst aangepast door vista-vision : 21-06-2014 om 20:07

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Serie is naar het schijnt alweer gecancelled, er komt geen seizoen 2
    Waar heb je dit gelezen ? Kan er op het net niets over vinden.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Waar heb je dit gelezen ? Kan er op het net niets over vinden.
    Tv.comeeft aan dat het On the Bubble is, wat meestal betekent dat het gecancelled gaat worden

  16. #16

    Standaard

    Maar je schrijft 'naar het schijnt alweer gecancelled' terwijl er dus nog niets zeker is.

    Deze serie is behoorlijk goed ontvangen.........lijkt me vreemd als er geen 2e seizoen komt.

  17. #17

    Standaard

    Ga vanavond de eerste aflevering kijken. Ben erg benieuwd !

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Tv.comeeft aan dat het On the Bubble is, wat meestal betekent dat het gecancelled gaat worden
    Helemaal niet. Hannibal was ook on the bubble en kreeg een nieuw seizoen. On the Bubble betekent nog niks.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mac Bekijk bericht
    Helemaal niet. Hannibal was ook on the bubble en kreeg een nieuw seizoen. On the Bubble betekent nog niks.
    Daarom zegt hij ook 'meestal'.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Daarom zegt hij ook 'meestal'.
    Maar daarom kan hij er nog geen conclusies aan verbinden.
    Laatst aangepast door mac : 17-05-2014 om 20:39

  21. #21

    Standaard

    Vind het een erg goede serie. Kijk zelfs meer uit naar nieuwe afleveringen van deze serie dan Game of Thrones ....

  22. #22

    Standaard

    De laatste aflevering staat op Netflix NL

    Ik vond m wel goed
    Laatst aangepast door vista-vision : 18-06-2014 om 21:11

  23. #23

    Standaard

    Net de laatste aflevering gezien, een van de beste series van de afgelopen tijd. Heerlijke droge humor, goed acteerwerk, voor een serie buitengewoon mooi camerawerk en bij vlagen lekker spannend. Dat laatste ook grotendeels door het camerawerk en de ondersteunende score. Hoop niet dat hij gecanceld wordt, bovenstaand is natuurlijk ook nog geen betrouwbaar nieuws. Volgens mij krijgt de serie alleen maar lovende recensies, daardoor heb je nog wel een behoorlijke kans dat de kijkcijfers nog omhoog gaan. Zou treurig zijn als we hier maar een seizoen van konden genieten...

  24. #24

    Standaard

    Ik had gelezen dat het zoals American Horror Story gaat zijn. Elk seizoen nieuwe personages, ik moet de laatste aflevering nog zien, maar de serie is echt top!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Ik had gelezen dat het zoals American Horror Story gaat zijn. Elk seizoen nieuwe personages, ik moet de laatste aflevering nog zien, maar de serie is echt top!
    Klopt, staat ook in een van de links een paar berichten hierboven. Op zich wel een goede ontwikkeling, True Detective doet dit ook. Denk dat je daardoor dit soort series langer interessant kunt houden. Hoe goed dit eerste seizoen ook was van Fargo, dit had je niet over meerdere seizoenen kunnen rekken en het toch boeiend houden.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •