Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 75 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Hobbit Desolation of Smaug 2D & 3D



    Vandaag ontvangen en de eerste verrassing is al een feit. Overal wordt geadverteerd dat de 2D versie een single disc is maar het blijkt een 2-disc te zijn. Niet verkeerd
    Laatst aangepast door Dan G. : 16-04-2014 om 18:33

  2. #2

    Standaard

    Gaat de topic nu over de 3D of de 2D versie?.

    Je noemt het namelijk de 3D versie, maar plaatst een afbeelding van de 2D.

    Mocht je de 3D bedoelen, heb je deze afbeelding nodig : http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebas...0022477242.jpg

  3. #3

    Standaard

    Algemeen topic. Staat ook een komma tussen

    Ik zal de 3D cover even editten.

  4. #4

    Standaard

    Extended Edition is nu te pre-orderen bij Amazon UK en verschijnt op 3 November. Mogelijke cover lijkt dit te worden volgens de laatste geruchten:


  5. #5

    Standaard

    Mmmmmm, vindt de cover niet zo

  6. #6

    Standaard

    De cover daarentegen. Heb je de prijs gezien 35 pond... Zal vast nog wel zakken hoop ik. De vorige kosten namelijk 15 pound!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Mmmmmm, vindt de cover niet zo
    Wel beter dan de 3D blu-ray cover voor de bioscoop versie…

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wel beter dan de 3D blu-ray cover voor de bioscoop versie…

    Dat is ook weer zo.

  9. #9

    Standaard

    Die is ook veel duurder dan het vorige deel zeg. Weet nog toen de eerste uitkwam dat ik iets heb betaald van € 22-25
    BD (1243) What i Watch

  10. #10

    Standaard

    'k Had, rekening houdend met de afbeelding voor de eerste E.E. film, liever een personage-poster als cover gezien. Gandalf, bv.

  11. #11

    Standaard

    Had zelf wel verwacht dat die fors duurder zou worden dan het eerste deel.
    Het eerste deel tegen lage prijs aanbieden met de hoop de twee vervolgen tegen hogere prijs te kunnen verkopen wetende dat de klant alle delen in gelijksoortige uitgave in de kast heeft willen staan.

    Mogelijk zal de prijs wel dalen maar zo goedkoop als het eerste deel verwacht ik hem niet.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    'k Had, rekening houdend met de afbeelding voor de eerste E.E. film, liever een personage-poster als cover gezien. Gandalf, bv.
    Zou ook niet echt kloppen eh, hoofdpersonage van die film is net hetgeen wat op de cover komt, net zoals bij deel 1 Bilbo hoofdpersoange was.

  13. #13

    Standaard

    Goh, ik begrijp wel waar je heen wilt. Maar ik heb 't dan meer voor eenheid op uiterlijk vlak. Gandalf heeft in de hele reeks een heel groot aandeel in' t verhaal. Zo vond ik 'The Return of the King', waar bv. Mortensen heel centraal stond ook niet bepaald rond zijn personage draaien, ook al kwam dat daar uiteindelijk min of meer neer in een randverhaal.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Zou ook niet echt kloppen eh, hoofdpersonage van die film is net hetgeen wat op de cover komt, net zoals bij deel 1 Bilbo hoofdpersoange was.
    Gandalf stond op de 3D blu-ray cover. Afschuwelijk was die cover.

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Hopelijk komt deze EE ook uit als steelbook, aangezien ik de EE van het eerste deel als steelbook heb.

  17. #17

    Standaard

    hoe lang duurt de extended version ?

  18. #18

    Standaard

    Waarschijnlijk 25 minuten langer dan de normale theatrical versie.

  19. #19

    Standaard

    Ik vind dit juist een erg mooie cover. Had ook niks anders verwacht dan Smaug op de cover.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    De cover daarentegen. Heb je de prijs gezien 35 pond... Zal vast nog wel zakken hoop ik. De vorige kosten namelijk 15 pound!
    Inmiddels gezakt naar een meer schappelijke £21.50
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Gandalf stond op de 3D blu-ray cover. Afschuwelijk was die cover.
    Je bedoelde wellicht Bilbo, die stond op de cover van de 2D+3D extended version.

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Blijft toch een vrij inspiratieloze uitgave, zonder boekwerkje of wat dan ook. Misschien bewaren ze dat voor een luxe uitgave met alle drie films, over twee jaar of zo.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #24

    Standaard

    Inderdaad. Ook jammer dat er geen uitgebreide fotogalerijen op de disc staan, zoals bij de Lord of the Rings-trilogie. De extra's bestaan enkel uit videomateriaal.

  25. #25

    Standaard

    Heeft er iemand al enig idee of de UK versie van de extended version NL subs heeft.
    Ik zou deze vandaag willen bestellen met de 10% dagkorting bij Zavvi maar wil echt wel zekerheid over die subs.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •