Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 75 van 75 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ondertussen ook mijn exemplaar besteld bij Zavvi.com -- wou oorspronkelijk wachten tot ik in Londen was (rond de 20ste November) maar ik ga het geduld niet hebben...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #52

    Standaard

    Geen NL subs op de UK 3D, wel op de UK 2D volgens een post op het forum van blu-ray.com.

    http://forum.blu-ray.com/showthread....245110&page=10
    Laatst aangepast door tmvde : 01-11-2014 om 10:36

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Geen NL subs op de 3D, wel op 2D volgens een post op het forum van blu-ray.com.
    Klopt, ik heb het net gelezen. Ach, ik heb het zelf niet nodig maar ik wilde het voor de kinderen voor als ze wat ouder zijn, maar ik heb 'm gisteravond toch alvast besteld bij zavvi (en het is al verstuurd).

  4. #54

  5. #55

    Standaard

    Zojuist de 2D EE gezien. Duidelijk een verademing ten opzichte van de theatrical edition. De extra scènes voegen hier - in tegenstelling tot de EE van An Unexpected Journey - echt iets toe en geven de film meer ruimte om te vertellen en verduidelijkt bepaalde keuzes die Peter Jackson heeft gemaakt. Een erg goede tussenfilm is het nu richting de grote finale!

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Zojuist de 2D EE gezien. Duidelijk een verademing ten opzichte van de theatrical edition. De extra scènes voegen hier - in tegenstelling tot de EE van An Unexpected Journey - echt iets toe en geven de film meer ruimte om te vertellen en verduidelijkt bepaalde keuzes die Peter Jackson heeft gemaakt. Een erg goede tussenfilm is het nu richting de grote finale!
    Volledig mee eens!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Klopt, ik heb het net gelezen. Ach, ik heb het zelf niet nodig maar ik wilde het voor de kinderen voor als ze wat ouder zijn, maar ik heb 'm gisteravond toch alvast besteld bij zavvi (en het is al verstuurd).
    Ik heb hiervoor gisteren nog een reaktie gehad op hi def ninja forum, de steelbook versie blijkt hetzelfde probleem te hebben, wel NL subs op de 2D maar geen NL subs op de 3D, nu maar hopen dat de franse steelbook versie wel NL subs heeft op de 2D en 3D extended steelbook versie

    , http://www.zavvi.com/blu-ray/the-hob.../10980323.html

  8. #58

    Standaard

    Inmiddels ligt de 2D&3D Extended Edition in de Media Markt Rotterdam Centrum voor 28.99....
    Voor die prijs is het opsturen vanuit de U.K. eigenlijk niet echt een issue meer, daar deze release daar voor 20 Pond (rond de 25 Euro dus) aangeboden wordt.
    Laatst aangepast door reusla : 11-11-2014 om 08:34
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Inmiddels ligt de 2D&3D Extended Edition in de Media Markt Rotterdam Centrum voor 28.99....
    Voor die prijs is het opsturen vanuit de U.K. eigenlijk niet echt een issue meer, daar deze release daar voor 20 Pond (rond de 25 Euro dus) aangeboden wordt.
    Dan ben je in ieder geval verlost van die irritante franse tekst erbij op de hoes

  10. #60
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Theatrical vs Extended Edition


    31 differences, including:
    * 6 alternative scenes
    * 3 scenes with changed in editing
    * 2 digitally edited scenes
    * 3 scenes where the theatrical version is longer


    Difference: 1514.5 sec (= 25:15 min)
    * Additional material in Extended Version: 1611.6 sec (= 26:52 min)
    * Additional material in Theatrical Version: 96.9 sec (= 1:37 min)

    Meer info:


    http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=433504

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dan ben je in ieder geval verlost van die irritante franse tekst erbij op de hoes
    Op de 3D versie staat langs de voorzijde geen Franse titel, is hetzelfde als de UK versie. Ook is de slipbox even dik, dus oogt mooi naast elkaar in de kast.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Op de 3D versie staat langs de voorzijde geen Franse titel, is hetzelfde als de UK versie. Ook is de slipbox even dik, dus oogt mooi naast elkaar in de kast.
    En op de achterzijde?

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En op de achterzijde?
    Ook niet.

  14. #64
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Op de 3D versie staat langs de voorzijde geen Franse titel, is hetzelfde als de UK versie. Ook is de slipbox even dik, dus oogt mooi naast elkaar in de kast.
    Maar op de voorkant wel je wél die lelijke Franse tekst:


  15. #65

    Standaard

    Eigenlijk vind ik dat leeftijdslogo meer ontsierend dan die Franse tekst...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #66

    Standaard

    Franse tekst is enkel aanwezig op de keepcase, op de slipcase niet.
    BD (1243) What i Watch

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Franse tekst is enkel aanwezig op de keepcase, op de slipcase niet.
    Dat dat beetje al aanwezig is , is voor mij de reden om hem al in de UK te bestellen.

    Ben misschien een mierenneuker met dat, maar ik vind het irritant.

  18. #68

    Standaard

    Ik blijf het vreemd vinden dat het eerste deel een smallere box zit dan deel 2.
    Ook zit het leeftijdslogo op het eerste vast terwijl deze op het 2e deel ontbreekt.
    En dan de franse titel
    Zichtbaar op deel 1 en op deel 2 is ie weg.
    Dit is al de 2e keer dat Warner in mijn collectie grove fouten begaat.




  19. #69

    Standaard

    Ik heb beide UK versies en die zijn echt exact hetzelfde qua dikte.

  20. #70

    Standaard

    Eerste heb ik als UK editie, tweede als Benelux editie en ze passen gelukkig ook.
    BD (1243) What i Watch

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Eerste heb ik als UK editie, tweede als Benelux editie en ze passen gelukkig ook.
    Hier ook,.. ik wist niet eens dat de Benelux editie van 'An Unexpected Journey' een eigen box met afwijkende maat had.
    Waarschijnlijk heeft Warner, uit kosten overweging, er dit keer gewoon voor gekozen om de UK box te gebruiken ipv een eigen box te laten maken.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  22. #72

    Standaard

    Ik heb de Nederlandse versies van de Hobbit die dezelfde box maat hebben.

  23. #73

    Standaard

    Ik wacht gewoon op een complete set van de extended editions. Ik blijf hopen op dezelfde gouden boekvorm als die van Lord of the Rings

  24. #74

    Standaard

    Ah, mijn vraag hoeft niet meer gesteld te worden dankzij de vorige posts. De Benelux uitgave van 'Smaug' past perfect naast de UK uitgave van 'Journey', thumbs up.

  25. #75

    Standaard

    Ik vind het ook spijtig. De eerste Hobbit film is inderdaad dunner van formaat terwijl deel 2 dezelfde dikte van box heeft dan The Lord Of The Rings extended edities.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •