De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TKA: The Hobbit: The Desolution of Smaug 3D + 2D + Digital Copy NL uitvoering

    Zoals gezegd:

    The Hobbit: The Desolution of Smaug 3D + 2D + Digital Copy

    Het betreft gewoon de NL uitvoering, HD Keepcase met 3D sleeve (zit nog in seal, dus helemaal nieuw!)

    Vraagprijs €18,66 excl. verzendkosten, geen verzending naar België.

    Kleine toelichting:

    Gekocht bij MM Alkmaar in de actie 3 halen 2 betalen, winkelprijs daar €27,99 + €27,99 = €55,98 : 3 = €18,66

    Ik verdien er dus niets aan, hoogstens wat extra werk voor eventueel op de post doen, is gewoon een kleine vriendendienst
    voor de filmliefhebbers hier, ik heb er dus maar 2, de eersten die per PM reageren zijn mijn klanten.

    Aanvulling:

    Houd van eerlijke handel, nog maar 1 te gaan, BTW, de verzendkosten zijn 2,56 euro, er zitten namelijk 4 schijfjes in de verpakking,
    de 3D versie is wederom verdeeld over 2 schijfjes, dan is er het 2D schijfje en een apart Bonus schijfje.
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 16-04-2014 om 14:46
    Have fun and enjoy your collection

  2. #2

    Standaard

    Je hebt PM.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    gewoon een kleine vriendendienst...
    Complimenten voor de insteek
    Moeten we zoiets niet vaker doen?

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Hoi,

    Is deze nog beschikbaar? Ik wil deze graag van je overnemen. Alvast bedankt!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Complimenten voor de insteek
    Moeten we zoiets niet vaker doen?
    Heb zoiets al eens eerder gedaan, met een Steelbook als omhulsel, gaf me toen een hele berg werk.

    Deze keer had ik er ook een klein beetje voordeel mee, hij kostte mij nu immers ook 18,66 gedeelde winst dus.

    martwout was de 2e, wacht op zijn betaling

    derde was inderdaad rvvnr1, vierde was Timmaaahhhh en vijfde was bluevoice

    De eerste vrager krijgt hem vandaag nog in de bus, mag hij hier zelf bevestigen als hij dat wil tenminste.

    Ik had er helaas maar 2 om aan te bieden en het spijt mij dat ik helaas een aantal mensen moet teleurstellen.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #8

    Standaard

    Die actie bij MediaMarkt is vast afgelopen?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    martwout was de 2e, wacht op zijn betaling
    Zoals al per pm gemeld, houd wel rekening met de paasverwerking door de banken. Het zal een wonder zijn als het geld al morgen erbij staat.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht

    De eerste vrager krijgt hem vandaag nog in de bus, mag hij hier zelf bevestigen als hij dat wil tenminste.
    Bedoel je mij daar toevallig mee...?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Bedoel je mij daar toevallig mee...?
    Hij lag toch vandaag in de bus

    Veel plezier ermee.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hij lag toch vandaag in de bus

    Veel plezier ermee.

    Hahaha, topper!! Bedankt!!!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    Die actie bij MediaMarkt is vast afgelopen?
    Ik woon niet in Alkmaar, maar toen zij verleden week heropenden, zag ik op de gevel staan dat zij t/m de 16e gratis
    parkeren hadden ivm de heropening, dat zij nu nog deze actie hebben durf ik niet te zeggen.

    Heb toen bij de opening Frozen 3D en nog eea in dezelfde prijsklasse gekocht en dacht toen nog.... shit, jammer
    dat The Hobbits nog niet uit is..... en afgelopen woensdag had ik eigenlijk alle 3D titels wel die ik wilde hebben
    en die zij hadden staan, vandaar dat ik er toen 3 van hetzelfde meenam en daar deden ze niet moeilijk over.
    Ze waren ook nog eens 2 euro goedkoper dan Saturn Heerhugowaard, die vroeg toen 29,99 voor hetzelfde.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Zoals al per pm gemeld, houd wel rekening met de paasverwerking door de banken. Het zal een wonder zijn als het geld al morgen erbij staat.
    Oke, zal er rekening mee houden, heb ik nog even de tijd om hem netjes te verpakken
    Have fun and enjoy your collection

  15. #15

    Standaard

    Misschien een goede tip voor de AirMiles spaarders onder ons. Ik heb The Hobbit Desolation of smaug 3D Bluray vandaag bij de V&D gekocht voor €19,79 plus 1020 Airmiles

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    Misschien een goede tip voor de AirMiles spaarders onder ons. Ik heb The Hobbit Desolation of smaug 3D Bluray vandaag bij de V&D gekocht voor €19,79 plus 1020 Airmiles
    Welbestede 1020 Airmiles

    Film is het waard, lichtvoetig verhaaltje, doch de beelden maakten het waard...... shit, weer een jaar wachten op het vervolg
    Have fun and enjoy your collection

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik woon niet in Alkmaar, maar toen zij verleden week heropenden, zag ik op de gevel staan dat zij t/m de 16e gratis
    parkeren hadden ivm de heropening, dat zij nu nog deze actie hebben durf ik niet te zeggen.

    Heb toen bij de opening Frozen 3D en nog eea in dezelfde prijsklasse gekocht en dacht toen nog.... shit, jammer
    dat The Hobbits nog niet uit is..... en afgelopen woensdag had ik eigenlijk alle 3D titels wel die ik wilde hebben
    en die zij hadden staan, vandaar dat ik er toen 3 van hetzelfde meenam en daar deden ze niet moeilijk over.
    Ze waren ook nog eens 2 euro goedkoper dan Saturn Heerhugowaard, die vroeg toen 29,99 voor hetzelfde.
    Ben vandaag ook naar Alkmaar gereden!
    De actie is er wel degelijk nog! Ook The Hobbit aangeschaft en Frozen
    Actie zal nog wel even blijven want het personeel kon me niet vertellen wanneer het afgelopen was.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •