De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Akai dvd speler

  1. #1

    Standaard Akai dvd speler

    Hallo,
    Ik ben sinds gisteren in het bezit van een DVD speler merk Akai AD70H met hdmi en een usb poort mooie kleine speler.
    Ik kan er een usb stick instoppen met een film erop en afspelen alleen de ondertitels komen in andere kleuren i.p.v. wit,zet ik dezelde film op een DVD dan is de ondertitel normaal wit.
    Weet iemand waar dit aan ligt? Ik heb al geprobeerd door HDMI uit te zetten en via de scart af te spelen maar dit helpt niets.
    Graag uw advies.

    Mvrgr
    Jan

  2. #2

    Standaard

    Gewoon de originele DVD kopen, dan heb je gewoon witte ondertiteling

    Welkom op het forum van DVD.nl jandeb, maar op dit forum praten we niet of downloads of gebrande DVD's.
    We hebben het hier over de echte, originele schijfjes, DVD's of Blu-rays.
    Misschien ben je ter goeder trouw, maar deze info kan ook voor de niet gewenste praktijken gebruikt worden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Het gaat om de hardware. Als ik een gebrande dvd erin stop heb ik ook witte tekst maar als ik dir op een stick zet en afspeel is de tekst gekleurd en mijn vraag was waardoor komt dit??
    Heft niets te maken met het kopen van een originele DVD ik vind dit een vreemde opmerking.

  4. #4

    Standaard

    Het is niet slim om direct in je eerste posts de hoofdredacteur te gaan bekritiseren.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 11-04-2014 om 20:39

  5. #5

    Standaard

    Hoe kan ik me uitschrijven op dit forum?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •