Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 31 van 31 worden weergegeven.

Discussie: Thunderbirds Bluray

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik hoop dat ze ooit in België uitkomen op Blu-ray.
    Duitse tekst op de hoesjes is zo verschrikkelijk, de US is regio A + had een slipcover in originele pressing en de UK heeft de verkeerde aspect ratio.
    Geen enkele goede keuze op dit moment.
    Heb je het nu over de TV-serie of over deze films? Van een 'verkeerde' aspect ratio van de films is mijn niets bekend. Ik weet wel dat de TV-serie jaren geleden in de UK in 16:9-formaat is uitgebracht (overigens allerminst slechts gedaan) en dat dit jaar in de VS de serie in de originele aspect ratio van 4:3 op Blu-ray is verschenen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #27

    Standaard

    Ik heb de tv serie in 16 : 9 maar ik mis er niets aan hoor...het is voor mijn 50 inch Samsung tv een mooi formaat om deze serie te bekijken.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heb je het nu over de TV-serie of over deze films? Van een 'verkeerde' aspect ratio van de films is mijn niets bekend. Ik weet wel dat de TV-serie jaren geleden in de UK in 16:9-formaat is uitgebracht (overigens allerminst slechts gedaan) en dat dit jaar in de VS de serie in de originele aspect ratio van 4:3 op Blu-ray is verschenen.
    Ik had het over de TV-serie.
    Zelf heb ik de regiovrije BD van Twilight Time met beide films.

  4. #29

    Standaard

    De Duitse uitgave heeft overigens geen 5.1 mix, De beste keuze is de Japanse uitgave. Regiovrij, 4:3, beeldkwaliteit zou wat beter zijn dan de Amerikaanse Blu-rays. Nadeel is echter het prijskaartje.

  5. #30
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Is het zeker dat de US versie region locked is ? Kan ik me niet voorstellen

  6. #31

    Standaard

    Jups die is regio A, zie bluray dot com. Ook in dvdprofiler staat hij als regiolocked.
    Zelfs al was hij niet regiolocked, dan zou je nu die mooie slipcover missen er omheen zat.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •