Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 31 worden weergegeven.

Discussie: Thunderbirds Bluray

  1. #1
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard Thunderbirds Bluray

    http://www.dvdoutlet.nl/nl/thunderbi...115293237.html
    Deze wil ik graag aanschaffen maar mijn vraag is of dit wel af te spelen is op mijn speler
    ivm regio´s. Ik kan het niet vinden uit welke regio dit komt.
    Ik heb een Panasonic DMP-BDT100 3D blurayspeler.

    Alvast bedankt voor antwoorden...

  2. #2

    Standaard

    Ik zie Engelse leeftijdslogo's, het zou dan moet gaan om deze versie: http://www.amazon.co.uk/Thunderbirds...s=thunderbirds

    Die is gewoon af te spelen, op een Nederlandse Blu-ray speler.

  3. #3
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Dus wat je zegt is eigenlijk dat de versie van mijn link niet af te spelen is op mijn speler. Maar de versie van jouw linkje
    wel?
    Amazon moet je betalen met creditcard toch? Dat heb ik niet en ga ik ook niet aan beginnen.
    Bedankt voor je antwoord..

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Dus wat je zegt is eigenlijk dat de versie van mijn link niet af te spelen is op mijn speler. Maar de versie van jouw linkje
    wel?
    Amazon moet je betalen met creditcard toch? Dat heb ik niet en ga ik ook niet aan beginnen.
    Bedankt voor je antwoord..
    Nee, hij zegt dat de versie van jouw link hetzelfde is als de versie van zijn link. En Blu-ray's uit Engeland zijn gewoon af te spelen op spelers in Nederland, want Engeland heeft dezelfde regio (B). Zelfs Blu-ray's uit Australië zijn af te spelen op een Nederlandse speler, maar dat even ter informatie.

  5. #5
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Oh, OK THNX..
    Dan ben ik weer gerust.

  6. #6

    Standaard

    Om je nog verder gerust te stellen: ik heb deze uitgave al enkele jaren in mijn bezit en kan hem gewoon op mijn standaard Blu-ray speler afspelen.
    De omzetting naar Blu-ray is prachtig gelukt en ziet er fantastisch uit, een enorme vooruitgang t.o.v. de Dvd's.

    Echter: er staan alleen Engelse ondertitels op, geen Nederlandse. En verder staan de afleveringen op de Blu-rays in het 16x9-formaat, terwijl de oorspronkelijke afleveringen in 4:3-formaat waren. Maar de omzetting van 4:3 naar 16:9 hebben ze hier geweldig gedaan.

    [EDIT] Bij zavvi.nl kost deze uitgave slechts € 49,59 (incl. verzendkosten). En je kunt daar ook met iDeal betalen.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 04-04-2014 om 13:50
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #7

    Standaard

    Ik wil al een tijdje Thunderbirds op blu-ray kopen. Maar de Engelse box komt er hoe dan ook hier niet in. ze hebben het inderdaad van 4:3 naar 16:9 omgezet. Ze hebben het beeld dus vergroot, waardoor een stuk van de boven en onderkant verdwijnt en dit vind ik niet kunnen. Hier een vergelijking met je Japanse blu-ray die wel 4:3 is. Ook vind ik persoonlijk de Japanse versie beter qua beeld, alleen hij is op dit moment heel erg prijzig, waardoor ik gewoon ga wachten tot dat de juiste box uitkomt.

    https://www.youtube.com/watch?v=iKCTKgffluY

  8. #8
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Wow.. Dank voor de link..
    Ik ga m zeker bestellen...

  9. #9

    Standaard

    Hier nog een aardige review waarin met name over de 4:3 naar 16:9-conversie gesproken wordt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #10
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik heb m besteld en ben zeer benieuwd. Vanaf kinds al aan enorm fan hier van.
    Mooi review trouwens....
    Bedankt voor alle reacties...

  11. #11
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Nou ik heb m eindelijk binnen na 2 weken levertijd. De bluray bestaat dus uit 6 disc's. Blijkt dat er een dubbele disc 1 in zit en de disc 2 mist gewoon.
    Lekker is dit. Zavvi.nl natuurlijk weer niet telefonisch te bereiken. Ik kan nergens een klantenservicenummer vinden. Dus dit wordt retouneren en NIET opnieuw bestellen.
    Ik heb de set inmiddels bij BOL.COM besteld. Dan maar 25 euro extra betalen maar ik kan wel op BOL vertrouwen. Die zijn gewoon bereikbaar mocht er iets fout gaan.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Nou ik heb m eindelijk binnen na 2 weken levertijd. De bluray bestaat dus uit 6 disc's. Blijkt dat er een dubbele disc 1 in zit en de disc 2 mist gewoon.
    Lekker is dit. Zavvi.nl natuurlijk weer niet telefonisch te bereiken. Ik kan nergens een klantenservicenummer vinden. Dus dit wordt retouneren en NIET opnieuw bestellen.
    Ik heb de set inmiddels bij BOL.COM besteld. Dan maar 25 euro extra betalen maar ik kan wel op BOL vertrouwen. Die zijn gewoon bereikbaar mocht er iets fout gaan.
    Nou, dat is inderdaad een sof, maar geen fout van Zavvi lijkt me.
    Ze hebben inderdaad geen telefoonnummer, maar heb je dit contactformulier al bekeken? En heb je hun voorwaarden/spelregels voor retourneren ook doorgenomen?

    Overigens levert bol.com deze uitgave via DVDOutlet, dus bij problemen zul je denk ik daar moeten zijn en niet bij bol.com.

    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 18-04-2014 om 20:00
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #13
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou, dat is inderdaad een sof, maar geen fout van Zavvi lijkt me.
    Ze hebben inderdaad geen telefoonnummer, maar heb je dit contactformulier al bekeken? En heb je hun voorwaarden/spelregels voor retourneren ook doorgenomen?

    Overigens levert bol.com deze uitgave via DVDOutlet, dus bij problemen zul je denk ik daar moeten zijn en niet bij bol.com.

    Bij de voorwaarden/spelregels staat dat het ongeopend geretourneerd kan worden. Is alleen 1 probleempje. Ik moest de seal er wel afhalen
    natuurlijk om te kijken of het compleet was. Dus tja...

  14. #14

    Standaard

    Neem nou eens contact op via dat formulier, is een productiefout dus natuurlijk gaat dat geregeld worden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #15
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Neem nou eens contact op via dat formulier, is een productiefout dus natuurlijk gaat dat geregeld worden.
    Ga ik doen..Lijkt mij ook wel logisch dat het goed geregeld wordt..

  16. #16
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik heb deze binnen gekregen. Zawi heeft mij de missende disc opgestuurd. Dus eindelijk compleet.
    Op de disc 2 staat een erg mooie docu op. All about the Thunderbirds. De moeite waard voor de liefhebbers.
    Erg mooie set in ieder geval..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  17. #17

    Standaard

    Inmiddels de films in de VS uit op BD, zie de recensies op Blu-ray.com ...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Inmiddels de films in de VS uit op BD, zie de recensies op Blu-ray.com ...


    Thunderbirds Are Go (1966)
    Thunderbird 6 (1968)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Inmiddels de films in de VS uit op BD, zie de recensies op Blu-ray.com ...
    blijft heerlijk sentiment ....

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Nou ik heb m eindelijk binnen na 2 weken levertijd. De bluray bestaat dus uit 6 disc's. Blijkt dat er een dubbele disc 1 in zit en de disc 2 mist gewoon.
    Lekker is dit. Zavvi.nl natuurlijk weer niet telefonisch te bereiken. Ik kan nergens een klantenservicenummer vinden. Dus dit wordt retouneren en NIET opnieuw bestellen.
    Ik heb de set inmiddels bij BOL.COM besteld. Dan maar 25 euro extra betalen maar ik kan wel op BOL vertrouwen. Die zijn gewoon bereikbaar mocht er iets fout gaan.
    ik heb hem van de week binnen gehad van dvdoutlet en precies hetzelfde probleem dubbele disc 1 en geen disc 2 ik ga hem ook retourneren.

  21. #21

    Standaard

    In de VS wordt op 9 juni 2015 de TV-serie eindelijk ook uitgebracht op Blu-ray en dit keer in de originele aspect ratio (1.33:1) i.p.v. de al langer verkrijgbare Engelse versie in 1.78:1.



    Hier is alvast een review op blu-ray.com
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #22

    Standaard

    Op 18 augustus 2015 verschijnt ook in Duitsland Thunderbirds op blu-ray. In 4:3 op 7 discs.


  23. #23
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zozo.. Dit wist ik niet eens.. Ga ik gelijk maar in huis halen dus...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  24. #24

    Standaard

    De US-edities zijn helaas inmiddels niet meer verkrijgbaar, maar de Engelse uitgaven zijn nog te koop:



    Thunderbirds 6

    Bij Amazon UK: £ 11.70 (excl. verzendkosten)




    Thunderbirds Are Go

    Bij Amazon UK: £ 11,80 (excl. verzendkosten)

    Reken met verzendkosten erbij, voor beide uitgaven bij elkaar, op zo'n 38 euro.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #25

    Standaard

    Ik hoop dat ze ooit in België uitkomen op Blu-ray.
    Duitse tekst op de hoesjes is zo verschrikkelijk, de US is regio A + had een slipcover in originele pressing en de UK heeft de verkeerde aspect ratio.
    Geen enkele goede keuze op dit moment.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •