De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard BBC Comedy op DVD in de Benelux

    Voortzetting van een reeds bestaand draadje dat vooral draaide rond de releases van Warner Brothers en hun "Comedy Collection" die met een sisser afliep.

    De reden dat ik een nieuw topic open, is omdat het er op lijkt dat EIC (Lime-Lights) de licentie heeft overgenomen. Deze maand komen ze met een nieuwe uitgave van "Keeping Up Appearances: The Complete Collection" en in mei volgt ook "Little Britain: The Complete Collection". Misschien is er dan toch nog hoop voor de mensen die o.a. Dad's Army compleet wilden met Nederlandse ondertiteling.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Voortzetting van een reeds bestaand draadje dat vooral draaide rond de releases van Warner Brothers en hun "Comedy Collection" die met een sisser afliep.

    De reden dat ik een nieuw topic open, is omdat het er op lijkt dat EIC (Lime-Lights) de licentie heeft overgenomen. Deze maand komen ze met een nieuwe uitgave van "Keeping Up Appearances: The Complete Collection" en in mei volgt ook "Little Britain: The Complete Collection". Misschien is er dan toch nog hoop voor de mensen die o.a. Dad's Army compleet wilden met Nederlandse ondertiteling.
    Vandaag die box gekocht van Keeping Up Appearances... 39,99 in MediaMarkt. Blij dat deze eindelijk terug werd uitgebracht!

  3. #3

    Standaard

    Dan zal voor de fans hopelijk ook ''Are you being served'' opnieuw worden uitgebracht.

    Voor mij persoonlijk de leukste engelse comedy-serie.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Vandaag die box gekocht van Keeping Up Appearances... 39,99 in MediaMarkt. Blij dat deze eindelijk terug werd uitgebracht!
    Ik zag deze intussen ook al liggen. Zag er heel netjes uit! Dit is toch wel een klassieker dus 'k ben ook wel blij dat hij weer beschikbaar is.

    @DVD Watcher - Wie weet! Is hier eigenlijk ooit een complete box van verschenen bij ons? Ik denk wel de afzonderlijke reeksen, maar ik herinner me geen boxset.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik zag deze intussen ook al liggen. Zag er heel netjes uit! Dit is toch wel een klassieker dus 'k ben ook wel blij dat hij weer beschikbaar is.

    @DVD Watcher - Wie weet! Is hier eigenlijk ooit een complete box van verschenen bij ons? Ik denk wel de afzonderlijke reeksen, maar ik herinner me geen boxset.
    Alleen een box met de eerste 5 series, de latere zijn apart uitgebracht hier.

  6. #6

    Standaard

    Lime-Lights is goed op weg om enkele van de populairste BBC Comedyreeksen opnieuw uit te geven. Na Absolutely Fabulous, Little Britain, Blackadder, Fawlty Towers en Keeping Up Appearances verschijnt volgende maand ook 'Allo 'Allo! terug op DVD.



    Ik herinner me heel wat problemen met de vorige uitgaves van Warner Bros., dus ik ben serieus benieuwd wat er van deze uitgave gemaakt wordt.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  7. #7

    Standaard

    Vandaag in MM gezien: Blackadder 30 euro Little Britain 40 Absolute Fabuous 40 of 50 ? Allo Allo nog niet gezien.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •