De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Hobbit: The Desolation of Smaug - vanaf 16 april verkrijgbaar

    The Hobbit: The Desolation of Smaug - vanaf 16 april verkrijgbaar

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Spijtig dat de lelijkste van de 3 covers weer die versie is die ik wou kopen... Maar alles is beter dan de cover van het eerste deel met die Gandalf 3D afbeelding.

  3. #3

    Standaard

    Wederom zo'n gevalletje van "even laten liggen en wachten op de Extended Edition".

  4. #4

    Standaard

    Hopelijk kan de Extended Edition deze film wat meer glans geven qua verhaal.

  5. #5

    Standaard

    Is al bekend wanneer de Extended Edition uitkomt?
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Is al bekend wanneer de Extended Edition uitkomt?
    Zal ook wel weer in november zijn. Net voor de bioscoop release van deel III

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burning Fish Bekijk bericht
    Wederom zo'n gevalletje van "even laten liggen en wachten op de Extended Edition".
    Ik kan mij hier geheel bij aansluiten. Daarbij heb ik nu nog geen behoefte om de film opnieuw te zien.

  8. #8

    Standaard

    Inderdaad eentje om te laten liggen. De Extended Edition, it is.

  9. #9

    Standaard

    Jammer dat het hele LOTR-epos eigenlijk een beetje uitgaat als een nachtkaars. De film voelde ook een beetje vermoeid aan, alsof niemand van de bekende acteurs/makers (ook PJ) er echt weer zin in heeft. Je ziet alleen de nieuwe gezichten echt alles geven en dan merk je dat ze soms wel wat overdreven acteren.

  10. #10

    Standaard

    Vermoeid is het goede woord denk ik. Ik zat ook in de bios met een gevoel dat het mij niet zoveel meer deed. Natuurlijk, met de 'tonnenrit' kwam ik even omhoog, maar dat gevoel zakte al snel weg. Voor de TC kwam ik op een 7 uit, wellicht dat de EE hoger kan scoren.

  11. #11

    Standaard

    Voor mij wordt het ook de extended edition en ik hoop dat dit weer een steelbook release wordt net als bij The Hobbit extended edition. Ik vond The Desolation of Smaug beter dan The Hobbit, komt natuurlijk ook omdat je in The Hobbit eerst de introductie v/d karakters moest krijgen. Mijns inziens was Desolation niet vermoeiend en ik zat helemaal in het verhaal, toen het einde met de cliffhanger kwam ,had ik zoiets: " zijn de 3 uur nu al voorbij"
    ik wil dat het verhaal verder gaat, het oude Lord of the Rings gevoel bekroop me weer.
    Qua verhaal lijn geef ik toe dat de films niet kunnen tippen aan de originele Lord of the Rings trilogie, die ligt qua verhaal /niveau/acteren/design toch heel wat hoger

    @rogue; wat bedoel je met TC?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht

    @rogue; wat bedoel je met TC?
    Hij bedoelt hiermee de Theater Cut, de versie zoals deze in de bioscoop en deze eerste release op DVD/BD is uitgebracht.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 29-03-2014 om 11:51
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Jammer dat het hele LOTR-epos eigenlijk een beetje uitgaat als een nachtkaars. De film voelde ook een beetje vermoeid aan, alsof niemand van de bekende acteurs/makers (ook PJ) er echt weer zin in heeft. Je ziet alleen de nieuwe gezichten echt alles geven en dan merk je dat ze soms wel wat overdreven acteren.
    Ik denk dat wij als kijker eerder vermoeid zijn, omdat we het allemaal al eens hebben gezien in de vorm van de LOTR-trilogie. Ook lijkt de nadruk bij The Hobbit meer op humor te liggen en werd de hoofdpersoon Bilbo in deel 2 meer naar de kant geschoven om plaats te maken voor het niet bijster interessante verhaal over de dwergenkoning.

    Ik hoop dat er aan het einde van de rit weer zo'n mooie Extended box set wordt gereleased, zoals bij LOTR op dvd het geval was.

  14. #14

    Standaard

    In een opwelling de 3D versie meegenomen. Door een tijdelijke verstandsverbijstering vergat ik even, dat er ook nog een EE aan komt. Nou ja, BD is nog gesealed en ik heb de bon ook nog, dat wordt dus even terugbrengen
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  15. #15

    Standaard

    The Hobbit: The Desolation of Smaug Extended Edition gaat 25 minuten langer duren volgens BRON Filmtotaal..

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •