De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Philips Fidelio E5

  1. #1

    Standaard Philips Fidelio E5

    Vroeger had ik op mijn kamer een mooie surround set met dure receiver en sub. Toen ik verhuisde naar een modern en strak nieuwbouw appartement moest ik helaas vaarwel zeggen tegen kabels. Sindsdien ben ik een beetje op de sukkel geraakt op gebied van geluid. Verschillende soundbars en Bose systemen later voelde ik me nog steeds niet goed bij het bekijken van een film. Echt surround geluid ontbrak. Vorige maand kocht ik bij release het nieuwe bekroonde Philips Fidelio E5 systeem. Het geluid en design is fantastisch. Een aanrader voor mensen die willen genieten van puur filmgeluid zonder kabels.

    In onderstaande link vinden jullie alle info omtrent dit systeem.

    http://www.philips.be/c/fidelio/fide...35y_12/prd/nl/


  2. #2

    Standaard

    Dit riekt naar SPAM....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Hoezo peptalk? Ik wil gewoon mijn ervaring delen hoor. Niks spam

  4. #4

    Standaard

    Omdat dit je eerste post is op dit forum ooit....

    EDIT: Toch niet er zijn er al een paar eerder
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Ik lees dit forum al 6 jaar
    Laatst aangepast door Gast_04 : 02-03-2014 om 05:41

  6. #6

    Standaard

    Voor het geld en de mogelijkheden is het een schitterende set, maar ik mis alleen nog de centre en de decoders voor HD-geluid.

    In ieder geval heeft deze wel genoeg (soorten) ingangen en redelijke luidsprekers zodat je veel mogelijkheden en een mooi geluid hebt.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  7. #7

    Standaard

    Vind het vooral een goed voorbeeld van een in 1x weggooigeval, niets van de onderdelen past bij andere "normale" apparatuur.

    Geen display en matige instel/finetune mogelijkheden, geen HD weergave, maar dat is al snel bij de compactere modulen niet echt
    mogelijk, toch ziet het er allemaal netjes uit en aan de afwerking zal het ook niet liggen, heb zelf ook enige Fidelio onderdelen in huis
    en op het gebied van afwerking valt er eigenlijk niets te zeuren.

    Heb er even wat over gelezen..... vraag me af, die afneembare speakertjes, die draadloze oplaadbare gevallen die zo'n 10 uurtjes
    kunnen spelen....... hoe zit dat nu met de accu/batterij die daar inzit Kun je die zelf wisselen Hoe lang geeft Philips daar garantie op
    Lijkt me een echte vrouwen set, meer design dan echt goed geluid, maar toch beter geluid dan uit zo'n platte TV.

    Ben zelf geen voorstander van sets met speciale kabels en weinig uitwisselbaarheid met andere apparaten als er iets stuk aan gaat, dat
    echte alles in 1x weggooi gevoel zou mij altijd tegen houden.

    Toch een compliment voor het idee en de vrouwvriendelijkheid van het systeem , ik kan begrijpen dat er bestwel mensen zijn die er tevreden
    mee kunnen zijn als ze niet al te veeleisend zijn.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •