Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 53 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik vind dit eigenlijk schandalig. Het minste wat Warner nu kan doen is deze HD-DVD's gratis inruilen voor dezelfde titel op Blu-ray.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik vind dit eigenlijk schandalig. Het minste wat Warner nu kan doen is deze HD-DVD's gratis inruilen voor dezelfde titel op Blu-ray.
    Ik heb ergens gelezen (volgens mij op Bluray.com) dat Warner US dit wel doet...

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    2009!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #30

    Standaard

    Ik vind net een Engels topic waar iemand zijn HD- dvd's ook omgeruild zijn. Heeft iemand hier Warner een mail gestuurd? En dat was dit jaar nog.
    Laatst aangepast door angel66 : 29-08-2015 om 19:13
    also known as Remco1

  6. #31

    Standaard

    2 posts boven die van jou staat een link van een omruilactie. Maar dat was een tijd geleden en alleen in de US. Het lijkt mij sterk dat ze het nog doen en helemaal onmogelijk dat ze het in Nederland doen.

  7. #32

    Standaard

    http://www.avsforum.com/forum/152-hd...d-dvds-21.html

    hier las ik iets. Maar dat uk topic kan ik niet meer vinden
    also known as Remco1

  8. #33

    Standaard

    Is dit nou alleen bij de warner uitgaven?
    Laatst aangepast door angel66 : 14-09-2015 om 07:57
    also known as Remco1

  9. #34

    Standaard

    Voor zover ik er technisch iets kan van verstaan heeft specifiek Warner een verkeerd soort coating gebruikt op de schijfjes.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #35

    Standaard

    Ok. Hmm dan hou ik mijn collectie maar denk ik. Krijg er toch haast niets meer voor.
    also known as Remco1

  11. #36

    Standaard

    Ook zijn er gevallen met Laserdisc's, dvd's, blu-ray's en CD's

    http://www.nekofever.com/archives/2006/03/dvd-rot/

    http://www.avsforum.com/forum/150-bl...ew-titles.html

    Ook allemaal uitgaves van Warner.

    Ik heb ook met een CD dat het CD rot probleem had.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 04-09-2016 om 17:54

  12. #37

    Standaard

    Ik ben de laatste tijd mijn collectie aan het controleren (de speler is weer eens van zolder gehaald) en het valt wel op dat het bijna alleen maar de Warner-titels zijn (heel af en toe ook wel een Paramount-titel). Omdat het toch geen zin (en waarde) heeft om ze te bewaren gooi ik ze gewoon bij de vuilnis. Maar het roept wel vragen op over hoe Warner Blu-ray's zich gaan houden..

  13. #38

    Standaard

    Ik was ook nog wat aan het opruimen en kwam ook nog een paar HD-DVD's tegen. Die heb ik zonder af te spelen bij het vuilnis gegooid...
    De speler heb ik nog wel ergens, maar die ligt een flinke laag stof te happen.
    Met Blu-ray's (ook uit de begintijd) heb ik nog geen problemen als disc-rot gehad.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #39

    Standaard

    Nou, de volgende keer dat jullie ze weg willen gooien, PM me
    even! Mijn speler staat nog aangesloten en heb nog steeds films op HDDVD die ik niet op BD heb en dus af en toe afspeel.
    Dus ik hou me graag aanbevolen!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Maar het roept wel vragen op over hoe Warner Blu-ray's zich gaan houden..
    Hier geen problemen met warner Blu-ray's of welke Blu-ray's dan ook, met uitzondering van de eerste generatie Blu-ray's van Lionsgate uit VS.
    Op bluray.com worden er veel problemen gemeld bij films als de Rambo Trilogy, Lord of War, en Crank

    Nu staat Lionsgate toch al niet bekend om zijn kwaliteit. Dvd's geven ook vaak problemen, en ook met hun 4K Blu-ray's is er vaak wat mis.
    StudioCanal is ook al zo,n beruchte maatschappij

    Ik heb meer vertrouwen in de grote spelers als Warner.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nou, de volgende keer dat jullie ze weg willen gooien, PM me
    even! Mijn speler staat nog aangesloten en heb nog steeds films op HDDVD die ik niet op BD heb en dus af en toe afspeel.
    Dus ik hou me graag aanbevolen!
    Ze kunnen niet meer afgespeeld worden dus het is me niet helemaal duidelijk wat je er dan nog aan hebt.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ze kunnen niet meer afgespeeld worden dus het is me niet helemaal duidelijk wat je er dan nog aan hebt.
    Als ze niet meer kunnen worden afgespeeld dan natuurlijk niet. Maar bij het bericht van Ludo kwam het over dat hij willekeurige HDDVD's tegenkwam en die weggooide, en wellicht jij ook. Dat is natuurlijk zonde.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Als ze niet meer kunnen worden afgespeeld dan natuurlijk niet. Maar bij het bericht van Ludo kwam het over dat hij willekeurige HDDVD's tegenkwam en die weggooide, en wellicht jij ook. Dat is natuurlijk zonde.
    Zijn er nog specifieke dingen die je zoekt dan? Ik was wel een liefhebber van het formaat maar anno 2020 lijkt het me niet zo zinvol meer om het spul nog lang aan te houden.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Zijn er nog specifieke dingen die je zoekt dan? Ik was wel een liefhebber van het formaat maar anno 2020 lijkt het me niet zo zinvol meer om het spul nog lang aan te houden.
    Tja, het ligt een beetje aan de titels die je hebt. Ik heb hem wel nog aangesloten staan, en ook nog wel wat titels erbij staan die ik niet op BD heb, maar eerlijkheidshalve heb ik em al een jaar niet aangezet. Toch wil ik em wel in ere houden. Een titel die ik bijv graag zou willen hebben is Carlito's Way: Rise to Power.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Zijn er nog specifieke dingen die je zoekt dan? Ik was wel een liefhebber van het formaat maar anno 2020 lijkt het me niet zo zinvol meer om het spul nog lang aan te houden.
    Ik spaar alles van superman ook als ze niet meer spelen wil ik wel de HD DVD's hebben voor de collectie.


    20200421_113553.jpg
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik spaar alles van superman ook als ze niet meer spelen wil ik wel de HD DVD's hebben voor de collectie.


    20200421_113553.jpg
    Leuke collectie! Ik heb je een berichtje gestuurd.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Leuke collectie! Ik heb je een berichtje gestuurd.
    Ja ik zag het dank je ik heb inmiddels geantwoord

  23. #48

    Standaard

    Had ook foto's kunnen maken van de Superman collectie met de deur open.
    zo hier zijn ze en ik moet zeggen er komt binnen kort nog een Superman bij ik heb deze van Christopher Reeve.
    Henry Cavill als Superman komt er in mei bij.

    Alvast Bedankt Richard voor de HD DVD's van Superman

    20200422_103835.jpg20200422_103844.jpg20200422_103852.jpg
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Leuke collectie! Ik heb je een berichtje gestuurd.
    Dank je wel Richard ik heb de HD DVD's binnen en hebben een mooi plaatsje in de collectie.

    Zo mooi die rode doosjes...

    20200512_181908.jpg

    Als iemand nog meer Superman spullen heeft en weg doe, stuur maar en pm ik spaar alles van Superman.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Dank je wel Richard ik heb de HD DVD's binnen en hebben een mooi plaatsje in de collectie.

    Zo mooi die rode doosjes...

    20200512_181908.jpg

    Als iemand nog meer Superman spullen heeft en weg doe, stuur maar en pm ik spaar alles van Superman.
    Dat ziet er mooi uit Driekus.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •