De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: RED 2 (Blu-ray)

  1. #1

    Standaard RED 2 (Blu-ray)

    RED 2 (Blu-ray)

    De bejaarde spionnen zijn weer terug, in een matige opvolger van de succesvolle actiekomedie uit 2010.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik weet niet of we dezelfde film hebben gezien maar het enige wat mij stoorde bij deze uitgave was de zwartwaarde van bepaalde scenes.
    De andere dingen heb ik niks van gemerkt en ik heb 'm ondertussen toch al twee keer gezien (op 2 verschillende spelers - allebei Sony's).

    Film zelf is inderdaad matig en volledig overbodig imo. De eerste was zoveel beter (zoals meestal).

    Voor mij persoonlijk:
    Beeld: 7/10
    Geluid: 8.5/10
    Film: 5/10

  3. #3

    Standaard

    Beeld 8/10 Geluid 8/10 Film 8/10

    Heb me niets aangetrokken van al dat gezemel over de film en dat is maar goed ook, als je daar naar luistert zou
    je menig leuke en vermakelijke film missen.

    Heb me best vermaakt met deze film en nergens aan gestoord, HT setup heeft wel agressievere tracks meegemaakt
    en had zelf de indruk dat het vrij normaal was al heb ik hem welliswaar niet afgespeeld op orkaankracht.

    Gewoon een leuke film, heb de Botox Boys 3 ook in de winkel zien liggen, ben benieuwd hoe die is, wacht zelf
    nog even dat de prijs wat meer expendable wordt
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Ik vond dit best wel een vermakelijke film, heb me in ieder geval niet verveeld, net als bij de eerste RED trouwens. Ben het overigens volstrekt oneens met de beoordeling over de beeldkwaliteit. Vond het beeld juist over het algemeen heel netjes, scherp, natuurlijke kleuren, prima contrast en prettige zwartwaarden met veel detaillering. Kennelijk ben ik niet gevoelig voor de vermeende beeldfouten die in de review genoemd worden. Gelukkig maar.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •