De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Leek wil audio samenstellen (HELP!)

    Ik ga verhuizen en in mijn nieuwe huis zou ik het volgende willen:

    - draadloos muziek streamen vanaf mijn Ipad/Iphone/laptop naar de woonkamer, eetkamer, keuken en slaapkamer.
    - ook cd's kunnen luisteren
    - in de woonkamer goed geluid, in de keuken en slaapkamer hoef ik geen supergeluid.
    - een koppeling met mijn televisie en luidsprekers in de woonkamer
    - een mogelijkheid om bijvoorbeeld foto's van mijn laptop op de televisie te zien.

    Wat heb ik hiervoor allemaal nodig en welk systeem past hier het best bij?
    Ik ben erg onder de indruk van wat SONOS kan, maar ik vind het geluid niet mooi genoeg voor in de woonkamer en die playbar (om te koppelen aan mijn tv) vind ik gewoon te duur.

    Mijn budget is ongeveer €1000-€1500.

    Hopelijk kan iemand mij op weg helpen.

  2. #2

    Standaard

    hmm wat defineer jij als "goed geluid" wat voor muziek draai je , ik begrijp dat je nog al wat wil , kunnen die cd ;s in een cd speler of blueray speler en wil je ook een beetje laag? zo ja dan kom je niet uit op een heel compact systeem . ik zou eens gaan kijken of je op marktplaats een leuke set front speakers kunt kopen met een goede hifi set (in ieder geval een versterker / reciever met wat bronnen keuze en bv hdmi inputs en output .

    ik heb ook niet voor niets twee sets (die ik kan combineren ) ik stream met goedkoop bt streamer van de action via bv ipad of ook laptop , maar geeef toch de voorkeur voor cd boven de streamer omdat deze niet echt HIFI (din) is

    de boxen van mijn receiver zijn klein maar toch fatsoenlijke kwaliteit (JVC) en het laag komt uit een pc sub de eec staan als achter speakers surround gericht naar de zij muren en achter mij staan nog 2 jvc's de center ligt voor de tv , maar mijn receiver heeft geen hdmi , maar denon heeft erg mooie receivers met hdmi de betere kosten veel geld maar je kan het natuurlijk in fases doen . sonus speakers klinken voor het formaat niet slecht maar weet niet hoe lang die mee gaan .

    groet
    DF
    Stereo
    Denon pma 520a (1988) , Pioneer pd=207 cd , Sony minidisc 503, blueray samsung 1500 (stereo out) en sony dvd/hdd recorder stereo out . hepta ace boxen technics pickup

    homecinema
    denon avr 1604 (6.1) , samsung bd-p1500 optisch , sony dvd hdd recorder optisch , radio en streamer , jcv, creative en eec speakers

  3. #3

    Standaard

    Je reageert op een post van meer dan 4 jaar geleden van iemand die alleen deze post heeft geplaatst; er is een hele, hele kleine kans dat hij reageert .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •