Pagina 108 van 280 EersteEerste ... 85898104105106107108109110111112118158208 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.676 tot 2.700 van 6988 worden weergegeven.
  1. #2676

    Standaard Indagine su un cittadino al di sopra di ogni sospetto / 1970 / IT Blu-ray

    Investigation.jpg

    Top Gun 3D / 1986 / IT Blu-ray
    topgun.jpg 2D-versie

    Hatchet II / 2010 / NL Blu-ray
    hatchet.jpg

  2. #2677

    Standaard

    Ik sta er nog steeds versteld van waar jullie, met name Koroshiya en DVD Watcher, al die tijd vandaan halen. Ik heb hoogstens een uur, anderhalf uur per dag beschikbaar om te kijken, en zelfs dan lukt dat regelmatig niet door werk, huishoudelijke, administratieve en sociale verplichtingen, vriendin, andere hobbies, sport e.d. Blijven de films die jullie kijken nu echt beklijven? Of is het het ene oog, in het andere oor uit, en gaat het er puur om om zo veel mogelijk films te zien? Of is films kijken gewoon jullie enige hobby?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #2678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik sta er nog steeds versteld van waar jullie, met name Koroshiya en DVD Watcher, al die tijd vandaan halen. Ik heb hoogstens een uur, anderhalf uur per dag beschikbaar om te kijken, en zelfs dan lukt dat regelmatig niet door werk, huishoudelijke, administratieve en sociale verplichtingen, vriendin, andere hobbies, sport e.d. Blijven de films die jullie kijken nu echt beklijven? Of is het het ene oog, in het andere oor uit, en gaat het er puur om om zo veel mogelijk films te zien? Of is films kijken gewoon jullie enige hobby?
    Zou willen dat ik dezelfde redenen kon opnoemen, waarom ik per dag maar 1½ uur tijd voor films had, want dat zou betekenen dat ik een leven had, en dat heb ik dus bijna niet.
    Doe wel een studie, maar heb ook veel vrij en zorg dan dat ik eventueel studiewerk al gedaan heb, daarom vaak tijd over voor films, hoewel ik waarschijnlijk binnenkort aan het werk ga, dus zal het minder worden.
    Uitgaan, behalve de bioscoop, doe ik nooit, heb daar niks mee. En vrienden zijn net zo filmgek, dus kijk vaak samen.
    Normaal gesproken blijven de films ook wel echt hangen, maar als ik er 3 op 1 dag kijk, dan alleen de beste of 2 beste. Kijk ook eigenlijk nooit meerdere films achter elkaar, zorg wel dat er een paar uur tussen zit, hoewel dat in mijn posts niet persé duidelijk is.

    Had ik al gemeld dat ik verslaafd aan film was?

  4. #2679

    Standaard Big Hero 6 | 2014 | NL Blu-ray | 3D Versie | 102 min.


  5. #2680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik sta er nog steeds versteld van waar jullie, met name Koroshiya en DVD Watcher, al die tijd vandaan halen. Ik heb hoogstens een uur, anderhalf uur per dag beschikbaar om te kijken, en zelfs dan lukt dat regelmatig niet door werk, huishoudelijke, administratieve en sociale verplichtingen, vriendin, andere hobbies, sport e.d. Blijven de films die jullie kijken nu echt beklijven? Of is het het ene oog, in het andere oor uit, en gaat het er puur om om zo veel mogelijk films te zien? Of is films kijken gewoon jullie enige hobby?
    Beste Marcel,

    Ik ben en woon gelukkig alleen, dus ik hoef sowieso met niemand rekening te houden. Ik werk gewoon 5 dagen in de week, en daarnaast kijk ik mijn inziens niet zoveel films. Ik kijk normaal gesproken alleen op Vrijdag, zaterdag en zondag (Maar dan wel een aantal films inderdaad).
    Ik ben geen uitgaanstype, en ben vaak alleen (Nu zal je denken: Heeft ie geen vrienden, jawel, maar wonen niet in de buurt, maar ben veel teleurgesteld in veel mensen). Dat zal ik even uitleggen: In november 2011 heb ik bijvoorbeeld een hersenbloeding gehad (Maand of 7 uit de running geweest), en afgelopen november een beroerte (En daardoor aantal dagen in ziekenhuis gelegen, en in totaal 5 maanden in ziektewet). Al die tijd heb ik weinig mensen gezien hier, of wat van ze gehoord (via een belletje wat uitbleef, een mailtje wat uitbleef, een apje wat uitbleef), dat ik nu iets heb van Stik maar met z'n allen. Als er wat met hun is, dan ben ik 1 van de eerste die informeert, maar andersom nooit. Nou zulke ''vrienden'' ben ik dan liever kwijt, dan liever alleen Only the Lonely. Een beetje belangstelling mag er zeker wel zijn, zeker in situaties als deze vind ik. Als dat dan uitblijft, moet ik mezelf wel vermaken, en dat doe ik nu eenmaal graag met films kijken. Ik ga nooit naar een Cafe, Disco of iets dergelijks, dus dit is mijn ontspanning, met heel soms een concert van bv Golden Earring (Mijn helden). Ik koop en kijk alleen wat ik mooi vind. Sommige nu eenmaal wat meer en vaker dan anderen. Ik ga ook alleen naar de bios, want dat vind ik zelf ook het fijnste. Dus dit is in het kort een beetje de reden van het vele film kijken. De vrije tijd die ik heb, besteed ik nu eenmaal graag met wat leuks, en dat is met film en muziek. En als mensen je ''niet weten te vinden'', dan maar lekker alleen.

  6. #2681

    Standaard Friday the 13th Part VI: Jason Lives | 1986 | 88 MIN | English Subtitles (for the Deaf and Hard of Hearing) | US Blu-ray Box Set ''Friday the 13th: The Complete Collection'' Metal Box |



    Een gekwelde Tommy Jarvis besluit het lichaam van massamoordenaar Jason Voorhees op te graven om er zeker van te zijn dat hij dood is.
    Het rottende lichaam van Jason wordt door een bliksem echter weer tot leven gebracht en hij keert terug naar zomerkamp Crystal Lake, nu bekend als Camp Forrest Green.
    Terwijl de sheriff de paniekerige Tommy opsluit, richt Jason Voorhees een slachting aan in het kamp.

  7. #2682

    Standaard Jupiter Ascending | 2015 | FR Blu-ray | NL Subs | 3D Versie | 127 min.


  8. #2683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Beste Marcel,

    Ik ben en woon gelukkig alleen, dus ik hoef sowieso met niemand rekening te houden. Ik werk gewoon 5 dagen in de week, en daarnaast kijk ik mijn inziens niet zoveel films. Ik kijk normaal gesproken alleen op Vrijdag, zaterdag en zondag (Maar dan wel een aantal films inderdaad).
    Ik ben geen uitgaanstype, en ben vaak alleen (Nu zal je denken: Heeft ie geen vrienden, jawel, maar wonen niet in de buurt, maar ben veel teleurgesteld in veel mensen). Dat zal ik even uitleggen: In november 2011 heb ik bijvoorbeeld een hersenbloeding gehad (Maand of 7 uit de running geweest), en afgelopen november een beroerte (En daardoor aantal dagen in ziekenhuis gelegen, en in totaal 5 maanden in ziektewet). Al die tijd heb ik weinig mensen gezien hier, of wat van ze gehoord (via een belletje wat uitbleef, een mailtje wat uitbleef, een apje wat uitbleef), dat ik nu iets heb van Stik maar met z'n allen. Als er wat met hun is, dan ben ik 1 van de eerste die informeert, maar andersom nooit. Nou zulke ''vrienden'' ben ik dan liever kwijt, dan liever alleen Only the Lonely. Een beetje belangstelling mag er zeker wel zijn, zeker in situaties als deze vind ik. Als dat dan uitblijft, moet ik mezelf wel vermaken, en dat doe ik nu eenmaal graag met films kijken. Ik ga nooit naar een Cafe, Disco of iets dergelijks, dus dit is mijn ontspanning, met heel soms een concert van bv Golden Earring (Mijn helden). Ik koop en kijk alleen wat ik mooi vind. Sommige nu eenmaal wat meer en vaker dan anderen. Ik ga ook alleen naar de bios, want dat vind ik zelf ook het fijnste. Dus dit is in het kort een beetje de reden van het vele film kijken. De vrije tijd die ik heb, besteed ik nu eenmaal graag met wat leuks, en dat is met film en muziek. En als mensen je ''niet weten te vinden'', dan maar lekker alleen.
    Ik ben dan wel niet Marcel, maar wil als het niet erg is, toch even reageren.

    Ben net als DVD Watcher een flinke tijd ziek geweest (heb Cystic Fibrosis) en kon daarom een tijd lang bijna niks inspannends doen. Heb in die periode steeds meer films gekeken en ben behoorlijk verslaafd geraakt en ng steeds wel. Dat DVD Watcher zijn vrienden is kwijtgeraakt, vind ik echt te lullig voor woorden voor hem, want ik weet dat dat mij ook had kunnen overkomen, toen ik ziek was.
    Ga zelf ook vaak alleen naar de bioscoop, maar dat is omdat mijn film-interesses anders zijn dan mijn vrienden.
    Maar dat is dus mijn reden waarom ik veel films kijk.

  9. #2684

    Standaard Vacation | 2015 | 100 MIN | NL Ondertiteling | UK Blu-ray |



    Zet je schrap voor een wilde rit...
    De nieuwe generatie Griswolds is op weg naar weer een hilarisch familieavontuur dat gedoemd is te mislukken.
    Zoals zijn vader dat vroeger deed, verrast de nu volwassen Rusty Griswold en zijn vrouw Debbie en hun twee kinderen met een road trip naar Walley World, het "leukste familiepark" van heel Amerika.
    Wat kan er misgaan?

  10. #2685

    Standaard Into the Woods | 2014 | NL Blu-ray | 125 min.


  11. #2686

    Standaard The Mask of Zorro / 1998 / IT Blu-ray

    Zorro.jpg

    La Belle et la Bête / 2014 / NL Blu-ray
    Belle.jpg

    21-05 gezien

  12. #2687

    Standaard

    Mannen, dank voor jullie reacties. Dat verklaart een hoop. Mooi dat films kijken dan een goede afleiding is en dat je daar plezier aan beleeft. Ik zou ook nog wel meer films willen kijken, maar zoals gezegd, de tijd ontbreekt daarvoor. Mjn concentratievermogen wordt met de jaren ook wat minder, dus twee films acher elkaar kijken, lukt mij geeneens. Eigenlijk kijk ik tegenwoordig liever TV-series op Blu-ray. Kunnen me vaak wat meer boeien.
    Heb nog een flinke kijkachterstand en heb de hoop ooit, als ik met pensioen ben , dat te kunnen inhalen. Maar ja, dan moet je niet, zoals ik, regelmatig weer wat nieuws kopen, want dat schiet niet op.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #2688

    Standaard Texas Chainsaw 3D | 2013 | 92 MIN | 2D Versie | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Texas Chainsaw is een bloedstollende horror-slasher over de moorddadige Sawyer familie.
    Jaren terug, na een gruwelijke moordpartij, werd hun huis platgebrand door woedende omwonenden.
    Inclusief álle leden van de familie, dacht men.
    Decennia later en vele kilometers verderop komt Heather er achter dat haar ouders niet haar biologische- maar haar adoptieouders zijn.
    Ze heeft een stuk Texaanse grond geërfd van haar grootmoeder die zij nooit heeft gekend.
    Met haar vriendje en wat andere vrienden pakt ze de auto voor een lange autorit, met als eindbestemming de erfenis: het gigantische huis van Heather’s oma.
    Eenmaal aangekomen ontdekt Heather dat bij deze erfenis ook een neef hoort.
    En deze neef luistert naar de naam 'Leatherface'...

  14. #2689

    Standaard



    Geweldige film in cinema. Nu de thuisversie .

  15. #2690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door knightni Bekijk bericht

    Geweldige film in cinema. Nu de thuisversie .
    Hopelijk heeft u er thuis net zo van genoten .

    Zelf gezien vandaag (22-05):
    The Wrong Man / 1956 / ES Blu-ray
    WrongMan.jpg

    The Legend of Zorro / 2005 / IT Blu-ray
    Zorro.jpg

  16. #2691

    Standaard Friday the 13th Part VII: The New Blood | 1988 | 89 MIN | English Subtitles (for the Deaf and Hard of Hearing) | US Blu-ray Box Set ''Friday the 13th: The Complete Collection'' Metal Box |



    Tina heeft speciale gaven.
    Op een dag gaan Tina en haar familie gezellig naar Crystal Lake, naar hun vakantiehuisje.
    Per ongeluk dood ze haar vader met haar speciale gaven.
    Jaren later keert Tina terug naar Crystal lake en maakt de seriemoordenaar Jason weer levend, terwijl ze haar vader weer tot leven wilde maken.

  17. #2692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Hopelijk heeft u er thuis net zo van genoten .
    Bij deze bevestigd: het blijft voor mij in beide gevallen een prachtige film .

  18. #2693

    Standaard The Hateful Eight



    Zoals velen onder jullie een grote Tarantino-fan

  19. #2694

    Standaard 30 Minutes or Less | 2011 | DE Blu-ray | NL Subs | 83 min.


  20. #2695

  21. #2696

    Standaard Take Shelter | 2011 | 121 min. | NL

    Take Shelter (A).jpg Take Shelter (B).jpg

    Curtis La Forche is een brave werknemer van een boorfirma, de perfecte vader van het dove dochtertje Hanna, de ideale echtgenoot van de nuchtere Samantha en de Christelijke steunpilaar van een hechte dorpsgemeenschap. Een perfect leven, totdat alles in een droom tegen Curtis lijkt te rebelleren. Zijn hond valt hem aan, Samantha gluurt met een moorddadige blik naar haar man en op de achtergrond dreigt een destructieve storm. Om zijn gezin te beschermen besluit hij de stormschuilkelder in zijn tuin te vergroten en te verstevigen. Curtis wordt alsmaar schichtiger en asocialer, terwijl hij obsessief doorwerkt aan de kelder. Hoe ver gaat Curtis en in hoeverre zijn de visioenen werkelijkheid?

    IMDb: 7,4 / WhatIWatch: 7,7
    Blu-ray recensie
    Screenshots (30)
    Filmtrailer
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #2697

    Standaard Good Morning, Vietnam / 1987 / UK Blu-ray

    GoodMorningVietnam.jpg

    Iron Man / 2008 / DE Blu-ray
    IronMan.jpg

    24-05 gezien.

  23. #2698

    Standaard Sabrina / 1954 / DE Blu-ray

    Sabrina.jpg
    Even een kleine waarschuwing voor toekomstige kopers:
    Spendeer desnoods wat meer aan de US-uitgave, want deze Europese-uitgave ziet er vreselijk digitaal uit, jammer genoeg. Om over het aspect-ratio nog maar te zwijgen.
    Geluid is prima, maar het ziet er dus totaal niet uit zoals film. Oh en 0 extras ook.

    Big Bad Wolves / 2013 / NL Blu-ray
    BigBadWolves.jpg

  24. #2699

    Standaard The Informant! | 2009 | 108 min. | NL-versie

    Informant, The (A).jpg Informant, The (B).jpg

    Mark Whitacre maakt stiekem opnames tijdens een bijeenkomst van zakenbobo's die illegale prijsafspraken maken over voedingssupplementen. Mark neemt de ene tape na de andere op, de ene vergadering na de andere. Hij weet zeker dat hij met deze tapes een nationale held wordt. Maar wat ging er mis? Regisseur Steven Soderbergh werkt wederom samen met een van de hoofdrolspelers uit zijn Ocean's-trilogie voor een scherpe aanval op de top van het bedrijfsleven, gebaseerd op het waargebeurde verhaal van een van de grootste klokkenluiders aan de top in de geschiedenis van de VS.

    IMDb: 6,5 / WhatIWatch: 6,5
    Blu-ray recensie
    Screenshots (20)
    Trailer
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #2700

    Standaard The Mel Brooks Collection: Young Frankenstein | 1974 | 106 min. | US-versie | Regio A | Engelse SDH-ondertitels

    Mel Brooks Collection, The (A).jpg Mel Brooks Collection, The (B).jpg

    In het doldwaze eerbetoon aan Mary Shelley’s klassieker van Mel Brooks wordt elke Frankenstein film ooit gemaakt heerlijk op de hak genomen. De jonge Dr. Frankenstein wordt op last van het testament van zijn overleden grootvader op diens kasteel uitgenodigd en ontdekt hier al snel hoe hij een lijk tot leven kan wekken. Met de hulp van de gebochelde Igor en de bloedmooie Inga creëert hij een monster dat alleen maar op zoek is naar liefde.

    IMDb: 8,0 / WhatIWatch: 7,4
    Blu-ray recensie
    Screenshots (7)
    Trailer
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 108 van 280 EersteEerste ... 85898104105106107108109110111112118158208 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •