Pagina 141 van 280 EersteEerste ... 4191131137138139140141142143144145151191241 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.501 tot 3.525 van 6989 worden weergegeven.
  1. #3501

    Standaard Live and Let Die | 1973 | 122 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray ''Bond 50: 1962 - 2008 (22 Movies)'' |



    Met charme, humor en zelfverzekerdheid kruipt Roger Moore voor de eerste keer in de huid van de minzame, wereldwijze - en dodelijke - Agent 007.
    Hij moet zich direct in een allesbeslissende strijd storten tegen een beruchte drugsbaron die ten doel gesteld heeft om James Bond uit de weg te ruimen en de wereld te veroveren.

  2. #3502

    Standaard Commando | 1985 | 92 MIN | Director's Cut | Dutch Subtitles | UK Blu-ray ''30th Anniversary Edition'' |



    In deze actieklassieker speelt Arnold Schwarzenegger, op geheel eigen wijze, de hoofdrol als de gepensioneerde kolonel John Matrix.
    Matrix is het voormalig hoofd van een speciale commando eenheid.
    Hij wordt gedwongen om weer in actie te komen wanneer zijn dochter (Alyssa Milano) wordt gekidnapt.
    Met de hulp van een lichtgeraakte moordenares heeft Matrix slechts een paar uur de tijd om zijn moeilijkste taak ooit te volbrengen: het vinden van zijn dochter voordat zij wordt vermoord.

  3. #3503

    Standaard Lust, Caution | 2007 | 158 min. | 1.78:1 | 1080p | NL-uitgave

    Lust Caution (A).jpg Lust Caution (B).jpg

    Originele titel: Se, Jie

    Tijdens de Tweede wereldoorlog wordt Shanghai bezet door Japan. De jonge, mooie actrice Wong maakt deel uit van een verzetsgroep en vormt de spil in deze verbluffende erotische spionagethriller. Haar gevaarlijke missie om de Japanse collaborateur Mr. Yee te verleiden en vermoorden mislukt in eerste instantie jammerlijk. Als ze jaren later gevraagd wordt haar missie alsnog te volbrengen, raakt ze verstrikt in haar eigen emoties.

    IMDb: 7,6 | Rotten Tomatoes: 72%
    Blu-ray recensie (US-uitgave)
    Screenshots (10)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #3504

    Standaard American Graffiti | 1973 | 110 min. | 2.36:1 | 1080p | NL-uitgave

    American Graffiti (A).jpg American Graffiti (B).jpg

    Geregisseerd door George Lucas.
    Met Richard Dreyfuss, Ron Howard en Charles Martin Smith


    Twee jongens staan op het punt om te gaan studeren. Beiden hebben ze twijfels. Ze brengen een laatste avond door waarin ze elk avontuur mogelijk proberen te hebben voor het ochtend is, en ze moeten beslissen over de rest van hun leven.


    IMDb: 7,5 | Rotten Tomatoes: 95%
    Blu-ray recensie (NL)
    Screenshots (20)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #3505

    Standaard The Man with the Golden Gun | 1974 | 126 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray ''Bond 50: 1962 - 2008 (22 Movies)'' |



    Een dodelijke kogel voor James Bond (Roger Moore).
    Geheim agent 007 moet zich dit keer door een tweevoudig probleem worstelen.
    Hij moet het in de eerste plaats opnemen tegen de aartsschurk Scaramanga (Christopher Lee).
    Deze heeft de hand weten te leggen op een essentieel onderdeel van een revolutionaire ontdekking met de codenaam Solex.
    Onder aanvoering van Scaramanga heeft de internationale onderwereld de gevaarlijkste beroepsmoordenaar ter wereld op Bond af gestuurd.

  6. #3506

    Standaard Flight of the Navigator | 1986 | 90 MIN | English Subtitles | UK Blu-ray ''Zavvi Exclusive'' Steelbook |



    De 12-jarige David raakt vermist in 1978, om in 1986 ineens weer op te duiken.
    In de 8 jaar die zijn voorbij gegaan, is hij niet ouder geworden.
    Het is geen toeval dat ten tijde van de terugkeer van David, er verstrikt in elektriciteitskabels een UFO wordt gevonden.


  7. #3507

    Standaard White Men Can't Jump | 1992 | 117 MIN | Extended Version | English Subtitles for the Deaf and Hard of Hearing | UK Blu-ray |



    Oplichter Billy (Woody Harrelson) is op de vlucht voor zijn schuldeisers en belandt hierbij in de wijk Venice in Los Angeles.
    Om wat bij te verdienen daagt hij op een veldje waar een groep zwarte jongens aan het basketballen is, één van hen uit tot een duel om geld.
    Sidney (Wesley Snipes) gaat de uitdaging aan, want hoe zou zo'n slungelige blanke nu iets van basketbal afweten?
    Wanneer Sidney voor de ogen van zijn vrienden wordt ingemaakt, bedenkt hij dat hij samen met Bill wel eens veel geld zou kunnen verdienen door weddenschappen aan te gaan.
    Dit zou ook voor hem goed uitkomen, want Sidney kan wel wat geld gebruiken.
    Maar wat Sidney echter niet weet, is dat Billy schulden heeft bij twee gangsters die hun geld binnenkort komen opeisen.

  8. #3508

    Standaard Jessabelle | 2014 | 91 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Jessie (Sarah Snook) keert terug naar haar vader zijn huis in Louisiana, nadat ze door een ongeluk haar benen niet meer kan gebruiken.
    Eenmaal daar ontdekt ze een mysterie omtrent haar eigen geboorte en een kwade geest, genaamd Jessabelle, die vastbesloten is om haar te vernietigen.

  9. #3509

    Standaard Don't Breathe | 2016 | 89 MIN | English Subtitles | UK Blu-ray Limited Edition Steelbook |



    Money (Daniel Zovatto) hoort over een blinde veteraan (Stephen Lang) die alleen woont en weleens een grote som geld zou kunnen bezitten.
    Alex (Dylan Minnette) is niet blij met de klus maar Rocky (Jane Levy) staat te popelen om snel geld te verdienen.
    Als ze vervolgens bij het enige bewoonde huis van het blok staan en de rottweiler van de eigenaar hebben weten te kalmeren, slagen ze erin om binnen te komen.
    Al snel wordt duidelijk dat de eigenaar dan wel blind mag zijn maar verre van hulpeloos is.

  10. #3510

    Standaard The Servant | 1963 | 115 min. | 1.64:1 | 1080p | NL

    Servant, The (A).jpg Servant, The (B).jpg

    De rijke Tony stelt een nieuwe bediende aan. Wanneer de bediende voorstelt dat het huis wat opgeknapt moet worden, raakt Tony zowat bankroet door de nieuwe dure aankleding. Het blijkt dat de bediende, hoewel hij in zijn rol blijft, de macht over zijn baas krijgt. Al snel wordt het hele huiselijk leven door de bediende beslist. Tony's verloofde krijgt door wat er aan de hand is, maar de bediende nodigt ook zijn eigen vriendin uit om de gemoederen nog wat verder op te stoken.

    IMDb: 8,0 | WhatIWatch: 8,1
    Blu-ray recensie (UK)
    Screenshots (20)


    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #3511

    Standaard Hacksaw Ridge | 2016 | 139 min. | NL Uitgave


  12. #3512

    Standaard Phenomena / 1985 / UK Blu-ray



    4K Italian Cut (Italian Stereo)

  13. #3513

    Standaard Jupiter Ascending | 2015 | 3D-2D | NL uitgave|



    in 3D.
    I Love My Sci-Fi

  14. #3514

    Standaard Alien | 1979 | 117 MIN | Theatrical Version | NL Ondertiteling | NL Blu-ray ''Limited Edition Egg'' Box-set |



    In het eerste hoofdstuk van de Alien Saga gaat de bemanning van ruimteschip Nostromo op zoek naar de herkomst van een noodsignaal, afkomstig van een verre planeet.
    Ze doen een vreselijke ontdekking: een levensvorm die groeit in het menselijk lichaam.
    Nu moet de bemanning niet alleen vechten voor hun eigen leven, maar voor het behoud van het gehele menselijke ras!

  15. #3515

    Standaard Spotlight | 2015 | 129 min. | 1.85:1 | 1080p | NL-uitgave

    Spotlight (A).jpg Spotlight (B).jpg

    Marty Baron (Liev Schreiber) is net aangesteld als de nieuwe hoofdredacteur van de krant The Boston Globe. Een van de eerste stukjes die hij leest is een column over misbruik van kinderen door een lokale priester. Hij wil een vervolg geven aan dit verhaal en geeft het Spotlight-team de opdracht om hier verder aan te werken. Dit team van drie onderzoeksjournalisten, onder leiding van Walter 'Robby' Robinson (Michael Keaton) begint met het onderzoek en komt al snel tot de conclusie dat het fenomeen kindermisbruik door de katholieke kerk veel groter is dan dit ene incident. Ze stuiten op veel meer zaken, die door de kerk allemaal in de doofpot zijn gestopt. Het kost maanden werk om het verhaal rond te krijgen. Maar dan komen ze ook met een stuk dat de wereld versteld zal doen staan.

    IMDb: 8,1 | WhatIWatch: 8,0
    Blu-ray recensie
    Screenshots (35)

    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 18-05-2017 om 13:58
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #3516

    Standaard The Flash | Seizoen 1 | 2014 - 2015 | 23 afleveringen | 981 min. | 1.78:1 | 1080p | NL-uitgave

    Flash, The - Seizoen 1 (A).jpgFlash, The - Seizoen 1 (B).jpg

    In deze spin-off van de populaire superheldenserie Arrow volg je Barry Allen (Grant Gustin), een briljante eenling die werkt voor de Central City Police Department. Zijn tragische verleden heeft ervoor gezorgd dat Barry bijzondere interesses heeft: onopgeloste zaken, paranormale gebeurtenissen en wetenschappelijke ontdekkingen. Niets is echter zo interessant als wat er met hem gebeurt: na een ongeluk ontwikkelt hij bovennatuurlijke snelheid. Het duurt dan ook niet lang voordat Central City zijn eigen gemaskerde held heeft: The Flash.

    Afleveringen:

    • Pilot
    • Fastest Man Alive
    • Things You Can't Outrun
    • Going Rogue
    • Plastique
    • The Flash Is Born
    • Power Outage
    • Flash Vs. Arrow
    • The Man In The Yellow Suit
    • Revenge Of The Roques
    • The Sound And The Fury
    • Crazy For You
    • The Nuclear Man
    • Fallout
    • Out Of Time
    • Rogue Time
    • Tricksters
    • All Star Team Up
    • Who Is Harrison Wells?
    • The Trap
    • Grodd Lives
    • Rogue Air
    • Fast Enough


    IMDb: 8,1 | WhatIWatch: 7,6
    Blu-ray recensie (US-uitgave)
    Screenshots (25)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #3517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Flash, The - Seizoen 1 (A).jpgFlash, The - Seizoen 1 (B).jpg

    In deze spin-off van de populaire superheldenserie Arrow volg je Barry Allen (Grant Gustin), een briljante eenling die werkt voor de Central City Police Department. Zijn tragische verleden heeft ervoor gezorgd dat Barry bijzondere interesses heeft: onopgeloste zaken, paranormale gebeurtenissen en wetenschappelijke ontdekkingen. Niets is echter zo interessant als wat er met hem gebeurt: na een ongeluk ontwikkelt hij bovennatuurlijke snelheid. Het duurt dan ook niet lang voordat Central City zijn eigen gemaskerde held heeft: The Flash.

    Afleveringen:

    • Pilot
    • Fastest Man Alive
    • Things You Can't Outrun
    • Going Rogue
    • Plastique
    • The Flash Is Born
    • Power Outage
    • Flash Vs. Arrow
    • The Man In The Yellow Suit
    • Revenge Of The Roques
    • The Sound And The Fury
    • Crazy For You
    • The Nuclear Man
    • Fallout
    • Out Of Time
    • Rogue Time
    • Tricksters
    • All Star Team Up
    • Who Is Harrison Wells?
    • The Trap
    • Grodd Lives
    • Rogue Air
    • Fast Enough


    IMDb: 8,1 | WhatIWatch: 7,6
    Blu-ray recensie (US-uitgave)
    Screenshots (25)

    Spotlight heb je ook snel afgekeken in 12 minuten

  18. #3518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Spotlight heb je ook snel afgekeken in 12 minuten
    Ja, ik heb een cursus "Snel films kijken gevolgd", anders kom ik nooit door mijn kijkachterstand heen. Ben nog aan het puzzelen hoe ik de 23 afleveringen van "The Flash" in twee dagen kan bekijken. Wordt lastig.
    Raymond, als ik een Blu-ray in de speler stop dan wordt nog niet automatisch de dvd.nl website gestart en worden mijn kjikgegevens nog niet automatisch gevuld. Misschien dat de nieuwe website die functie wel ondersteunt?

    "Spotlight" ga ik vanavond afkijken en aflevering 3 van "The Flash".
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #3519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja, ik heb een cursus "Snel films kijken gevolgd", anders kom ik nooit door mijn kijkachterstand heen. Ben nog aan het puzzelen hoe ik de 23 afleveringen van "The Flash" in twee dagen kan bekijken. Wordt lastig.
    Raymond, als ik een Blu-ray in de speler stop dan wordt nog niet automatisch de dvd.nl website gestart en worden mijn kjikgegevens nog niet automatisch gevuld. Misschien dat de nieuwe website die functie wel ondersteunt?

    "Spotlight" ga ik vanavond afkijken en aflevering 3 van "The Flash".
    Wat betreft die serie misschien s'morgens al heel vroeg beginnen? Als ik de films ga bekijken, heb ik van te voren de gegevens al ingevuld. Start ik met de film, dan klik ik op publiceren. Kijk ik bv 4 verschillende films achter elkaar, dan heb ik dus van te voren alles al ingevuld. Vind ik wel zo gemakkelijk.

  20. #3520

    Standaard Mil gritos tiene la noche / 1982 / UK Blu-ray


  21. #3521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat betreft die serie misschien s'morgens al heel vroeg beginnen? Als ik de films ga bekijken, heb ik van te voren de gegevens al ingevuld. Start ik met de film, dan klik ik op publiceren. Kijk ik bv 4 verschillende films achter elkaar, dan heb ik dus van te voren alles al ingevuld. Vind ik wel zo gemakkelijk.
    Leuk bedacht, Raymond, maar ik heb echt niet de hele dag de tijd om films te kijken. Donderdag is mijn vrije dag, maar is meestal aardig volgepland met diverse activiteiten. Films kijken vind ik leuk, maar het gebeurt regelmatig dat ik gewoon even geen tijd heb. Heb namelijk genoeg andere hobbies die ook aandacht vragen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #3522

    Standaard The Danish Girl | 2015 | 120 min. | 1.84:1 | 1080p | NL-uitgave

    Danish Girl, The (A).jpg Danish Girl, The (B).jpg

    De Deense kunstschilder Einar Wegener (Eddie Redmayne) is gelukkig getrouwd met Gerda (Alicia Vikander). Kinderen hebben ze nog niet, maar ze werken er hard aan. Gerda schildert ook, maar is minder succesvol dan Einar. Ze heeft wel een grote opdracht om balletdanseres Ulla (Amber Heard) te portretteren. Maar wegens drukte is ze niet altijd beschikbaar om te poseren. Ze vraagt of Einar wil helpen en trekt haar de balletjurk van Ulla aan. Einar voelt zich erg comfortabel in de jurk. Dat is het begin van een spel. Einar gaat, gesteund door Gerda, in vrouwenkleding en met make-up op naar een expositie. Ze noemt zichzelf Lili, de nicht van Einar. Een aantal mannen zijn erg gecharmeerd van Lili, waaronder Henrik (Ben Whishaw), die avances maakt richting Lili. Het spel slaat al snel om in een serieus gevoel van Einar dat hij in een verkeerd lichaam zit. Hij voelt zich veel meer vrouw dan man. Dokters proberen hem te 'genezen' of ze proberen hem in een gesticht te plaatsen als krankzinnige. Maar Einar is vastberaden; hij wil als Lili verder door het leven. Met Gerda aan haar zijde.


    IMDb: 7,0 | WhatIWatch: 7,0
    Blu-ray recensie
    Screenshots (20)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #3523

    Standaard The Magnificent Seven | 2016 | 132 min. | NL Uitgave


  24. #3524

    Standaard Doctor Strange | 3D Uitgave | 2016 | 115 Min. | NL Uitgave


  25. #3525

    Standaard Unbroken / 2014 / UK Blu-ray


Pagina 141 van 280 EersteEerste ... 4191131137138139140141142143144145151191241 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •