Pagina 117 van 281 EersteEerste ... 1767107113114115116117118119120121127167217 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.901 tot 2.925 van 7009 worden weergegeven.
  1. #2901

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Er worden nog maar weinig Ultra HD Blu-rays gekeken hier.... Sowieso maar weinig leden in dit veelgebruikte topic. De rest kijkt niet of heeft geen zin om dat met ons te delen. En waar is peptalk gebleven? Vroeger een vaste klant in dit topic, maar al een hele tijd hier niet meer gezien.
    Ik kijk ze niet omdat ik geen UHD TV heb, en ook geen UHD speler, en ook geen UHD schijfjes. Ik heb er het geld ook niet voor om nu al dat materiaal aan te schaffen. Mijn Full HD 55 inch TV is nog goed, dus die kan nog wel effe mee. Ik woon maar in een appartement, dus veel plaats heb ik ook niet om deze ''oude'' TV ergens anders neer te zetten. Op mijn slaapkamer heb ik al een TV staan, dus dat is ook geen optie. Dus voor mij voorlopig is het voor mij niet aan de orde, en zijn dat dus de redenen van/voor mij om ze niet te kijken.

  2. #2902

    Standaard The Adventures of Buckaroo Banz... / 1984 / UK Blu-ray



    Voor mij ook nog geen UHDs, omdat ik de apparatuur nog niet heb, maar het voornamelijk vertik om €20,- tot €30,- voor een film te betalen. Betalen voor een film, geen enkel probleem, maar er is een grens.

  3. #2903

  4. #2904

    Standaard The VVitch: A New-England Folktale | 2015 | 93 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    In het New England van 1630 leven William en Katherine met hun vijf kinderen een leven toegewijd aan het christendom.
    Ze wonen aan de rand van een oneindig lijkende wildernis.
    Wanneer hun pasgeboren zoon echter op mysterieuze wijze verdwijnt en hun gewassen ook niet uitkomen, keert het gezin zich tegen elkaar.
    The Witch is een angstaanjagend portret over een gezin dat ten onder gaat aan hun eigen angsten en hen een makkelijke prooi maakt voor een nog groter kwaad.

  5. #2905

    Standaard

    [QUOTE=DVD Watcher;2028517]

    Lijkt mij een interessante film. Ben benieuwd wat je ervan vond.

  6. #2906

    Standaard

    [QUOTE=Koroshiya Ichi;2028520]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht


    Lijkt mij een interessante film. Ben benieuwd wat je ervan vond.
    Persoonlijk gezien vond ik hem zeer, zeer tegenvallen. Totaal niet eng ofzo, amper gore. Voor mijn gevoel was het net een tv film. Meer een tussendoortje als je niks meer hebt, dan de topper die mensen hem vonden tijdens de hype rondom de film.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 23-07-2016 om 13:52

  7. #2907

    Standaard Hard to Be a God (Trudno byt bogom) / 2013 / UK Blu-ray



    Volgens het doosje en mijn speler bevat deze uitgave een 5.1 DTS-HDMA-track, maar ik had 90% van de tijd het idee dat ik naar een goede mono-track zat te luisteren. Is er misschien iemand die deze uitgave heeft en zijn bevindingen kan en wil delen? Ben benieuwd of het aan mijn setup ligt.

  8. #2908

    Standaard

    [QUOTE=DVD Watcher;2028544]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht

    Persoonlijk gezien vond ik hem zeer, zeer tegenvallen. Totaal niet eng ofzo, amper gore. Voor mijn gevoel was het net een tv film. Meer een tussendoortje als je niks meer hebt, dan de topper die mensen hem vonden tijdens de hype rondom de film.+
    Bedankt voor je reactie. Om eerlijk te zijn, had ik na wat ik een beetje gelezen had, totaal niet het idee dat de film een gorefest of hele enge film zou zijn. Meer een psychologische horrorfilm, dan echt iets heel engs. Ik heb de film niet gezien, maar die indruk kreeg ik dus. Zal voor de zekerheid wachten met een aanschaf, tot de film rond of onder een 10tje is.

  9. #2909

    Standaard Hasta La Vista | 2011 | 114 MIN | NL Gesproken | NL Blu-ray |



    Drie jonge gasten houden van wijn en vrouwen.
    Het eerste proeven ze met plezier, maar het tweede hebben ze nog nooit mogen smaken.
    Onder het mom van een wijn-tour reizen de drie naar Spanje om eindelijk van de grond te gaan.
    Niets zal hen tegenhouden.
    Zeker niet het feit dat de eerste blind is, de tweede in een rolstoel zit en de derde volledig verlamd is.

  10. #2910

    Standaard X-Men 2 | 2003 | 134 MIN | English Subtitles (For the Deaf and Hard of Hearing) | UK Blu-ray ''Quadrilogy'' Box-set |



    Wanneer een onbekende, vermoedelijk een mutant met buitengewone krachten, de president aanvalt krijgen de mutanten met nog meer argwaan en discriminatie te maken dan al het geval was.
    Er komt bredere steun in de samenleving voor een registratieplicht voor mutanten.
    Militair leider William Stryker is één van de grootste voorstanders van dit plan, en leidt een aanval op de X-Men opleiding.
    De ontsnapte Magneto begint een opmerkelijke samenwerking met Professor Xavier om Stryker te stoppen.
    Ondertussen begint Wolverine een onderzoek naar zijn verleden.

  11. #2911

    Standaard Deep Impact | 1998 | 121 min. | NL-versie

    Deep Impact (A).jpg Deep Impact (B).jpg

    De 14-jarige Leo Beiderman ontdekt bij stom toeval een nieuwe komeet. De ambitieuze journaliste Jenny Lerner krijgt er lucht van en ziet de primeur als een handig carrièrezetje, want, zo maakt de eerste zwarte president Tom Beck bekend: de mensheid heeft nog maar een paar maanden te gaan. Als noodoplossing wordt een gigantische onderaardse schuilkelder aangelegd waar één miljoen uitverkorenen de jarenlange winter die de komeetinslag zal veroorzaken, kunnen overleven. Voor plan B wordt astronaut Spurgeon Tanner uit zijn pensioen teruggehaald...

    IMDb: 6,1 | WhatIWatch: 6,3
    Blu-ray recensie
    Screenshots (10)


    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #2912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht


    Volgens het doosje en mijn speler bevat deze uitgave een 5.1 DTS-HDMA-track, maar ik had 90% van de tijd het idee dat ik naar een goede mono-track zat te luisteren. Is er misschien iemand die deze uitgave heeft en zijn bevindingen kan en wil delen? Ben benieuwd of het aan mijn setup ligt.
    Ik heb hem even voor je beluisterd...het klopt wel wat je zegt. Toch hoor en zie ik op mijn versterker wel dat het gescheiden kanalen zijn. Verreweg het meeste geluid komt uit de centerspeaker. Uit de speakers links- en rechtsvoor beluister ik vooral wat zachtere omgevingsgeluiden zoals regen. Surroundspeakers achter hoor ik niet of nauwelijks.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #2913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb hem even voor je beluisterd...het klopt wel wat je zegt. Toch hoor en zie ik op mijn versterker wel dat het gescheiden kanalen zijn. Verreweg het meeste geluid komt uit de centerspeaker. Uit de speakers links- en rechtsvoor beluister ik vooral wat zachtere omgevingsgeluiden zoals regen. Surroundspeakers achter hoor ik niet of nauwelijks.
    Bedankt voor je bevindingen. Had dezelfde ervaring. Ben er wel achter dat de UK-uitgave een 16-bit-track bevat van 2095 kbps en de US-uitgave een 24-bit-track van 3831 kbps. Misschien dat de UK-uitgave daarom zo bescheiden klinkt.
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 24-07-2016 om 09:41

  14. #2914

    Standaard The Expendables 2 | 2012 | 103 MIN | English Subtitles | UK Blu-ray |



    De louche CIA agent Church (Bruce Willis) stuurt de Expendables, een groep huurlingen, opnieuw op een gevaarlijke missie.
    De groep moet een vermist pakketje zien terug te krijgen bij het agentschap.
    Het pakketje is echter in Gazak, een door oorlog verscheurd Oost-Europees land.
    De missie loopt in het honderd wanneer blijkt dat een andere groep huurlingen, de Sangunaires, dezelfde opdracht probeert uit te voeren.

  15. #2915

    Standaard The Grapes of Wrath / 1940 / US Blu-ray


  16. #2916

    Standaard Gone with the Wind / 1939 / UK Blu-ray



    Is een wel erg mooi stijlvol doosje. Jammer dat er niet meer van zijn.
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 26-07-2016 om 16:09

  17. #2917

    Standaard Cave of Outlaws / 1951 / DE Blu-ray



    Twelve O'Clock High / 1949 / US Blu-ray


    Jour de fête / 1949 / US Blu-ray
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 26-07-2016 om 23:03

  18. #2918

    Standaard Bloed, zweet & tranen | 2015 | 112 min. | NL-versie

    Bloed, Zweet en Tranen (A).jpg Bloed, Zweet en Tranen (B).jpg

    André Hazes is acht jaar oud als Johnny Kraaijkamp hem ontdekt op de Albert Cuypmarkt: een ster is geboren. De film handelt over drie cruciale fases in Hazes’ leven: zijn jeugd in de jaren 60, de jaren 80 en zijn doorbraak en zijn laatste levensjaar.

    IMDb: 7,2 | WhatIWatch: 7,3
    Blu-ray recensie

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #2919

    Standaard X-Men 3: The Last Stand | 2006 | 105 MIN | English Subtitles (For the Deaf and Hard of Hearing) | UK Blu-ray ''Quadrilogy'' Box-set |



    Via de mutant Jimmy heeft men een 'geneesmiddel' voor mutatie uitgevonden.
    Voor het eerst in hun leven hebben mutanten nu een keus: hun krachten, waardoor ze niet geaccepteerd worden door de samenleving, behouden of hun krachten opgeven zodat ze menselijk worden.
    Ondertussen probeert Magneto een leger mutanten bij elkaar te krijgen om het geneesmiddel te vernietigen, en ontdekken Charles Xavier en zijn mutanten dat Jean Grey terug is.
    Maar ze is niet helemaal zichzelf.

  20. #2920

    Standaard San Andreas (3D) | 2015 | 114 min. | DE-versie | Engels gesproken | Engelse SDH-ondertitels | Steelbook

    San Andreas (3D) (A).jpg San Andreas (3D) (B).jpg

    De beruchte San Andreasbreuk maakt zijn gevreesde reputatie waar. Californië wordt getroffen door een allesverwoestende aardbeving. Een SAR-helikopterpiloot (Dwayne Johnson) en zijn van hem vervreemde vrouw reizen van Los Angeles naar San Francisco, om hun enige dochter te redden. Hun gevaarlijke reis naar het noorden is slechts het begin.

    IMDb: 6,1 | WhatIWatch: 6,4
    Blu-ray recensie
    Screenshots (30)

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #2921

    Standaard Key Largo / 1948 / DE Blu-ray



    Monsieur Hulot's Holiday (Les vacances de M. Hulot) / 1953 / US Blu-ray

  22. #2922

    Standaard Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull / 2008 / DE Blu-ray



    Chisum / 1970 / DE Blu-ray
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 28-07-2016 om 18:39

  23. #2923

    Standaard The Expendables 3 | 2014 | 132 MIN | Extended Edition | English Subtitles | UK Blu-ray |



    Barney (Sylvester Stallone), Christmas (Jason Statham) en de rest van het team komen oog in oog te staan met Conrad Stonebanks (Mel Gibson), die jaren geleden samen met Barney de mede-oprichter was van 'The Expendables'.
    Stonebanks is later een meedogenloze wapenhandelaar geworden waardoor Barney hem noodgedwongen heeft moeten doden, tenminste dat dacht hij.
    Stonebanks, die aan de dood ontsnapte, heeft het plan opgevat om een einde te maken aan het team van The Expendables.
    Barney heeft echter hele andere plannen.

  24. #2924

    Standaard Police Story 4: First Strike | 1996 | 84 MIN | English Subtitles (for the Deaf and Hard of Hearing) | Duitse Blu-ray



    Jackie heeft indruk gemaakt op de CIA en de organisatie wil graag dat hij de verdachte Tsui volgt naar Australië.
    Van zijn eigen baas krijgt hij de aanvullende instructie om ook een paar dagen vakantie op te nemen en te ontspannen.
    Bij aankomst blijkt echter dat een eenvoudig rapport uitbrengen over haar gedrag in het vliegtuig niet genoeg is, en hij raakt verwikkeld in een situatie waarin hij niet weet wie hij vertrouwen kan.

  25. #2925

    Standaard The Boogeyman / 1980 / UK Blu-ray


Pagina 117 van 281 EersteEerste ... 1767107113114115116117118119120121127167217 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •