Pagina 9 van 23 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 567 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard Steve-O: Out on Bail | 2003 | 92 MIN | NL Ondertiteling | NL DVD |



    Wie kent Steve-O niet van zijn stunts uit de beroemde Jackass serie op MTV.
    Onlangs was hij ook in Nederland voor optredens en komt ook op herhaling voor festivals.
    Deze beelden zijn niet geschikt voor mensen die een zwakke maag hebben.

  2. #202

    Standaard Steve-O: Gross Misconduct | 2006 | 119 MIN | NL Ondertiteling | NL DVD |



    Steve-O, de man die zijn naam en faam te danken heeft aan het uitvoeren van de meest hersenloze stunts in het programma ''Jackass'' gaat nog verder!

    ''Steve-O: Gross Misconduct'' bevat twee uur van de ziekste stunts, de hardste grappen en de meest verschrikkelijke ongelukken die je ooit op de televisie zult zien.
    Zie hoe Steve-O zijn lichaam mosbruikt voor stunts, die niet bij een normaal mens in zijn hoofd zouden opkomen.
    Hij niet dollarbiljetten aan zijn lichaam, haalt wrede grappen uit met niets vermoedende voorbijgangers en je ziet ook beelden van zijn meest legendarische stunt...de ''Fireball Summersault''.
    De beelden zijn zo extreem, dat Steve-O zelf vindt dat deze DVD verboden moet worden.

  3. #203

    Standaard Steel Magnolias | 1989 | 114 MIN | NL Ondertiteling | NL DVD |



    De kapsalon in Louisiana van Truvy vormt de centrale locatie van dit melodrama rond zes southern belles.
    Truvy en Annelle verzorgen dameshaar, terwijl rijke Ouiser Boudreaux en rusteloze Clairee geregeld binnen stappen voor de laatste roddels en het uitwisselen van levenswijsheden.
    Shelby is een aanstaande bruid die tijdens een bezoekje aan de salon flauwvalt, M'Lynn is haar moeder.
    Wat begint als een luchtige komedie - of liever: een opeenstapeling van one liners - komt meer in de richting van een tragedie wanneer een lid van het groepje sterft.

  4. #204

    Standaard Viva La Bam: The Complete First Season | 2003 | 156 MIN | Episode 1 - 8 | Dutch Subtitles | UK DVD |



    Een van de oorspronkelijke leden van Jackass is terug & uit op wraak in Viva La Bam, en zijn lieve mams & paps krijgen het alleen nog maar harder te verduren met hun demonische zoon.
    Bedenker en gastheer Bam Margera heeft opnieuw zijn zinnen gezet op familie en vrienden.
    Hij spaart kosten nog moeite om "gewoon te doen waar hij g**verdomme zin in heeft!"
    Deze serie is het bewijs: zijn ouders mogen wel als heiligen worden beschouwd, maar Bam is zeker geen engeltje.
    Dus maak aantekeningen.
    Bij nader inzien, doe toch maar niet...
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 03-08-2016 om 11:31

  5. #205

    Standaard Viva La Bam: The Complete Second Season | 2004 | 160 MIN | Episode 1 - 8 | Dutch Subtitles | UK DVD ''Complete Seasons 2 & 3 |



    Het schoolvoorbeeld voor hoe je je ouders niet moet behandelen is terug met nieuwe grappen, stunts en belachelijke vertoningen van familieliefde.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 03-08-2016 om 14:57

  6. #206

    Standaard Viva La Bam: The Complete Third Season | 2004 | Episode 1 - 4 | Dutch Subtitles | UK DVD ''Complete Seasons 2 & 3 |



    Het schoolvoorbeeld voor hoe je je ouders niet moet behandelen is terug met nieuwe grappen, stunts en belachelijke vertoningen van familieliefde.

  7. #207

    Standaard Viva La Bam: The Complete Third Season | 2004 | Episode 5 - 8 | Dutch Subtitles | UK DVD ''Complete Seasons 2 & 3 |



    Het schoolvoorbeeld voor hoe je je ouders niet moet behandelen is terug met nieuwe grappen, stunts en belachelijke vertoningen van familieliefde.

  8. #208

  9. #209

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Niet te hard Headbangen he
    Nou je het vraagt, merk ik dat ik wel heel erg stil zit.....
    Ga ik maar eens gauw wat aan doen.

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Nou je het vraagt, merk ik dat ik wel heel erg stil zit.....
    Ga ik maar eens gauw wat aan doen.
    Hahahahaha

  12. #212

    Standaard Viva La Bam: The Complete Fourth Season | 2005 | Episode 1 - 4 | Dutch Subtitles | UK DVD ''Complete Seasons 4 & 5 |



    Het schoolvoorbeeld voor hoe je je ouders niet moet behandelen is terug met nieuwe grappen, stunts en belachelijke vertoningen van familieliefde.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 05-08-2016 om 11:38

  13. #213

    Standaard Viva La Bam: The Complete Fourth Season | 2005 | Episode 5 -8 | Dutch Subtitles | UK DVD ''Complete Seasons 4 & 5 |



    Het schoolvoorbeeld voor hoe je je ouders niet moet behandelen is terug met nieuwe grappen, stunts en belachelijke vertoningen van familieliefde.

  14. #214

    Standaard

    @ DVD Watcher:

    Hoeveel van de stunt/grappen van Bam en Steve-O heb je zelf bij je ouders/familie geprobeerd ?

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    @ DVD Watcher:

    Hoeveel van de stunt/grappen van Bam en Steve-O heb je zelf bij je ouders/familie geprobeerd ?
    Geen enkele, ik gedraag me voorbeeldig . Maar ik hou wel van die humor, en heb zowat alle dvd's van die gasten. Alleen jammer dat het nu zo slecht gaat met Bam.

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Geen enkele, ik gedraag me voorbeeldig . Maar ik hou wel van die humor, en heb zowat alle dvd's van die gasten. Alleen jammer dat het nu zo slecht gaat met Bam.
    Dat vind ik goed van je, dat je je voorbeeldig gedraagd. Keek als tiener vaak naar Jack-ass, maar de programma's van Bam en Steve-O heb ik links laten liggen. Denk dat ik toen al verzadigd was, wat dat soort programma's betreft. Wist niet dat het slecht gaat met Bam.

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Dat vind ik goed van je, dat je je voorbeeldig gedraagd. Keek als tiener vaak naar Jack-ass, maar de programma's van Bam en Steve-O heb ik links laten liggen. Denk dat ik toen al verzadigd was, wat dat soort programma's betreft. Wist niet dat het slecht gaat met Bam.
    Viva La Bam moet je echt kijken, da's echt een leuke serie.
    Wat betreft Bam moet je dit eens lezen: http://www.vh1.com/news/263909/april.../?xrs=_s.fb_CT & Dit bekijken: http://www.dumpert.nl/mediabase/6743...d_met_bam.html.

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Viva La Bam moet je echt kijken, da's echt een leuke serie.
    Wat betreft Bam moet je dit eens lezen: http://www.vh1.com/news/263909/april.../?xrs=_s.fb_CT & Dit bekijken: http://www.dumpert.nl/mediabase/6743...d_met_bam.html.
    Geloof je op je woord dat het leuk is, maar heb nog te veel films en andere series liggen, om aan Viva La Bam te beginnen voorlopig. Dat filmpje heeft wel iets sneus (sneus of sneu's....ah who cares? William!). Weet nog wel dat de eerste Jack-ass film heel popiejopie was bij mij en mijn vrienden, toen die uitkwam.

  19. #219

    Standaard Viva La Bam: The Complete Fifth Season | 2005 | Episode 1 - 4 | Dutch Subtitles | UK DVD ''Complete Seasons 4 & 5 |



    Het schoolvoorbeeld voor hoe je je ouders niet moet behandelen is terug met nieuwe grappen, stunts en belachelijke vertoningen van familieliefde.

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Geloof je op je woord dat het leuk is, maar heb nog te veel films en andere series liggen, om aan Viva La Bam te beginnen voorlopig. Dat filmpje heeft wel iets sneus (sneus of sneu's....ah who cares? William!). Weet nog wel dat de eerste Jack-ass film heel popiejopie was bij mij en mijn vrienden, toen die uitkwam.
    Bam & Ryan waren echt heel close, hele dierbare vrienden, dat ik me goed kan indenken dat de dood van Ryan heel veel heeft gedaan bij Bam. Dat hij daardoor nu is zoals hij is. Hopelijk komt ie er nog bovenop, want die moeder lijkt me echt een schat.

  21. #221

    Standaard Viva La Bam: The Complete Fifth Season | 2005 | Episode 5 - 8 | Dutch Subtitles | UK DVD ''Complete Seasons 4 & 5 |



    Het schoolvoorbeeld voor hoe je je ouders niet moet behandelen is terug met nieuwe grappen, stunts en belachelijke vertoningen van familieliefde.

  22. #222

    Standaard Bam's Unholy Union | 2007 | Episode 1 - 6 | Dutch Subtitles | UK DVD |



    Bam's Unholy Union is een Amerikaanse comedyserie van de zender MTV. De serie ging in premiere op 30 januari 2007.
    Bam's Unholy Union gaat over Bam Margera en zijn verloofde Missy Rothstein die zich klaar maken voor hun huwelijk.
    De serie wordt vooral gefilmd in de woonplaats van Bam: West Chester (Pennsylvania).
    Ook wordt gefilmd in andere steden, als spelers uit de serie daarheen gaan.
    Zo waren ze in de steden Delaware, Detroit, Las Vegas, Pittsburgh, Philadelphia, New York City en Palm Springs.


  23. #223

    Standaard Bam's Unholy Union | 2007 | Episode 7 - 9 | Dutch Subtitles | UK DVD |



    Bam's Unholy Union is een Amerikaanse comedyserie van de zender MTV. De serie ging in premiere op 30 januari 2007.
    Bam's Unholy Union gaat over Bam Margera en zijn verloofde Missy Rothstein die zich klaar maken voor hun huwelijk.
    De serie wordt vooral gefilmd in de woonplaats van Bam: West Chester (Pennsylvania).
    Ook wordt gefilmd in andere steden, als spelers uit de serie daarheen gaan.
    Zo waren ze in de steden Delaware, Detroit, Las Vegas, Pittsburgh, Philadelphia, New York City en Palm Springs.

  24. #224

    Standaard The A-Team: Season One | 1983 | Episode 1 (Dubbele Pilot Aflevering) & 2 | English Subtitles | UK DVD ''The A-Team: Ultimate Collection - The Complete Series On 27 Discs'' |



    De serie gaat over een groep huurlingen die in hun busje dwars door Amerika trekt.
    Onderweg helpen ze onderdrukte mensen in hun strijd tegen rijke criminelen en onderdrukkers.
    Kenmerkend voor de serie was de unieke combinatie van humor, stripachtige actie en jongensboekachtig avontuur.

  25. #225

    Standaard Bam Margera Presents: Where the Fuck is Santa? | 2008 | 90 MIN | NL Ondertiteling | NL DVD |



    De feestdagen staan voor de deur en dit jaar wil Bam voor zijn vrouw Missy het ultieme kerstcadeau regelen - de Kerstman zelf - maar dan moet hij hem eerst nog zien te vinden.
    In het chaotische avontuur dat volgt, belanden Bam en zijn vrienden bij de Poolcirkel.
    Onder aanvoering van The Dudesons, voert hun tocht over het bevroren niemandsland van Lapland, Finland per helikopter, hondenslee, sneeuwscooter en zelfs per rendier.
    Onderweg klopt het stelletje ongeregeld aan bij de Finse rockers Andy McCoy en Ville Vallo, die misschien weten waar de Kerstman zich schuilhoudt.

Pagina 9 van 23 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •