Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 59 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Wat een heerlijk interview. Schitterende vent die Tarantino

  3. #28

    Standaard

    Quentin Tarantino Says He Cut Two Different Versions of ‘The Hateful Eight’


    http://variety.com/2015/film/in-cont...mm-1201615357/

  4. #29

    Standaard

    Maar 5 minuten langer..dat kan niet zo'n andere twist gaan geven aan the Hateful eight..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #30

    Standaard

    De nieuwe trailer is uit:


  6. #31

    Standaard

    Is er al nieuws of de film ergens in Nederland op 70MM zal worden vertoond?

  7. #32

    Standaard

    Police Union issues weird threat to Tarantino, clarifies they don't mean physical violence http://vult.re/1RzQ9u0

  8. #33

    Standaard

    Op een of andere manier is het nog steeds geen film waar ik écht naar uitkijk, terwijl ik dat bij de andere Tarantino films wel altijd had. Waar dat nou precies aan ligt weet ik niet, maar goed, het kan altijd wel meevallen.

  9. #34

    Standaard

    Ik ben het met je eens, ik ben geen liefhebber van western genre..Had liever weer een film in de maffia genre gezien.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #35

    Standaard

    Old Lenses Give Depth to ‘The Hateful Eight’


    http://variety.com/2015/film/in-cont...on-1201655779/
    interessant artikel omtrent techniek. als ik het goed lees zijn sommige lenzen ook gebruikt voor de nieuwe Star Wars
    Laatst aangepast door Tyler_Durden : 09-12-2015 om 07:10

  11. #36

    Standaard

    Ik ben vooral benieuwd naar de soundtrack van Ennio Morricone. Maar ik zal de film ook wel leuk vinden, dat is tot nu toe altijd het geval geweest bij Tarantino.

  12. #37

    Standaard

    The Hateful Eight

    Goede westerns hebben een eenvoudige storyline, zo ook Quentin Tarantino’s achtste speelfilm waarin zeven mannen en een vrouw op elkaar botsen in winters Wyoming, vlak na het einde van de Burgeroorlog. Vertoning van zowel de 70mm-versie, met 6 minuten meer breedbeeldspektakel, als de reguliere digitale uitbreng. Met o.a. Samuel L. Jackson, Kurt Russell, Jennifer Jason Leigh en Channing Tatum.

    Let op!:
    EYE vertoont zowel de 70mm-versie als de digitale versie. Bij de vertoningsdata rechtsboven op deze pagina staat de drager per voorstelling aangegeven. Klik op uw voorkeursdatum; uw datum wordt rood omkaderd en verschijnt bovenaan. Achter het uitroepteken wordt aangegeven of de vertoning van uw keus een 70mm- of DCP-vertoning is. De 70mm-versie draait altijd in Cinema 1, het merendeel van de voorstellingen is op 70mm.

    EYE is het enige theater in de Benelux dat de 70mm-versie vertoont. Voor de voorstelling is een Ultra Panavision-lens aangeschaft, het scherm van Cinema 1 is aangepast en op maximale grootte gebracht.

    https://www.eyefilm.nl/film/the-hate...am_id=11780512

    Dus de enige in de Benelux. Denk dat ik wel ga, zeker nu ze het scherm naar maximale grootte hebben aangepast. Wil dit wel eens ervaren.

  13. #38

    Standaard

    Gezien, weinig indrukwekkende Tarantino. De obsessie betreft kogel in hoofd = ontploffende kop is er nog altijd... Beetje klaar met deze man. Film kan niet tippen aan zijn voorgaande werk. Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Kill Bill, Django Unchained vond ik allemaal prima films. Deze valt voor mij in t rijtje van zn andere films. Jackie Brown Inglorious Basterds, Deathproof. Films die mij minder boeien en ik toch een stuk lager waardeer dan zn andere. Jammer. Ik keek er wel naar uit. De film duurt ook veels te lang voor wat er daadwerkelijk gebeurt.... Koets door de sneeuwstorm met 4-5 karakters uiteindelijk naar een blokhutje waar de rest van de film plaats vind.
    Ow en Madsen moet ie nu ook maar eens mee kappen. Uitstraling van een verveelde baksteen met een uitgezakte pens...
    Laatst aangepast door Chris W : 29-12-2015 om 23:20

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Dus de enige in de Benelux. Denk dat ik wel ga, zeker nu ze het scherm naar maximale grootte hebben aangepast. Wil dit wel eens ervaren.
    Mooi he dat die oude 70mm projector van Cinerama Bellevue toch nog weer eens word gebruikt

    En met deze aanpassing kunnen ze ook films als Ben Hur in zijn volle glorie vertonen ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #40

    Standaard

    Kaartjes besteld om deze in Eye te gaan zien in 70mm. Zin in!

  16. #41

    Standaard

    Ik ook kaartje besteld, en zo te lezen gaat het druk worden in eye:

    Zojuist verkochten we online het 5000e kaartje in de voorverkoop voor de 70mm-vertoningen van The Hateful Eight. Veel avondvoorstellingen in de premièreweek (7 t/m 13 januari) zijn inmiddels uitverkocht, maar er zijn nog kaarten voor de dinsdag- en de woensdagavond,,alle ochtendvoorstellingen en de middagvoorstellingen op donderdag, vrijdag, dinsdag en woensdag in de openingsweek.

  17. #42

    Standaard

    Ik heb echt schaamteloos hard staan lachen gister. Tikkeltje aan de lange kant, maar een erg prettig gestoorde mix van humor en geweld. Van mij had de toch wel klassieke western zich nog meer in de sneeuw mogen afspelen (net als The Great Silence, Jeremiah Johnson), maar als je bedenkt dat The Thing de grootste inspiratiebron was voor Tarantino dan snap ik wel waarom gekozen wordt voor de afgesloten omgeving van de hut. Veel grote acteurs, mijn beste: Walton Goggins!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #43

    Standaard

    Walton is de enige die de film overeind weet te houden. Ik durf eerlijk te zeggen dat dit echt voor mij de minste tarantino is... Geen slechte film, maar wel erg mager, heel voorspelbaar en onorigineel voor een Tarantino

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Ik ook kaartje besteld, en zo te lezen gaat het druk worden in eye:
    Heel leuk voor Eye. Want als ik mij niet vergis hadden ze moeten investeren om The Hatefull Eight te vertonen. Als er geen hond op af kwam was dat wel zonde geweest.

  20. #45

    Standaard

    Het is niet de goedkoopste lens die ze moesten aanschaffen . Ik denk dan ook dat we de komende tijd flink wat andere films (dan wel niet als speciale voorstelling en klassiekers die terug komen) mogen gaan verwachten. Overigens vond ik het best een aardige film maar van wat ik van Tarantino door de jaren heen heb gezien een van zijn minste films, hij was niet zo scherp als gewoonlijk qua dialogen leek het wel. Toch als operateur zijnde genoten van de 70mm versie, gewoon de nostalgische gedachte. Ik mis film, dat geef ik gewoon eerlijk toe en de gedachte alleen al dat ik naar een film op film zat te kijken deed mijn operateurs hart plezier .
    Ikran is not horse!

  21. #46

    Standaard

    The Hateful Eight nog niet gezien, wél van plan. Maar bij de box-office resultaten vallen voorlopig behoorlijk tegen. De reden is volgens mij voor de hand liggend; Tarantino is niet (meer) sterk genoeg als 'merk' om enkel en alleen op basis daarvan te verkopen, het gebrek aan écht grote namen heeft duidelijk gevolgen. Ondanks de flinke uitbreiding van het aantal zalen waarin hij draaide, is de zogenaamde 'drop' deze week enorm groot. Dit terwijl The Revenant, die in principe als minder toegankelijk werd gezien, een openingsweekend geniet dat serieus boven de verwachtingen is. Gelukkig heeft The Hateful Eight een relatief klein budget, dus een flop zit er niet in. Benieuwd welk traject de film aan deze kant van de oceaan zal afleggen.

  22. #47

    Standaard

    In Nederland gaat het niet slecht, maar daar zullen ze het niet van moeten hebben.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    The Hateful Eight nog niet gezien, wél van plan. Maar bij de box-office resultaten vallen voorlopig behoorlijk tegen. De reden is volgens mij voor de hand liggend; Tarantino is niet (meer) sterk genoeg als 'merk' om enkel en alleen op basis daarvan te verkopen, het gebrek aan écht grote namen heeft duidelijk gevolgen. Ondanks de flinke uitbreiding van het aantal zalen waarin hij draaide, is de zogenaamde 'drop' deze week enorm groot. Dit terwijl The Revenant, die in principe als minder toegankelijk werd gezien, een openingsweekend geniet dat serieus boven de verwachtingen is. Gelukkig heeft The Hateful Eight een relatief klein budget, dus een flop zit er niet in. Benieuwd welk traject de film aan deze kant van de oceaan zal afleggen.
    Vergeet ook niet dat de film gelekt is, en veel mensen de film thuis hebben gekeken. Door de lengte van de film kan er slechte 'word by mouth' reclame zijn geweest, en dan blijven nieuwe bezoekers uit. Ben het met je eens dat Leonardo Di Caprio wel een grotere publiekstrekker is, en deze film dat duidelijk mis. Daarbij vond ik de trailer nou ook niet echt overtuigend. Maar 41 miljoen tot nog toe domestic is inderdaad erg weinig, zeker gezien de 100+ opbrengst van zijn vorige films.

  24. #49

    Standaard

    Er worden altijd films gelekt en thuis gekeken. Dat is inmiddels wel een non-argument aan het worden. Er zijn gewoon naast de biased reviews ook een hoop eerlijke cijfers uitgedeeld. En als je deze zelf gaat bekijken, was het voor mij iig snel duidelijk dat dit niet Tarantino zn sterkste is. En ja, dat gaat snel via word-by-mouth. En een nieuwe Tarantino heeft ook niet zo'n hype als een nieuwe Star Wars die nu 3 weekjes draait ofzo. Zal de boxoffice ook niet goed doen. Want je kan je geld maar 1x uitgeven.

  25. #50

    Standaard

    De films van Tarantino worden ook steeds karikaturaler, en meer over de top. Misschien dat mensen daar ook wel een keer klaar mee zijn. Ik wel tenminste.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •