Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 42 van 42 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Dat Behind the Candelabra niet genomineerd is heeft uitsluitend te maken met het feit dat het geen bioscoopfilm is. Kijk maar naar de verzilverde Emmy's en Golden Globes. Als het een bioscoopfilm was geweest, was er een hele grote kans dat Douglas een nominatie had gekregen.
    En het is niet zo dat HBO het meeste geld heeft geboden om de film te 'mogen' maken. Het is juist dat alle andere Hollywoodstudio's er niet aan wilden/durfden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #27

    Standaard

    En komende zondag is het weer zover......
    Zoals de laatste jaren gebruikelijk zendt Film1 het weer gratis uit, gelukkig maar.

    Ik doe geen voorspellingen meer, ik heb er geen kijk op welke studio de beste marketingcampagne verzorgd heeft .

    Normaal gesproken zorg ik dat ik alle genomineerde films voor Beste Film gezien heb voordat het begint, maar dat is deze keer helaas niet gelukt.

    Wel gezien: American Hustle, Captain Phillips, Dallas Buyers Club, Gravity, 12 Years a Slave

    Nog niet gezien: Her, Nebraska, Philomena, The Wolf of Wall Street

    Van de 5 die ik gezien heb, waren American Hustle en 12 Years a Slave duidelijk de minste. Dus het zal wel 1 van die 2 worden .
    Maar goed, ik heb er 4 niet gezien (waarvan ik hoge verwachtingen heb), dus ik er weinig zinnigs over zeggen.

  3. #28

    Standaard

    Het zal wel 12 Years A Slave worden, maar wat mij betreft wint Wolf of Wall Street de belangrijkste prijzen. Wat een film zeg!

  4. #29

    Standaard

    Iemand enig idee waar wij Belgen kunnen kijken? Ik weet dat Telenet klanten via Prime kunnen volgen, maar Belgacom klanten nergens...?

  5. #30

    Standaard

    Nope. De Academy Awards zijn enkel nog te zien op betaalzenders. VTM brengt maandag (morgen) wel een verslag van 2 uur lang, om 07u00 's morgens.

  6. #31

    Standaard

    Abonnees van UPC moeten afstemmen op kanaal 15 van de decoder. Dat kan vanaf nu. Helaas is het beeld niet in HD.

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Uitslag lag zéér in de lijn van wat ik verwachtte: meeste Oscars voor Gravity, beste film voor 12 Years A Slave, beste regie voor Alfonso Curaón, beste acteur voor Matthew McConaughey, beste actrice voor Cate Blanchett, beste song en beste animatiefilm voor Frozen, beste buitenlandse film voor La Grande Bellezza
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #34

    Standaard

    Echt ongelooflijk dat Wolf of Wall Street nergens heeft gewonnen

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Echt ongelooflijk dat Wolf of Wall Street nergens heeft gewonnen
    Daar ben ik het dan weer niet mee eens.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #36

    Standaard

    Inderdaad voorspelbare uitslag. Maar wat vond ik de show zelf tegen vallen, en dan met name Ellen. Wat een drama. Hopen dat volgend jaar iemand anders het doet...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #37

    Standaard

    Ik vond het net verfrissend en bijzonder relax hoe ze 't eigenlijk tot een soort Ellen Show Deluxe omtoverde. Die celebs nog nooit zo comfortabel geweten, fijn hoe ze even gewone mensen leken.

    Ik ga nooit naar Nebraska kunnen kijken zonder hier aan te denken ...

  13. #38

    Standaard

    Dat vond ik dus net niet tof. We willen geen Ellen show zien, we willen een Oscar waardige presentatie. Bovendien vond ik dat ze veel foutjes maakte met presenteren (met de namen van de mensen die ze moest aankodigen). Vond het slordig en niet fijn om te kijken, op dat gebied
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #39

    Standaard

    Ik vond dat Ellen het heel goed deed. Lekker ontspannen. Pizzamomentje was geweldig. John Travolta was voor mij de grootste flater. Idina Menzel aankondigen als Adele Nadeem (of zoiets) kan echt niet. Bereid je een beetje voor of blijf weg. Fijn dat haar lied won en Robert Lopez heeft nu gewoon een EGOT! In tien jaar tijd. Dat is wel heel bijzonder. Uitslag inderdaad voorspelbaar. Had gehoopt dat Dallas Buyers Club zou winnen. Vond 12Years a Slave wel goed, maar ook enorm overschat.

  15. #40

    Standaard

    Ik vond Ellen wederom geweldig, net zo goed als 7 jaar geleden. De openingsmonoloog was weer daverend succes, sterren voelen zich op gemak, losse sfeer.
    Alleen met Liza Minelli sloeg ze de plank mis, was erg misplaatst. Verder prima in orde, fijne relaxte sfeer.
    Ik moet zeggen dat ik Ellen waarschijnlijk de beste presentatrice vind voor bij de Oscars. Bij de Golden Globes mogen ze Ricky Gervais jaarlijks vragen. Die 2 flauwe wijven van dit jaar konden er erg weinig van.

  16. #41

    Standaard

    Ik blijf pro-Ellen. Die losse sfeer was echt een verademing. Die stijve en weinig spontaan ogende bedoeningen vond ik dringend aan vervanging toe.

    Wat Travolta betreft, ik kan het niet helpen maar volgens mij deed hij dit opzettelijk. Hij maakte een vorige maal namelijk al dezelfde fout met een andere naam en werd daarom wereldwijd in het belachelijke getrokken. Iets in mij zegt dat dit een bewuste knipoog was. En in dat geval vond ik 't grappig. Moest het toch niet zo zijn, is de man over z'n woorden gestruikeld. Ah, kan iedereen overkomen, toch?

  17. #42

    Standaard

    Over je woorden struikelen is iets anders dan een compleet andere naam uitspreken. Idiba Menzel is nou niet bepaald een onbekende in die wereld. Ik vond het vrij respectloos. Als je haar maam moeilijk vind oefen je dat van tevoren. Gelukkig zei Ellen na afloop wel nog een paar keer duidelijk haar naam.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •