De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat is je eerste film van het nieuwe jaar (en waarom deze?)

    Ik kon geen topic vinden, maar ik ben benieuwd naar jullie eerst film van het nieuwe jaar. Is dat altijd dezelfde en waarom deze?

    Bij mij zit er blijkens WhatIWatch geen logica in:

    2006: The Brothers Grimm
    2007: Do the Right Thing
    2008: Shooting Dogs
    2009: LA Confidential
    2010: Harry Potter and the Chamber of Secrets
    2011: A River Runs Through It
    2012: Heat
    2013: The Man Who Knew Too Much
    2014: A Lonely Place
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #2

    Standaard

    Ik weet dat bijvoorbeeld Brakhage altijd met het jaar begint met Victor Victoria (en dat anderen dat een beetje nageaapt hebben met een ander thema i.p.v. het nieuwe jaar ), maar zelf heb ik nooit de behoefte aan een vaste film gehad. Dan wordt het meer een 'verplichting' i.p.v. een gewoonte. Voor mij is het een film/serie dag als elk andere.

  3. #3

    Standaard

    Ik ben dit jaar begonnen met Pirates of the Caribbean - At World's End, maar dat is puur omdat ik de hele serie aan het kijken ben. Toevallig was gisteren deel 3 aan de buurt.
    Maar het had dus elke film kunnen zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

  5. #5
    seowebtop
    Guest

    Standaard

    Ik vind dit bericht

  6. #6

    Standaard

    Ik ben dit jaar begonnen met Whip It omdat het de film was die ik in 2013 het vaakst heb gezien.

  7. #7

    Standaard

    The secret life of walter mitty, toevallig omdat deze als errste film uitkomt in 2014. Ben wel erg benieuwd trouwens aangezien hij redelijk goed beoordeeld wordt.
    Who buys DVD's anyway? :)

  8. #8

    Standaard



    A Sound of Thunder (2005)

    Bewuste keuze. Na alle ontzettend slechte recensies te hebben gelezen was ik toch wel nieuwsgierig geworden. Ik heb een zwak voor films die zo slecht zijn, dat ze weer goed worden. Maar het viel me allerzins mee. Sure, de CGI is best matig (waar overigens een goeie verklaring voor is: faillissement van de studio en verwoeste sets door overstromingen, waardoor er geen geld meer was om de film af te maken) en Edward Burns slaapwandelt door de film heen, maar er valt nog best wat te genieten. Ben Kingsley was hilarisch over the top met zijn slechte pruik en bovenstaande Baviaanhagedis maakt het de film waard om tenminste één keer gezien te hebben. En onder al het amateurisme zit een sci-fi verhaal dat op zich best okee is.

    5/10

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •