De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hulp gevraagd bij aankoop beamer

    Ik wil in mijn woonkamer een scherm aan het plafond maken dat voor de kast van mijn televisie naar beneden komt en dan boven mijn bank een beamer ophangen die daar dan op projecteert.

    De afstand van de beamer tot het scherm wordt dan ongeveer 3,50m. Ik wil hem voornamelijk gaan gebruiken voor films te gaan kijken (blu rays). En misschien als het bevalt ook voor af en toe op te gamen.

    Mijn huidige setup:

    Receiver: Onkyo TX-NR3009
    Blu ray speler: Oppo BDP-93EU

    ik wil hem dus gebruiken op de 2e output van de onkyo zodat ik ook de PS4 erop kan gebruiken eventueel.

    Ik heb alleen totaal geen verstand van beamers. Ik weet wel dat ik een 16:9 scherm wil en het liefst uiteraard fullhd en full 3d ondersteunende beamer. Mijn budget is echter krap ik hoopte eigenlijk onder de 1000 te blijven voor scherm en beamer samen.

    hebben jullie tips voor schermen en een goede beamer? of eventueel waar ik op moet letten? en is 1000 max wel realistisch?
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Ik wil in mijn woonkamer een scherm aan het plafond maken dat voor de kast van mijn televisie naar beneden komt en dan boven mijn bank een beamer ophangen die daar dan op projecteert.

    De afstand van de beamer tot het scherm wordt dan ongeveer 3,50m. Ik wil hem voornamelijk gaan gebruiken voor films te gaan kijken (blu rays). En misschien als het bevalt ook voor af en toe op te gamen.

    Mijn huidige setup:

    Receiver: Onkyo TX-NR3009
    Blu ray speler: Oppo BDP-93EU

    ik wil hem dus gebruiken op de 2e output van de onkyo zodat ik ook de PS4 erop kan gebruiken eventueel.