De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nieuwe Predator Ultimate Hunter Edition (1987) uitgave mastered van 4k

    Weet hier iemand iets vanaf?

    RELEASE_DATE : 08.12.13
    STREET_DATE : 12.12.13

    This is a version with new DTS sound, this was for a long time considered gone.

    Furthermore, the master is enhanced with the new 4K technology.


    Hopelijk weer niet wassenpoppen beeld.

  2. #2

    Standaard

    Pffft... kom op zeg; aantal discussies verderop wordt deze besproken.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  3. #3

    Standaard

    Volgens mij heeft de_hollander het over een andere release (zie releasedatum).
    Het andere topic heeft het over de gelimiteerde 3d conversie, die deze week pas uitkomt.

  4. #4

    Standaard

    't Zijn dezelfde releases; de bron (een NFO van een gedownloade release neem ik aan?) heeft 't enkel verkeerd.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  5. #5

    Standaard

    Tenzij er een totaal nieuwe scan in 4K is gemaakt, zijn alle marketing kreten als "digital remaster" en "masterd in 4K" slechts gepruts met digitale tools aan de oude 2K HD releaseprint scan.

  6. #6

    Standaard

    Het zou mooi zijn als de botox behandeling weer ongedaan maken. Dat ziet er echt storend uit zeg.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  7. #7

    Standaard

    Over de release van van de 3D uitgave werd ook eerst door FOX bevestigd dat het om een nieuwe 4K scan ging. Maar screenshots wezen uit dat een leugen is.

    http://caps-a-holic.com/hd_vergleich...mage=0#auswahl

  8. #8

    Standaard

    Ziet er niet uit. Ik laat het maar bij mijn oude vertrouwde dvdtje.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  9. #9

    Standaard

    Dus de uitgave op blu-ray die je moet hebben, als je niet voor 3D bent, van Predator is dus de 2008 blu-ray?
    Heb gelezn op blu-ray.com dat dat de beste keuze is en Fox is wellicht niet van plan dra een nieuwe (re)master te maken.

  10. #10

    Standaard

    Het is dezelfde belabberde 'master' als de vorige Ultimate Hunter uitgave. Dit keer zit er een goedkope 3D versie bij.
    Onbegrijpelijk dat FOX dezelfde veel bekritiseerde scan gebruikt!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  11. #11

    Standaard

    Nog steeds dezelfde verschrikkelijke "wax edition" maar het 3D effect is indrukwekkend!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  12. #12

    Standaard

    Iemand die wat duidelijkheid kan verschaffen is deze nederlandse blu-ray nu de 2008 versie?
    http://www.foxfilm.nl/dvd/predator-33463_blu-ray/33463

    Ik kwam het van de week tegen bij Saturn voor 12,99 en er stond wel 2008 op de achterkant bij de copyright. Ik verwacht dat het de oude is maar als er iemand wat meer duidelijkheid over kan geven?
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  13. #13

    Standaard

    Volgens mij zit daar nu de wassenbeelden museum in. Ik had deze toen ook gekocht en daar zat dus de wassenpoppen in. En ik wilde juist de 1e versie hebben met grain. ik Kreeg toen van de distributeur de 1e versie.
    Iemand anders had het andersom, die persoon kocht the ultimate hunter edition. En daar zat de 1e versie in. Dus ja nu weet ik het zelf ook niet. het is maar net wat je aantreft. Normaal zit de eerste versie (zonder DNR) in dat doosje wat je laat zien.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V Bekijk bericht
    Iemand die wat duidelijkheid kan verschaffen is deze nederlandse blu-ray nu de 2008 versie?
    http://www.foxfilm.nl/dvd/predator-33463_blu-ray/33463

    Ik kwam het van de week tegen bij Saturn voor 12,99 en er stond wel 2008 op de achterkant bij de copyright. Ik verwacht dat het de oude is maar als er iemand wat meer duidelijkheid over kan geven?
    Dit is de eerste uitgave, degene zonder overmatig gebruik van DNR.

  15. #15

    Standaard

    Dit is toch echt , maar echt grof om voor de beste uitgave terug te moeten schakelen naar de allereerste uitgave, echt waar, Fox is untruly unfantastic...
    Normaal zou je mogen verwachten dat de nieuwste uitgave de beste is.

  16. #16

    Standaard

    Zou je inderdaad mogen verwachten. Maar goed mensen die deze film verder niet kennen denken er niks over of als ze er al iets over denken dat het de bedoeling is. Maar als je deze film al wat langer kent dan is het een groot irritatiepunt.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •