Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 50 van 50 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Wolverine is ook volledig weg gesaneerd volgens de trailer... Ik zie hem nergens...maar misschien hoort dat ook. Days of Future Past moet ik nog steeds zien.

  2. #27

    Standaard

    Ik hoop het ook, één mooi sluitstuk dat de oude en de nieuwe trilogie verbindt...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Mij ook niet, ziet er uit alsof er geen einde is voor Days of Future Past en dit de rest van die film is. CGI op het einde is ook maar meh al kunnen ze tegen deze zomer daar nog wat aan doen.
    Wat is er mis mee als een film doorgaat waar het vorige deel gestopt is?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Wolverine is ook volledig weg gesaneerd volgens de trailer... Ik zie hem nergens...maar misschien hoort dat ook. Days of Future Past moet ik nog steeds zien.
    Das mooi toch? Van Wolverine moeten we toch eens af. Heeft een veel te grote rol in alle films terwijl er zoveel ander interessants is. Geef Jackman een einde dat hij verdient. Bijv . een misschien ogenschijnlijke dood in een alles of niets gevecht met Apocalypse.

  5. #30

    Standaard

    Ik moet zeggen dat de trailer in de bios wel goed overkwam....de dreiging was goed voelbaar. Zeker weer eentje die ik in de bios ga kijken.

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Heb de comic niet gelezen maar als ik men moet geloven is dit een van de betere X-Men verhalen.
    Alleen ben ik er nog niet uit of de vorm van Apocalypse in deze film wel genoeg impact maakt.Zoizo heb ik wel wat moeite hoe sommigen personages eruit zien in de X-Men films.

    Kijk er wel erg naar uit.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-02-2016 om 08:46

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Das mooi toch? Van Wolverine moeten we toch eens af. Heeft een veel te grote rol in alle films terwijl er zoveel ander interessants is. Geef Jackman een einde dat hij verdient. Bijv . een misschien ogenschijnlijke dood in een alles of niets gevecht met Apocalypse.
    Er komt nog een Wolverine 3, R-rated
    In mijn opinie is Wolverine de enige interessante mutant naast Magneto. The Wolverine is imo de beste X-Men film naast Days of Future. Deadpool zou in hetzelfde "universum" als Wolverine 3 en Apocalypse zijn..dat is natuurlijk wel mooi..jammer dat Wolverine geen definitieve rol in Deadpool had.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #34

    Standaard

    Nieuwe trailer:


  10. #35

    Standaard

    Yes! I'm excited...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #36
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Plus one. Lijkt me wel de ultieme climax in de X-men-serie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #37

  13. #38

    Standaard

    Nog een nieuwe trailer:


  14. #39

    Standaard

    Trailer gezien. Mag van mij nog wel een stuk donkerder. En de CGI: op sommige momenten gewoon slecht gedaan. Zeker nog geen 'must-see' voor mij. Anyways:dit is geen trailer maar gewoon wat random beelden met wat stukjes uit van die standaard interviews. nou ja, in ieder geval beter dan een trailer die alles verklapt.+
    Ik ben een fan van de filmserie, maar ik vind ook vaak dat het er te gelikt uitziet. Kan het niet goed uitleggen, maar dit gevoel heb ik bij alle Brian Singer films.

  15. #40

    Standaard

    Nieuwe character posters bij Empire.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  16. #41

    Standaard

    Er is weer een nieuwe trailer uit:


  17. #42

    Standaard

    We've had... a little help
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #43

    Standaard

    OMG! Volgens Rotten Tomatoes is X-Men: Apocalypse slechter dan X-Men: The Last Stand. Zie alles op een rijtje. http://www.rottentomatoes.com/franchise/x-men/

  19. #44

    Standaard

    Ik ga niet kijken naar de link. Ik ben wel verbaasd dat mensen al zoveel lezen terwijl ze de film zelf nog niet gezien hebben. Onbewust zal je je toch bij de eerste kijkbeurt laten beinvloeden., denk ik.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    OMG! Volgens Rotten Tomatoes is X-Men: Apocalypse slechter dan X-Men: The Last Stand. Zie alles op een rijtje. http://www.rottentomatoes.com/franchise/x-men/
    Waarom zou ik naar die link gaan kijken? We bepalen toch immers zelf wat we goed vinden en wat niet? Ligt ook aan wat je zoekt in een film. Sommigen hebben het over een saaie film als er niets ontploft terwijl anderen diezelfde film waarderen voor het goede verhaal.
    By the way: ik vond Last stand wel minder maar helemaal niet slecht. Met name de actiescenes waren echt goed in elkaar gezet (incl. opbouw qua spanning/muziek). Het verhaal vond ik dan weer niets.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    OMG! Volgens Rotten Tomatoes is X-Men: Apocalypse slechter dan X-Men: The Last Stand. Zie alles op een rijtje. http://www.rottentomatoes.com/franchise/x-men/
    Tja, dat was al uit te trailer af te leiden, ziet er toch gewoon belabberd uit.
    De beste X-Men vind ik nog steeds 'First Class'

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    OMG! Volgens Rotten Tomatoes is X-Men: Apocalypse slechter dan X-Men: The Last Stand. Zie alles op een rijtje. http://www.rottentomatoes.com/franchise/x-men/
    Oei ik vond de vorige film al een soep...

  23. #48
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Net terug en er wat mij betreft helemaal niks mis met de film. Ik vond hem juist erg goed. En zeker niet slechter dan The Last Stand. Heel veel actie en best een redelijk verhaal. Veel hints en min of meer crossovers naar andere X-men-films. Natuurlijk ben ik fan en niet geheel neutraal, maar ik heb een topavond gehad met deze film. Niks aantrekken van wat je leest en gewoon gaan zien... Tenzij je de X-men überhaupt bout vindt, maar d's logisch... Er is een after credits scene, maar echt helemaal aan het einde, maar dan moet je wel echt fan zijn om die te begrijpen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #49

    Standaard

    Volledig akkoord met Claudio. Singer heeft wat mij betreft het héél slim aangepakt om met DOFP en Apocalypse de continuïteitsfouten na The Last Stand er weer uit te gommen. Er blijven nog een paar kleine details over, bijvoorbeeld dat in deze film de X-men blijkbaar Nightcrawler al kennen, terwijl die in de oude trilogie pas in deel 2 werd geïntroduceerd. Maar door de ingreep in de tijdslijn in DOFP is zelfs zoiets nog te verklaren. Verder is het zeer genuanceerd om enerzijds van Apocalypse een door en door slechte schurk te maken, maar Magneto tenminste een goeie reden te verschaffen om zich bij het slechte kamp aan te laten sluiten. Sophie Turner vond ik ook vrij sterk als de jonge Jean Grey, alleen JLaw acteerde wat op automatische piloot - ze heeft in interviews aangegeven dat ze de blauwe bodypaint van Mystique beu begint te worden. En een zeer leuke cameo voor de man in de kooi!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Waarom zou ik naar die link gaan kijken? We bepalen toch immers zelf wat we goed vinden en wat niet?
    Rustig maar hoor. Was geen verplichting of zo


    Hoe dan ook ik ben het wel eens met de critici. Ik ben ook een grote X-Men fan (comics, animatie, games), maar deze film was teleurstellend.
    Er zitten ijzersterke momenten in met Magneto, Jean Grey, Quicksliver en die andere X-men die meer als fan service wordt opgediend.


    Helaas zijn er ook mindere momenten met Magneto. Waarvan het Magneto jojo effect weer ging optreden. First Class en Days of Future Past ziet daar vol mee. En weer begint Xavier zich als een 1-dimensionaal persoon te gedragen naar Magneto toe. Juist in Days of Future Past was dat net even anders.


    Karakter ontwikkeling van Apocalypse is 0.0, en op Magneto na zijn de andere Horsemen een bijelkaar geraapte zooitje met geen enkele echte reden om bij die groep te horen. Die lengte van Apocalypse was ook belachelijk, wordt deels opgelosd


    Het mag dan wel een nieuwe tijdlijn zijn, karakters zoals Angel, Jubilee & Psylocke horen niet eens aanwezig te zijn in de jaren 80.


    Opvallend is dat Moira Mactaggert, Havok, Hank McCoy en zelfs Xavier lijken geen dag te ouder te zijn. Is men vergeten dat First Class zich afspeelde in 1962?
    critici

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •