Pagina 6 van 14 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 344 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Nou dat heb ik zeker niet over voor een serie, zeker niet zolang ik nog geen miljonair ben.


    Snowpiercer vond ik trouwens ook niet echt geweldig, ik hou er sowieso niet van als Koreaanse topacteurs in engels sprekende films meedoen en dan geen woord engels spreken, zoals ook bijv Choi Min-Sik in de waardeloze film Lucy...Blijf dan gewoon lekker in Z-Koreaanse films acteren die sowieso beter van kwaliteit zijn imho.
    Korean movie addict sinds 1999 -Dankzij de film Shiri (Swiri).

    The rest is history...

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ricochan45 Bekijk bericht
    Snowpiercer vond ik trouwens ook niet echt geweldig, ik hou er sowieso niet van als Koreaanse topacteurs in engels sprekende films meedoen en dan geen woord engels spreken, zoals ook bijv Choi Min-Sik in de waardeloze film Lucy...Blijf dan gewoon lekker in Z-Koreaanse films acteren die sowieso beter van kwaliteit zijn imho.
    Aangezien de regisseur zelf een Koreaan is en al meerdere malen met deze Koreaanse topacteur heeft samengewerkt is het niet zo gek dat hij hem een rol heeft gegeven in deze film.

  3. #128

    Standaard

    Dat begrijp ik ook wel, is natuurlijk een vriendendienst maar zo krijgt hij nooit een doorbraak in the usa, als hij door sowieso al op zit te wachten.
    Korean movie addict sinds 1999 -Dankzij de film Shiri (Swiri).

    The rest is history...

  4. #129

    Standaard

    https://www.iffr.com/en/iffr-2015/worldmap/?continent=as

    Ga Alive, A Hot Roof, A Matter of Interpretation en A Midsummer's Fantasia zien. In de rest heb ik niet zoveel vertrouwen.

  5. #130

    Standaard

    Er zitten ook een paar oudere bij die ik al gezien heb, zoals Guns & Talks, The Quiz Show Scandal, The Recipe en Righteous Ties.
    Helaas gaat het dit jaar weer niet lukken om te gaan.

  6. #131

    Standaard

    Eén van de meest geanticipeerde (misschien wel de meest geanticipeerde) Zuid-Koreaanse films komt er eindelijk aan!

    JSA: Joint Security Area!

    Zie meer info hier.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Eén van de meest geanticipeerde (misschien wel de meest geanticipeerde) Zuid-Koreaanse films komt er eindelijk aan!

    JSA: Joint Security Area!

    Zie meer info hier.
    Inmiddels is de preorder online.

    Dear international customers
    Today we are very happy to announce pre-order details for JSA Nova media exclusive #006.
    1) Pre-order date/time: 28th Aug, 2015 10AM (Korea Time, UTC+9)
    2) Release date/time: 25th Sep, 2015
    3) Price & Print run (Total print run = 4K)
    - Full slip: 2,000 copies, numbered : $ 36.99
    - Lenticular slip : 1,000 copies, numbered : $ 37.99
    - Magnet Lenticular slip : 1,000 copies, numbered : $ 37.99
    - Continuity book : $ 1.00 (around 300page)
    - One click package : 200 copies, $111 (As same numbered Full slip + Lenticular slip + Magnet Lenticular Slip)
    One click pre-order gift : 1x continuity book.
    4) Package details
    - 2D blu-ray disc (4k Remastering)
    * Subtitles : English, Chinese1,2, Korean
    * Korean DTS-HD Master Audio 5.1ch, Commentary(DIRECTOR & ACTOR), Commentary(CAST & STAFF)
    * Special Features (around 90mins)
    - 36 pages booklet (English, Korean)
    - 6x postcard
    - 5x art card
    Thank you.
    Novamedia


    Ik heb inmiddels de fullslip besteld. Voor mij op voorhand al één van de hoogtepunten van het jaar. 4k remastering!

  8. #133

    Standaard

    Ik geef toe, het topic is een beetje verwaarloosd.... Ik heb het laatste jaar ook niet veel Koreaanse films gezien, heb nog een stapel liggen.
    Maar voor deze krijgt het topic een up: de nieuwe van de regisseur van The Chaser en The Yellow Sea krijgt een US release! En voor een heel mooi prijsje...

    The Wailing


  9. #134

    Standaard

    Goeie dingen over gehoord. Komt hier de eerste week van oktober ook uit in de theaters.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #135

    Standaard

    Is dat dan in de filmhuizen? Bij bijvoorbeeld Pathe zie ik 'm niet.

  11. #136

    Standaard

    Dat verwacht ik wel, want het kleine label Contact Film brengt deze in ons land uit.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #137
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Trailer gezien van The Wailing en dat ziet er interessant uit.

    @rogue, vermoed dat je je JSA kopie al lang ontvangen hebt. Rechtstreeks besteld bij Nova Media ? En had je dan ook douane kosten ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #138

    Standaard

    Kijk héél erg uit naar The Wailng. Ga hem volgende maand op het Filmfestival van Gent zien. Samen met Train to Busan. In Venetië zag ik vorige week de nieuwe Kim Ki-Duk - viel wat tegen - en Jee-woon Kim die een fijne ouderwetse spionagethriller afleverde.

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Trailer gezien van The Wailing en dat ziet er interessant uit.

    @rogue, vermoed dat je je JSA kopie al lang ontvangen hebt. Rechtstreeks besteld bij Nova Media ? En had je dan ook douane kosten ?
    Klopt, bij nova media. Ik ben niet dol op steelbooks, maar deze was wel mooi met een prachtige hoes er omheen. En het blijft een machtige film....
    En ze verzenden 'douane vriendelijk' , ik geloof dat ik zelf de prijs mocht bepalen wat er op kwam te staan.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Kijk héél erg uit naar The Wailng. Ga hem volgende maand op het Filmfestival van Gent zien. Samen met Train to Busan. In Venetië zag ik vorige week de nieuwe Kim Ki-Duk - viel wat tegen - en Jee-woon Kim die een fijne ouderwetse spionagethriller afleverde.
    Jij komt nog eens ergens . Train to Busan zal ongetwijfeld ook op blu-ray uitkomen; er staat al een placeholder op amazon uk.

    En dat bedoel ik dus dat ik het een beetje verwaarloosd hebt.....wist niet eens dat The Age of Shadows uitkwam .
    De komende tijd maar eens mijn kennis weer wat opfrissen en kijken wat er allemaal uitkomt en uitgekomen is.

  15. #140

    Standaard

    Allemaal titels die je in Nederland ook kunt gaan zien. Bijvoorbeeld IFFR of Imagine.

  16. #141

    Standaard

    Dat is mooi voor degene die in de gelegenheid zijn om te gaan. Ik zal het wel op de blu-ray's houden .

  17. #142

    Standaard

    Review van The Wailing blu-ray. Als het goed is, wordt hij morgen verzonden.

  18. #143

    Standaard

    En vanaf donderdag in de bioscopen én filmhuizen.

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Review van The Wailing blu-ray. Als het goed is, wordt hij morgen verzonden.
    wel eens met de review, van mij ook ****

    pas ook New World (2013) gekeken en vond ik erg goed ****1/2

  20. #145

    Standaard

    New world is inderdaad ook een heerlijk filmpje. Pas de BD overgenomen van een forumlid.

  21. #146

    Standaard

    Poeh, The Wailing is echt weer een pakkende film hoor. Ik heb 'm helaas verspreid over twee avonden moeten kijken (wat ik nooit doe), dus ik heb nog geen definitief oordeel (ik was voor de tweede avond totaal uit de film). Eerst nog een keer kijken, maar het was nu al genieten en als voorlopig cijfer zal ik de film toch wel al een 9 geven.

    Let op: enorme spoiler, niet het filmpje kijken als je de film niet hebt gezien!!!! Ik kwam deze post tegen, en dat filmpje is toch handig voor het complete overzicht moet ik zeggen. Blijkbaar heb ik wel wat gemist, maar dat komt dus ook door de twee kijkdagen, dan was ik toch wat vergeten.

  22. #147

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Dat filmpje.
    Het is inderdaad grappig (en foolproof) gedaan .

  24. #149

    Standaard

    Waar kan ik The Yellow Sea van 157 minuten kopen op DVD / BR?

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Waar kan ik The Yellow Sea van 157 minuten kopen op DVD / BR?
    DVD weet ik niet, maar als ik het goed heb is er alleen een Japanse en Koreaanse uitgave van de Directors cut die beide geen Engelse ondertiteling hebben .

Pagina 6 van 14 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •