Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 88 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Robocop (1987 - 4K Restoration) - January 21, 2014

    In amerika komt op 21 januari een nieuwe versie van Robocop op de markt!





    Specs:

    Remastered. The future of law enforcement meets the ultimate high-definition experience - now remastered on Blu-ray for flawless sound and spectacular image quality! When a good cop (Peter Weller) gets blown away by ruthless thugs, innovative scientists and doctors piece him back together as an unstoppable crime-fighting cyborg called Robocop. But while cleaning up the streets of violence-ravaged Detroit, Robocop is tormented by memories of his former life, and now he's out for more than justice...he wants revenge!

    Bonus Features:

    **Remastered Theatrical Feature Blu-ray **Q&A With the Filmmakers (2012) **Flesh and Steel: The Making of Robocop **1987 Featurette: Shooting Robocop **1987 Featurette: Making Robocop **The Boardroom: Storyboard with Commentary by Animator Phil Tippett **Deleted Scenes **Villains of Old Detroit **Special Effects: Then and Now **Robocop: Creating a Legend **Paul Verhoeven Easter Egg **Commentary with Director Paul Verhoeven, Writer Ed Neumeier and Executive Producer Jon Davison **Theatrical Trailer **TV Spot

  2. #2

    Standaard

    Tot dusver 't enige positieve aan de aankomende remake; motivatie voor MGM om een re-master uit te brengen van deze klassieker.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  3. #3

    Standaard

    Gaan mensen nou echt nog een keer double dippen? Ik in ieder geval niet heel snel.

  4. #4

    Standaard

    MGM is regiovrij right? Dan is dit wel een aanschaf waard voor mij. Ik heb deze nog niet in de collectie.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Gaan mensen nou echt nog een keer double dippen? Ik in ieder geval niet heel snel.
    Huidige transfer is zéér zwak en bevat 0 extra's; zie 't niet zozeer als double dippen dan dat 't een fatsoenlijke upgrade is.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  6. #6

    Standaard

    Yes, had de huidige versie opzettelijk nog niet gekocht op BR omdat ik stiekem hoopte op een nieuwe transfer met extra's rond de release van de remake. Net zoals eerder ook gebeurde met Total Recall van Verhoeven.

    Alleen zie ik enkel "Remastered Theatrical Feature Blu-ray" staan, terwijl het audiocommentaar dat ook genoemd wordt op de dvd volgens mij alleen te vinden is bij de unrated director's cut.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Alleen zie ik enkel "Remastered Theatrical Feature Blu-ray" staan, terwijl het audiocommentaar dat ook genoemd wordt op de dvd volgens mij alleen te vinden is bij de unrated director's cut.
    Nee, bij de 1-disc uitgave is het audiocommentaar bij beide versies te beluisteren, bij de 2-disc enkel bij de bioscoopversie. Het zou echter wel jammer zijn als alleen de bioscoopversie op de Blu-ray staat, want de Director's Cut is toch net wat beter.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, bij de 1-disc uitgave is het audiocommentaar bij beide versies te beluisteren, bij de 2-disc enkel bij de bioscoopversie. Het zou echter wel jammer zijn als alleen de bioscoopversie op de Blu-ray staat, want de Director's Cut is toch net wat beter.
    Hebben jullie het nu niet over 2 verschillende dingen?
    het audiocommentaar zal toch wel hetzelfde zijn of je nu de gewone bioscoopversie of de director's cut kijkt?

    ik persoonlijk vind zelf het audiocommentaar op een blu ray of dvd iets totaal overbodigs , ik heb veel liever dat er 3 uur aan making of van een film op staat dan dat ik de gehele film moet bekijken en wat oninteressant gewauwel van regisseur en cast moet horen. Ik heb dit slechts eenmaal gekeken/geluisterd en dat was bij de Star Wars prequels, in de stille hoop om iets van de komende films te horen ,vergeefs helaas.
    Voor mij kan een audiocommentaar weggelaten worden.

    ik verkies wel een director's cut van een film boven een bioscoopversie, mits de director's cut ook echt iets uitmaakt, bijvoorbeeld Terminator 2 skynet edition , Lord of the Rings extended editions

  9. #9

    Standaard

    Dat hangt sterk van het audiocommentaar af. Als er een PiP of Maximum movie Mode functie in zit, is het meestal wel zeer interessant.

  10. #10

    Standaard

    De aanwezigheid van een commentaartrack is voor mij vaak een reden om een DVD of BR aan te schaffen. Het audiocommentaar van Verhoeven en Neumeier voor de DC van RoboCop vind ik zowel erg vermakelijk als interessant en is voor mij echt een must op de RoboCop BR.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  11. #11

    Standaard

    Jammer genoeg gaat deze niet regiovrij zijn. Is er enig nieuws omtrent een nieuw europese uitgave?

  12. #12

    Standaard

    ^^^BluRay.com heeft de UK-uitgave van de 4K RoboCop (door Fox) op 27 januari staan (een week na de US release dus), maar daar heb ik eerlijk gezegd nog niets officieels over gelezen.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  13. #13

    Standaard

    Volgens thedigitalbits.com krijgt deze release zo wel de directors cut en het audio commentaar!

    First, we’ve confirmed with Fox that the new Robocop Blu-ray Disc due on 1/21 is remastered from a 4K transfer and it’s definitely the director’s cut version of the film. Extras will include audio commentary with director Paul Verhoeven, writer Ed Neumeier and executive producer Jon Davison, deleted scenes, a new Q&A with the Filmmakers, the Flesh and Steel: The Making of Robocop documentary, 5 legacy featurettes (Shooting Robocop, Making Robocop, Villains of Old Detroit, Special Effects: Then and Now and Robocop: Creating a Legend), The Boardroom: Storyboard with commentary by animator Phil Tippett, an Easter egg, the theatrical trailer and a TV spot.

  14. #14

    Standaard

    Hij is nu maar in de pre-order $7.99 bij amazon.com. Iets zegt mij dat de transfer niet zo bijzonder zal zijn.

    Edit:
    Je moet altijd even verder kijken dan neus lang is. Op het forum van blu-ray.com staan screenshots en dat ziet er goed uit.
    Laatst aangepast door homernt : 06-01-2014 om 12:39

  15. #15

    Standaard

    Dit wordt een zekere aanschaf voor mij!
    Als ik de recensies op blu-ray.com lees van andere 4K gerestaureerde films zijn deze altijd zeer positief over de beeldkwaliteit.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  16. #16

    Standaard

    Volgens Blu-Ray.com heeft de US versie o.a. NL-se ondertitels en is deze regiovrij!
    Dit wordt bevestigd op het forum aldaar.

  17. #17

    Standaard

    Ik heb de UK steelbook besteld, maar ik twijfel of deze NL subs gaat hebben. Heb er nog nergens specificaties van gevonden.

  18. #18
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  19. #19

    Standaard

    Ik heb ook interesse in de UK steelbook
    Wie kan bevestigen of deze nederlandse subs heeft?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik heb ook interesse in de UK steelbook
    Wie kan bevestigen of deze nederlandse subs heeft?
    Bevestigen kan ik het niet (de disc verschijnt pas over ruim twee weken), maar gezien de vele audio- en ondertitelsporen op de Amerikaanse uitgave verwacht ik dat MGM maar één master heeft gemaakt voor de hele wereld en de Engelse uitgave hetzelfde zal zijn als de Amerikaanse uitgave.

  21. #21

    Standaard

    Zie onderstaande info van blu ray disc.de
    meestal zeer accuraat qua subs:
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc
    de engelse steelbook zou NL subs moeten hebben

    de Franse versie zou ook NL subs moeten hebben
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc


    blijkbaar is deze bij zavvi al uitverkocht

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Zie onderstaande info van blu ray disc.de
    meestal zeer accuraat qua subs:
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc
    de engelse steelbook zou NL subs moeten hebben

    de Franse versie zou ook NL subs moeten hebben
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc


    blijkbaar is deze bij zavvi al uitverkocht
    Dan hebben wij weer pech

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Dan hebben wij weer pech
    Waarom hebben " wij " pech???
    als nederland ergens knudde in is, dan is het in steelbook(s) releasen, de enige 2 goeie die me te binnen schieten zijn : Captain America steelbook mediamarkt uitgave en Thor mediamarkt uitgave, beide nu ook OOP
    Als je steelbooks verzamelt dan kun je je toch veel beter op de buitenlandse markt richten, er zijn genoeg buitenlandse release met NL subs te verkrijgen, waarom zou je dan een nederlandse release willen hebben?

  24. #24

    Standaard

    Ik wil de engelse bestellen maar helaas overal uitverkocht, of tegen prijzen die ik hiervoor niet wil betalen!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik wil de engelse bestellen maar helaas overal uitverkocht, of tegen prijzen die ik hiervoor niet wil betalen!
    Hoezo uitverkocht? Hij komt pas op 27 januari uit.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •